Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
„Реконструкція будівлі КНП „Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради“ по вул. Дахнівська Січ, 1 в м. Черкаси (окремих приміщень першого поверху та четвертий поверх)“
Очікувана вартість
114 939 320,82 UAH
UA-2023-08-08-006015-a ● ebbd9c96041c4c1f88c18a948e9cd489
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Департамент будівництва Черкаської обласної державної адміністрації |
Код ЄДРПОУ: | 40422357 |
Місцезнаходження: | 18000, Україна , Черкаська обл., Черкаси, вул. Хрещатик, 223 |
Контактна особа: |
Баранова Яна Олександрівна +380472500478 yanochka.aleks2017@gmail.com |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 08 серпня 2023 13:28 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 20 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 20 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 23 серпня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2023 15:02 |
Початок аукціону: | 23 серпня 2023 15:02 |
Очікувана вартість: | 114 939 320,82 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 574 696,60 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції: - вид забезпечення тендерної пропозиції: електронна банківська гарантія; - розмір забезпечення тендерної пропозиції – 0,2% від очікуваної вартості закупівлі - 229 878,64 грн. - строк дії забезпечення тендерної пропозиції: 90 робочих днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності; - банківська гарантія оформляється та повинна відповідати вимогам Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції від 14.12.2020 № 2628 з урахуванням Особливостей, затверджених постановою 1178 та вимог даної тендерної документації. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на під-писання банківської гарантії. У тексті банківської гарантії обов’язково повинно бути зазначено: обов’язок банку-гаранта, протягом 5 робочих днів після дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії; У випадку, якщо підписантом є не Голова правління, то повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені сканованою копією (оригіналом) відповідного документа банку-гаранта (доручення, тощо) з накладенням КЕП (кваліфікованого електронного підпису) уповноваженої особи банку-гаранта на підпис відповідного документу. Усі витрати, пов'язані з наданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів учасника. Також в складі документів тендерної пропозиції надається: лист-згода від Банку-Гаранту на внесення змін до тексту банківської гарантії на вимогу Замовника щодо подовження терміну її дії; - довідка, видана банком-гарантом, завіреною кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, яка повинна містити реквізити гарантії, умови видачі гарантії, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його ідентифікаційний код, а також свідчити про забезпечення гарантії відповідним покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено даною тендерною документацією із зазначенням номеру рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти гарантії; - документ, завірений кваліфікованим електронним підписом уповноваженої особи банку-гаранту, що безпосередньо підтверджує забезпечення (покриття) гарантії: випискою, виданою банком-гарантом, з рахунку, відкритого в установі банку-гаранта на якому обліковуються кошти грошового забезпечення гарантії. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерної пропозиції, у разі відсутності у складі пропозиції документу, що підтверджує наявність грошового покриття, банківська гарантія, що не відповідає умовам які визначені замовником у тендерній документації до такого забезпечення відхиляються Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 229878.64 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
„Реконструкція будівлі КНП „Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради“ по вул. Дахнівська Січ, 1 в м. Черкаси (окремих приміщень першого поверху та четвертий поверх)“
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
18035, Україна, Черкаська область, м.Черкаси, вул. Дахнівська Січ, 1
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45454000-4 — Реконструкція
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Дата виставлення рахунку | Відповідно до чинного законодавства, попередня оплата може здійснюваться Замовником на строк не більше 90 календарних днів, в розмірі не більше 30% вартості річного обсягу робіт за чинним Договором та протягом поточного бюджетного періоду. Підрядник використовує попередню оплату для придбання і постачання необхідних для виконання робіт матеріалів, конструкцій, виробів за капітальними видатками відповідно до Постанови Кабінету Міністрів України від 04 грудня 2019 року № 1070 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти». Підрядник може пред’являти Замовникові для оплати проміжні рахунки та акти приймання виконаних будівельних робіт - форма КБ-2в за виконані роботи згідно з договором. Ненадання попередньої оплати не впливає на строк виконання робіт за Договором. Підрядник зобов’язується використати одержану попередню оплату в визначений строк, що буде підтверджено актами приймання – передачі виконаних робіт. По закінченню терміну використання попередньої оплати, невикористані суми попередньої оплати повертаються Замовнику протягом одного банківського дня з моменту завершення строку надання попередньої оплати. Попередня оплата в межах визначеного строку та розміру здійснюється одним платежем на цілі, що згідно з договорам передбачається надати протягом поточного бюджетного періоду. | Аванс | 14 | Календарні | 30 |
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи проводяться на підставі документів про обсяги виконаних робіт та їх вартість: КБ-3 «Довідка про вартість виконаних будівельних робіт та витрати» та КБ-2в «Акт приймання виконаних будівельних робіт» протягом 30 (тридцяти) календарних днів з дня підписання вищевказаних документів | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 65 |
Виконання робіт | Кінцеві розрахунки здійснюються у двотижневий термін після виконання і приймання всіх передбачених договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката, в тому числі щодо пускових комплексів та черг, по мірі надходження з бюджету коштів на оплату видатків на реконструкцію | Пiсляоплата | 14 | Календарні | 5 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
18 серпня 2023 11:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
18 серпня 2023 11:20 |
протокол внесення змін 18.08.2023.pdf | |
18 серпня 2023 11:20 |
перелік змін 18.08.2023.pdf | |
18 серпня 2023 11:20 |
ТД Госпіталь зі змінами.docx | |
16 серпня 2023 09:14 |
протокол УО 73 зміни 16.08.2023.pdf | |
16 серпня 2023 09:14 |
перелік змін 16.08.2023.pdf | |
14 серпня 2023 11:15 |
протокол УО 71 зміни 14.08.2023.pdf | |
14 серпня 2023 11:15 |
перелік змін 14.08.2023.pdf | |
08 серпня 2023 15:49 |
протокол внесення змін.pdf | |
08 серпня 2023 15:49 |
перелік змін.pdf | |
08 серпня 2023 13:28 |
Відомість обсягів робіт.xls |
18 серпня 2023 11:34 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||||||||
18 серпня 2023 11:20 |
протокол внесення змін 18.08.2023.pdf
|
||||||||||||
18 серпня 2023 11:20 |
перелік змін 18.08.2023.pdf
|
||||||||||||
18 серпня 2023 11:20 |
ТД Госпіталь зі змінами.docx
|
||||||||||||
16 серпня 2023 09:14 |
протокол УО 73 зміни 16.08.2023.pdf
|
||||||||||||
16 серпня 2023 09:14 |
перелік змін 16.08.2023.pdf
|
||||||||||||
14 серпня 2023 11:15 |
протокол УО 71 зміни 14.08.2023.pdf
|
||||||||||||
14 серпня 2023 11:15 |
перелік змін 14.08.2023.pdf
|
||||||||||||
08 серпня 2023 15:49 |
протокол внесення змін.pdf
|
||||||||||||
08 серпня 2023 15:49 |
перелік змін.pdf
|
||||||||||||
08 серпня 2023 13:28 |
Відомість обсягів робіт.xls
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Відхилення тендерних пропозицій застосовано не останню редакцію Поставнови КМУ № 1178
Дата подання: 12 серпня 2023 15:03
Дата відповіді: 14 серпня 2023 09:42
Добрий день, просимо внести зміни до п. 5 розділу V. Оцінка тендерних пропозицій тендерної документації в частині, що стосується відхилення тендерних пропозиції, а саме:
«2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності у інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 40 Постанови; »
В чинній редакції Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» на момент оприлюднення тендерної документації по даному предмету закупівлі, зазначено наступне:
«2) тендерна пропозиція:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей»
Тобто, на п. 40 Постанови (Особливостей) Замовник не може посилатись, а лише тільки на п. 43 Особливостей.
У іншому випадку тендерна документація буде вважатись такою, яка складена не у відповідності до Закону, що є порушенням та за яке органами ДАСУ на уповноважену особу Замовника може бути накладено штраф.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Найближчим часом Замовником буде внесено зміни до тендерної документації
Додаток 3 до ТД
Дата подання: 12 серпня 2023 15:27
Дата відповіді: 14 серпня 2023 10:07
Доброго дня. у Додатку 3 до тендерної документації міститься інформація про вимоги щодо якості медичного устаткування, яке жодним чином не може стосуватись предмету закупівлі, просимо виключити дану інформацію з Додатку 3 до тендерної документації.
Чи Замовник вважає, що учасники даної закупівлі при підготовці документів тендерних пропозицій за предметом закупівлі Реконструкція будівлі КНП Черкаський обласний клінічний госпіталь ветеранів війни Черкаської обласної ради по вул. Дахнівська Січ, 1 в м. Черкаси (окремих приміщень першого поверху та четвертий поверх), повинні надавати інформацію по медичному устаткуванню, як відповідність технічним, якісним та кількісним характеристикам предмета закупівлі?
Предметом закупівлі є роботи, а не постачання товару!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Найближчим часом Замовником буде внесено зміни до тендерної документації
дозвільні документи про готовність до експлуатації об’єкту
Дата подання: 12 серпня 2023 16:18
Дата відповіді: 14 серпня 2023 09:54
Вітаємо, у Додатку 1 до тендерної документації стосовно підтвердження учасниками виконання аналогічного(их) договору(ів), останні повинні надати у складі документів тендерної пропозиції оригінал(-и) або належним чином завірена(-і) Учасником копія(-ї) дозвільних документів (сертифікати, декларації, витяги, тощо) про готовність до експлуатації об’єкту, зареєстрована у Державній інспекції архітектури та містобудування України (ДІАМ (ДАБІ)), відповідно до усіх зазначених в довідці аналогічних договорів.
Звертаємо увагу Замовника, що дана вимога є дискримінаційною та суперечить такому принципу здійснення публічних закупівель як "максимальна економія, ефективність та пропорційність" адже з урахуванням пунктів 3, 3-1, 17,18,19 Порядку прийняття в експлуатацію закінчених будівництвом об'єктів, що затверджені постановою Кабінету Міністрів України від 13 квітня 2011 р. № 461 (у редакції постанови Кабінету Міністрів України від 8 вересня 2015 р. № 750), саме Замовник подає на реєстрацію до органів державного архітектурно-будівельного контролю декларацію про готовність об’єкту(ів) до експлуатації, Орган державного архітектурно-будівельного контролю протягом десяти робочих днів з дня надходження декларації перевіряє повноту даних, зазначених у декларації, та забезпечує внесення інформації, зазначеної у декларації, до реєстру. Після проведення реєстрації один примірник декларації повертається замовнику.
Таким чином згідно з наведеним вище Порядком тільки замовник отримує примірник декларації про готовність до експлуатації об’єкту закінченого будівництва, цей документ не є двостороннім, як договір чи акт виконаних робіт, не надається підряднику.
Це також знайшло своє підтвердження і у рішенні АМКУ від 04.07.2017 № 4371, у якому Орган оскарження визнав таку вимогу дискримінаційною. Зокрема під час розгляду скарги Орган оскарження дійшов наступного висновку:
«Щодо надання Декларації про готовність до експлуатації аналогічного об’єкта будівництва, або копії сертифіката, на засіданні Колегії, яке відбулось 04.07.2017, представник Замовника підтвердив, що зазначена декларація є власністю Замовників (а не підрядників), а другий екземпляр зберігається у Державної архітектурно-будівельної інспекції.
На думку Замовника, зазначені потенційні учасники мають можливість отримати зазначені документи або у власників або за запитом у Державної архітектурно-будівельної інспекції.
Разом з цим, Замовник не надав документальне підтвердження щодо можливості отримання вищевказаної декларації або сертифікату потенційними учасниками Процедури закупівлі (не власниками цих документів). Враховуючи вищенаведене, Замовник не обґрунтував необхідність встановлення у Документації наведеної вище вимоги.
Дії Замовника в частині встановлення наведених вище умов Документації порушують один з принципів здійснення закупівель, визначених статтею З Закону, а саме - максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників (у тому числі. Скаржника). Враховуючи викладене. Замовник має внести зміни до Документації в цій частині.
Отже, враховуючи інформацію, викладену у мотивувальній частині цього рішення. Колегією встановлено, що під час проведення Процедури закупівлі Замовник допустив порушення, які на момент прийняття Колегією цього рішення можна виправити шляхом зобов'язання Замовника усунути наведені вище дискримінаційні умови шляхом внесення відповідних змін до тендерної документації.».
Враховуючи вищевикладене, просимо виключити дану вимогу з тендерної документації. Якщо зміни внесені не будуть, будемо змушені звертатись до органу Оскарження.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Найближчим часом Замовником буде внесено зміни до тендерної документації
Інженер-консультант (будівництво)
Дата подання: 12 серпня 2023 17:20
Дата відповіді: 14 серпня 2023 09:56
Просимо Замовника виключити дискримінаційну вимогу з тендерної документації, що міститься у Додатку 1 до тендерної документації про наявність сертифікованого інженера-консультанта (будівництво) – не менше 1 особи разом з вимогою про надання на таку особу відповідного сертифікату, що забезпечує Орган з сертифікації персоналу будівельної галузі (ОСП БГ) акредитований НААУ згідно із Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності».
Діяльність інженера-консультанта (будівництво) підпадає від визначення інжинірингової діяльності у сфері будівництва, що міститься в Законі України «Про архітектурну діяльність». Так, статтею 1 Закону визначено, що інжинірингова діяльність у сфері будівництва (інжиніринг) — діяльність з надання послуг інженерного та технічного характеру, до яких належать проведення попередніх техніко-економічних обґрунтувань і досліджень, експертизи проекту, розробка програм фінансування будівництва, організація виготовлення проектної документації, проведення конкурсів і торгів, укладання договорів підряду, координація діяльності всіх учасників будівництва, а також здійснення технічного нагляду за будівництвом об’єкта архітектури та консультації економічного, фінансового або іншого характеру.
Таким чином, інжинірингова діяльність включає в себе консультації замовника з питань реалізації проекту, об'єктивне і незалежне управління будівництвом на майданчику, супроводження проекту будівництва на всіх стадіях, незалежний контроль якості робіт.
У свою чергу, відповідно до частини 6 статті 11 Закону України «Про архітектурну діяльність» обов’язок щодо здійснення технічного нагляду може бути покладений замовником на спеціалізовану організацію чи спеціаліста з технічного нагляду або на інженера - консультанта, з визначенням у договорі підряду їхніх повноважень.
Крім того, ще у 2021 році КМУ внесено зміни до Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.08.2005 № 668, та передбачено, що замовник має право залучати до управління проектом, організаційного і консультаційного супроводження комплексу робіт, пов’язаних із створенням об’єкта будівництва, виконання інших функцій, визначених договором про надання інженерно-консультаційних послуг інженера-консультанта із зазначенням у договорі підряду його повноважень та зобов’язання підрядника щодо надання інженеру-консультанту доступу до будівельного майданчика.
Виходячи з викладеного, свої послуги інженер-консультант (будівництво) надає безпосередньо Замовнику за укладеним між ними договором про надання відповідних послуг.
Учасники (підрядники) для виконання робіт за предметом закупівлі не зобов’язані мати працівника або залученого на підставі договору надання послуг інженера-консультанта (будівництво), а відтак вимога про наявність в учасників такого спеціаліста із сертифікатом, що забезпечує Орган з сертифікації персоналу будівельної галузі (ОСП БГ) акредитований НААУ згідно із Законом України «Про акредитацію органів з оцінки відповідності» є дискримінаційною.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Найближчим часом Замовником буде внесено зміни до тендерної документації
п.44 Особливостей та вимоги тендерної документації
Дата подання: 15 серпня 2023 18:33
Дата відповіді: 16 серпня 2023 08:09
Вітаємо, у тендерній документації зазначена інформація у п. 5 розділу V. Оцінка тендерних пропозицій тендерної документації, в частині що стосується відхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі, що не відповідає/суперечить вимогам п.44 Особливостей, а саме:
«3) переможець процедури закупівлі:
не відповідає умовам технічної специфікації та іншим вимогам щодо предмета закупівлі тендерної документації, крім невідповідності в інформації та/або документах, що може бути усунена учасником процедури закупівлі відповідно до пункту 43 цих особливостей;
є такою, строк дії якої закінчився;
є такою, ціна якої перевищує очікувану вартість предмета закупівлі, визначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, якщо замовник у тендерній документації не зазначив про прийняття до розгляду тендерної пропозиції, ціна якої є вищою, ніж очікувана вартість предмета закупівлі, визначена замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, та/або не зазначив прийнятний відсоток перевищення або відсоток перевищення є більшим, ніж зазначений замовником в тендерній документації;
не відповідає вимогам, установленим у тендерній документації відповідно до абзацу першого частини третьої статті 22 Закону.»
В редакції Постанови КМУ № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», яка діє та діяла на момент оприлюднення тендерної документації по даному предмету закупівлі, зазначено наступне:
3) переможець процедури закупівлі:
відмовився від підписання договору про закупівлю відповідно до вимог тендерної документації або укладення договору про закупівлю;
не надав у спосіб, зазначений в тендерній документації, документи, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 цих особливостей;
не надав забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо таке забезпечення вимагалося замовником;
надав недостовірну інформацію, що є суттєвою для визначення результатів процедури закупівлі, яку замовником виявлено згідно з абзацом першим пункту 42 цих особливостей.
Просимо привести у відповідність з чинним законодавством (шляхом внесення відповідних змін) вимоги тендерної документації.
У іншому випадку тендерна документація буде вважатись такою, яка складена не у відповідності до Закону, що є порушенням.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Найближчим часом Замовником буде внесено зміни.
Медичне устаткування
Дата подання: 16 серпня 2023 17:38
Дата відповіді: 18 серпня 2023 11:16
Добрий день, просимо розглянути можливість щодо виключення з вимог Додатку 3 до тендерної документації п.4 стсовно "Наявність інструкції українською мовою. (надати оригінал або копію у складі тендерної пропозиції)" щодо медичного устаткування". На етапі подання тендерних пропозицій з урахуванням відомості обсягів робіт (Технічна специфікація) медичне устаткування не є закуплене та відповідно учасники не мають у наявності копій або оригіналів інструкцій на таке устаткування. Пропонуємо замінити дану вимогу таким чином, щоб згадані інструкції на медичне устаткування були надані Замовнику учасником/пересожцем процедури закупівлі під час його монтажу, про що учасники у складі документів тендерної пропозиції повинні надати гарантійного листа.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Найближчим часом Замовником буде внесено зміни.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 23 серпня 2023 15:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "АМТ- ГРУПП" |
105 370 494,46
UAH з ПДВ
|
105 370 494,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЕД ТЕМП" |
112 645 284,03
UAH з ПДВ
|
112 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій