Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ МОНТАЖНО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ ПІДПРИЄМСТВО |
Код ЄДРПОУ: | 13845696 |
Місцезнаходження: | 54028, Україна , Миколаївська обл., Миколаїв, ВУЛИЦЯ 11 ЛІНІЯ, будинок 80 |
Контактна особа: |
Міляєва Катерина 380512443639 ksmep@i.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 10 серпня 2023 17:05 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 15 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 15 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 18 серпня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2023 15:12 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2023 15:12 |
Очікувана вартість: | 10 216 750,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 102 167,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 1. Банківська гарантія є безвідкличною відповідно до вимог цього Додатку тендерної документації. 2. Електронна банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити електронний цифровий підпис банку-гаранта. 3. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено, зокрема: -повне найменування Учасника (Принципала), що збігається з назвою, яка зазначена ним в тендерній пропозиції; -повне найменування Бенефіціара; -повне найменування Гаранта; -дата початку строку дії гарантії (набрання чинності) та дата закінчення строку дії гарантії; У разі відсутності по тексту банківської гарантії конкретних дат початку та закінчення строку/терміну дії банківської гарантії, тендерна пропозиція Учасника відхиляється оскільки, забезпечення тендерної пропозиції не відповідатиме умовам до забезпечення тендерної пропозиції, що визначені замовником у тендерній документації. -унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель процедурі для участі в якій подається тендерна пропозиція забезпечена даною банківською гарантією; -суму гарантії зазначена цифрами та словами, назва валюти – словами (в разі, якщо за умовами тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції вимагається забезпечення в іноземній валюті – зазначається цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління національного банку України від 04.02.1998 року № 34); -зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України. Після чого вони стають невід’ємною частиною гарантії. -обов’язок банка сплатити повну суму тендерного забезпечення (гарантована сума) за першою письмовою вимогою Замовника (Бенефіціара), в якій буде посилання на одну з наступних підстав: -відкликання тендерної пропозиції учасником після закінчення строку її подання, але до того, як сплив строк, протягом якого тендерні пропозиції вважаються дійсними; -непідписання договору про закупівлю учасником, який став переможцем тендеру; -ненадання переможцем процедури закупівлі у строк визначений п. 47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п. 47 Особливостей; -ненадання переможцем процедури закупівлі забезпечення виконання договору про закупівлю після отримання повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, якщо надання такого забезпечення передбачено тендерною документацією. Термін сплати грошових коштів Банком-Гарантом протягом 5 банківських днів з моменту отримання письмової вимоги Бенефіціара. 4. Текст банківської гарантії не може містити: умов про зменшення відповідальності гаранта в будь-якому випадку (окрім випадку прострочення подання вимоги); умов про обов’язкове надання Принципалом письмового підтвердження про настання гарантійного випадку і причин його настання; умови про припинення зобов’язання гаранта за гарантією у випадку одержання гарантом оригіналу цієї гарантії; умов про ускладнення процедури повернення тендерного забезпечення (вимоги щодо отримання будь-яких письмових підтверджень від Принципала щодо настання підстав стягнення забезпечення тендерної пропозиції, тощо); - будь – яких умов, що ускладнюють, обмежують або унеможливлюють задоволення вимог замовника з отримання грошових коштів від гаранта по забезпеченню тендерної пропозиції, наданому Учасником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34920000-2: Дорожнє обладнання
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 20 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
10 серпня 2023 17:06 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
10 серпня 2023 17:03 |
ТД.doc |
Звернення до Держаудитслужби
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-19-000035 ● ff1c67784eea4a0b9170ddbe19a6c287
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 19 жовтня 2023 12:16 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
19.10.2023 № 306
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
33 UA-2023-08-10-011576-a 10.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-26 09:35:44
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі направляючого пішохідного огородження, стійки направляючого пішохідного огородження комунальним спеціалізованим монтажно-експлуатаційним підприємством (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-10-011576-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Інформації та розрахунків з підтвердними документами (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти, тощо) на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Інформації та документів щодо виконання переможцем вимог частини другої статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі».
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 3511 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їхній роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-31 09:07:12
Пояснення
Розглянувши запит ДЕРЖАВНОЇ АУДИТОРСЬКОЇ СЛУЖБИ УКРАЇНИ від 26.10.2023р., який надійшов в межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-08-10-011576-a, повідомляю наступне.
Потреба закупівлі розрахована на підставі додаткового фінансування згідно рішення Миколаївської міської ради від 31.07.2023р. №22/122, відповідно плану використання додатково наданих коштів на 2023 рік складеного на підставі аналізу фактичного використання товарів, робіт та послуг для забезпечення діяльності замовника з урахуванням запланованих поточних завдань замовника. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені згідно розробленого та затвердженого проєкту архітипу направляючого пішохідного огородження. Очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі дефектного акту , при цьому Замовником враховано вимоги наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України № 275 від 18.02.2020 “Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі”, а саме запрошено цінові пропозиції з урахуванням ПДВ, вартості поставки товару. За найбільш економічно вигідними цінами розраховано вартість закупівлі. Посилання на сторінку веб-сайту департаменту житлово-комунального господарства ММР, на якому розміщено обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та очікуваної вартості предмета закупівлі: https://dgkh.mkrada.gov.ua/wp-content/uploads/2021/01/povidomlennya-npo.pdf.
На підтвердження надаю документи: дефектний акт, розроблений та узгоджений проєкт архітипу направляючого пішохідного огородження, реєстр змін №56 від 15.08.2023 розподілу показників зведених кошторисів на 2023 рік.
На виконання вимог частини другої статті 41 Закону України “Про публічні закупівлі” переможцем надано документи: наказ №128 від 16.08.2022, протокол загальних зборів №45 від 03.08.2022, протокол загальних зборів №17/23 від 17.08.2023, довідка з інформацією про право підписання договору, довідка щодо ліцензування. (документи додаються)
- протокол на право вчинення правочину-1.pdf
- Дефектний акт.pdf
- Наказ на директора-1.pdf
- довідка про уповноважену особу-1.pdf
- комерційна 1.PDF
- Реєстр, довідка, розрахунки.pdf
- супровідний лист.pdf
- протокол 45 директор, адреса-1.pdf
- комерційна 2.pdf
- Проєкт НПО.pdf
- довідка щодо ліцензування-1.pdf
- Електронний підпис
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 серпня 2023 15:47
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" |
9 745 560,00
UAH з ПДВ
|
8 998 998,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ ВИРОБНИЧО-КОМЕРЦІЙНА ФІРМА "ПРИЗМА" |
9 888 780,00
UAH з ПДВ
|
8 999 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "МГК-Черкаси" |
10 216 626,36
UAH з ПДВ
|
9 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МВП "ЕНЕРГОРІШЕННЯ" |
10 216 744,91
UAH з ПДВ
|
10 216 744,91
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ЮГСТАЛЬ" #37941143 |
Переможець |
8 998 998,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2023 11:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
23 січня 2024 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2023 17:05
|
Договір НПО.pdf | укладений |
06 вересня 2023 17:04
|