Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне (Канцтовари різні)
Очікувана вартість
1 135 234,00 UAH
UA-2023-08-11-010321-a ● 4fe14f25dcaf4ffb852eeccac06d1499
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНИЙ ЗАКЛАД КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "БАЗА СПЕЦІАЛЬНОГО МЕДИЧНОГО ПОСТАЧАННЯ" |
Код ЄДРПОУ: | 02125740 |
Місцезнаходження: | 07801, Україна , Київська обл., БОРОДЯНКА, ВУЛИЦЯ СЕМАШКО, 157 |
Контактна особа: |
Колесник Лариса Петрівна 380661525326 bkzkor@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади (ЦЗО) |
Закупівля проводиться в інтересах
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ НЕКОМЕРЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ РАДИ "КИЇВСЬКИЙ ОБЛАСНИЙ ЦЕНТР ЕКСТРЕНОЇ МЕДИЧНОЇ ДОПОМОГИ ТА МЕДИЦИНИ КАТАСТРОФ" |
Код ЄДРПОУ: | 34002938 |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2023 16:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 135 234,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 5 676,17 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
37 штуки
діркопробивач 30 аркушів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 штуки
Блок паперу з клейким шаром 76х76мм 80арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 штуки
Закладки пластикові 12х45 мм 125 арк, неонові
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 штуки
Клей ПВА 100мл ковпачок-дозатор
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
160 штуки
Маркер Permanent білий 2,5мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 штуки
Маркер перманентний чорний 2-4мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 штуки
Текст-маркер жовтий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 штуки
Текст-маркер зелений
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 штуки
Текст-маркер рожевий
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Текст-маркер блакитний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
150 штуки
Ніж канцелярський 9мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
120 штуки
Ножиці 17см з гумовими вставками
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
600 штуки
Олівець "BIC" Evolution 655 НВ з ластиком, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
600 штуки
Папка-швидкозшивач А4 з металевими пружинами
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1200 штуки
Папка на зав'язках картонна А4 0,3мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
1400 штуки
Папка Швидкозшивач 0,3мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 штуки
Папка-реєстратор 50мм А4 односторонній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
500 штуки
Папка-реєстратор 70мм А4 односторонній
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
250 пакунок
Скоба N10 1000шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
30 пакунок
Скоба N23/13 1000шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
400 пакунок
Скоба N24/6 1000шт.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
250 пакунок
Скріпки 28мм 100шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
10 штуки
Біндер кліпер+20 кліпів
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
100 штуки
Степлер N10 10арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
120 штуки
Степлер N24/6-26/6 20арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
350 штуки
Стрічка клейка 48х66м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
340 штуки
Стрічка клейка 18х20м
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
250 пакунок
Файл для документів А4+ 50мкн 100шт
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3700 пачка
Папір А4 80 г/м2 500арк
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 штуки
Коректор-ручка 8мл
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
120 штуки
Коректор 20мл з пензликом
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
320 штуки
Блокнот А5 48 арк на верхній спіралі картонна обкладинка клітинка
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
3000 штуки
Ручка масляна MaxOFFICE синя, або еквівалент
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 штуки
Гумка 30х25х8мм
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 штуки
Чинка з контейнером
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
350 штуки
Клей олівець 25г PVP
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
200 штуки
Лоток для паперів горизонтальний чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
300 штуки
Лоток для паперів вертикальний чорний
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 грудня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2023 16:09 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2023 16:09 |
ТД (1).docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Додаток №2, частина
Дата подання: 15 серпня 2023 12:58
Дата відповіді: 17 серпня 2023 00:08
Добрий день, Шановний Замовнику! Вивчивши тендерну документацію у Додатку № 2 частина 2 Загальні вимоги, виявлено, що у п 1.2. до поз №38 потрібно надати документи на Папір А4, але Папір А4 це позиція №29. Напевно було зроблено помилку, та Ви мали на увазі наступне: ПУНКТ 1.1. стосується позицій №1-28 та №30-38 Частини 1 Додатку 2 до тендерної документації. ПУНКТ 1.2. стосується позиції №29 (Папір А4 80 г/м2 500арк) Частини 1 Додатку 2 до тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня, так, це описки. Текст потрібно прийняти відповідно до фактичного змісту
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-08-11-010321-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "Ромус-Поліграф", Код ЄДРПОУ:25551379
Дата подання: 16 серпня 2023 12:49
Вимога про внесення змін до тенлдерної документації у відповідності до норм законодавства
Шановний замовнику, Після ретельного вивчення Технічної специфікації, викладеної у Додатку №2 до тендерної документації, та вимог, що викладені щодо технічних характеристик паперу та документів, які учасник повинен надати у складі своєї тендерної пропозиції, ми вбачаємо ряд дискримінаційних вимог, які не дають нам та іншим учасникам можливості прийняти участь у даній закупівлі, тому ми просимо Вас усунути їх, задля розширення кола потенційних учасників:
-просимо внести зміни в Додатку 2 тендерної документації задля розширення кола потенційних учасників та розмістити під Таблицею НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ з позначенням: * Примітка «Задля уникнення маніпуляцій, та створення рівних умов серед Учасників, відкритості та прозорість прийняття рішень Замовник приймає до розгляду на відповідність встановленим вимогам значення параметрів товару, без врахування допусків, допустимих відхилень тощо»;
-у зв'язку із тим що технічні вимоги прописані таким чином, що невелика кількість учасників може взяти участь в даній закупівлі, просимо внести зміни до технічних характеристик паперу, а саме : Непрозорість не менше 90%, адже зараз ви обмежуєтесь лише 90-93%, проте чим вища непрозорість, тим краща якість паперу, тим самим ви обмежуєте потенційну участь учасників, та даєте підстави вважати, що закупівля прописана під певного учасника та певну торгову марку паперу;
Аналогічна ситуація із Яскравістю паперу, чим вища яскравість тим кращий папір, має вищий клас, станом на зараз у вас в тендерній документації прописана Яскравість 97-110%, що так само схиляє до думки, що тетехнічні вимоги на цей папір прописані під певного учасника, відтак пропонуємо внести такі зміни щодо Яскравості - не менше 97%
- Також, у вимогах до позиції №29 Технічної специфікації товару Ви вказали, що учасник при поданні тендерної пропозиції повинен надати Сертифікати ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, 50001:2018, видані виробнику товару на його власне виробництво, що є предметом даної закупівлі, проте ми як потенційний учасник, хочемо отримати від Вас пояснення: чому до предмета закупівлі «Канцтовари різні», а саме до позиції №29 Папір А4 80 г/м2 500арк передбачений Сертифікат ISO 5001:2018?
Оскільки, Сертифікатом ISO 5001:2018 передбачено «Систему енергетичного менеджменту», яка скерована на покращення енергетичної результативності, що немає ніякого відношення до предмета закупівлі у системі Prozorro № UA-2023-08-11-010321-a
.
Просимо Вас врахувати вищевказане та внести зміни до Тендерної документації
Розгорнути
Згорнути
-просимо внести зміни в Додатку 2 тендерної документації задля розширення кола потенційних учасників та розмістити під Таблицею НЕОБХІДНІ ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ
ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА КІЛЬКІСНІ ХАРАКТЕРИСТИКИ ПРЕДМЕТА ЗАКУПІВЛІ з позначенням: * Примітка «Задля уникнення маніпуляцій, та створення рівних умов серед Учасників, відкритості та прозорість прийняття рішень Замовник приймає до розгляду на відповідність встановленим вимогам значення параметрів товару, без врахування допусків, допустимих відхилень тощо»;
-у зв'язку із тим що технічні вимоги прописані таким чином, що невелика кількість учасників може взяти участь в даній закупівлі, просимо внести зміни до технічних характеристик паперу, а саме : Непрозорість не менше 90%, адже зараз ви обмежуєтесь лише 90-93%, проте чим вища непрозорість, тим краща якість паперу, тим самим ви обмежуєте потенційну участь учасників, та даєте підстави вважати, що закупівля прописана під певного учасника та певну торгову марку паперу;
Аналогічна ситуація із Яскравістю паперу, чим вища яскравість тим кращий папір, має вищий клас, станом на зараз у вас в тендерній документації прописана Яскравість 97-110%, що так само схиляє до думки, що тетехнічні вимоги на цей папір прописані під певного учасника, відтак пропонуємо внести такі зміни щодо Яскравості - не менше 97%
- Також, у вимогах до позиції №29 Технічної специфікації товару Ви вказали, що учасник при поданні тендерної пропозиції повинен надати Сертифікати ISO 9001:2015, ISO 14001:2015, ISO 45001:2018, 50001:2018, видані виробнику товару на його власне виробництво, що є предметом даної закупівлі, проте ми як потенційний учасник, хочемо отримати від Вас пояснення: чому до предмета закупівлі «Канцтовари різні», а саме до позиції №29 Папір А4 80 г/м2 500арк передбачений Сертифікат ISO 5001:2018?
Оскільки, Сертифікатом ISO 5001:2018 передбачено «Систему енергетичного менеджменту», яка скерована на покращення енергетичної результативності, що немає ніякого відношення до предмета закупівлі у системі Prozorro № UA-2023-08-11-010321-a
.
Просимо Вас врахувати вищевказане та внести зміни до Тендерної документації
Рішення закупівельника: Вимога не задоволена
17 серпня 2023 00:09
Вимоги до предмета закупівлі встановлені замовником, були розроблені відповідно до потреб замовника й обумовлені побажаннями та досвідом використання товару працівниками замовника. Також повідомляємо, що замовник не знайшов у вільному доступі документального підтвердження, що згаданий товар відповідає виробництву лише одного виробника. Зазначимо, що вимоги до предмета закупівлі замовник не вважає дискримінаційними, оскільки вони не обмежують коло можливих учасників закупівлі, оскільки будь-який постачальник має змогу звернутися до офіційного виробника необхідного для закупівлі товару. Внесення змін до тендерної документації на даному етапі подання пропозиції продовжить терміни здійснення закупівлі, що в свою чергою призведе до несвоєчасного задоволення потреби в предметі закупівлі замовника і може призвести до погіршення основної діяльності установи. Окремо зазначаємо, оскільки учасником не надано будь-яке обґрунтування (в тому числі документальне або офіційне посилання на сайти виробників тощо), яке б підвередило зазначену вимогу, замовник не вважає обґрунтованим прохання, щодо внесення змін до тендерної документації.
Що стосується вимоги надання сертифікату ISO 50001:2018 «Системи енергетичного менеджменту Замовник повідомляє наступне:
Системи енергетичного менеджменту запроваджуються з метою забезпечення в на підприємстві впровадження систем енергетичного менеджменту:
1) ефективного споживання енергії/енергетичних ресурсів та комунальних послуг;
2) раціонального використання коштів на оплату енергії/енергетичних ресурсів та комунальних послуг, впровадження заходів з енергоефективності та інших витрат;
3) підвищення рівня енергетичної ефективності у будівлях та зменшення викидів CO2;
4) створення та функціонування механізмів матеріального стимулювання працівників до ефективного використання енергії/енергетичних ресурсів та комунальних послуг.
Все вищевикладене вприває на ціноутворення, товару, тому Замовник, вимагає надання надати стандарт ISO 50001 у складі пропозиції.
Що стосується вимоги надання сертифікату ISO 50001:2018 «Системи енергетичного менеджменту Замовник повідомляє наступне:
Системи енергетичного менеджменту запроваджуються з метою забезпечення в на підприємстві впровадження систем енергетичного менеджменту:
1) ефективного споживання енергії/енергетичних ресурсів та комунальних послуг;
2) раціонального використання коштів на оплату енергії/енергетичних ресурсів та комунальних послуг, впровадження заходів з енергоефективності та інших витрат;
3) підвищення рівня енергетичної ефективності у будівлях та зменшення викидів CO2;
4) створення та функціонування механізмів матеріального стимулювання працівників до ефективного використання енергії/енергетичних ресурсів та комунальних послуг.
Все вищевикладене вприває на ціноутворення, товару, тому Замовник, вимагає надання надати стандарт ISO 50001 у складі пропозиції.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄЛІСЄЄВА КАТЕРИНА ВАДИМІВНА |
1 135 053,66
UAH з ПДВ
|
1 135 053,66
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄЛІСЄЄВА КАТЕРИНА ВАДИМІВНА #3742607369 |
Рішення скасоване |
1 135 053,66
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2023 13:06
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 24 серпня 2023 16:50
|
ФІЗИЧНА ОСОБА-ПІДПРИЄМЕЦЬ ЄЛІСЄЄВА КАТЕРИНА ВАДИМІВНА #3742607369 |
Відхилено |
1 135 053,66
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2023 13:07
|
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій