Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Молоко
Очікувана вартість
150 000,00 UAH
UA-2023-08-11-008249-a ● c052fb52ed7740ba8a0f922afc83f96d
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КП "Хмельницьке обласне бюро судово-медичної експертизи" |
Код ЄДРПОУ: | 02004166 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Пілотська, 1 |
Контактна особа: |
Наталія Білик +380382652253 oblburosme@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2023 14:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 150 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 750,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Молоко коров’яче питне пастеризоване з масовою часткою жиру не нижче 2,5%
Молоко коров’яче питне пастеризоване з масовою часткою жиру не нижче 2,5%
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
4477 літр
Молоко коров’яче питне пастеризоване з масовою часткою жиру не нижче 2,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
28 серпня 2023
—
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15511000-3 — Молоко
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2023 14:49 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2023 14:48 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
11 серпня 2023 14:48 |
Додаток 3 до ТД.docx | |
11 серпня 2023 14:48 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
11 серпня 2023 14:48 |
Додаток 4 до ТД.docx | |
11 серпня 2023 14:48 |
ТД з особл. молоко.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Дискримінаційні вимоги ЗАМОВНИКА
Дата подання: 15 серпня 2023 18:08
Дата відповіді: 18 серпня 2023 14:26
Шановний Замовник! Звертаємось до Вас з вимогою видалити дискримінаційні вимоги з тендерної документації, які обмежують конкуренцію та дозволяють прийняти участь вузкому колу Учасників. Відповідно ТД Замовника Розділ 1. Загальні положення п. 5. Недискримінація учасників: «Вітчизняні та іноземні учасники ВСІХ ФОРМ ВЛАСНОСТІ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВИХ ФОРМ беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.» В той час Замовник Вимагає надання документів відповідно п.9, п.10., п.11, п.12, п.13. Додатку 2 ТД на виробника продукції згідно предмету закупівлі, чим обмежує та порушує норми своєї ж документації та норм законодавста, так як порушено права виробників, які не є учасникми даної процедури закупівлі, а саме порушено ЗУ «Про захист персональних даних». Не зрозуміло на якій підставі Виробник повинен надавати свої дані, а саме зазначені у п.9, п.10., п.11, п.12, п.13. Додатку 2 ТД, в той час як виробник не є учасником закупівлі. По-друге, Замовника вимагає надання сертифікатів ДСТУ ISO 9001, ДСТУ ISO 14001, ДСТУ ISO 22000, ДСТУ ISO 45001, ДСТУ ISO 28000 разом із звітом з аудиту та рішенням щодо сертифікації, що також є конфіденційною інформацією Виробника та не підлягає загальному оприлюдненню. Слід зазначити, що на самих сертифікатах наявні публічні номери телефонів Органів з сертифікації, які в праві видати такі Сертифікати для підтвердження інформації щодо дії зазначених сертифікатів на момент звернення. Додатково повідомляємо, що сертифікат ДСТУ ISO 9001, ДСТУ ISO 14001, ДСТУ ISO 22000 є базовими, згідно яких потенційний учасник приймає системи аналізу небезпечних факторів та контролює їх у критичних точках які включають в себе системи управління охорони здоров’я (ДСТУ ISO 45001) та безпеки праці та управління безпекою ланцюга постачання (ДСТУ ISO 28000). Отже, потреба в наявності у Виробника, навіть не кажучи про потенційного учасника, зазначених ДСТУ ISO 45001, ДСТУ ISO 28000 взагалі відсутня, а вказуючи у ТД необхідність надати дані сертифікати породжує корупційну складову між Замовником та майбутнім учасником-переможцем, у якого будуть в наявності документи відповідно Додатку 2 ТД Замовника. Слід зазначити, що у попередній редакції Замовника даної закупівлі у складі Документації щодо технічних характеристик предмета закупівлі, вимоги щодо надання зазначених сертифікатів не було, а самі закупівлі було скасовано. Виходячи з викладеного, Вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги ТД або викласти у наступному вигляді: п.9) копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 9001 «Система управління якістю» виданого Учаснику; п.10) копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 14001 щодо екологічного управління виданого Учаснику; п.10) копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 22000 щодо управління безпечністю харчових продуктів виданого Учаснику; п.13) копію акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, виданого Держспоживслужбою та/або її територіальними підрозділами; п11.-п12 видалити. У разі ігнорування зазначеної Вимоги-питання будемо змушені звернутись до ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня! За результатами розгляду Вашої вимоги повідомляємо наступне. У відповідності до вимог чинного законодавства, зокрема Пунктом 28 «Особливостей» передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Згідно пункту 4 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Тобто, Законом чітко встановлена можливість вимагати вказані сертифікати ISO.
Окрім того, наявність діючого сертифікату ISO є гарантією якості, безпечності та застосування у своїй діяльності міжнародних стандартів під час виробництва або поставки товару. Ці загальновстановлені стандарти визначають характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства або Учасника. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високий якості продуктів харчування, дотримання технологічних процесів, забезпечення захисту навколишнього середовища та професіоналізмі компанії.
Міжнародні стандарти дозволяють отримати технологічні, економічні і соціальні вигоди. Вони допомагають гармонізувати виробництво товару, що робить їх більш ефективними та безпечними для навколишнього середовища, адже технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля та професіоналізмі компанії.
Стосовно стандарту ДСТУ ISO 28000, вказаний стандарт застосовується під час організації постачання сировини на виробничу базу Виробника, що в свою чергу підтверджує законність вказаної вимоги. Тому що виробництво якісного товару можливе лише за отримання якісної продукції, а для цього повинні бути задіяний спеціалізовані транспортні засоби, дотриманий відповідний температурний режим тобто повинний бути забезпечений безпечний ланцюг постачання аж до виробництва готової продукції, а потім його зберігання та постачання.
Стосовно стандарту ISO 45001, вказаний сертифікат посвідчує застосування на виробництві системи охорони здоров’я та безпеки праці. Будь яке підприємство під час здійснення своєї діяльності повинен дотримуватися вказаного стандарту. Дотримання вказаного стандарту дозволить Замовнику впевнетися в належній кваліфікації виробника продукції та належній якості продукції під час її виготовлення.
Стосовно Участі не виробників товару.
Повідомляю Вас, що надавши копію сертифікату виробника товару та їх відповідності вимогам поданого оголошення, Ваша пропозиція буде розглянута у відповідності до вимог чинного законодавства. В будь-якому випадку товар запропонований Учасником повинен бути сертифікованим та відповідати нормам статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів". А надавши в складі пропозиції сертифікати ДСТУ/ISO Учасник зможе гарантувати Замовнику поставку товару, належної якості з дотримання усіх процесів виробництва товару.
Також, хочу зазначити, що вказані вимоги жодним чином не дискримінують потенційних Учасників так як вони однакові для всіх, що в свою чергу не порушує принципи проведення публічних закупівель визначених статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідальна особа Наталія БІЛИК
Згідно пункту 4 частини 2 статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено, що у тендерній документації зазначаються такі відомості - інформація про маркування, протоколи випробувань або сертифікати, що підтверджують відповідність предмета закупівлі встановленим замовником вимогам (у разі потреби).
Згідно з частиною 5 статті 23 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — Закон) замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. Тобто, Законом чітко встановлена можливість вимагати вказані сертифікати ISO.
Окрім того, наявність діючого сертифікату ISO є гарантією якості, безпечності та застосування у своїй діяльності міжнародних стандартів під час виробництва або поставки товару. Ці загальновстановлені стандарти визначають характеристики та норми, жорстко регламентують всі процеси сертифікованого підприємства або Учасника. Саме завдяки такій стандартизації будь-який замовник може бути впевнений у високий якості продуктів харчування, дотримання технологічних процесів, забезпечення захисту навколишнього середовища та професіоналізмі компанії.
Міжнародні стандарти дозволяють отримати технологічні, економічні і соціальні вигоди. Вони допомагають гармонізувати виробництво товару, що робить їх більш ефективними та безпечними для навколишнього середовища, адже технічні, якісні характеристики предмета закупівлі повинні передбачати необхідність застосування заходів із захисту довкілля та професіоналізмі компанії.
Стосовно стандарту ДСТУ ISO 28000, вказаний стандарт застосовується під час організації постачання сировини на виробничу базу Виробника, що в свою чергу підтверджує законність вказаної вимоги. Тому що виробництво якісного товару можливе лише за отримання якісної продукції, а для цього повинні бути задіяний спеціалізовані транспортні засоби, дотриманий відповідний температурний режим тобто повинний бути забезпечений безпечний ланцюг постачання аж до виробництва готової продукції, а потім його зберігання та постачання.
Стосовно стандарту ISO 45001, вказаний сертифікат посвідчує застосування на виробництві системи охорони здоров’я та безпеки праці. Будь яке підприємство під час здійснення своєї діяльності повинен дотримуватися вказаного стандарту. Дотримання вказаного стандарту дозволить Замовнику впевнетися в належній кваліфікації виробника продукції та належній якості продукції під час її виготовлення.
Стосовно Участі не виробників товару.
Повідомляю Вас, що надавши копію сертифікату виробника товару та їх відповідності вимогам поданого оголошення, Ваша пропозиція буде розглянута у відповідності до вимог чинного законодавства. В будь-якому випадку товар запропонований Учасником повинен бути сертифікованим та відповідати нормам статті 25 Закону України "Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів". А надавши в складі пропозиції сертифікати ДСТУ/ISO Учасник зможе гарантувати Замовнику поставку товару, належної якості з дотримання усіх процесів виробництва товару.
Також, хочу зазначити, що вказані вимоги жодним чином не дискримінують потенційних Учасників так як вони однакові для всіх, що в свою чергу не порушує принципи проведення публічних закупівель визначених статтею 5 ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відповідальна особа Наталія БІЛИК
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-08-11-008249-a.a1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ФОП БУКІЯ ВЯЧЕСЛАВ ЗУРАБОВИЧ, Код ЄДРПОУ:2445618371
Дата подання: 15 серпня 2023 23:54
Дискримінаційні вимоги
Шановний Замовник! Звертаємось до Вас з вимогою видалити дискримінаційні вимоги з тендерної документації, які обмежують конкуренцію та дозволяють прийняти участь вузкому колу Учасників. Відповідно ТД Замовника Розділ 1. Загальні положення п. 5. Недискримінація учасників: «Вітчизняні та іноземні учасники ВСІХ ФОРМ ВЛАСНОСТІ ТА ОРГАНІЗАЦІЙНО-ПРАВОВИХ ФОРМ беруть участь у процедурі закупівлі на рівних умовах.» В той час Замовник Вимагає надання документів відповідно п.9, п.10., п.11, п.12, п.13. Додатку 2 ТД на виробника продукції згідно предмету закупівлі, чим обмежує та порушує норми своєї ж документації та норм законодавста, так як порушено права виробників, які не є учасникми даної процедури закупівлі, а саме порушено ЗУ «Про захист персональних даних». Не зрозуміло на якій підставі Виробник повинен надавати свої дані, а саме зазначені у п.9, п.10., п.11, п.12, п.13. Додатку 2 ТД, в той час як виробник не є учасником закупівлі. По-друге, Замовника вимагає надання сертифікатів ДСТУ ISO 9001, ДСТУ ISO 14001, ДСТУ ISO 22000, ДСТУ ISO 45001, ДСТУ ISO 28000 разом із звітом з аудиту та рішенням щодо сертифікації, що також є конфіденційною інформацією Виробника та не підлягає загальному оприлюдненню. Слід зазначити, що на самих сертифікатах наявні публічні номери телефонів Органів з сертифікації, які в праві видати такі Сертифікати для підтвердження інформації щодо дії зазначених сертифікатів на момент звернення. Додатково повідомляємо, що сертифікат ДСТУ ISO 9001, ДСТУ ISO 14001, ДСТУ ISO 22000 є базовими, згідно яких потенційний учасник приймає системи аналізу небезпечних факторів та контролює їх у критичних точках які включають в себе системи управління охорони здоров’я (ДСТУ ISO 45001) та безпеки праці та управління безпекою ланцюга постачання (ДСТУ ISO 28000). Отже, потреба в наявності у Виробника, навіть не кажучи про потенційного учасника, зазначених ДСТУ ISO 45001, ДСТУ ISO 28000 взагалі відсутня, а вказуючи у ТД необхідність надати дані сертифікати породжує корупційну складову між Замовником та майбутнім учасником-переможцем, у якого будуть в наявності документи відповідно Додатку 2 ТД Замовника. Слід зазначити, що у попередній редакції Замовника даної закупівлі у складі Документації щодо технічних характеристик предмета закупівлі, вимоги щодо надання зазначених сертифікатів не було, а самі закупівлі було скасовано. Виходячи з викладеного, Вимагаємо видалити дискримінаційні вимоги ТД або викласти у наступному вигляді: п.9) копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 9001 «Система управління якістю» виданого Учаснику; п.10) копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 14001 щодо екологічного управління виданого Учаснику; п.10) копію діючого сертифікату ДСТУ ISO 22000 щодо управління безпечністю харчових продуктів виданого Учаснику; п.13) копію акту складеного за результатами проведення заходу державного контролю у формі аудиту постійно діючих процедур, заснованих на принципах НАССР, виданого Держспоживслужбою та/або її територіальними підрозділами; п11.-п12 видалити. У разі ігнорування зазначеної Вимоги-питання будемо змушені звернутись до ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
18 серпня 2023 14:35
Дискримінація учасника
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод" |
149 889,96
UAH з ПДВ
|
149 889,96
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Деражнянський молочний завод" #14146210 |
Переможець |
149 889,96
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2023 10:11
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 16:13
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 13:27
|
File0001.PDF | зміни до договору |
29 грудня 2023 12:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 жовтня 2023 13:48
|
File0001.PDF | зміни до договору |
19 жовтня 2023 13:45
|
Електронний підпис | укладений |
04 вересня 2023 12:12
|
File.PDF | укладений |
04 вересня 2023 11:08
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Молоко коров’яче питне пастеризоване з масовою часткою жиру не нижче 2,5% | 4477 | літр |
33,48
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 16 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Збільшення ціни за одиницю продукції на 33 грн.90 коп. |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшити суму договору на 24528 грн. 18 коп. |
Номер договору про закупівлю: | 60 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |