Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт операційного відділення хірургічного корпусу КП «КНП Вознесенська БЛ» ВМР по вул. 228-ї стрілецької дивізії, 26 в м. Вознесенськ Миколаївської області, ДК 021:2015 код 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
18 849 820,00 UAH
UA-2023-08-11-010199-a ● fdf75f54fe2c4dcea217cffb04f1f49d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Комунальне некомерційне підприємство Вознесенська багатопрофільна лікарня" Вознесенської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 01998443 |
Місцезнаходження: | 56500, Україна , Миколаївська обл., м. Вознесенськ, вул. 228-ї стрілецької дивізії, 26 |
Контактна особа: |
Олег Стадніченко +380955691330, +380513437956 vozsnab@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2023 16:01 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 18 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 18 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 21 серпня 2023 11:00 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2023 12:34 |
Початок аукціону: | 22 серпня 2023 12:34 |
Очікувана вартість: | 18 849 820,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 188 498,20 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт операційного відділення хірургічного корпусу КП «КНП Вознесенська БЛ» ВМР по вул. 228-ї стрілецької дивізії, 26 в м. Вознесенськ Миколаївської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
56500, Україна, Миколаївська область, м.Вознесенськ, 228-ї стрілецької дивізії,26
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
25 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 5 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
16 серпня 2023 10:27 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
15 серпня 2023 13:59 |
Додаток №2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) кап.рем. опер.блок 08.2023 (нова редакція).docx | |
15 серпня 2023 13:59 |
Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 19.05.2023) кап.рем. опер.блок 15.08.2023 (нова редакція).docx | |
15 серпня 2023 13:59 |
Зміни ТД кап.рем. опер.блок 15.08.2023.docx | |
11 серпня 2023 16:01 |
Додаток №3 Договір кап.рем. опер.блок 08.2023 р..docx | |
11 серпня 2023 16:01 |
Додаток №1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) кап.рем. опер.блок 08.2023.docx |
16 серпня 2023 10:27 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
15 серпня 2023 13:59 |
Додаток №2 до тендерної документації (технічні вимоги до предмета закупівлі) кап.рем. опер.блок 08.2023 (нова редакція).docx
|
||||||
15 серпня 2023 13:59 |
Тендерна документація за Особливостями (зі змінами від 19.05.2023) кап.рем. опер.блок 15.08.2023 (нова редакція).docx
|
||||||
15 серпня 2023 13:59 |
Зміни ТД кап.рем. опер.блок 15.08.2023.docx
|
||||||
11 серпня 2023 16:01 |
Додаток №3 Договір кап.рем. опер.блок 08.2023 р..docx
|
||||||
11 серпня 2023 16:01 |
Додаток №1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) кап.рем. опер.блок 08.2023.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-08-11-010199-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ІНТЕРБУД", Код ЄДРПОУ:40356536
Дата подання: 14 серпня 2023 14:40
Дискримінаційні вимоги Тендерної документації
Доброго дня! У Додатку № 2 до Тендерної документації зазначаються такі вимоги до Учасників: «Учасник в складі своєї пропозиції надає погоджений Замовником акт огляду об’єкту та визначення фактичного об’єму робіт згідно цієї документації».
Повідомляємо, що відповідно до сталої практики АМКУ вимога про обов'язкове оформлення Акту огляду об’єкта, підписання його представниками Замовника та подання Учасниками у складі документів тендерної пропозиції визначена як ДИСКРИМІНАЦІЙНА та така, що НЕ відповідає Закону "Про публічні закупівлі". Рішення АМКУ № 5567-р/пк-пз від 27.04.2023р. "У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Додаток 2 містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі. Обов’язковою умовою для Учасників є ознайомлення з об’єктом проведення робіт, що підтверджується поданим в складі тендерної пропозиції актом із зазначенням назви об’єкту, дати ознайомлення, посади та ПІП представників Замовника та Учасника, та скріплений підписами та печатками Сторін. З підстав, незалежних від учасника, представники Замовника можуть не допустити учасника до відвідування об’єкта проведення робіт та не підписати вищенаведений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині."
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести відповідні зміни до Додатку № 2 до Тендерної документації та виключити вимогу щодо надання акту огляду об’єкту зі складу Тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Повідомляємо, що відповідно до сталої практики АМКУ вимога про обов'язкове оформлення Акту огляду об’єкта, підписання його представниками Замовника та подання Учасниками у складі документів тендерної пропозиції визначена як ДИСКРИМІНАЦІЙНА та така, що НЕ відповідає Закону "Про публічні закупівлі". Рішення АМКУ № 5567-р/пк-пз від 27.04.2023р. "У ході розгляду зазначеного питання встановлено наступне. Додаток 2 містить інформацію про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі — технічні вимоги до предмета закупівлі. Обов’язковою умовою для Учасників є ознайомлення з об’єктом проведення робіт, що підтверджується поданим в складі тендерної пропозиції актом із зазначенням назви об’єкту, дати ознайомлення, посади та ПІП представників Замовника та Учасника, та скріплений підписами та печатками Сторін. З підстав, незалежних від учасника, представники Замовника можуть не допустити учасника до відвідування об’єкта проведення робіт та не підписати вищенаведений акт, що в подальшому може стати підставою для відхилення Пропозицій таких учасників, що є дискримінаційним по відношенню до інших суб’єктів господарювання, у тому числі, Скаржника. Частиною першою статті 5 Закону визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель. Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників. Відповідно до абзацу першого пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Частиною четвертою статті 22 Закону передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним. Дії Замовника в частині встановлення у Документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у Процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону. Враховуючи вище викладене, Замовник повинен усунути наведені вище невідповідності шляхом внесення відповідних змін до Документації в цій частині."
Враховуючи вищевикладене, вимагаємо внести відповідні зміни до Додатку № 2 до Тендерної документації та виключити вимогу щодо надання акту огляду об’єкту зі складу Тендерної документації.
Рішення замовника: Вимога задоволена
15 серпня 2023 13:42
Доброго дня, відповідні зміни будуть внесені до Додатку № 2 Тендерної документації
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 22 серпня 2023 12:57
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГОСПОДАР-2" |
18 661 321,80
UAH з ПДВ
|
18 661 321,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА" |
18 661 321,80
UAH з ПДВ
|
18 661 321,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ГОСПОДАР-2" #38505287 |
Відхилено |
18 661 321,80
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2023 14:59
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 серпня 2023 15:08
|
ТОВ "ПЕРША УКРАЇНСЬКА БУДІВЕЛЬНА" #44657806 |
Переможець |
18 661 321,80
UAH з ПДВ
|
04 вересня 2023 13:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 01 вересня 2023 14:17
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2025 09:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2024 13:53
|
Інформація про ціни на матеріальні ресурси опер блок.xls | зміни до договору |
26 грудня 2024 13:50
|
Дод.угода №5 до догов.№268 кап.рем. опер.блок. від 25.12.2024.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 13:50
|
Інформація про ціни на мат.ресурс. кап.рем. опер.блок.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2024 13:50
|
Електронний підпис | зміни до договору |
02 серпня 2024 15:34
|
Дод.угода подовження строку викон.зобов.кап.рем. операційн. 31.07.2024.pdf | зміни до договору |
02 серпня 2024 15:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 червня 2024 13:15
|
Дод.угода №3 кап.рем. опер.від. 30.05.2024.pdf | зміни до договору |
03 червня 2024 13:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 березня 2024 08:15
|
Дод.угода №2 до догов. №268 кап.рем. операц.відділ. 29.02.2024.pdf | зміни до договору |
05 березня 2024 08:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 08:56
|
Дод.угода №1 до догов. №268 кап.рем.операційн. 28.12.2023.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 08:54
|
Електронний підпис | укладений |
18 вересня 2023 13:49
|
Договір кап.рем.операц.від. 15.09.2023.pdf | укладений |
18 вересня 2023 13:45
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження (лист підрядника про виникнення об'єктивних обставин), за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 268 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 05 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження (лист підрядника про виникнення об'єктивних обставин:затримка фінансування витрат замовника), за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 268 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 червня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження (на підставі листа підрядника про виникнення об'єктивних обставин:затримка фінансування витрат замовника), за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 268 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 31 липня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 02 серпня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо виконання робіт у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження (лист підрядника про виникнення об'єктивних обставин), за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 268 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі |
Номер договору про закупівлю: | 268 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |