Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Упраління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 33365678 |
Місцезнаходження: | 19700, Україна , Черкаська обл., Золотоноша, вул. Садовий проїзд,8 |
Контактна особа: |
Бабенко Наталія Борисівна +380473723948 bux-ugkg-zolo@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 серпня 2023 19:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 5 205 232,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 26 026,16 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник закупівлі має надати забезпечення тендерної пропозиції у формі: електронної страхової гарантії. Розмір забезпечення пропозиції – 26026,00 грн. Строк дії забезпечення пропозиції – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання пропозиції. Забезпечення тендерної пропозиції має бути оформлене у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції». Учасник надає страхову гарантію, у вигляді електронного документу (файлу в форматі PDF) з одночасним документальним підтвердженням її чинності, шляхом накладення кваліфікованого електронного підпису уповноваженої на підписання особи та електронно-цифрової печатки фінансової установи, через електронну систему закупівель, з обов’язковим зазначенням у тексті гарантії посилання на програмний комплекс та його версію, яким накладено КЕП (підпис та печатку) для можливості перевірки такого підпису та печатки. За умови, що надана гарантія підписана не керівником (директором, головою правління), учасник повинен надати через електронну систему закупівель довіреність, що засвідчує право надання та підпису страхової гарантії від імені фінансової установи уповноваженій на це особі, з одночасним документальним підтвердженням КЕП підписанта (керівника, директора, голови правління, тощо) та КЕП печатки фінансової установи. Гарантія повинна бути безвідкличною та безумовною та підтверджувати дію страхового захисту фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником умов визначених в тендерній документації «Умови повернення чи неповернення забезпечення тендерної пропозиції», з обов’язковим посиланням на номер, очікувану вартість, вид закупівлі, дату оголошення закупівлі, вказаному на порталі prozorro.gov.ua., а також дату, номер і назву (у разі наявності таких реквізитів) відповідного документа, з якого виникають базові відносини. Страхова гарантія повинна передбачати гарантоване погодження продовження строку дії забезпечення тендерної пропозиції, у випадку, якщо замовник вимагатиме від учасників продовження строку дії тендерної пропозицій, в порядку передбаченому чинним законодавством, з посиланням на відповідні законодавчі норми. Учасник закупівлі під час надання забезпечення пропозиції, для підтвердження права Гаранта на здійснення відповідної діяльності, через електронну систему закупівель надає також скановані копії наступних документів: - свідоцтво про реєстрацію страхової компанії в Державному реєстрі фінансових установ; - ліцензію на здійснення страхової діяльності у формі добровільного страхування фінансових ризиків видану НБУ (або інформацію від фінансової установи у вигляді довідки, яка підтверджує наявність діючої ліцензії, що надає право провадити вищезазначену діяльність). Страхова виплата не може бути меншою ніж страхова сума, до даної виплати не може застосовуватись франшиза, на бенефіціара не можуть покладатись будь-які витрати пов’язані з отриманням страхової суми в розмірі забезпечення тендерної пропозиції. Учасник у складі пропозиції надає підтвердження отримання страховою компанією оплати за страхову гарантію (лист від страхової компанії з зазначенням ідентифікатора процедури закупівлі та копію платіжного доручення). Положення страхової гарантії повинні відповідати положенням Закону України «Про страхування», Постановs Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 (зі змінами), Правилам добровільного страхування фінансових ризиків або змін до Правил, затвердженим НБУ, що повинно бути відображено у наданій страховій гарантії. Положення Договору добровільного страхування фінансового ризику невиконання або неналежного виконання страхувальником вимог тендерної документації не можуть містити умов, що суперечать тексту страхової гарантії та будь-яким чином обмежують права бенефіціара. Надання договору добровільного страхування у складі пропозиції не є обов’язковим, але, у разі його ненадання з боку учасника, текст «страхової гарантії» має містити підтвердження щодо відповідності умов страхового договору – умовам самої «страхової гарантії», наданої згідно цього договору та вимог тендерної документації Замовника. Текст «страхової гарантії» не може містити: - умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім закінчення строку дії договору страхування фінансового ризику); - умов, що застрахованим ризиком є нанесення збитків (втрат, тощо) подібного змісту: «Страховик виплачує страхове відшкодування за нанесені Вигодонабувачу збитки, що визнані страхувальником у добровільному порядку за попередньою згодою страховика або встановлена рішенням суду, що набуло чинності»; - умов про обов’язкове надання принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; - умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії, про що у складі пропозиція надається лист-гарантія в довільній формі адресований Замовнику від установи, що видала гарантію. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 26026 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Підписання актів приймання виконаних обсягів робіт чи надання послуг | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 серпня 2023 19:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 серпня 2023 19:20 |
Зміни_до _тендерної_документації 2.docx | |
17 серпня 2023 19:20 |
Додаток 2 технічне завдання зміни.doc | |
17 серпня 2023 19:20 |
Тендерна документація_Шевченка_додаткові_роботи.docx | |
17 серпня 2023 19:20 |
Зміни_до _тендерної_документації 1.docx | |
16 серпня 2023 12:39 |
Зміни_до _тендерної_документації.docx | |
10 серпня 2023 19:17 |
Додаток_4_кваліфікаційні_критерії.docx | |
10 серпня 2023 19:17 |
Додаток 3 проєкт договору.docx | |
10 серпня 2023 19:17 |
Додаток 1 форма тендерної пропозиції.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-16-000059 ● cd582fb11a104c2ea014ca866f2ddb5f
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2023 17:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
16.10.2023 № 59-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 16.10.2023 № 59-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
Особа,
відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5
UA-2023-08-10-012330-a 10.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Шинкаренко Г.В.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-20 12:17:15
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-10-012330-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні інформації (пояснень, документів) з наступних питань.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-24 18:52:39
Пояснення з питань проведення моніторингу
На запит органу державного фінансового контролю щодо моніторингу процедури відкритих торгів з особливостями по закупівлі «Послуги з поточного ремонту вул. Шевченка (додаткові роботи) в м. Золотоноша, Золотоніської територіальної громади, Черкаської області (ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь)» (ідентифікатор закупівлі - UA-2023-08-10-012330-a).) повідомляємо , що вищеназвана закупівля проводилась відповідно до технічного завдання , що надано інженерно-технічним сектором технічно-експлуатаційного відділу Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради (службова записка № 383 від 01.08.2023 р. (файл – Службова_ записка_383.pdf ). В технічному завданні визначена кількісні та якісні показники послуги..
Враховуючи надане технічного завдання уповноваженою особою визначено відповідно до Порядку визначення предмета закупівлі (затвердженого Наказом Міністерства розвитку, торгівлі та сільського господарства України від 15.04.2020р. №708) предмет закупівлі за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника : «ДК 021:2015 – 45230000-8 - Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь», враховуючи , що предмет закупівлі є послугою .
Для визначення очікуваної вартості предмету закупівлі Замовником використано інформацію з проектно – кошторисної документації , що пройшла експертизу та по ній отримано Експертну оцінку № 230717-07 від 18.07.2023р. , що проведена ТОВ «Перша будівельна експертиза» (файл - Експертиза ПКД.pdf) . Відповідно до цієї експертної оцінки загальна кошторисна вартість будівництва у поточних цінах станом на 18.07.2023р. складала 5302259 грн., у тому числі будівельні роботи – 4319443,00 грн., інші витрати – 982816,00 грн. Для отримання суми очікуваної вартості закупівлі сума загальної вартості будівництва зменшена на наступні витрати: кошторисна вартість проектних робіт – 49000,00 грн., вартість експертизи проектної документації – 5051,00 грн, кошторисне здійснення технічного нагляду - 42976,00 грн. Таким чином - 5302259,00-49000,00-5051,00-42976,00 = 5205232,00 грн. Ця сума і була визначена як очікувана вартість закупівлі.
Бюджетні призначення по закупівлі затверджені Рішенням сесії Золотоніської міської ради № 31-13/VIII від 28.06.2023 р. «про внесення змін до рішення міської ради від 22.12.2022р. № 25-61/VIII «Про бюджет Золотоніської міської територіальної громади на 2023 рік (23565300000) зі змінами». (файл - Рiшення_міськради_31_13.pdf)
Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) : https://zolo.gov.ua/notices/jbgruntuvannia-tekhnichnykh-ta-iakisnykh-kharakterystyk-predmeta-zakupivli-posluhy-z-potochnoho-remontu-vul-shevchenka-dodatkovi-roboty-v-m-zolotonosha-zolotoniskoi-terytorialnoi-hromady-cherkaskoi/
Додатки до пояснення:
1. Файл - – Службова_ записка_383.pdf) (Службова записка інженерно-технічного сектору технічно-експлуатаційного відділу УЖКГ виконавчого комітету Золотоніської міської ради № 383 від 01.08.2023р.)
2. Файл – файл - Експертиза ПКД.pdf (Експертна оцінка за робочим проектом № 230717-07 від 18.07.2023р.).
3. Файл - Рiшення_міськради_31_13.pdf (Рішення сесії Золотоніської міської ради № 31-13/VIII від 28.06.2023 р. «про внесення змін до рішення міської ради від 22.12.2022р. № 25-61/VIII «Про бюджет Золотоніської міської територіальної громади на 2023 рік (23565300000) зі змінами»
Надання інформації про усунення порушення замовником
Управлінням житлово-комунального господарства виконавчого комітету Золотоніської міської ради здійснені заходи направлені на недопущення встановлених під час моніторингу закупівлі порушень в подальшій роботі та з цією метою начальником управління виданий наказ № 54 від 06.11.2023р. «Про вжиття заходів за результатами моніторингу закупівель» , в якому дані доручення уповноваженій особі щодо недопущення виявлених порушень у подальшій роботі.
2023-11-06 14:14:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 03 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 18 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Під час унесення інформації щодо предмета закупівлі в оголошення про проведення відкритих торгів не дотримано пункту 14 Порядку №1082 щодо зазначення коду товару чи послуги, визначеного згідно з Єдиним закупівельним словником, що найбільше відповідає назві номенклатурної позиції предмета закупівлі, чим порушено пункт 24 Особливостей.)
Ризики, що спрацювали
sas-3-3
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАНІВ-ГРАНІТ" |
5 195 398,02
UAH з ПДВ
|
5 195 398,02
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КАНІВ-ГРАНІТ" #14207791 |
Переможець |
5 195 398,02
UAH з ПДВ
|
24 серпня 2023 13:01
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 січня 2024 13:31
|
Електронний підпис | укладений |
28 вересня 2023 14:15
|
Додатковіа_угода_1_28_09_2023.pdf | зміни до договору |
28 вересня 2023 13:18
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2023 09:48
|
Додаток № 1 | укладений |
30 серпня 2023 09:45
|
Договір № 305 від 30.08.2023р. | укладений |
30 серпня 2023 09:45
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з поточного ремонту вул. Шевченка (додаткові роботи) в м. Золотоноша, Золотоніської територіальної громади, Черкаської області | 1 | послуга |
5 195 398,02
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни |
Номер договору про закупівлю: | 305 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Послуги з поточного ремонту вул. Шевченка (додаткові роботи) в м. Золотоноша, Золотоніської територіальної громади, Черкаської області | 1 |
5 008 642,54
UAH з ПДВ
|