Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ВИШНІВСЬКТЕПЛОЕНЕРГО" ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ |
Код ЄДРПОУ: | 19417197 |
Місцезнаходження: | 08132, Україна , Київська обл., м. Вишневе, вул. Київська, 11 |
Контактна особа: |
Анастасія Рашкевич +380952098897 vinte@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2023 20:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 17 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 17 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 20 серпня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 26 690 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 133 450,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Підписання договору | Замовник має право здійснити попередню оплату (аванс) у розмірі до 70% (сімдесят відсотків) від вартості Договору. Допускається здійснення попередньої оплати (аванс) частинами | Аванс | 365 | Календарні | 70 |
Виконання робіт | Оплата вартості Робіт здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника та вважається здійсненою з моменту списання суми безготівкових коштів з банківського розрахункового рахунку Замовника на банківський розрахунковий рахунок Підрядника на підставі Актів приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та Довідки про вартість виконаних робіт по формі КБ-3, з урахуванням суми попередньої оплати (фактично перерахованого авансу), в термін протягом 365 календарних днів з моменту підписання Сторонами Актів виконаних робіт | Пiсляоплата | 365 | Календарні | 30 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2023 19:21 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2023 19:19 |
ТД_Ренонструкція теплової мережі вул.Київська ТК24-ТК26зі змінами.docx | |
14 серпня 2023 19:19 |
28 Протокол-про-внесення-змін-до-тендерної-документації.docx | |
09 серпня 2023 20:14 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
09 серпня 2023 20:08 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) Київська.docx | |
09 серпня 2023 20:08 |
Додаток 2.2 Відомість ресурсів.rtf | |
09 серпня 2023 20:08 |
Додаток-2ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ.docx | |
09 серпня 2023 20:08 |
Додаток 2.1 до тендерної документації Дефектний акт.PDF |
14 серпня 2023 19:21 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
14 серпня 2023 19:19 |
ТД_Ренонструкція теплової мережі вул.Київська ТК24-ТК26зі змінами.docx
|
|||
14 серпня 2023 19:19 |
28 Протокол-про-внесення-змін-до-тендерної-документації.docx
|
|||
09 серпня 2023 20:14 |
Додаток 3 Проект договору.docx
|
|||
09 серпня 2023 20:08 |
Додаток 1 до тендерної документації (кваліфікаційні критерії, вимоги) Київська.docx
|
|||
09 серпня 2023 20:08 |
Додаток 2.2 Відомість ресурсів.rtf
|
|||
09 серпня 2023 20:08 |
Додаток-2ТЕХНІЧНІ, ЯКІСНІ ТА ІНШІ ХАРАКТЕРИСТИКИ.docx
|
|||
09 серпня 2023 20:08 |
Додаток 2.1 до тендерної документації Дефектний акт.PDF
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-08-000019 ● 506b637442474d7494dd456ee2d934c7
- Статус: завершено ● Дата: 08 січня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 вересня 2023 17:27 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
08.09.2023 № 243
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-08-09-012519-a 09.08.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-11 17:30:51
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі « Реконструкція теплової мережі по вул.Київська від ТК-24 до ТК-26 в м.Вишневе Бучанського району Київської області», за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-09-012519-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-14 14:08:10
Пояснення на запит від 11.09.2023 року у межах проведення моніторингу закупівлі за ID:№UA-2023-08-09-012519-a від 09.08.2023 р
КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО «ВИШНІВСЬКТЕПЛОЕНЕРГО» ВИШНЕВОЇ МІСЬКОЇ РАДИ БУЧАНСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ на запит у межах проведення моніторингу опублікований 11.09.2023 року за предметом закупівлі «Реконструкція теплової мережі по вул.Київська від ТК-24 до ТК-26 в м.Вишневе Бучанського району Київської області», за кодом ДК 021:2015: 45230000-8 — Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» ID:№UA-2023-08-09-012519-a надає наступні пояснення:
По першому питанню:
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі?
Пояснення по першому питанню:
Обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та його очікуваної вартості визначено на підставі позитивного експертного звіту від 17.07.2023 року №32-23/06/23 та проектно-кошторисної документації до нього.
По другому питанню:
Надати посилання на сторінку власного веб сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення по другому питанню:
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до пункту 41 постанови КМУ від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) опубліковано на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, у зв’язку з відсутністю власного веб-сайту у замовника.
Посилання: http://vyshneve-rada.gov.ua/rada/pz/8101-2.html
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 10 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 20 серпня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУНІЦИПАЛЬНА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА" |
26 067 416,30
UAH з ПДВ
|
26 067 416,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "МУНІЦИПАЛЬНА БУДІВЕЛЬНА ГРУПА" #44531786 |
Переможець |
26 067 416,30
UAH з ПДВ
|
24 серпня 2023 17:59
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2024 15:53
|
Додаткова угода 1 від 30.10.2024.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2024 15:50
|
Електронний підпис | укладений |
31 серпня 2023 11:44
|
Договір на будівельні роботи.PDF | укладений |
31 серпня 2023 11:41
|
Додатки до договору на будівельні роботи.PDF | укладений |
31 серпня 2023 11:41
|
Договірна ціна до договору на будівельні роботи.PDF | укладений |
31 серпня 2023 11:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення обсягів закупівлі до фактично виконаних обсягів робіт станом на 29.10.2024 р. |
Номер договору про закупівлю: | К11-31/08 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |