Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 37794186 |
Вебсайт: | http://www.komynalka.com.ua/ |
Місцезнаходження: | 76018, Україна , Івано-Франківська обл., Івано-Франківськ, вулиця Незалежності, 7 |
Контактна особа: |
Бойчук Тетяна Олексіівна +380342532212 dkgtender@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2023 17:00 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 13 410 410,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 134 104,10 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції вимагається. Під час здійснення цієї закупівлі відповідно до Особливостей застосовуються положення статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 Особливостей. Гарантія надається за формою (далі — Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Учасникам заборонено відступати від форми гарантії. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 60000,00 (шістдесят тисяч) грн. Вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі — гарантія) з урахуванням Особливостей, банками (далі — гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» (у редакції постанови Правління Національного банку України від 25 січня 2018 року № 5). 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: — повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань; — код банку (у разі наявності); — адреса місцезнаходження; поштова адреса для листування; — адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; — SWIFT-адреса гаранта; 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: — повне найменування — для юридичної особи; — прізвище, ім'я та по батькові (у разі наявності) — для фізичної особи; — ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань — для принципала юридичної особи – резидента; — реєстраційний номер облікової картки платника податків — для принципала фізичної особи — резидента (у разі наявності); — серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); — адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: — повне найменування юридичної особи; ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб — підприємців та громадських формувань, його категорія*; — адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти — словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайт інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: — дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація; — назва предмета закупівлі / частини предмета закупівлі (лота) згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях; 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: — вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; — вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; — можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) **. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». **Цей пункт виконується у разі встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради Місцезнаходження Замовника: вул. Незалежності, 7, м. Івано-Франківськ, 76018 Код ЄДРПОУ: 37794186 IBAN № UA 378201720355169001000079444 в ДКСУ м. Київ, МФО 820172 |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 60000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість: Акт прийняття виконаних підрядних робіт (ф. КБ-2в) та Довідка про вартість виконаних підрядних робіт (ф. КБ-3) | Пiсляоплата | 120 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
09 серпня 2023 16:07 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
09 серпня 2023 15:42 |
Зміни до ТД - реконструкція перехр. Довга-Берегова-Півн. Бульвар.doc | |
09 серпня 2023 15:42 |
ТУ - реконст. перехрестя Довга_ Берегова_ П. Бульвар (зі змінами).docx | |
09 серпня 2023 15:41 |
Проект дог - реконст. перехрестя Довга_ Берегова_ П. Бульвар (зі змінами).docx | |
09 серпня 2023 15:41 |
ТД - реконст. перехрестя Довга_ Берегова_ П. Бульвар (зі змінами).docx | |
08 серпня 2023 15:58 |
Проект договору - реконст. перехрестя Довга_ Берегова_ П. Бульвар.docx | |
08 серпня 2023 15:58 |
ТУ - реконст. перехрестя Довга_ Берегова_ П. Бульвар.docx | |
08 серпня 2023 15:58 |
ТД - реконст. перехрестя Довга_ Берегова_ П. Бульвар.docx |
09 серпня 2023 16:07 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
09 серпня 2023 15:42 |
Зміни до ТД - реконструкція перехр. Довга-Берегова-Півн. Бульвар.doc
|
|||
09 серпня 2023 15:42 |
ТУ - реконст. перехрестя Довга_ Берегова_ П. Бульвар (зі змінами).docx
|
|||
09 серпня 2023 15:41 |
Проект дог - реконст. перехрестя Довга_ Берегова_ П. Бульвар (зі змінами).docx
|
|||
09 серпня 2023 15:41 |
ТД - реконст. перехрестя Довга_ Берегова_ П. Бульвар (зі змінами).docx
|
|||
08 серпня 2023 15:58 |
Проект договору - реконст. перехрестя Довга_ Берегова_ П. Бульвар.docx
|
|||
08 серпня 2023 15:58 |
ТУ - реконст. перехрестя Довга_ Берегова_ П. Бульвар.docx
|
|||
08 серпня 2023 15:58 |
ТД - реконст. перехрестя Довга_ Берегова_ П. Бульвар.docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-28-000003 ● 2d1b6210f5f7458aa0f762fa441810c4
- Статус: завершено ● Дата: 16 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2023 10:45 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.08.2023 №55-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 28.08.2023 № 55-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
3 UA-2023-08-08-009954-a 08.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-08 15:11:21
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реконструкція перехрестя по вул. Довга – Берегова – Північний Бульвар із влаштуванням кільцевого руху в м. Івано-Франківськ, з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, за (ДК 021:2015–45454000-4 реконструкція) Єдиного закупівельного словника.» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-08-009954-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-13 15:01:13
Відповідь на запит
Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на отримане повідомлення органу державного фінансового контролю про проведення моніторингу Закупівлі і запит про надання пояснень повідомляє.
Розмір бюджетних призначень, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, а також його очікувану вартість, визначено на підставі проєктно-кошторисної документації, розробленої у відповідності до наказу Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 року № 281 Кошторисні норми України «Настанова з визначення вартості будівництва».
Згідно ДСТУ 8907:2019 «Настанова щодо організації проведення експертизи проектної документації на будівництво», на виконання Постанови Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року № 560 «Про затвердження Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи та визнання такими, що втратили чинність, деяких постанов Кабінету Міністрів України», дана проєктно-кошторисна документація отримала позитивний Експертний звіт державної будівельної експертизи № 09-0121/01-23 від 02.08.2023 року, реєстраційний номер на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва: EX01:9579-4198-5345-6514.
Проєктно-кошторисну документацію РП «Реконструкція перехрестя по вул. Довга – Берегова – Північний Бульвар із улаштуванням кільцевого руху в м. Івано-Франківську. (Коректура)», реєстраційний номер на порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва: PD01:4582-3314-3656-6247, затверджено наказом № 04 від 07.08.2023 року «Про затвердження проєктно-кошторисної документації».
Виходячи зі змісту пункту 6 Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи, затвердженого Постановою Кабінету Міністрів України від 11.05.2011 року № 560, експертиза є завершальним етапом розроблення проєктів будівництва.
Посилання на сторінку власного веб-сайту Замовника http://www.komynalka.com.ua/
До відповіді додаються сканкопії наступних документів:
1. Зведений та локальний кошторисні розрахунки.
2. Експертний звіт державної будівельної експертизи № 09-0121/01-23 від 02.08.2023 року.
3. Наказ № 04 від 07.08.2023 року «Про затвердження проєктно-кошторисної документації.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-11 16:19:29
Запит замовнику про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Реконструкція перехрестя по вул. Довга – Берегова – Північний Бульвар із влаштуванням кільцевого руху в м. Івано-Франківськ, з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, за (ДК 021:2015–45454000-4 реконструкція) Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-08-009954-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) із наступного питання:
1. Замовник у пункті 2 частини другої Додатку 4 до тендерної документації для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника вимагає від учасників надати у складі тендерної пропозиції, зокрема, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат.
Чи враховано Замовником при розгляді тендерної пропозиції ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР" те, що Учасником всупереч вимог замовника не надано у складі тендерної пропозиції розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-14 10:46:55
Відповідь за запит
Департамент інфраструктури, житлової та комунальної політики Івано-Франківської міської ради (далі – Замовник) на отримане повідомлення органу державного фінансового контролю про проведення моніторингу Закупівлі і запит про надання пояснень повідомляє.
Замовник пунктом 2 частини другої Додатку 4 до тендерної документації, для підтвердження відповідності тендерної пропозиції технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам замовника, вимагає від учасників надати у складі тендерної пропозиції, зокрема, розрахунок вартості експлуатації будівельних машин та механізмів у складі прямих витрат. Або договір(и) на оренду будівельних машин та механізмів з розрахунком собівартості маш.-год на період виконання робіт та терміном дії договору на весь період виконання робіт. У ТОВ «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР» будівельні машини і механізми є орендовані, тому учасником надано копії договорів на надання послуг з ТОВ «ЗОФОР» №02-01\23 від 09.01.23 року (термін дії договору до 31.12.23 р) та з КП «Муніципальна дорожня компанія» № 01.03.23 від 01.03.23 року (термін дії договору до 31.12.23 р) з додатками до договорів, де вказано собівартість маш.годин та види орендованої техніки, тобто вимога Замовника виконана»
Тому вважаємо, що при розгляді тендерної пропозиції ТОВ «ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР» Замовник врахував всі вимоги Тендерної документації та діяв в межа Закону.»
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР" |
13 291 662,00
UAH з ПДВ
|
13 291 662,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "ІВАНО-ФРАНКІВСЬКАВТОДОР" #37952574 |
Переможець |
13 291 662,00
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2023 10:53
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
28 травня 2024 11:25
|
36.PDF | зміни до договору |
28 травня 2024 11:21
|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2023 09:24
|
185-23.PDF | укладений |
05 вересня 2023 09:12
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція перехрестя по вул. Довга – Берегова – Північний Бульвар із влаштуванням кільцевого руху в м. Івано-Франківськ, з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, за (ДК 021:2015–45454000-4 реконструкція) Єдиного закупівельного словника. | 1 | роботи |
13 291 662,00
UAH з ПДВ
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 28 травня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 28 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | затримка фінансування витрат замовника |
Номер договору про закупівлю: | 185/23 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 36 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція перехрестя по вул. Довга – Берегова – Північний Бульвар із влаштуванням кільцевого руху в м. Івано-Франківськ, з урахуванням положень кошторисних норм України «Настанови з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01 листопада 2021 року № 281, за (ДК 021:2015–45454000-4 реконструкція) Єдиного закупівельного словника. | 1 |
13 291 662,00
UAH з ПДВ
|