Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Хмельницька дитячо-юнацька спортивна школа №1 |
Код ЄДРПОУ: | 23830678 |
Місцезнаходження: | 29000, Україна , Хмельницька обл., м. Хмельницький, вул. Спортивна, буд. 17 |
Контактна особа: |
Світлана Анатоліївна Фукс +380382652133 khdyss-1@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
11 серпня 2023 10:18 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2023 10:17 |
Протокол № 91.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-19-000038 ● c683e28087764e1882dec8ffb0b8ac36
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2023 12:14 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.10.2023 № 306
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
34 UA-2023-08-11-002130-a 11.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-25 17:40:32
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі з реконструкції футбольного поля під штучним покриттям Хмельницької дитячо-юнацької спортивної школи №1 по вул. Спортивній, 17 у м. Хмельницькому (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-11-002130-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1.Інформації та відповідних документів (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2.Інформації та її документального підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
3.Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОРТ-ПРОГРЕС" (код ЄДРПОУ 40759107), з яким укладений договір про закупівлю додаткових робіт від 11.08.2023 № 61 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-30 16:32:33
Пояснення
Хмельницькою дитячо-юнацькою спортивною школою №1 запит на пояснення розглянуто. На виконання вимог ч.5 ст.8 Закону України «Про публічні закупівлі» надаємо відповідь та документи на запит.
1) Бюджетні призначення були виділені на підставі рішення Хмельницької міської ради № 7 від 28.07.2023. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено на підставі локальних кошторисів із проектно-кошторисної документації по об’єкту будівництва. Очікувану вартість предмета закупівлі визначено розрахунковим методом із зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва.
2) Щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
За результатами проведення процедури відкритих торгів на закупівлю робіт «Реконструкція футбольного поля під штучним покриттям Хмельницької дитячо-юнацької спортивної школи №1 по вул. Спортивній, 17 у м. Хмельницькому», оголошення UA-2021-08-28-005724-a, 29.09.2021 між Замовником та ПП «Спорт-Прогрес» укладено договір №59 про закупівлю робіт. Загальна вартість договору становила 21 605 600,00 (двадцять один мільйон шістсот п’ять тисяч шістсот гривень 00 копійок) гривень з ПДВ.
Зазначені торги здійснювалися замовником на підставі Закону України «Про публічні закупівлі».
Станом на серпень 2023 року ПП «Спорт-Прогрес» відповідно до укладеного договору виконало частину робіт, що були передбачені початковим проектом.
В процесі здійснення авторського нагляду за ходом будівництва, проектною організацією, технаглядом, представниками замовника і підрядника було виявлено ряд додаткових робіт, які не були передбачені початковою проектно-кошторисною документацією, але виконання яких є вкрай необхідним для забезпечення повного циклу робіт та завершення будівництва об’єкта.
Перелік додаткових робіт був визначений проектною організацією та розрахований під час здійснення коригування проектно-кошторисної документації по об’єкту будівництва «Реконструкція футбольного поля під штучним покриттям Хмельницької дитячо-юнацької спортивної школи №1 по вул. Спортивній, 17 у м. Хмельницькому» (коригування)», яка пройшла будівельну експертизу, що підтверджується експертним звітом №23-0119/01-23 від 30.06.2023.
Всі визначені додаткові роботи технічно та економічно пов’язані з первинним договором і є обов’язковими для виконання. Відтак, здати об’єкт будівництва в експлуатацію без виконання додаткових робіт не можливо.
Крім того, для виконання додаткових робіт доцільно укласти договір з попереднім виконавцем основних робіт, що забезпечить їх швидке виконання, дотримання технологічного процесу, а також сприятиме більшому строку експлуатації реконструйованого об’єкта.
Так як, виконання робіт за цим проектом здійснює ПП «Спорт-Прогрес», яке володіє усією інформацією по цьому об’єкту щодо видимих чи прихованих дефектів об’єкту, продовження та завершення виконання робіт іншим підрядником може призвести до технологічної несумісності та виникнення проблем технічного характеру при виконанні робіт та подальшій здачі об’єкта в експлуатацію, тому додаткові роботи повинні бути також виконані ПП «Спорт-Прогрес».
На даний час, здійснення публічних закупівель регламентується особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178.
Відповідно до п.п.8 п.13 Особливостей, придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли у замовника після укладення договору про закупівлю виникла необхідність у закупівлі додаткових робіт чи послуг, пов’язаних з предметом закупівлі основного договору, у того самого виконавця робіт/надавача послуг. Можливість і умови виконання таких додаткових робіт чи надання послуг можуть бути передбачені в основному договорі про закупівлю, який укладений за результатами проведення закупівлі. Закупівля додаткових робіт чи послуг у того самого виконавця робіт/надавача послуг здійснюється протягом трьох років після укладення договору про закупівлю, якщо загальна вартість таких робіт чи послуг не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю, укладеного за результатами проведення закупівлі.
Вартість додаткових робіт «Реконструкція футбольного поля під штучним покриттям Хмельницької дитячо-юнацької спортивної школи №1 по вул. Спортивній, 17 у м. Хмельницькому» (коригування)» не перевищує 50 відсотків ціни основного договору про закупівлю.
Отже, в замовника існували законні підстави щодо проведення закупівлі додаткових робіт без проведення процедури відкритих торгів.
3) Оцінка можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, не проводилася, оскільки в замовника були наявні підстави для укладання договору про закупівлю в того ж самого виконавця будівельних робіт на підставі п.п.8 п.13 Особливостей.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "СПОРТ-ПРОГРЕС" #40759107 |
Переможець |
9 586 511,42
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2023 10:18
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 травня 2024 14:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 травня 2024 14:52
|
ДУ № 3 до договору № 61.pdf | зміни до договору |
08 травня 2024 14:49
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 13:56
|
ДУ № 2 до договору № 61.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 13:55
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 14:24
|
ДУ № 1 до договору № 61.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 14:20
|
Договір № 61.pdf | укладений |
11 серпня 2023 10:18
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку із виникненням об'єктивних обставин - затримка фінансування витрат замовника, Сторони за взаємною згодою, вирішили продовжити строк виконання робіт до 30.06.2024 року. |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни в п.3.1. договору: Сума бюджетних асигнувань на 2023 рік |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 08 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внесення змін до Пункту 3.1 Розділу 3 Договору Сума бюджетних асигнувань на 2023 рік становить 8538129,77 гривень |
Номер договору про закупівлю: | 61 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |