Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТАРАЩАБЛАГОУСТРІЙ" |
Код ЄДРПОУ: | 31824225 |
Місцезнаходження: | 09501, Україна , Київська обл., м. Тараща, вул. Шевченка, буд. 78 |
Контактна особа: |
Яна Бондаренко +380680403770 tar-blagoustiy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 11 серпня 2023 13:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 1 200 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 6 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43260000-3: Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 45 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2023 13:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2023 13:19 |
ДОДАТОК 5 - Форма пропозиції.docx | |
11 серпня 2023 13:19 |
ДОДАТОК 2 - Вимоги п.47.docx | |
11 серпня 2023 13:19 |
Тендерна документацiя міні-екскаватор.docx | |
11 серпня 2023 13:19 |
ДОДАТОК 4 - Проєкт договору.docx | |
11 серпня 2023 13:19 |
ДОДАТОК 1 - Кваліфікаційні критерії.docx | |
11 серпня 2023 13:19 |
ДОДАТОК 3 - Техн характер.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-19-000016 ● 3f37a26014994962a4811dcfdb1e9b86
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 вересня 2023 11:37 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.09.2023 № 250
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби «Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-08-11-006229-a 11.08.2023
інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-20 15:51:09
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Міні-екскаватора JCB 8030 або еквіваленту, за кодом ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-11-006229-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-25 15:05:26
Державній аудиторській службі України Північного офісу Держаудитслужби Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-11-006229-a
ВІДПОВІДЬ
на запит замовнику на пояснення
18 вересня 2023 року, на підставі наказу № 250 від 18.09.2023 року, Державною аудиторською службою України Північного офісу Держаудитслужби розпочато моніторинг процедури закупівлі № UA-2023-08-11-006229-a.
20 вересня 2023 року Державною аудиторською службою України Північного офісу Держаудитслужби оприлюднено запит замовнику на пояснення, у якому зазначено наступне:
«У межах проведення моніторингу процедури закупівлі Міні-екскаватора JCB 8030 або еквіваленту, за кодом ДК 021:2015: 43260000-3 — Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-11-006229-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту».
В свою чергу, Комунальне підприємство «Таращаблагоустрій», за фактом аналізу вищезазначеного запиту, повідомляє наступне.
По-перше, обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі здійснювалось шляхом отримання та послідовного аналізу наступних документів:
1. Звіту про виконану роботу .
2. Комерційної пропозиції від ТОВ «МАЕСТРА»
3. Комерційної пропозиції від приватної виробничо-комерційної фірми «Фіалка».
4. Комерційної пропозиції від ФОП Томчук Андрій Михайлович.
5. Довідки про зміни до плану використання бюджетних коштів на 2023 рік.
6. Рішення № 6450-47-VIII від 03 серпня 2023 року .
По-друге, щодо надання посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, Комунальне підприємство «Таращаблагоустрій» звертає увагу на наступне.
Розміщення обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі передбачено п. 4-1 Постанови КМУ «Про ефективне використання державних коштів» № 710 від 11.10.2016 року, де зазначено:
Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів забезпечити:
обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
В свою чергу, Комунальне підприємство «Таращаблагоустрій» не є ані розпорядником бюджетних коштів, ані суб’єктом господарювання державного сектору економіки, внаслідок чого не зобов’язаний здійснювати розміщення вищезазначених відомостей на власності веб-сайті.
Окремо потрібно вказати, що у Комунального підприємства «Таращаблагоустрій» відсутній власний веб-сайт, внаслідок чого КП «Таращаблагоустрій» позбавлений можливості публікування будь-якої інформації через власний веб-сайт.
Надання інформації про усунення порушення замовником
18 вересня 2023 року, на підставі наказу № 250 від 18.09.2023 року, Державною аудиторською службою України Північного офісу Держаудитслужби розпочато моніторинг процедури закупівлі № UA-2023-08-11-006229-a. На виконання рішення (висновку) Держаудитслужби від 12 жовтня 2023 року КП «Таращаблагоустрій» з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, здійснили заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом складання додаткової угоди № 1 від 18.10.2023 року до договору про закупівлю № 1696 від 29.08.2023 року , про : - припинення зобов’язання за договором про закупівлю № 1696 від 29.08.2023 року – застосувати наслідки недійсності/нікчемності Договору у формі повернення Сторін до стану, що існував до моменту укладення Договору, шляхом повернення одна одній сплачених коштів та поставленого товару;
2023-10-19 14:43:54
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 12 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 27 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
-
2023-10-26 10:50:34
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 19 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Томчук Андрій Михайлович |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Фізична особа-підприємець Томчук Андрій Михайлович #3041324133 |
Переможець |
1 200 000,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2023 09:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 жовтня 2023 15:51
|
дод.угода № 1.pdf | укладений |
24 жовтня 2023 15:47
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2023 11:26
|
Договір.pdf | укладений |
29 серпня 2023 11:19
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 29 серпня 2023 — 18 жовтня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | На виконання рішення (висновку) Держаудитслужби від 12 жовтня 2023 року КП «Таращаблагоустрій» з огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, здійснили заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом складання додаткової угоди № 1 від 18.10.2023 року до договору про закупівлю № 1696 від 29.08.2023 року . |