Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Новобузька міська рада |
Код ЄДРПОУ: | 04056598 |
Місцезнаходження: | 55601, Україна , Миколаївська обл., місто Новий Буг, площа Свободи, 42 |
Контактна особа: |
Афоніна Анна Валентинівна +380987648859 afoninaanna427@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2023 14:09 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 14 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 14 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 17 серпня 2023 09:00 |
Очікувана вартість: | 5 164 488,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 25 822,44 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2023 14:32 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 серпня 2023 14:09 |
ТД Грушевськог.docx | |
08 серпня 2023 14:09 |
Проект договору 1.doc | |
08 серпня 2023 14:09 |
ТД Грушевськог.docx | |
08 серпня 2023 14:09 |
Проект договору 1.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-06-000009 ● e73eb849f5fc469aab7ac870145a88ee
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 03 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 06 листопада 2023 12:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ХМЕЛЬНИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
03.11.2023 № 65-з
Хмельницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 1, 4 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Начальник Анатолій МАРЦЕНЮК
Додаток до наказу від 03.11.2023 № 65-з
Витяг з переліку процедур закупівель, щодо яких виявлені ознаки порушень законодавства у сфері публічних закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Особа, відповідальна за здійснення моніторингу
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
9. UA-2023-08-08-006903-a 08.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель Волинець М.С.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Наталія БОЛДЕЦЬКА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-06 15:24:43
Про надання інформації (пояснень, документів)
У межах проведення моніторингу закупівлі (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-08-0106903-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 р. № 43, постала потреба в отриманні пояснення.
1. Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснення необхідно долучити його документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-07 15:18:22
Лис-відповідь (пояснення)
Уповноважена особа з публічних закупівель Новобузької міської ради, на вимогу Державної аудиторської служби України, яка відкрила процедуру моніторингу (UA-M-2023-11-06-000009) на запит про надання пояснень, інформації та документів, про те, яким чином та на підставі яких документів було здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? щодо закупівлі «Капітальний ремонт покриття тротуарів по вулиці Грушевського від вулиці Руденка до будинку №152 (парна сторона) в м.Новий Буг Миколаївської області (UA-2023-08-08-006903-a)» , повідомляє:
1) Обґрунтування розміру бюджетного призначення: Відповідно до розробленої та затвердженої в установленому порядку проєктно-кошторисної документації для реалізації заходу передбачені видатки 5443800,00 грн. з ПДВ, розмір бюджетного призначення визначений відповідно до розрахунку кошториса на 2023 рік. Заплановано в бюджетному запиті: 1(одна) робота – проведення «Капітальний ремонт покриття тротуарів по вулиці Грушевського від вулиці Руденка до будинку №152 (парна сторона) в м.Новий Буг Миколаївської області», проєктно-кошторисна документація за об’єктом: «Капітальний ремонт покриття тротуарів по вулиці Грушевського від вулиці Руденка до будинку №152 (парна сторона) в м.Новий Буг Миколаївської області», має експертний висновок «ПОЗИТИВНИЙ»
2) Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено на підставі дефектного акту, який був однією з частин Проєктно-кошторисної документації за об’єктом «Капітальний ремонт покриття тротуарів по вулиці Грушевського від вулиці Руденка до будинку №152 (парна сторона) в м.Новий Буг Миколаївської області», який був замовлений та вироблений для даної закупівлі ФОП Дейнеко О.С.
3) Очікувана вартість закупівлі визначено відповідно до одного із методів затвердженого наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства від 18.02.2020р. №275 (далі – Наказ).
Розрахунок очікуваної вартості закупівлі робіт з капітального ремонту визначається з урахуванням Наказу Мінрегіону від 25.06.2021 №162 «Деякі питання ціноутворення у будівництві» зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 17.09.2021 за № 1225/36847, та Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 №281, відповідно до робочого проєкту.
Звернення за роз'ясненням щодо висновку
Дата: 2023-11-13 11:07:00
Роз'яснення щодо висновку
У висновку моніторингу до закупівлі «Капітальний ремонт покриття тротуарів по вулиці Грушевського від вулиці Руденка до будинку №152 (парна сторона) в м.Новий Буг Миколаївської області" (UA-M-2023-11-06-000009), який був опублікований 09.11.2023 о 12:28, опис порушення : «За результатами моніторингу встановлено, що Замовником при підготовці тендерної документації не дотримано Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами. За результатами аналізу питання дотримання Замовником законодавства у сфері закупівель щодо визначення предмета закупівлі, відображення закупівлі у річному плані закупівель, оприлюднення інформації щодо закупівлі, дотримання порядку розміщення інформації про публічні закупівлі, повноти відображення інформації в оголошенні про проведення відкритих торгів, відповідності вимог тендерної документації вимогам Закону з урахуванням Особливостей, розгляду тендерних пропозицій, своєчасності укладення договору про закупівлю та його оприлюднення, відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції переможця, своєчасності надання інформації, документів у випадках, передбачених Законом – порушень не встановлено.»
Замовник під час складання та оприлюднення в електронній системі закупівель тендерної документації керувався п. 28 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», в якій вказано: Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей, де не забороняється публікувати тендерну документацію одним файлом та чітко не визначається вимога щодо публікації окремими файлами самої тендерної документації та додатків до неї. Замовник керувався також позицією суду – Постанова Сьомого апеляційного адмін.суду (справа №120/7003/22 від 31.07.2023): «Окрім обов’язкової інформації, визначеної статті 22 Закону, Примірна тендерна документація передбачає завантаження додатків окремими файлами. При цьому Закон не містить положень про те, що Примірна тендерна документація, затверджена уповноваженим органом, є обов’язковою для замовників.
Відповідно до пункту 31 частини 1 статті 1 Закону тендерна документація розробляється та затверджується замовником.
З урахуванням вищенаведеного колегія суддів дійшла висновку про те, що невиконання замовником положень Наказу №680 щодо завантаження додатків до тендерної документації окремим файлом не порушує вимог Закону, а отже відповідач необґрунтовано зазначив відповідні обставини в якості порушення позивачем законодавства про публічні закупівлі.»
На підставі вищевикладеного, уповноважена особа Новобузької міської ради при завантажені Тендерної документації та Додатків до неї дотримувалась норм Закону України «Про публічні закупівлі», Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 ««Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та керувалась позицією Сьомого апеляційного адмін.суду (справа №120/7003/22 від 31.07.2023).
Виходячи з вищевикладеного, просимо надати роз’яснення та/або скасувати твердження щодо Вашого висновку про встановлене порушення. На нашу думку, дії уповноваженої особи Новобузької міської ради не суперечать статті 22 Закону України «Про публічні закупівлі» та п.28 Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178.
Відповідь на звернення щодо висновку
Дата: 2023-11-13 12:53:15
Про надання роз’яснень щодо висновку від 08.11.2023 № 353
Згідно висновку про результати моніторингу процедури закупівлі капітального ремонту покриття тротуарів по вулиці Грушевського (від вулиці Руденка до буд. № 152) (парна сторона) в м. Новий Буг Миколаївської області ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація (інформацію про закупівлю опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-08-006903-a), оприлюдненого в електронній системі закупівель 09 листопада 2023 року, встановлено порушення вимог Наказу №680 щодо завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.
Відповідно до частини першої статті 9 Закону основними функціями Уповноваженого органу є, зокрема розроблення і затвердження нормативно-правових актів, необхідних для виконання цього Закону та регулювання державної політики у сфері закупівель.
Відповідно до пункту 28 Особливостей тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
Наказом Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Про затвердження примірної тендерної документації" від 13 квітня 2016 №680 (далі - Наказ №680) затверджена Примірна тендерна документація для процедури закупівлі - відкриті торги.
Як обумовлено в Наказі №680, така Примірна тендерна документація формується та подається в електронному вигляді відповідно до вимог Закону України "Про електронні документи та електронний документообіг".
Примірна тендерна документація містить: - обов`язкову інформацію, визначену статтею 22 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі - Закон), яка оформлюється у вигляді таблиці, що складається з трьох граф та подається замовником окремим файлом. У графі "1" зазначається нумерація, у графі "2" - перелік складових тендерної документації, у графі "3" - вимоги щодо їх заповнення відповідно до Закону;
- інформацію, що формується замовником шляхом заповнення окремих полів електронних форм електронної системи закупівель;
- додатки, що завантажуються до електронної системи закупівель окремими файлами.
Таким чином, Наказ №680 встановив імперативну норму щодо обов`язку всіх замовників завантажувати в електронну систему закупівель додатки до тендерної документації окремими файлами.
Вищевказані твердження підтверджуються рішенням судів (Справа №560/5976/20, 560/2384/19).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Новобузька міська рада, з метою реагування на висновок моніторингу щодо висновку моніторингу до закупівлі «Капітальний ремонт покриття тротуарів по вулиці Грушевського від вулиці Руденка до будинку №152 (парна сторона) в м.Новий Буг Миколаївської області» (UA-M-2023-11-06-000009), повідомляє про те що, уповноважену особу з публічних закупівель Новобузької міської ради, зобов’язали Дорученням від 14.11.2023 року №2243-02-12 в подальшій роботі неухильно дотримуватись наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680 при формуванні Тендерної документації, та брати за основу Примірну тендерну документацію, для проведення відкритих торгів. А також, з метою дотримання єдиного підходу для формування тендерної документації, зобов’язала уповноважену особу з публічних закупівель Новобузької міської ради, до 01.01.2024 р. розробити та подати на затвердження Типову форму тендерної документації для процедура закупівлі – відкриті торги Новобузької міської ради, в якій повинні бути враховані усі норми Закону України «Про публічні Закупівлі», які набрали чинності після 19 квітня 2020 року, Постанови КМУ від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», та наказу Мінекономрозвитку від 13.04.2016 № 680.
2023-11-14 16:42:28
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 09 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Не завантаження до електронної системи закупівель додатків до тендерної документації окремими файлами.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2023 09:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "БУДІВЕЛЬНА ДОРОЖНЯ КОМПАНІЯ" |
5 158 101,00
UAH з ПДВ
|
5 158 101,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "БУДІВЕЛЬНА ДОРОЖНЯ КОМПАНІЯ" #44279953 |
Переможець |
5 158 101,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2023 23:10
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 09:41
|
Електронний підпис | укладений |
22 грудня 2023 15:40
|
74 ду.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 15:38
|
Електронний підпис | укладений |
25 серпня 2023 09:16
|
Договір | укладений |
25 серпня 2023 09:13
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились зменшити загальну вартість Договору на 2942.00 (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт та послуг) та відповідно пункту 2 Договору №74 від 25.08.2023 року викласти в наступній редакції: Ціна Договору становить 5155159,00 грн. Всі інші умови Договору №74 від 25.08.2023 року залишаються незмінними і Сторони підтверджують по них свої зобов'язання. |
Номер договору про закупівлю: | 74 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |