Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Розгляд на предмет засвідчення форсмажорних обставин (обставин непереборної сили) які унеможливлюють виконання зобов’язань за договором, укладеним між резидентами України та видачі сертифіката про такі обставини або відмови у такої видачі.
Очікувана вартість
2 763,00 UAH
UA-2023-08-09-004133-a 859ec4b272894bd29f42eb87386fa927
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Карабанов Святослав Олександрович

380487293064 ksa@ods.uspa.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 09 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Одеська філія ДП "АМПУ"
Код ЄДРПОУ: 38728457
Місцезнаходження: 65026 , Україна , Одеська обл., Одеса, Митна пл. 1
Контактна особа: Карабанов Святослав Олександрович
380487293064
ksa@ods.uspa.gov.ua
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79130000-4: Юридичні послуги, пов’язані з оформленням і засвідченням документів


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
Розгляд на предмет засвідчення форсмажорних обставин (обставин непереборної сили) які унеможливлюють виконання зобов’язань за договором, укладеним між резидентами України та видачі сертифіката про такі обставини або відмови у такої видачі.
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 79130000-4 — Юридичні послуги, пов’язані з оформленням і засвідченням документів

Тендерна документація

09 серпня 2023 11:34
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Одеська регіональна торгово-промислова палата
#02944722
Переможець 2 763,00
UAH з ПДВ
09 серпня 2023 11:34

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
24 жовтня 2023 12:43
Rahunok (2).pdf укладений
09 серпня 2023 11:34
export_1691068535386.pdf укладений
09 серпня 2023 11:34

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 29 червня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 2 763,00
UAH (в тому числі ПДВ 460,50 UAH)