Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "НАЦІОНАЛЬНА АТОМНА ЕНЕРГОГЕНЕРУЮЧА КОМПАНІЯ "ЕНЕРГОАТОМ" |
Код ЄДРПОУ: | 24584661 |
Вебсайт: | http://www.energoatom.com.ua |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, ВУЛИЦЯ НАЗАРІВСЬКА, будинок 3 |
Контактна особа: |
Ветоха Дарія Миколаївна 0442069756 tender-naek@direkcy.atom.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 09 серпня 2023 16:04 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 19 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 19 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 22 серпня 2023 14:00 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2023 12:49 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2023 12:49 |
Очікувана вартість: | 25 820 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 258 200,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Оплата вартості послуг здійснюється Замовником шляхом перерахування грошових коштів на поточний рахунок Виконавця за фактом надання послуг за кожним етапом у строк не пізніше 60 (шістдесяти) календарних днів з дати підписання Сторонами акту приймання-передачі наданих послуг за відповідним етапом. Учасник має право зазначити більший термін відстрочки оплати послуг. Надання послуг буде відбуватися поетапно, вартість кожного етапу має бути визначена таким чином (з припустимим округленням до десяти тисяч гривень): • вартість надання послуг з аудиту фінансової звітності ДП «НАЕК «Енергоатом» за 2023 рік - 45% від загальної вартості послуг; • вартість надання послуг з аудиту фінансової звітності ДП «НАЕК «Енергоатом» за 2024 рік - 50% від загальної вартості послуг; • вартість надання послуг з складання звіту щодо формування та сплати статутного капіталу товариства станом на дату державної реєстрації товариства - 5% від загальної вартості послуг. | Пiсляоплата | 60 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2023 16:04 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2023 16:04 |
Додаток 7 до ТД.docx | |
09 серпня 2023 16:04 |
Додаток 4 до ТД_ТСдоПЗ.docx | |
09 серпня 2023 16:04 |
Додаток 3 до ТД.docx | |
09 серпня 2023 16:04 |
Додаток 9 до ТД_Перелік формальних помилок.docx | |
09 серпня 2023 16:04 |
Додаток 5 до ТД_Проєкт договору.doc | |
09 серпня 2023 16:04 |
Додаток 1 до ТД.docx | |
09 серпня 2023 16:04 |
Додаток 2 до ТД.docx | |
09 серпня 2023 16:04 |
Додаток 10 до ТД_Анкета.docx | |
09 серпня 2023 16:04 |
Додаток 8 до ТД.docx | |
09 серпня 2023 16:04 |
7288_ТД.docx | |
09 серпня 2023 16:04 |
Додаток 6 до ТД.docx |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Просимо розглянути Вимогу, текст якої наведено у файлі, що додається.
Замовник не погоджується з вимогою ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН» щодо вилучення із предмета закупівлі послуги зі складання звіту щодо формування та сплати статутного капіталу товариства станом на дату державної реєстрації товариства.
Замовник не погоджується також з твердженням ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН» щодо створення конфлікту інтересів, суперечності здоровому глузду та неможливості одночасного надання послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності та послуг зі складання звіту щодо формування та сплати статутного капіталу товариства, оскільки Законом України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» (далі – Закон про аудит) пунктом 4 статті 6 встановлене обмеження на одночасне надання суб’єктами аудиторської діяльності підприємствам, що становлять суспільний інтерес, послуг з обов’язкового аудиту фінансової звітності та надання такими суб’єктами аудиторської діяльності та/або пов’язаними з ними особами таких неаудиторських послуг:
1) складання податкової звітності, розрахунку податків, інших обов’язкових зборів та платежів, представництва юридичних осіб у спорах із зазначених питань;
1-1) надання консультаційних послуг з питань оподаткування, а також, у разі, коли допомога суб’єкта аудиторської діяльності не вимагається законодавством, послуг з визначення державних дотацій та податкових пільг;
2) послуги, що передбачають участь у процесі прийняття управлінських рішень або виконання будь-яких функцій з управління підприємством, що становить суспільний інтерес, якому надаються послуги з обов’язкового аудиту;
3) ведення бухгалтерського обліку і складання фінансової звітності;
4) розробка та впровадження процедур внутрішнього контролю або процедур з управління ризиками, що пов’язані з формуванням фінансової інформації, а також розробка та впровадження інформаційних систем, пов’язаних з фінансовою інформацією;
5) надання правової допомоги у формі: послуг юрисконсульта із забезпечення ведення господарської діяльності; ведення переговорів від імені юридичних осіб; представництва інтересів у суді;
6) кадрове забезпечення юридичних осіб у сфері бухгалтерського обліку, оподаткування та фінансів, у тому числі послуги з надання персоналу, що приймає управлінські рішення та відповідає за складання фінансової звітності;
7) послуги з оцінки, у тому числі виконані у зв’язку з наданням актуарних послуг чи послуг супроводу судового процесу;
8) послуги, пов’язані із залученням фінансування, розподілом прибутку, розробкою інвестиційної стратегії, окрім послуг з надання впевненості щодо фінансової інформації, зокрема проведення процедур, необхідних для підготовки, обговорення та випуску листів-підтверджень у зв’язку з емісією цінних паперів юридичних осіб;
9) послуги, пов’язані з функцією внутрішнього аудиту підприємства, що становить суспільний інтерес, якому надаються послуги з обов’язкового аудиту фінансової звітності;
10) послуги, пов’язані з просуванням акцій юридичної особи, якій надаються послуги з обов’язково аудиту, торгівля чи підписка на акції такої юридичної особи.
Таким чином, послуга зі складання звіту щодо формування та сплати статутного капіталу товариства не підпадає під жодну з перелічених неаудиторських послуг у п. 4 статті 6 Закону про аудит, а більш обґрунтованої аргументації із зазначенням конкретних норм, що порушуються, ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН» не надано. Крім того, діяльність аудиторів провадиться відповідно до міжнародних стандартів аудиту, а міжнародні стандарти фінансової звітності (МСФЗ/IFRS), на, начебто, порушення яких посилається ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН», унормовують питання бухгалтерського обліку та складання фінансової звітності і жодним чином не регулюють питання надання аудиторських послуг.
Крім того, при підготовці до оголошення даної закупівлі ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН» у відповідь на запит ДП «НАЕК «Енергоатом» щодо надання цінових пропозицій в своєму листі від 27.07.2023 № 419-В-07 з ціновими пропозиціями висловило свою зацікавленість у наданні послуг, які були запитані в листі ДП «НАЕК «Енергоатом», та надало свої цінові пропозиції як щодо обов’язкового аудиту фінансової звітності, так і відносно послуги зі складання звіту щодо формування та сплати статутного капіталу. При цьому в листі ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН» жодних застережень та сумнівів щодо правомірності одночасного надання таких послуг не виказало.
Щодо пункту 2 вимоги ТОВ «ГРАНТ ТОРНТОН» відносно вилучення з кваліфікаційних критеріїв необхідність надання договору на щонайменше одне завдання зі складання звіту щодо формування та сплати статутного капіталу товариства станом на дату державної реєстрації товариства зазначаємо, що статтею 16 Закону України «Про публічні закупівлі» передбачено право Замовника установити один або декілька кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-24-000066 ● 58f3c38a59d44bed99a7495abda217e1
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 24 жовтня 2023 17:39 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВДЕННОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХЕРСОНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
24.10.2023 №47-З
Херсон
Про початок моніторингів
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 15 пункту 10 Положення про Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області, затвердженого наказом Південного офісу Держаудитслужби 12 жовтня 2016 року № 8
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинги процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингів закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: лист Державної аудиторської служби України №003100-18/11797-2023 від 13.10.2023, доповідна записка заступника начальника управління – начальника відділу контролю у сфері закупівель Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області Владислава Щербенка від 24.10.2023.
Начальник управління Дмитро КРУКОВСЬКИЙ
Додаток
до наказу Управління Південного офісу
Держаудитслужби в Херсонській області
24.10.2023 №47-З
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу процедури закупівлі
Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-08-09-010461-a. Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі: пункт 4 частини другої статті 8 Закону України "Про публічні закупівлі".
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-25 16:28:18
Про надання пояснень
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-27 15:08:58
Пояснення на запит ДАСУ від 25.10.2023
Відповідно до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 24.10.2023 № 47-З «Про початок моніторингів процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» ДК 021:2015 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудит фінансової звітності ДП «НАЕК «Енергоатом» за 2023-2024 роки) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-09-010461-a].
Під час проведення моніторингу вищезазначеної процедури закупівлі через електронну систему закупівель 25.10.2023 до Замовника надійшов запит Держаудитслужби про надання пояснень (далі – Запит), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник надає пояснення на отриманий Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
1. Відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-ХІV (далі – Закон № 996) ДП «НАЕК «Енергоатом» належить до підприємств, що становлять суспільний інтерес, та зобов’язане вести бухгалтерський облік та складати фінансову звітність відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності (далі – МСФЗ).
ДП «НАЕК «Енергоатом» як підприємство, що становить суспільний інтерес, відповідно до вимог п. 3 ст. 14 Закону № 996 зобов’язане не пізніше ніж до 30 квітня року, що настає за звітним періодом, оприлюднювати річну фінансову звітність разом з аудиторським висновком на своїй веб-сторінці (у повному обсязі) та в інший спосіб у випадках, визначених законодавством.
Крім того, згідно з Положенням про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженим рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 03.12.2013 № 2826, підприємства – емітенти цінних паперів надають до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку аудиторський висновок щодо перевірки річної фінансової звітності підприємства. Таким чином, обов’язковість отримання такого висновку передбачена законодавством.
Крім вимог законодавства ДП «НАЕК «Енергоатом» необхідно виконувати умови кредитних угод, укладених з Європейським банком реконструкції та розвитку та з Європейським співтовариством з атомної енергії, згідно з якими Компанія має надати звіт незалежних аудиторів з аудиторської перевірки річної фінансової звітності, складеної відповідно до МСФЗ у форматі, прийнятному ЄБРР та Євратом, та надати свідоцтво щодо виконання ДП «НАЕК «Енергоатом» статті 18.23 (Фінансові домовленості) угоди про надання позики між ДП «НАЕК «Енергоатом» та Євратом.
Також згідно з пп. 5 п. 2 ст. 4 розділу IV Положення про порядок здійснення емісії акцій, реєстрації та скасування реєстрації випуску акцій, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 10.02.2022 № 98 для реєстрації випуску акцій акціонерне товариство у десятиденний строк з дня його державної реєстрації подає до НКЦПФР у складі пакету документів звіт суб’єкта аудиторської діяльності щодо формування та сплати статутного капіталу товариства станом на дату державної реєстрації товариства. Відповідно до плану перетворення ДП «НАЕК «Енергоатом», затвердженого розпорядженням Кабінету міністрів України від 27.06.2023 № 571-р, формування такого звіту передбачено пунктом 20 плану зі строком виконання - листопад 2023 року. Звіт складається на підставі передавального акту майна та передавального балансу, складених Замовником під час процедури перетворення в АТ.
На підставі вищенаведеного та для забезпечення неухильного виконання законодавства та упевнення в тому, що всі аспекти МСФЗ охоплені та опрацьовані вірно і всі вимоги МСФЗ щодо фінансової звітності виконані, в ДП «НАЕК «Енергоатом» необхідно отримати аудиторські послуги, зокрема обов’язковий аудит фінансової звітності, який охопить два річних звітних періоди, та послуги з виконання узгоджених аудиторських процедур зі складання звіту щодо формування та сплати статутного капіталу товариства станом на дату державної реєстрації товариства (далі – аудиторські послуги).
ДП «НАЕК «Енергоатом» проведено вищезазначену процедуру закупівлі з метою забезпечення неухильного виконання вимог законодавства. Аудиторські послуги будуть складатись з таких етапів:
1) аудит фінансової звітності ДП «НАЕК «Енергоатом» за 2023 рік, складеної відповідно до МСФЗ;
2) аудит фінансової звітності ДП «НАЕК «Енергоатом» за 2024 рік, складеної відповідно до МСФЗ;
3) складання звіту щодо формування та сплати статутного капіталу товариства станом на дату державної реєстрації товариства.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-ХІV; Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» від 21.12.2017 № 2258-VII; Міжнародних стандартів фінансової звітності; Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 03.12.2013 № 2826; Положення про порядок здійснення емісії акцій, реєстрації та скасування реєстрації випуску акцій, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 10.02.2022 № 98, згідно з яким для реєстрації випуску акцій акціонерне товариство у десятиденний строк з дня його державної реєстрації подає до НКЦПФР у складі пакету документів звіт суб’єкта аудиторської діяльності щодо формування та сплати статутного капіталу товариства станом на дату державної реєстрації товариства; умов кредитних угод, укладених з Європейським банком реконструкції та розвитку та з Європейським співтовариством з атомної енергії; та вимог, передбаченим іншими документами.
Для визначення очікуваної вартості закупівлі предмета закупівлі ДК 021:2015 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудит фінансової звітності ДП «НАЕК «Енергоатом» за 2023-2024 роки) були враховані цінові пропозиції щодо надання Компанії аудиторських послуг від потенційних учасників закупівлі, отримані у відповідь на лист ДП «НАЕК «Енергоатом» від 24.07.2023 № 01-14695/15-вих «Щодо цінових пропозицій».
Аналіз цінових пропозицій (додаються) з надання Компанії аудиторських послуг від потенційних учасників закупівлі наведений у Додатку 1.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом» з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.energoatom.com.ua/e-procurement-years2023.html 09.08.2023 ДК 021:2015 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудит фінансової звітності ДП «НАЕК «Енергоатом» за 2023-2024 роки) UA-2023-08-09-010461-a.
3. За договором, що був укладений ДП «НАЕК «Енергоатом» за результатами проведеної закупівлі ДК 021:2015 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудит фінансової звітності ДП «НАЕК «Енергоатом» за 2023-2024 роки) з ТОВ «КРОУ ЕРФОЛЬГ Україна», станом на дату надання пояснень оплата не проводилась.
Додатки: на 21 арк. в 1 прим.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-25 16:30:56
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі по предмету «Аудит фінансової звітності ДП «НАЕК «Енергоатом» за 2023-2024 роки» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-09-010461-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-27 15:13:01
Пояснення на запит ДАСУ від 25.10.2023
Відповідно до наказу Управління Південного офісу Держаудитслужби в Херсонській області від 24.10.2023 № 47-З «Про початок моніторингів процедур закупівель» розпочато моніторинг закупівлі ДП «НАЕК «Енергоатом» ДК 021:2015 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудит фінансової звітності ДП «НАЕК «Енергоатом» за 2023-2024 роки) [URL-адреса закупівлі https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-08-09-010461-a].
Під час проведення моніторингу вищезазначеної процедури закупівлі через електронну систему закупівель 25.10.2023 до Замовника надійшов запит Держаудитслужби про надання пояснень (далі – Запит), а саме:
1. Надати інформацію та розрахунки з підтвердними документами щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначення його очікуваної вартості.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
3. Надати інформацію про суми коштів, сплачених за договором, що був укладений за результатом проведеної закупівлі.
Відповідно до ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі» Замовник надає пояснення на отриманий Запит.
ПОЯСНЕННЯ:
1. Відповідно до Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-ХІV (далі – Закон № 996) ДП «НАЕК «Енергоатом» належить до підприємств, що становлять суспільний інтерес, та зобов’язане вести бухгалтерський облік та складати фінансову звітність відповідно до Міжнародних стандартів фінансової звітності (далі – МСФЗ).
ДП «НАЕК «Енергоатом» як підприємство, що становить суспільний інтерес, відповідно до вимог п. 3 ст. 14 Закону № 996 зобов’язане не пізніше ніж до 30 квітня року, що настає за звітним періодом, оприлюднювати річну фінансову звітність разом з аудиторським висновком на своїй веб-сторінці (у повному обсязі) та в інший спосіб у випадках, визначених законодавством.
Крім того, згідно з Положенням про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженим рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 03.12.2013 № 2826, підприємства – емітенти цінних паперів надають до Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку аудиторський висновок щодо перевірки річної фінансової звітності підприємства. Таким чином, обов’язковість отримання такого висновку передбачена законодавством.
Крім вимог законодавства ДП «НАЕК «Енергоатом» необхідно виконувати умови кредитних угод, укладених з Європейським банком реконструкції та розвитку та з Європейським співтовариством з атомної енергії, згідно з якими Компанія має надати звіт незалежних аудиторів з аудиторської перевірки річної фінансової звітності, складеної відповідно до МСФЗ у форматі, прийнятному ЄБРР та Євратом, та надати свідоцтво щодо виконання ДП «НАЕК «Енергоатом» статті 18.23 (Фінансові домовленості) угоди про надання позики між ДП «НАЕК «Енергоатом» та Євратом.
Також згідно з пп. 5 п. 2 ст. 4 розділу IV Положення про порядок здійснення емісії акцій, реєстрації та скасування реєстрації випуску акцій, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 10.02.2022 № 98 для реєстрації випуску акцій акціонерне товариство у десятиденний строк з дня його державної реєстрації подає до НКЦПФР у складі пакету документів звіт суб’єкта аудиторської діяльності щодо формування та сплати статутного капіталу товариства станом на дату державної реєстрації товариства. Відповідно до плану перетворення ДП «НАЕК «Енергоатом», затвердженого розпорядженням Кабінету міністрів України від 27.06.2023 № 571-р, формування такого звіту передбачено пунктом 20 плану зі строком виконання - листопад 2023 року. Звіт складається на підставі передавального акту майна та передавального балансу, складених Замовником під час процедури перетворення в АТ.
На підставі вищенаведеного та для забезпечення неухильного виконання законодавства та упевнення в тому, що всі аспекти МСФЗ охоплені та опрацьовані вірно і всі вимоги МСФЗ щодо фінансової звітності виконані, в ДП «НАЕК «Енергоатом» необхідно отримати аудиторські послуги, зокрема обов’язковий аудит фінансової звітності, який охопить два річних звітних періоди, та послуги з виконання узгоджених аудиторських процедур зі складання звіту щодо формування та сплати статутного капіталу товариства станом на дату державної реєстрації товариства (далі – аудиторські послуги).
ДП «НАЕК «Енергоатом» проведено вищезазначену процедуру закупівлі з метою забезпечення неухильного виконання вимог законодавства. Аудиторські послуги будуть складатись з таких етапів:
1) аудит фінансової звітності ДП «НАЕК «Енергоатом» за 2023 рік, складеної відповідно до МСФЗ;
2) аудит фінансової звітності ДП «НАЕК «Енергоатом» за 2024 рік, складеної відповідно до МСФЗ;
3) складання звіту щодо формування та сплати статутного капіталу товариства станом на дату державної реєстрації товариства.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені відповідно до вимог і положень Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні» від 16.07.1999 № 996-ХІV; Закону України «Про аудит фінансової звітності та аудиторську діяльність» від 21.12.2017 № 2258-VII; Міжнародних стандартів фінансової звітності; Положення про розкриття інформації емітентами цінних паперів, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 03.12.2013 № 2826; Положення про порядок здійснення емісії акцій, реєстрації та скасування реєстрації випуску акцій, затвердженого рішенням Національної комісії з цінних паперів та фондового ринку від 10.02.2022 № 98, згідно з яким для реєстрації випуску акцій акціонерне товариство у десятиденний строк з дня його державної реєстрації подає до НКЦПФР у складі пакету документів звіт суб’єкта аудиторської діяльності щодо формування та сплати статутного капіталу товариства станом на дату державної реєстрації товариства; умов кредитних угод, укладених з Європейським банком реконструкції та розвитку та з Європейським співтовариством з атомної енергії; та вимог, передбаченим іншими документами.
Для визначення очікуваної вартості закупівлі предмета закупівлі ДК 021:2015 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудит фінансової звітності ДП «НАЕК «Енергоатом» за 2023-2024 роки) були враховані цінові пропозиції щодо надання Компанії аудиторських послуг від потенційних учасників закупівлі, отримані у відповідь на лист ДП «НАЕК «Енергоатом» від 24.07.2023 № 01-14695/15-вих «Щодо цінових пропозицій».
Аналіз цінових пропозицій (додаються) з надання Компанії аудиторських послуг від потенційних учасників закупівлі наведений у Додатку 1.
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту ДП «НАЕК «Енергоатом» з інформацією щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі: https://www.energoatom.com.ua/e-procurement-years2023.html 09.08.2023 ДК 021:2015 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудит фінансової звітності ДП «НАЕК «Енергоатом» за 2023-2024 роки) UA-2023-08-09-010461-a.
3. За договором, що був укладений ДП «НАЕК «Енергоатом» за результатами проведеної закупівлі ДК 021:2015 79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудит фінансової звітності ДП «НАЕК «Енергоатом» за 2023-2024 роки) з ТОВ «КРОУ ЕРФОЛЬГ Україна», станом на дату надання пояснень оплата не проводилась.
Додатки: на 21 арк. в 1 прим.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 10 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 серпня 2023 13:19
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА" |
10 320 000,00
UAH з ПДВ
|
10 320 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БЕЙКЕР ТІЛЛІ УКРАЇНА" |
17 400 000,00
UAH з ПДВ
|
16 799 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ АК "КРОУ УКРАЇНА" |
18 027 000,00
UAH з ПДВ
|
16 800 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА" #36694398 |
Переможець |
10 320 000,00
UAH з ПДВ
|
31 серпня 2023 16:26
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 серпня 2023 10:23
Обґрунтування аномально низької ціни
до 25 серпня 2023 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
13 вересня 2023 14:01
|
32-015-01-23-01764.pdf | укладений |
13 вересня 2023 14:00
|