Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

"Капітальний ремонт комунального закладу «Кам’янський ліцей №1 Кам’янської міської ради Черкаської області» по вулиці Героїв Майдану, 18-А в м. Кам’янка» (коригування)
Очікувана вартість
60 507 744,00 UAH
UA-2023-08-08-008875-a 0aad73cfeba24b1bb0e95197e68a4d2b
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

КОСТЯНТИН ВІТАЛІЙОВИЧ КАМ'ЯНЕЦЬКИЙ

+380473261787
+380730231753
kammvo@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 08 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Кам’янської міської ради
Код ЄДРПОУ: 41823673
Місцезнаходження: 20801, Україна , Черкаська обл., Кам'янський район, місто Кам'янка, вул. Героїв Майдану, 37
Контактна особа: КОСТЯНТИН ВІТАЛІЙОВИЧ КАМ'ЯНЕЦЬКИЙ
+380473261787, +380730231753
kammvo@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
"Капітальний ремонт комунального закладу «Кам’янський ліцей №1 Кам’янської міської ради Черкаської області» по вулиці Героїв Майдану, 18-А в м. Кам’янка» (коригування)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20801, Україна, Черкаська область, місто Кам'янка, вул. Героїв Майдану, 18-А
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Тендерна документація

08 серпня 2023 15:35
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2023 15:21
Протокол УО_прийняття рішення. Ліцей 04.08.2023р.-1.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-09-15-000032 ● e0c3f960615041259a71f63582744658
  • Статус: завершено ● Дата: 11 жовтня 2023
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 15 вересня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 15 вересня 2023 15:48
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ

Н А К А З


15.09.2023 № 275

Київ



Про початок моніторингу
закупівель


Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,

НАКАЗУЮ:

1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.


Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК


Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу закупівель»



Витяг з переліку закупівель

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-08-08-008875-a 08.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель



Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-09-18 19:05:07

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту комунального закладу «Кам’янський ліцей №1 Кам’янської міської ради Черкаської області» по вулиці Героїв Майдану, 18-А в м. Кам’янка» (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-08-008875-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме товариство з обмеженою відповідальністю «ФАВОРИТ.ВЛ» (код ЄДРПОУ 41326443), з яким укладений договір від 04.08.2023 № 282 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-21 16:14:23

Відповідь Замовника на запит на пояснення

У відповідь на запит про надання пояснень повідомляємо наступне:
1) Повідомляємо, що очікувану вартість закупівлі розрахована шляхом виведення середньої вартості, відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на товари та роботи, що передбачалися предметом закупівлі. На підставі розробленої проектно-кошторисної документації із розрахунком очікуваної вартості Замовником було отримано експертний звіт №24-0298/01-23 (24-0642/01-21) від 19 червня 2023р., яким підтверджено відповідність розрахунків здійснених Замовником. Необхідні документи додаються.
2) Щодо потенційних виконавців повідомляємо, що після відміни процедури відкритих торгів Замовником було проаналізовано наявність потенційних виконавців робіт, що за територіальними ознаками та кваліфікаційними критеріями відповідають умовам даної закупівлі. Після чого було направлено відповідні звернення щодо комерційних пропозицій потенційних виконавців та перелік документів, які потрібно надати Замовнику для укладення Договору. ТОВ «ФАВОРИТ.ВЛ» було запропоновано ціну в межах встановлених Замовником та тільки зазначеним ТОВ було надано підтвердження відповідності всім вимогам, аналогічним до вимог тендерної документації закупівлі після відміни якої у Замовника виникло право на укладення договору без використання електронної системи закупівель.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 29 вересня 2023
Кінцевий строк оскарження: 05 жовтня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАВОРИТ.ВЛ"
#41326443
Переможець 60 507 744,00
UAH з ПДВ
08 серпня 2023 15:35

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
09 січня 2024 17:48
282-2.pdf зміни до договору
09 січня 2024 17:46
Електронний підпис зміни до договору
05 грудня 2023 17:06
282-1-1.pdf зміни до договору
05 грудня 2023 17:05
локальні кошториси ліцей.pdf укладений
08 серпня 2023 15:35
282_.pdf укладений
08 серпня 2023 15:35

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
05 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
05 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку зі зміною фінансування у 2023 році на 672 668,53 грн., Сторони домовились внести зміни в п. 1 Розділу "Договірна ціна", п. 4 Розділу "Строк виконання робіт (будівництва об'єкта), План фінансування викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 282
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
09 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
09 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв'язку з відсутністю фінансування у 2024 році, Сторони домовились внести зміни в п. 1 Розділу "Договірна ціна", п. 4 Розділу "Строк виконання робіт (будівництва об'єкта), План фінансування та Календарний графік виконання робіт викласти в новій редакції
Номер договору про закупівлю: 282
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML