Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 38646021 |
Вебсайт: | http://ck.dsns.gov.ua |
Місцезнаходження: | 18029, Україна , Черкаська обл., м.Черкаси, ВУЛИЦЯ ПРИКОРДОННИКА ЛАЗАРЕНКА, БУДИНОК 1 |
Контактна особа: |
Марина Сиваченко +380472662939, +380976384834 umtz@ck.dsns.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 серпня 2023 17:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 29 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 29 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 01 вересня 2023 16:16 |
Очікувана вартість: | 5 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34130000-7: Мототранспортні вантажні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Замовник має право здійснювати оплату Товару як в повному обсязі, так і частинами, розмір яких визначається Замовником в односторонньому порядку. Оплата Товару вважається виконаною з моменту списання коштів з розрахункового рахунку Замовника. Замовник здійснює оплату Виконавцю протягом 14 (чотирнадцяти) банківських днів після постачання товару згідно специфікації та видаткових накладних. У випадку відсутності на розрахунковому рахунку Замовника бюджетного фінансування призначеного на оплату Товару, Замовник проводить оплату поставленого Товару протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня надходження бюджетного фінансування відповідних видатків на рахунок Виконавця. Усі розрахунки за Договором проводяться у гривнях в безготівковій формі. | Пiсляоплата | 14 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
25 серпня 2023 16:26 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
25 серпня 2023 16:16 |
ОГОЛОШЕННЯ.docx | |
25 серпня 2023 16:16 |
Тендерна документація.doc | |
25 серпня 2023 16:16 |
Додаток 3 Технічні характеристики(1)(1).docx | |
25 серпня 2023 16:16 |
Перелік змін від 25.08.2023.doc | |
21 серпня 2023 15:13 |
Додаток 4 Проект договору.docx | |
21 серпня 2023 15:13 |
Перелiк_змiн нова редакція.doc | |
10 серпня 2023 17:51 |
Додаток 1 Тендерна пропозицiя.doc | |
10 серпня 2023 17:51 |
Додаток 5 Гарантія щодо персональних даних.doc | |
10 серпня 2023 17:51 |
Додаток 2 Кваліфікаційні критерії по статті 16.doc | |
10 серпня 2023 17:51 |
Додаток 6 Для Переможця.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Шановний Учасник щодо вашого звернення повідомляємо наступне.
Під час оголошення технічних характеристик допущено технічну помилку.
Оскільки, потужність — це робота, що виконана за одиницю часу, або енергія, передана за одиницю часу, з одиницею вимірювання у ватах або кінських силах.
Таким чином у технічній специфікації “Додаток 3 до тендерної документації” правильним формулюванням просимо вважати — потужність 353 кВт за 1400-1900 об/хв.
Замовник не заперечує щодо продовження строку подання тендерних пропозицій. Відповідне рішення буде оприлюднено в електронній системі закупівель
Ми вдячні Вам за небайдужість до проведення процедури закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-26-000015 ● b082b1a26f734f4781bf67fb157bcbc9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 26 жовтня 2023 16:12 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
26.10.2023 № 231
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка в.о.заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Дейкалової Я.В. від 25.10.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 26.10.2023 № 231
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
4 UA-2023-08-10-012014-a 10.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о.заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Яна ДЕЙКАЛОВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-30 12:38:08
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Сідельний тягач, згідно коду CPV за ДК 021:2015 код 34130000-7 Мототранспортні вантажні засоби (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-10-012014-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року №23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1. На підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)?
2. Замовником закупівлі - ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ оприлюднено в електронній системі закупівель до Учасника закупівлі - Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА" «Вимогу про усунення невідповідностей до 07 вересня 2023 14:20». Відповідно до вказаної вимоги зокрема зазначалось та вимагалось: Учасником не було подано у відповідність до тендерної документації (нова редакція від 25.08.2023) розділу III “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”, пункту 6 “Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі” скановану кольорову копію з оригіналу свідоцтва про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника колісних транспортних засобів (WMI) та символів (VIS) міжнародного ідентифікаційного номера (VIN) або скановану кольорову копію зазначеного документу, завірену підписом уповноваженої особи Учасника (ця вимога стосується виробників) або інформаційний лист, про те, що Учасник є авторизованим представником виробника, даний Учасник надає копію зазначеного свідоцтва, завірену підписом представника виробника; Згідно Додатку №3 “Технічна специфікація” до тендерної документації (нова редакція від 25.08.2023) встановлено, що Учасником не було подано у складі тендерної пропозиції, сканована копія сертифікату на систему управління якістю (ДСТУ ISO 9001), засвідчена підписом уповноваженої особи Учасника або сканована кольорова копія з оригіналу зазначеного сертифікату (ця вимога стосується виробників) або інформаційний лист, про те що Учасник є авторизованим представником виробника, даний Учасник надає копію зазначеного свідоцтва, завірену підписом представника виробника. Згідно тендерної документації, розділу ІІІ “Інструкція з підготовки тендерної пропозиції”, пункту 1 “Зміст і спосіб подання тендерної пропозиції” тендерна пропозиція подається в електронному вигляді через електронну систему закупівель шляхом заповнення електронних форм з окремими полями, де зазначається інформація про ціну, інші критерії оцінки (у разі їх встановлення замовником), інформація від учасника процедури закупівлі про його відповідність кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям, наявність/відсутність підстав, установлених пунктом 47 Особливостей і в тендерній документації, та шляхом завантаження необхідних документів, що вимагаються замовником у тендерній документації. Учасник повинен завантажити через електронну систему закупівель: « - скановану кольорову копію з оригіналу свідоцтва про присвоєння міжнародного ідентифікаційного коду виробника колісних транспортних засобів (WMI) та символів (VIS) міжнародного ідентифікаційного номера (VIN) або скановану кольорову копію зазначеного документу, завірену підписом уповноваженої особи Учасника (ця вимога стосується виробників) або інформаційний лист, про те, що Учасник є авторизованим представником виробника, даний Учасник надає копію зазначеного свідоцтва, завірену підписом представника виробника»; « - сканована копія сертифікату на систему управління якістю (ДСТУ ISO 9001), засвідчена підписом уповноваженої особи Учасника або сканована кольорова копія з оригіналу зазначеного сертифікату (ця вимога стосується виробників) або інформаційний лист, про те що Учасник є авторизованим представником виробника, даний Учасник надає копію зазначеного свідоцтва, завірену підписом представника виробника».
Згідно пункту 43 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі- Особливості): якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель. Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Зважаючи на вищенаведене, надайте пояснення чому Замовником надано можливість Учаснику - Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА" виправити невідповідності його пропозиції вимогам тендерної документації що стосуються технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та не відхилено вказану пропозицію?
3. Повідомлення про намір укласти договір про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель 08 вересня 2023 11:23. Договір за результатами проведеної закупівлі в електронній системі закупівель не оприлюднено. Чи укладався договір з переможцем торгів -Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА"?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-31 14:43:25
Відповідь замовника на звернення.
Відповідно до прийнятого рішення ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про початок моніторингу процедури закупівлі згідно ідентифікатора закупівлі UA-2023-08-10-012014-a постала потреба в отриманні пояснення, які є предметом дослідження
в рамках моніторингу процедури закупівлі.
Щодо першого запитання повідомляємо наступне.
Відповідно до штатної потреби в Аварійно-рятувальному загоні спеціального призначення Головного управління ДСНС України у Черкаській області
(далі - АРЗ СП) передбачено 5 - одиниць Сідельних тягачів. На момент оголошення процедури закупівлі фактична наявність Сідельних тягачів в АРЗ СП становить — 3 одиниці.
Замовником було отримано від Аварійно-рятувального загону спеціального призначення Головного управління технічні характеристики, листом
№ 68-7-690/68-714 від 25.08.2023 (зі змінами).
Замовником було проведено аналіз середньо-ринкових цін на сідельні тягачі шляхом отримання комерційних пропозицій а також шляхом моніторингу мережі Інтернет. Очікувана вартість предмета закупівлі була розрахована згідно Наказу Мінекономіки «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275 (зі змінами).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі розміщено
на офіційному веб-сайті Головного управління ДСНС України у Черкаській області про проведення процедури закупівлі, згідно ідентифікатора закупівлі UA-2023-08-10-012014-a. Надаємо посилання на веб-сайт:
https://ck.dsns.gov.ua/biznesu/derzhavni-zakupivli/obgruntuvannya-zakupivel/obgruntuvannya-zakupivel-upravlinnya.
Щодо другого запитання повідомляємо наступне.
Під час наміру подати повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в документах через авторизований електронний майданчик відповідно
до частини 16 статті 29 Закону та пункту 43 ПКМУ 1178 Замовником було вивчено дане питання та встановлено наступне.
Сканована копія сертифікату на систему управління якістю створить умови, які не вплинуть на предмет закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо, у зв'язку з тим, що виробники автомобілів колісних транспортних засобів отримуюють WMI та VIS для ідентифікації різних транспортних засобів, які вони виробляють.
Сам код має складатись із 17 символів, в котрих міститься інформація про сам автомобіль та про його виробника.
WMI - міжнародний ідентифікаційний код виробника. Складається з трьох символів (букв або цифр).
Перший символ означає географічну зону, другий - країну в цій зоні, третій - певного виробника (іноді - тип транспортного засобу).
Друга частина VIN-кода - опис - дескриптор автомобіля. Сама абревіатура VIN розшифровується, як Vehicle Identification Number – і перекладається, як ідентифікаційний номер транспортного засобу.
Третя частина VIN-коду - вказівна частина ідентифікаційного номера (VIS) - складається з восьми знаків, причому останні чотири знаки цього розділу обов'язково повинні бути цифрами. При чому інформація про модельний рік та завод-виробника закріплена стандартом не жорстко, а носить лише рекомендаційний характер.
Міжнародний стандарт ISO 9001 відповідає за контроль якості критичних моментів виробництва продукції або надання послуг. До таких моментів, зазвичай, відносять наступні етапи: приймання сировини, відвантаження на склад готової продукції, контроль якості, безпечність на виробництві, порядок надання послуг.
Сканована копія сертифікату на систему управління якістю ДСТУ ISO 9001 являється міжнародним стандартом, що дозволяє організаціям отримати визнання як на внутрішньому, так і на міжнародному ринку.
Відповідно до абзацу 2 пункту 43 ПКМУ 1178 зазначено: “Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо”.
На підставі вищевикладеного повідомляємо наступне. Свідоцтво про присвоєння ідентифікаційного коду виробника колісних транспортних засобів (WMI) та симолів (VIS) а також сертифікат ДСТУ ISO 9001, не являються документами які можуть вплинути на зміну найменування товару, марки, або моделі, а також документів які свідчать про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, але являються документами, які підтверджують, надійність постачальників, можливість виготовлення товару або його фактичної наявності з метою недопущення спотворення результату тендеру. При прийнятті відповідного рішення Замовник також додатково ознайомлювавсь та приймав до уваги лист роз'яснення Мінекономіки від 17.05.2023 № 3323-04/22523-06 «Щодо внесення змін до особливостей здійснення публічних закупівель на період дії правового режиму воєнного стану та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Щодо третього запитання повідомляємо наступне.
Протоколом Уповноваженої особи від 22.09.2023 №67 прийнято рішення продовжити термін укладення договору на закупівлю Сідельного тягача у зв'язку з відсутністю кошторисних призначень для здійснення реєстрації договору в органах Державної казначейської служби України.
Відповідно до абзацу 3 пункту 49 ПКМУ 1178 “З метою забезпечення права на оскарження рішень замовника до органу оскарження договір про закупівлю не може бути укладено раніше ніж через п’ять днів з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю.”, абзацу 4 пункту 49 ПКМУ 1178 “Замовник укладає договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі, протягом строку дії його пропозиції, не пізніше ніж через 15 днів з дати прийняття рішення про намір укласти договір про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації та тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. У випадку обґрунтованої необхідності строк для укладення договору може бути продовжений до 60 днів.
У разі подання скарги до органу оскарження після оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю перебіг строку для укладення договору про закупівлю зупиняється.”
Враховуючи, що технічно в електронній системі закупівель відсутня можливість продовжити термін заключення договору, Замовником відповідне рішення оформлювалось Протоколом уповноваженої особи без відповідного оприлюднення. Договір №51 від 30.10.2023 заключено та оприлюднено в електронній системі закупівель 30.10.2023.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Відповідно до висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про встановлене порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує ГОЛОВНЕ УПРАВЛІННЯ ДЕРЖАВНОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ З НАДЗВИЧАЙНИХ СИТУАЦІЙ У ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. На підставі вищевикладеного повідомляємо наступне. Між Головним управлінням ДСНС України у Черкаській області та Товариством з обмеженою відповідальністю “АМАКО УКРАЇНА” припинено зобов'язання за договором про закупівлю №51 від 30.10.2023 шляхом укладення додаткової угоди №1 від 24.10.2023 року. Сторони дійшли згоди щодо відсутності взаємних претензій за зобов'язаннями, які виникли за Договором про закупівлю №51 від 30.10.2023 року.
2023-11-24 15:01:30
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником встановлено порушення пункту 43 Особливостей.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання відповідності повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей вимогам Закону та Особливостям, своєчасності його розміщення та виконання учасником встановлено порушення пункту 43 Особливостей.) • усунуто
Додатковою угодою №1 від 24 листопада 2023 р. до договору про закупівлю №51 від 30.10.2023 року розірвано договір про закупівлю №51 від 30.10.2023 року.
2023-11-24 15:51:10
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 01 вересня 2023 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА" |
5 055 000,00
UAH з ПДВ
|
5 055 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "АМАКО УКРАЇНА" #21665011 |
Переможець |
5 055 000,00
UAH з ПДВ
|
08 вересня 2023 11:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 07 вересня 2023 14:20
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 листопада 2023 15:10
|
Додаткова угода №1 від 24.11.2023.pdf | укладений |
24 листопада 2023 15:07
|
Електронний підпис | укладений |
30 жовтня 2023 15:59
|
ПРОТОКОЛ.pdf | укладений |
30 жовтня 2023 15:53
|
Договір №51 від 30.10.2023.pdf | укладений |
30 жовтня 2023 15:53
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 30 жовтня 2023 — 26 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до висновку ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ про встановлене порушення законодавства у сфері закупівель. |