Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Вербська сільська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04385238 |
Місцезнаходження: | 35670, Україна , Рівненська обл., село Верба, вул. Львівська, 43 |
Контактна особа: |
Котвінська Каміла Вікторівна +380365670238 verba-rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
11 серпня 2023 13:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-29-000011 ● edba386c0bea4c17a36b261aa9e4f3e0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 29 серпня 2023 11:47 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.08.2023 № 56
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення державної аудиторської служби України від 03.08.2023 №003100-18/8714-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 28.08.2023 № 56.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
11 UA-2023-08-11-006106-a 11.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-30 11:20:02
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт аварійної покрівлі будівлі Вербського ліцею Вербської сільської ради Дубенського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Дубенський район, с.Верба вул.Шкільна7» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером
ID: UA-2023-08-11-006106-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
В інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 11.08.2023 Замовником оприлюднено звіт про договір про закупівлю, укладений без використання електронної системи закупівель та/або електронного каталогу для закупівлі товару. Предметом договору є: «Поточний ремонт аварійної покрівлі будівлі Вербського ліцею Вербської сільської ради Дубенського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Дубенський район, с.Верба вул.Шкільна7», ціна договору 10699064,00 гривень.
Згідно оприлюдненої форми річного плану закупівлі Замовника на 2023 рік за номером ID: UA-P-2023-08-11-002117-c у пункті 11 зазначена інформація, а саме: «Закупівля здійснюється відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою від 12.10.2022 № 1178 у зв'язку з нагальною потребою ремонту аварійної покрівлі до нового навчального року з метою забезпечення комфортних і безпечних умов організації освітнього процесу. При цьому актом обстеження Вербського ліцею Вербської сільської ради Дубенського району Рівненської області за адресою: Рівненська обл., Дубенський р-н., с.Верба, вул.Шкільна7 підтверджується наявність нагальної потреби в закупівлі послуги поточного ремонту аварійної покрівлі будівлі Вербського ліцею Вербської сільської ради Дубенського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Дубенський район, с.Верба, вул.Шкільна,7.».
Відповідно підпункту 4 пункту 13 Особливостей зазначено: Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли: існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.
З огляду на вищезазначене надайте обґрунтування підстав здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів, зокрема підтвердження наявності нагальної потреби в закупівлі «Поточний ремонт аварійної покрівлі будівлі Вербського ліцею Вербської сільської ради Дубенського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Дубенський район, с.Верба вул.Шкільна7». Також надайте документальне підтвердження.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання
службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-31 10:54:12
Відповідь на запит
На Ваш запит Вербська сільська рада надає підтверджуючі документи, а саме: ОБҐРУНТУВАННЯ Закупівлі послуги поточного ремонту аварійної покрівлі будівлі Вербського ліцею Вербської сільської ради Дубенського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Дубенський район, с.Верба, вул.Шкільна,7 із застосуванням виключення за Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою від 12.10.2022 № 1178 (далі — Особливості), акт обстеження Вербського ліцею Вербської сільської ради Дубенського району, Рівненської областіза адресою: Рівненська область, Дубенський район, с.Верба, вул.Шкільна,7, Розпорядження сільського голови від 03 липня 2023 року №117/01-08 "Про створення комісії з обстеження покрівлі даху Вербського ліцею по вул.Шкільна,7".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-04 10:57:44
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт аварійної покрівлі будівлі Вербського ліцею Вербської сільської ради Дубенського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Дубенський район, с.Верба вул.Шкільна7» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером
ID: UA-2023-08-11-006106-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
В інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro 31.08.2023 Замовником оприлюднено відповідь на запит про надання пояснення Управлінню Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області та завантажено документи: розпорядження сільського голови від 03.07.2023
№ 117/01-08 «Про створенн комісії з обстеження покрівлі даху Вербського ліцею по вул. Шкільна, 7»; Акт обстеження Вербського ліцею Вербської сільської ради Дубенського району Рівненської області за адресою: Рівненська обл., Дубенський р-н, с. Верба, вул. Шкільна, 7 (початок обстеження 03.07.2023, закінчення обстеження 04.07.2023), також завантажено інформацію про обґрунтування щодо застосування вищезазначеної закупівлі, де Замовником зазначено, що: «відповідно до підпункту 4 пункту 13 Особливостей, існує нагальна потребу у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.».
Вищезазначені документи підтверджують про потребу проведення поточного ремонту покрівлі, проте, не підтверджують існування нагальної потреби у здійснені закупівлі.
Слід зазначити, що Замовником проводилась процедура відкритих торгів з урахуванням особливостей по вказаному предмету закупівлі у травні 2023 року за номером ID: UA-2023-05-08-005588-a, очікуваною вартістю 8607115,00 гривень. За результатами торгів укладено договір про надання послуг № 1013 від 20.06.2023, який розірвано за згодою сторін Додатковою угодою № 1 від 22.06.2023. При цьому протягом періоду з 22 червня 2023 по 31 липня 2023 Замовником процедура торгів по даному предмету закупівлі не проводилась. Натомість Замовником 01 серпня 2023 року укладено Договір про надання послуг № 1050 з Малим приватним підприємством «Теренок» без застосування відкритих торгів, який оприлюднено 10 серпня 2023 року.
З огляду на зазначене, просимо надати пояснення щодо застосування вказаної закупівлі без проведення відкритих торгів при тому, що потреба в поточному ремонті аварійної покрівлі будівлі Вербського ліцею Вербської сільської ради Дубенського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Дубенський район, с.Верба вул.Шкільна, 7 була наявна з травня 2023 року, що підтверджується проведенням процедури відкритих торгів з особливостями за номером ID: UA-2023-05-08-005588-a.
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень просимо долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-06 13:50:20
Відповіть на запит
Підпункт 4 пункту 13 Особливостей дає право замовнику укласти договір без використання електронної системи закупівель у випадку, коли «існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі і зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником.»
Якогось типового документа, який може підтвердити нагальність укладення договору щодо аварійного поточного ремонту покрівлі чинним законодавством не встановлено.
Інформаційним листом №3323-04/78667-06 від 08.12.2022 року «Щодо особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» Мінекономіки визначає «У свою чергу, за потреби, підстави, за наявності яких замовник укладає договір про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару, можуть бути підтверджені як внутрішніми документами (наприклад, наказом, розпорядженням, доповідною/службовою запискою, протоколом тощо) так і зовнішніми документами (наприклад, листом військової адміністрації, або військового командування або компетентних органів влади, установ, підприємств, організацій тощо».
Хоча лист Мінекономіки містить рекомендаційний характер, проте замовник, керуючись чинним законодавством, вчинив у відповідності до прописаних Мінекономіки алгоритмів.
Постанова Кабінету міністрів України «Про початок навчального року під час діє воєнного стану» ухвалена 28 липня 2023 року. Затверджено початок навчального року з 01.09.2023. Обласні військові адміністрації за участю засновників закладів освіти зобов’язані забезпечити організацію початку навчального року залежно від безпекової ситуації на конкретній території. Статтею 53 Конституції України встановлено, що кожен має право на освіту. Повна загальна середня освіта є обов’язковою. Держава зобов’язана забезпечити доступність повної загальної середньої освіти в державних та комунальних закладах. Право на освіту не може бути обмежене законом.
Вербський ліцей Вербської сільської ради Дубенського району Рівненської області є єдиним закладом загальної середньої освіти на території села Верба, в ньому навчаються 267 учнів. Окрім дітей жителів села Верба, в Вербський ліцей доїжджають на навчання здобувачі освіти з сусідніх населених пунктів інших територіальних громад, в яких немає закладів освіти, що могли б забезпечити потребу у навчанні в 10-11 класах. Загалом це додатково учні з 8 сіл.
2 липня 2023 року у селі Верба, як і на більшості території Рівненської області пізно ввечері були значні опади, зливи, грози, подекуди слабкий град. Мало місце руйнування покрівлі, наслідки якого були побачені працівниками ліцею наступного робочого дня, 3 липня – значні підтоплення приміщення школи.
Наслідки такого підтоплення працівники ліцею були змушені усувати власноруч. Згідно даного факту та для недопущення таких ситуації в майбутньому 03 липня було видано Розпорядження сільської голови «Про створення комісії з обстеження покрівлі даху Вербського ліцею по вул. Шкільна». Того ж самого дня комісією було здійснено обстеження Вербського ліцею Вербської сільської ради Дубенського району Рівненської області, за результатами якого складено відповідний акт, де і зазначено про необхідність термінового невідкладного ремонту аварійної покрівлі.
Так дійсно, раніше вже виникала необхідність щодо експлуатаційного утримання будівлі (поточний ремонт покрівлі Вербського ліцею Вербської сільської ради Дубенського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Дубенський район, с. Верба, вул. Шкільна, 7).
Однак на дату проведення процедури закупівлі за ідентифікатором UA-2023-05-08-005588-a, стан самої покрівлі ліцею не перебував в такому критичному стані, і не потребував термінового ремонту (дата закінчення надання послуг за цією закупівлею зазначена як 31 грудня 2023 року, що також свідчить про відсутність на момент оголошення процедури закупівлі з експлуатаційного утримання нагальної потреби).
Як вже зазначалось вище нагальна потреба, щодо проведення нового поточного ремонту покрівлі, виникла задля усунення наслідків негоди 2 липня 2023 рок та недопущення таких наслідків у майбутньому, адже підтоплення зовнішніх стін ліцею призводить до додаткових витрат з бюджету.
З метою правильного визначення предмету та вартості поточного ремонту аварійної покрівлі, після проведення аналізу ринку, та отримання усіх необхідних документів, 25 липня 2023 року було укладено договір між замовником та ФОП Кошином Андрієм Миколайовичем на виготовлення кошторисної документації «Поточний ремонт аварійної покрівлі Вербського ліцею Вербської сільської ради Дубенського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Дубенський район, с. Верба, вул. Шкільна, 7». Після отриманого кошторису на згаданий вище предмет закупівлі, Замовником було здійснено аналіз ринку надавачів послуг, за результатом якого і був 01 серпня укладений договір між Замовником та МПП «Теренок» щодо проведення поточного ремонту аварійної покрівлі Вербського ліцею Вербської сільської ради Дубенського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Дубенський район, с. Верба, вул. Шкільна, 7.
Підсумовуючи вищевикладене, Замовником було дотримано усіх передбачених законодавством умов для проведення поточного ремонту, шляхом укладення договору без застосування процедур закупівель/спрощених закупівель. Дана закупівля здійсненна для задоволення нагальних потреб функціонування держави в умовах воєнного стану, адже забезпечення усіх осіб належним рівнем якісної і безпечної освіти є прямою нормою Основного Закону України – Конституції.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-11 17:23:25
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі «Поточний ремонт аварійної покрівлі будівлі Вербського ліцею Вербської сільської ради Дубенського району Рівненської області за адресою: Рівненська область, Дубенський район, с.Верба вул.Шкільна7» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером
ID: UA-2023-08-11-006106-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також обґрунтуйте віднесення ремонтно-будівельних робіт визначених в Додатку № 6 до договору №1050 від 01.08.2023 (локальний кошторис на будівельні роботи №02-01-01) до поточного ремонту даху при тому що вказаний в кошторисі комплекс ремонтно-будівельних робіт передбачає повну заміну конструкцій даху, покрівельних матеріалів та поліпшення експлуатаційних показників (зокрема, утеплення мінватою горища).
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-14 16:27:17
відповідь на запит
Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленим Уповноваженим органом. Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020 № 708, затверджено Порядок визначення предмета закупівлі. Порядком встановлено, що під час здійснення закупівлі послуг з поточного ремонту предмет закупівлі визначається за кожним окремим будинком, будівлею, спорудою, лінійним об’єктом інженерно-транспортної інфраструктури згідно з термінологією державних будівельних норм ДБН А.2.2-3:2014 «Склад та зміст проектної документації на будівництво», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 04 червня 2014 року № 163, та/або галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23 серпня 2011 року № 301. Предмет закупівлі був визначений Уповноваженою особою відповідно до зазначених норм.
Поточним ремонтом називається комплекс ремонтно-будівельних робіт, який передбачає систематичне та своєчасне підтримання експлуатаційних якостей та попередження передчасного зносу конструкцій та інженерного обладнання. Якщо будівля загалом не підлягає капітальному ремонту, комплекс робіт поточного ремонту може враховувати окремі роботи, які класифікуються як такі, що належать до капітального ремонту (крім робіт, які передбачають заміну та модернізацію конструктивних елементів будівлі).
Поточний ремонт може виконуватися на підставі дефектного акта. Дефектний акт – це документ, який підтверджує, що певний матеріальний об’єкт (об’єкт будівництва) потребує ремонту та містить перелік робіт та матеріалів. Настановою для визначення вартості будівництва встановлена форма дефектного акта для капітального ремонту, яка може бути використана для проведення поточного ремонту.
Якщо ж для проведення поточного ремонту розробляється кошторисна документація, послуги з її виготовлення закуповуються замовником окремо, відповідно до очікуваної вартості.
Розроблення кошторисної документації було зроблено сертифікованим кошторисником, інженером проектувальником Кошином Андрієм Миколайовичем (АР 015328. На розроблення даної кошторисної документації був укладений договір, який в подальшому був оприлюднений згідно вимог чинного законодавства.
Окрім цього, Замовником було дотримано усіх правил для коректного сформування осікуваної вартсоті закупівлі.
- оголошено закупівлю надання послуг з актуальним дефектним актом нанадання послуг, який розроблений відповідно до чинних на момент оголошення кошторисних норм;
- під час визначення очікуваної вартості дотримано ДСТУ Б д.1.1-1:2013, ДСТУ Б Д.1.1-7:2013 та ресурсних елементних кошторисних норм на відповідні види будівельних робіт (ДСТУ);
- відповідно до рекомендацій Методики, здійснено моніторинг цін на ринку, у порядку здійснення запиту цінових пропозицій. Документи про такий запит додаються.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 30 вересня 2023 |
Порушення виявлено
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Мале приватне підприємство "Теренок" #21089777 |
Переможець |
8 019 137,00
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2023 13:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 вересня 2023 10:55
|
додаткова угода.pdf | укладений |
22 вересня 2023 10:54
|
Скановані документи_13.pdf | укладений |
11 серпня 2023 13:49
|
Скановані документи_14.pdf | укладений |
11 серпня 2023 13:49
|
Договір 1050.pdf | укладений |
11 серпня 2023 13:49
|