Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, молоді та спорту виконавчого комітету Кам’янської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 41823673 |
Місцезнаходження: | 20801, Україна , Черкаська обл., Кам'янський район, місто Кам'янка, вул. Героїв Майдану, 37 |
Контактна особа: |
КОСТЯНТИН ВІТАЛІЙОВИЧ КАМ'ЯНЕЦЬКИЙ +380473261787, +380730231753 kammvo@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Тендерна документація
08 серпня 2023 15:35 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 серпня 2023 15:21 |
Протокол УО_прийняття рішення. Ліцей 04.08.2023р.-1.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-15-000032 ● e0c3f960615041259a71f63582744658
- Статус: завершено ● Дата: 11 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 15 вересня 2023 15:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
15.09.2023 № 275
Київ
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Заступник Голови Юлія СОЛЯНІК
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу закупівель»
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
5 UA-2023-08-08-008875-a 08.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-18 19:05:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі робіт з капітального ремонту комунального закладу «Кам’янський ліцей №1 Кам’янської міської ради Черкаської області» по вулиці Героїв Майдану, 18-А в м. Кам’янка» (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-08-008875-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних виконавців робіт, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме товариство з обмеженою відповідальністю «ФАВОРИТ.ВЛ» (код ЄДРПОУ 41326443), з яким укладений договір від 04.08.2023 № 282 без використання електронної системи закупівель?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-21 16:14:23
Відповідь Замовника на запит на пояснення
У відповідь на запит про надання пояснень повідомляємо наступне:
1) Повідомляємо, що очікувану вартість закупівлі розрахована шляхом виведення середньої вартості, відповідно до вимог Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» на товари та роботи, що передбачалися предметом закупівлі. На підставі розробленої проектно-кошторисної документації із розрахунком очікуваної вартості Замовником було отримано експертний звіт №24-0298/01-23 (24-0642/01-21) від 19 червня 2023р., яким підтверджено відповідність розрахунків здійснених Замовником. Необхідні документи додаються.
2) Щодо потенційних виконавців повідомляємо, що після відміни процедури відкритих торгів Замовником було проаналізовано наявність потенційних виконавців робіт, що за територіальними ознаками та кваліфікаційними критеріями відповідають умовам даної закупівлі. Після чого було направлено відповідні звернення щодо комерційних пропозицій потенційних виконавців та перелік документів, які потрібно надати Замовнику для укладення Договору. ТОВ «ФАВОРИТ.ВЛ» було запропоновано ціну в межах встановлених Замовником та тільки зазначеним ТОВ було надано підтвердження відповідності всім вимогам, аналогічним до вимог тендерної документації закупівлі після відміни якої у Замовника виникло право на укладення договору без використання електронної системи закупівель.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 29 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 05 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ФАВОРИТ.ВЛ" #41326443 |
Переможець |
60 507 744,00
UAH з ПДВ
|
08 серпня 2023 15:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
09 січня 2024 17:48
|
282-2.pdf | зміни до договору |
09 січня 2024 17:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
05 грудня 2023 17:06
|
282-1-1.pdf | зміни до договору |
05 грудня 2023 17:05
|
локальні кошториси ліцей.pdf | укладений |
08 серпня 2023 15:35
|
282_.pdf | укладений |
08 серпня 2023 15:35
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 05 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку зі зміною фінансування у 2023 році на 672 668,53 грн., Сторони домовились внести зміни в п. 1 Розділу "Договірна ціна", п. 4 Розділу "Строк виконання робіт (будівництва об'єкта), План фінансування викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 282 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 09 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 09 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв'язку з відсутністю фінансування у 2024 році, Сторони домовились внести зміни в п. 1 Розділу "Договірна ціна", п. 4 Розділу "Строк виконання робіт (будівництва об'єкта), План фінансування та Календарний графік виконання робіт викласти в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | 282 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | № 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |