Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Капітальний ремонт і реставрація
(Капітальний ремонт фасаду Комунальної установи «Київський міський лівобережний центр для ВІЛ-інфікованих дітей та молоді»
за адресою: вул. Ново-Дарницька, 26 (корпус 2))
Очікувана вартість
3 078 863,30 UAH
UA-2023-08-08-006433-a ● 36ed9b163bfe47a88fbc1141b126e246
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "КИЇВСЬКИЙ МІСЬКИЙ ЛІВОБЕРЕЖНИЙ ЦЕНТР ДЛЯ ВІЛ-ІНФІКОВАНИХ ДІТЕЙ ТА МОЛОДІ" |
Код ЄДРПОУ: | 35837437 |
Місцезнаходження: | 02096, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Новодарницька, буд. 26, корп. 2 |
Контактна особа: |
Галина Лісовська +380674064166 kmlc_hiv@kyivcity.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2023 13:48 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2023 13:25 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2023 14:07 |
Початок аукціону: | 17 серпня 2023 14:07 |
Очікувана вартість: | 3 078 863,30 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 61 577,27 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 2,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт і реставрація
(Капітальний ремонт фасаду Комунальної установи «Київський міський лівобережний центр для ВІЛ-інфікованих дітей та молоді»
за адресою: вул. Ново-Дарницька, 26 (корпус 2))
(Капітальний ремонт фасаду Комунальної установи «Київський міський лівобережний центр для ВІЛ-інфікованих дітей та молоді»
за адресою: вул. Ново-Дарницька, 26 (корпус 2))
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
02099, Україна, Київська область, Київ, Новодарницька 26, корп.2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2023
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2023 13:50 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
08 серпня 2023 13:48 |
ТД фасад.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Ліцензія
Дата подання: 09 серпня 2023 21:59
Дата відповіді: 10 серпня 2023 09:11
Доброго дня, уточніть будь ласка, чи можливе надання замість ліцензії документу дозвільного характеру (декларацію на провадження господарської діяльності, оформлену відповідно до вимог постанови КМУ від 18.03.2022 № 314, із змінами). Заздалегідь вдячні за відповідь!!
Відповідь: Доброго дня. Так, дійсно під час дії воєнного стану можна отримати декларацію замість ліцензії.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-08-08-006433-a.b2
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛМІ БУД", Код ЄДРПОУ:44803665
Дата подання: 22 вересня 2023 20:33
Вимога
Звертаємо увагу Замовника, що пропозиція ТОВ "БК МЕГА СТАЙЛ" не відповідає технічним характеристикам, а саме рівень заробітної плати, який вказаний в кошторисній документації складає 18 000,00 грн. При цьому розрахунок заробітної плати, наданий в складі кошторисної документації, виконаний на 18 012,16 грн. Дане порушення розглядалось Комісією АМКУ і є відповідне рішення. Вимагаємо відхилити пропозицію ТОВ "БК МЕГА СТАЙЛ", як таку, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 вересня 2023 09:00
Шановний учаснику!
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо про наступне.
Положеннями пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації передбачено наступну вимогу:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
1. У відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва у роздрукованому та відсканованому вигляді:
- договірна ціна з пояснювальною запискою (визначається без урахуванням витрат на проходження експертизи кошторисної документації та без урахування витрат на технічний нагляд). До договірної ціни повинні бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни (договірна ціна є твердою);
- зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається без урахуванням витрат на проходження експертизи кошторисної документації та без урахування витрат на технічний нагляд);
- локальні кошториси, в тому числі і на устаткування та перелік локальних кошторисів (у разі необхідності);
- відомість ресурсів;
- розрахунок величини адміністративних витрат;
- розрахунок очікуваного прибутку;
- кошторисну документацію обмінний файл .bdd (.bds) або .imd (.ims);
- розрахунок показників фактичних загальновиробничих витрат розрахунково-аналітичним методом за попередній звітний період (за минулий календарний рік) за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт.
При складанні ціни пропозиції Учасник повинен здійснювати розрахунок кошторисної заробітної плати виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку планує отримувати на об’єкті будівництва, та з урахуванням положень галузевих (міжгалузевих), територіальних угод та колективних договорів, Рішення КМДА від 08.12.2022 р. №5828/5869».
Звертаємо Вашу увагу на те, що в складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» (надалі – Учасник) надано усі документи, що вимагаються тендерною документації задля підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. При цьому, повідомляємо, що замовником не було встановлено вимоги щодо необхідності надання в складі тендерної пропозиції учасника окремого розрахунку кошторисної заробітної плати. Разом з тим, було встановлено, що при складанні ціни пропозиції Учасник повинен здійснювати розрахунок кошторисної заробітної плати виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку планує отримувати на об’єкті будівництва, та з урахуванням положень галузевих (міжгалузевих), територіальних угод та колективних договорів, Рішення КМДА від 08.12.2022 р. № 5828/5869.
Беручи до уваги зміст документів, що були надані Учасником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником та прямо вимагались згідно з умовами тендерної документації, то відзначаємо, що Учасником при складанні ціни пропозиції було здійснено розрахунок кошторисної заробітної плати виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку планує отримувати на об’єкті будівництва, та з урахуванням положень галузевих (міжгалузевих), територіальних угод та колективних договорів, Рішення КМДА від 08.12.2022 р. №5828/5869, а сам розмір кошторисної заробітної плати виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, що був використаний Учасником, дорівнює 18 000,00 грн.
Отже, у замовника відсутні підстави вважати тендерну пропозицію Учасника такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також, як наслідок, вважати тендерну пропозицію Учасника такою, що має бути відхилена.
З огляду на вказане, у замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Розглянувши Вашу вимогу повідомляємо про наступне.
Положеннями пункту 6 розділу ІІІ тендерної документації передбачено наступну вимогу:
«Учасники процедури закупівлі повинні надати в складі тендерної пропозицій документальне підтвердження відповідності тендерної пропозиції учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником, а саме:
1. У відповідності до Настанови з визначення вартості будівництва у роздрукованому та відсканованому вигляді:
- договірна ціна з пояснювальною запискою (визначається без урахуванням витрат на проходження експертизи кошторисної документації та без урахування витрат на технічний нагляд). До договірної ціни повинні бути надані підтверджуючі розрахунки за статтями витрат договірної ціни (договірна ціна є твердою);
- зведений кошторисний розрахунок вартості ремонту з пояснювальною запискою (визначається без урахуванням витрат на проходження експертизи кошторисної документації та без урахування витрат на технічний нагляд);
- локальні кошториси, в тому числі і на устаткування та перелік локальних кошторисів (у разі необхідності);
- відомість ресурсів;
- розрахунок величини адміністративних витрат;
- розрахунок очікуваного прибутку;
- кошторисну документацію обмінний файл .bdd (.bds) або .imd (.ims);
- розрахунок показників фактичних загальновиробничих витрат розрахунково-аналітичним методом за попередній звітний період (за минулий календарний рік) за даними бухгалтерського обліку та загальної нормативно-розрахункової трудомісткості виконаних робіт.
При складанні ціни пропозиції Учасник повинен здійснювати розрахунок кошторисної заробітної плати виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку планує отримувати на об’єкті будівництва, та з урахуванням положень галузевих (міжгалузевих), територіальних угод та колективних договорів, Рішення КМДА від 08.12.2022 р. №5828/5869».
Звертаємо Вашу увагу на те, що в складі тендерної пропозиції товариства з обмеженою відповідальністю «БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ «МЕГА СТАЙЛ» (надалі – Учасник) надано усі документи, що вимагаються тендерною документації задля підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником. При цьому, повідомляємо, що замовником не було встановлено вимоги щодо необхідності надання в складі тендерної пропозиції учасника окремого розрахунку кошторисної заробітної плати. Разом з тим, було встановлено, що при складанні ціни пропозиції Учасник повинен здійснювати розрахунок кошторисної заробітної плати виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку планує отримувати на об’єкті будівництва, та з урахуванням положень галузевих (міжгалузевих), територіальних угод та колективних договорів, Рішення КМДА від 08.12.2022 р. № 5828/5869.
Беручи до уваги зміст документів, що були надані Учасником для підтвердження відповідності тендерної пропозиції Учасника технічним, якісним, кількісним та іншим вимогам до предмета закупівлі, встановленим замовником та прямо вимагались згідно з умовами тендерної документації, то відзначаємо, що Учасником при складанні ціни пропозиції було здійснено розрахунок кошторисної заробітної плати виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, яку планує отримувати на об’єкті будівництва, та з урахуванням положень галузевих (міжгалузевих), територіальних угод та колективних договорів, Рішення КМДА від 08.12.2022 р. №5828/5869, а сам розмір кошторисної заробітної плати виходячи із середньомісячної заробітної плати одного працівника в режимі повної зайнятості, що був використаний Учасником, дорівнює 18 000,00 грн.
Отже, у замовника відсутні підстави вважати тендерну пропозицію Учасника такою, що не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, а також, як наслідок, вважати тендерну пропозицію Учасника такою, що має бути відхилена.
З огляду на вказане, у замовника відсутні підстави для задоволення Вашої вимоги.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-08-08-006433-a.c1
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛМІ БУД", Код ЄДРПОУ:44803665
Дата подання: 04 вересня 2023 14:29
Дата подання: 04 вересня 2023 14:29
Рішення Органу оскарження:
Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 06 вересня 2023 19:02
рішення від 06.09.2023 № 14153.pdf
Дата публікації: 06 вересня 2023 19:02
Інформація про резолютивну частину рішення від 19.09.2023 № 14924.pdf
Дата публікації: 20 вересня 2023 14:13
рішення від 19.09.2023 № 14924.pdf
Дата публікації: 22 вересня 2023 15:54
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 17 серпня 2023 14:30
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛМІ БУД" |
2 702 394,00
UAH з ПДВ
|
2 702 394,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" |
3 076 445,30
UAH з ПДВ
|
3 076 445,30
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ОЛМІ БУД" #44803665 |
Відхилено |
2 702 394,00
UAH з ПДВ
|
01 вересня 2023 11:10
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 31 серпня 2023 12:36
|
ТОВ "БУДІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "МЕГА СТАЙЛ" #41235604 |
Переможець |
3 076 445,30
UAH з ПДВ
|
22 вересня 2023 18:15
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
17 січня 2024 08:45
|
Електронний підпис | зміни до договору |
19 грудня 2023 11:52
|
д.у.фасад.pdf | зміни до договору |
19 грудня 2023 11:47
|
Електронний підпис | укладений |
02 жовтня 2023 15:40
|
Договір Фасад Лівобережний центр.pdf | укладений |
02 жовтня 2023 15:39
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 18 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 19 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | «Замовник» та «Підрядник» дійшли згоди внести зміни до Договору підряду № 4545-1/2023 від 02 жовтня 2023 року та домовилися викласти пункт 1.1. Договору у новій редакції, що не впливає на суму договору та строки виконання робіт. |
Номер договору про закупівлю: | 4545-1/2023 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |