Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ПО ОБСЛУГОВУВАННЮ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ ОСВІТИ" РЕНІЙСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 42260364 |
Вебсайт: | http://reni.osv.org.ua// |
Місцезнаходження: | 68803, Україна , Одеська обл., Ренійський р-н, м. Рені, вул. Гагаріна, буд. 19 |
Контактна особа: |
Вікторія Браїла +380976835297 vika_braila@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2023 15:14 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 8 684 200,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 43 421,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2023 15:20 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2023 15:14 |
ТД ОЗ РЗЗСО№ 6.docx | |
11 серпня 2023 15:14 |
ТД ОЗ РЗЗСО№ 6.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-14-000007 ● 482fb9a8eb694dabada6fd2c24fb57e6
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 14 листопада 2023 12:50 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
14.11.2023 № 67-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 14.11.2023 № 67-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
1. UA-2023-08-11-009016-a 11.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Ковальчук Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-16 11:55:43
Про надання пояснень (інформації, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту покрівлі будівлі опорного закладу Ренійського закладу загальної середньої освіти № 6 Ренійської міської ради по вул. 28 Червня, 218 в м. Рені, Ренійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області (корегування) (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-11-009016-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. №43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких Комунальною установою «Центр по обслуговуванню закладів та установ освіти» Ренійської міської ради (далі – Замовник) здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-17 12:36:22
На виконання запиту Управління західного офісу Держаудітслужби в Хмельницькій області від 16.11.2023р. надання пояснення
1. Відповідно до ст. 31 Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності», у тому числі вимогам ДБН А. 2.2-3-2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості проектних, науково-проектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво», «Настанова визначення вартості будівництва» Замовником розроблена проектна документації на зазначеному об’єкті та отриманий позитивний експертний звіт щодо розгляду проектної документації на будівництво,який завантажений на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням: https://e-construction.gov.ua/document_detail/doc_id=3159235794955142195/optype=4
Отже, з урахуванням розробленої та затвердженої проектної документації на будівництво, яка згідно вимог чинного законодавства, будівельних норм, державних стандартів і правил визначає конкретні архітектурні, конструктивні, технічні та технологічні рішення щодо виконання робіт Замовником були визначені обсяги робіт, розмір бюджетного призначення на 2023 рік затверджений рішенням Ренійської міської ради «Про бюджет Ренійської міської територіальної громади на 2023 рік» від 23.12.2022 № 667-VIII зі змінами; технічні та якісні характеристики предмета закупівлі та визначена його очікувана вартість.
2. Інформація про розміщення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі оприлюднювалася на сайті головного розпорядника бюджетних коштів «Ренійська міська рада» за посиланням: https://reniyska-gromada.gov.ua/news/1692365317/
Крім того, надаємо затверджену кошторисну частину інвесторської документації, розроблену по предмету закупівлі «Капітальний ремонт покрівлі будівлі опорного закладу Ренійського закладу загальної середньої освіти № 6 Ренійської міської ради по вул. 28 Червня, 218 в м. Рені, Ренійської міської територіальної громади Ізмаїльського району Одеської області (корегування)».
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 21 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 25 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРЕВ БУД" |
8 585 031,16
UAH з ПДВ
|
8 585 031,16
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "АРЕВ БУД" #40599793 |
Переможець |
8 585 031,16
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2023 10:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 березня 2024 16:25
|
Угода №3.PDF | зміни до договору |
27 березня 2024 16:21
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 лютого 2024 15:07
|
Угода Арев Буд.PDF | зміни до договору |
23 лютого 2024 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 14:29
|
ДУ до договору 154.PDF | зміни до договору |
22 грудня 2023 13:55
|
Електронний підпис | укладений |
08 вересня 2023 16:55
|
154.pdf | укладений |
08 вересня 2023 16:53
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 154 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 23 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 23 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесено зміни до календарного графіку а саме фінансування за 2023рік - 5805399,00грн. на 2024рік -2779632,16 грн. |
Номер договору про закупівлю: | 154 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 154 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | №3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |