Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кам'янка-Бузької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 42096753 |
Місцезнаходження: | 80400, Україна , Львівська обл., Кам'янка-Бузька, Незалежності, 20а |
Контактна особа: |
Андрущишин Наталія Миколаївна 380984257834 voktmskb@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2023 17:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2023 01:00 |
Очікувана вартість: | 117 347 052,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 586 735,26 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі електронної банківської гарантії . Перерахування коштів здійснюється на рахунок Відділу освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кам'янка-Бузької міської ради, UA128201720355189039088065817 в ДКСУ м. Київ ЄДРПОУ 42096753 МФО 820172 Разом із банківською гарантією надаються у електронному форматі «PDF» або «JPEG»: - копія ліцензії, виданої банку чи ін. документу, що свідчить про внесення банку до переліку ліцензіатів. - копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначена копія повинна бути завірена банком. - Учасник надає довідку довільної форми, видану банком, у якій міститься інформація про банківську гарантію забезпечену 100% грошовим покриттям та наявність грошових коштів, зарахованих учасником на рахунок під покриття банківської гарантії. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, в якій держава прямо чи опосередковано володіє часткою понад 75% статутного капіталу банку; або банком що належить до іноземних банківських груп (банки, контрольні пакети акцій яких належать іноземним банкам або іноземним фінансово-банківським групам); або банком з приватним капіталом (банки, в яких серед кінцевих власників істотної участі є один чи кілька приватних інвесторів, що прямо та/або опосередковано володіють не менше ніж 50% статутного капіталу банку). Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Банківська гарантія повинна бути надана банківською установою, яка має довгостроковий кредитний рейтинг за національною шкалою не нижче "uaAA"; у випадку відсутності рейтингу за національною школою у банків іноземних банківських груп рейтинг материнських іноземних банківських груп від однієї з рейтингових компаній Fitch, Moody’s, S&P не нижче підвищеного інвестиційного класу (А- , або вищий) та її не включено до переліку юридичних осіб, щодо яких державними органами України, США або країн ЄС застосовано спеціальні економічні чи інші обмежувальні санкції. Подати у складі пропозиції підтверджуючі документи. Банківська гарантія повинна бути оформленою відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639 та до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» затвердженого МІНІСТЕРСТВОМ РОЗВИТКУ ЕКОНОМІКИ, ТОРГІВЛІ ТА СІЛЬСЬКОГО ГОСПОДАРСТВА УКРАЇНИ. (Форма банківської гарантії міститься в Додатку №6 до тендерної документації). Згідно п. 3 Особливостей: Під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення: статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих Особливостей. Зважаючи на те, що до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» та до ч.3 ст. 25 Закону України «Про публічні закупівлі» зміни не було внесено, під означенням «ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 цього Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 цього Закону;» слід розуміти «ненадання переможцем процедури закупівлі у строк, визначений п.47 Особливостей, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених п.47 Особливостей. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2023 17:16 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2023 17:09 |
Додаток № 6.docx | |
07 серпня 2023 17:08 |
Додаток № 5 Проект договору.docx | |
07 серпня 2023 17:08 |
Додаток № 2 Технічна специфікація.docx | |
07 серпня 2023 17:07 |
Тендерна документацiя.doc |
Звернення до Держаудитслужби
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення порядку визначення предмета закупівлі
- Порушення законодавства в частині неправомірного обрання та застосування процедури закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-04-000073 ● 1566cf7f33ef451cbd8e8a8fb276e66a
- Статус: вирішено ● Дата: 12 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 19:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
04.09.2023 № 263
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
6 UA-2023-08-07-011057-a 07.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-07 14:13:21
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво спортивного комплексу по вул. Незалежності, 53а в м. Кам'янка-Бузька, Львівського району Львівської області» (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-07-011057-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Надати інформацію та відповідні документи (проектно-кошторисну документацію, технічне завдання, дефектні акти, експертні звіти тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
3. Інформацію та документи стосовно виконання учасником процедури закупівлі ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ КЛІМАТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ СИСТЕМ» вимог пункту 5.2. тендерної документації в частині надання калькуляції собівартості товару розроблену виробником.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-12 10:27:37
відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит щодо надання пояснень Відділ освіти, культури, туризму, молоді та спорту Кам'янка-Бузької міської ради повідомляє наступне:
1. Щодо того, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
1.1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення:
Розмір бюджетного призначення на 2023 рік визначений Рішенням XXXI Сесії VIII Скликання від 16 березня 2023 року №57 «Про внесення змін до рішення сесії міської ради від 15.12.2022 року №24 «Про місцевий бюджет Кам’янка-Бузької міської ради на 2023 рік»».
1.2. Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначено відповідно до потреб у закупівлі з урахуванням вимог законодавства. Технічні, якісні та кількісні характеристики відображені в проектній документації «Нове будівництво спортивного комплексу по вул. Незалежності, 53а в м. Кам'янка-Бузька, Львівського району Львівської області» (коригування) виконаній відповідно до вимог чинних кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та «Настанова з визначення вартості проектних, науковопроектних, вишукувальних робіт та експертизи проектної документації на будівництво» затверджені наказом Мінрегіону від 01.11.2021р. № 281, та інших нормативних документів. В проектній документації міститься детальний опис робіт, що закуповуються, технічні вимоги, обсяги та види цих робіт. Роботи повинні виконуватись згідно з затвердженим проектом з дотриманням вимог діючих нормативних документів та відповідно до вимог щодо термінів закінчення робіт, технології виконання робіт за проектом, якості будівельно-монтажних робіт, які виконуються з дотриманням діючих норм і правил та безпечних умов праці, з використанням конкретних матеріалів і конструкцій. Роботи повинні виконуватись із матеріалів, що передбачені в проектній документації, повинні бути якісними та відповідати вимогам встановлених ДСТУ та чинному законодавству.
Робочий проект пройшов експертизу, в результаті якої було отримано позитивний Експертний звіт № 04-07-0177 від 05 червня 2023 року. Таким чином, технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, визначені у проекті на 45210000-2 — Будівництво будівель «Нове будівництво спортивного комплексу по вул. Незалежності, 53а в м. Кам'янка-Бузька, Львівського району Львівської області» (коригування) та підтверджені в Експертному звіті (позитивному) від № 04-07-0177 від 05 червня 2023 року.
1.3. Обґрунтування очікуваної вартості:
Розмір очікуваної вартості предмета закупівлі визначено згідно із Зведеним кошторисним розрахунком, який знаходиться в складі проектної документації на 45210000-2 — Будівництво будівель «Нове будівництво спортивного комплексу по вул. Незалежності, 53а в м. Кам'янка-Бузька, Львівського району Львівської області» (коригування). При визначенні очікуваної вартості використовується зведений кошторисний розрахунок вартості об’єкта будівництва, за виключенням суми глави 10 «Утримання служби замовника» та глави 12 «Проектно-вишукувальні роботи та авторський нагляд» зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва з урахуванням ПДВ. Сканкопію зведеного кошторисного розрахунку, локальних кошторисів та експертного звіту додаємо в складі пояснення.
2. Чи оприлюднювалось на власному веб-сайті чи офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Дана інформація, щодо закупівлі була оприлюднена на сайті Відділу ОКТМС Кам’янка-Бузької міської ради за посиланням:
https://voktmskb.gov.ua/08082023r-obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-bjudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoi-vartosti-predmeta-zaku/
3. Щодо інформації та документів стосовно виконання учасником процедури закупівлі ТОВ «ТЕХНОЛОГІЇ КЛІМАТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ СИСТЕМ» вимог пункту 5.2. тендерної документації в частині надання калькуляції собівартості товару розроблену виробником.
Учасником при підписані договору надано калькуляції собівартості продукції (Додаток на 8 арк.).
Просимо прийняти наші пояснення до уваги.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-15 12:46:28
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі «Нове будівництво спортивного комплексу по вул. Незалежності, 53а в м. Кам'янка-Бузька, Львівського району Львівської області» (коригування) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-07-011057-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Учасником процедури закупівлі товариства з обмеженою відповідальністю «Технології клімату та автоматизація систем» (далі - учасник) на виконання вимог пункту 1 розділу 3 Додатку № 1 тендерної документації надано довідку № 1 від 08.08.2023 із зазначенням одного аналогічного договору № 03/07/17 від 03.07.2017 (предмет договору Капітальний ремонт виробничо-складських та адміністративно-побутових приміщень в с. Зимна Вода Пустомитівського району Львівської області, сума 12 900 925,25 грн, стан виконання 100%) та акт приймання виконання будівельних робіт № 80 від 25.04.2019 до цього договору (далі – Акт).
Просимо надати пояснення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника вимогам тендерної документації в частині підтвердження досвіду виконання аналогічного договору, а саме - подібний за змістом, своєю правовою природою в частині нового будівництва/капітального ремонту приміщень, зважаючи на перелік робіт, зазначений в Акті.
2. Інформацію та документи стосовно виконання учасником вимог пункту 5.2. тендерної документації в частині надання відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-19 17:02:03
відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит повідомляємо:
1. Відповідно до ч. 2 ст. 16 ЗУ України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Згідно ч. 1 Розділу №3 Додатку № 1 до Тендерної документації:
Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати:
Сканована з оригіналу копія аналогічного договору, інформацію щодо якого вказано у довідці форми Таблиці «Г», у кількості не менше одного.
Аналогічним(ними) договором(ами) є договір повністю виконаний (двосторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є роботи (відповідно до п.22 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі»), зокрема: нове будівництво/капітальний ремонт приміщень, виконаний повністю.
Договір підряду - домовленість двох сторін, за якою одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу (частина перша статті 837 Цивільного кодексу України). Зміст договору, відповідно до статті 628 Цивільного кодексу України, становлять, по-перше, умови, визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та по-друге, умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Згідно п.22 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» 22) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
Згідно п.27 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі»: 27) роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт;
Учасником в складі Тендерної пропозиції надано Договір №03/07/17 від 03.07.2017 р. на Капітальний ремонт виробничо-побутових приміщень в с. Зимна Вода Пустомитівського району Львівської області.
Законами України не визначено поняття «аналогічні договори». Таке ж твердження висловлено і Міністерством економічного розвитку і торгівлі України в роз`ясненні від 22.04.2015 року (вих. № 3302-05/13201-07): «Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. При цьому Закон не містить визначення терміна “аналогічні договори”».
Аналогічне твердження висловлене Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у консультації на запит Кіровоградського облкомплексу № 111/2017: «Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміна “аналогічний договір”».
Аналогічний договір не може бути ідентичним, тотожним (договорів, які були б абсолютно однакові, неможливо надати, адже договір включає в себе як істотні умови в розумінні Господарського та Цивільного кодексів України, так і додаткову інформацію, яку контрагенти вважали за необхідне погодити).
Згідно ч. 1 Розділу №3 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовником було передбачено те, що Аналогічним(ними) договором(ами) є договір повністю виконаний (двосторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є роботи (відповідно до п.22 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі»), зокрема: нове будівництво/капітальний ремонт приміщень, виконаний повністю.
Зважаючи на те, що Тендерною документацію не було передбачено видів чи обсягів робіт, що мали бути виконані в аналогічному договорі, а лиш те, що це мав бути двосторонній договір на нове будівництво/капітальний ремонт приміщень, виконаний повністю. Учасником надано виконаний повністю двосторонній договір на Капітальний ремонт виробничо-побутових приміщень. Відтак, Учасником виконано вимоги Тендерної документації.
2. Щодо частини другої запиту, повідомляємо про те, що п.5.2. Тендерної документації це : 5.2 Обґрунтування аномально низької ціни.
Учасник не надавав Аномально низької ціни, відтак і не повинен був надавати жодних обґрунтувань. Щодо надання відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, повідомляємо про те, що Учасником надано наступні документи, які додаємо до відповіді:
• Протокол №1 Загальних зборів Учасників від 16 березня 2011р.;
• Статут (п.10.27.3 Директор має право укладати, підписувати та виконувати будь-які угоди, договори, контракти та вчиняти інші правочини від імені Товариства, видавати довіреності від імені Товариства.);
• Наказ №1 від 16.03.2011 р. про призначення директора;
• Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
• Паспорт директора.
Просимо прийняти надані пояснення до уваги.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-09-19 16:59:12
відповідь на запит
У відповідь на Ваш запит повідомляємо:
1. Відповідно до ч. 2 ст. 16 ЗУ України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів).
Згідно ч. 1 Розділу №3 Додатку № 1 до Тендерної документації:
Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати:
Сканована з оригіналу копія аналогічного договору, інформацію щодо якого вказано у довідці форми Таблиці «Г», у кількості не менше одного.
Аналогічним(ними) договором(ами) є договір повністю виконаний (двосторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є роботи (відповідно до п.22 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі»), зокрема: нове будівництво/капітальний ремонт приміщень, виконаний повністю.
Договір підряду - домовленість двох сторін, за якою одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу (частина перша статті 837 Цивільного кодексу України). Зміст договору, відповідно до статті 628 Цивільного кодексу України, становлять, по-перше, умови, визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та по-друге, умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства.
Згідно п.22 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» 22) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку;
Згідно п.27 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі»: 27) роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт;
Учасником в складі Тендерної пропозиції надано Договір №03/07/17 від 03.07.2017 р. на Капітальний ремонт виробничо-побутових приміщень в с. Зимна Вода Пустомитівського району Львівської області.
Законами України не визначено поняття «аналогічні договори». Таке ж твердження висловлено і Міністерством економічного розвитку і торгівлі України в роз`ясненні від 22.04.2015 року (вих. № 3302-05/13201-07): «Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. При цьому Закон не містить визначення терміна “аналогічні договори”».
Аналогічне твердження висловлене Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у консультації на запит Кіровоградського облкомплексу № 111/2017: «Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміна “аналогічний договір”».
Аналогічний договір не може бути ідентичним, тотожним (договорів, які були б абсолютно однакові, неможливо надати, адже договір включає в себе як істотні умови в розумінні Господарського та Цивільного кодексів України, так і додаткову інформацію, яку контрагенти вважали за необхідне погодити).
Згідно ч. 1 Розділу №3 Додатку № 1 до Тендерної документації Замовником було передбачено те, що Аналогічним(ними) договором(ами) є договір повністю виконаний (двосторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є роботи (відповідно до п.22 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі»), зокрема: нове будівництво/капітальний ремонт приміщень, виконаний повністю.
Зважаючи на те, що Тендерною документацію не було передбачено видів чи обсягів робіт, що мали бути виконані в аналогічному договорі, а лиш те, що це мав бути двосторонній договір на нове будівництво/капітальний ремонт приміщень, виконаний повністю. Учасником надано виконаний повністю двосторонній договір на Капітальний ремонт виробничо-побутових приміщень. Відтак, Учасником виконано вимоги Тендерної документації.
2. Щодо частини другої запиту, повідомляємо про те, що п.5.2. Тендерної документації це : 5.2 Обґрунтування аномально низької ціни.
Учасник не надавав Аномально низької ціни, відтак і не повинен був надавати жодних обґрунтувань. Щодо надання відповідної інформації про право підписання договору про закупівлю, повідомляємо про те, що Учасником надано наступні документи, які додаємо до відповіді:
• Протокол №1 Загальних зборів Учасників від 16 березня 2011р.;
• Статут (п.10.27.3 Директор має право укладати, підписувати та виконувати будь-які угоди, договори, контракти та вчиняти інші правочини від імені Товариства, видавати довіреності від імені Товариства.);
• Наказ №1 від 16.03.2011 р. про призначення директора;
• Виписку з Єдиного державного реєстру юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
• Паспорт директора.
Просимо прийняти надані пояснення до уваги.
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
У відповідь на ваш висновок про результати моніторингу закупівлі повідомляємо наступне. Згідно ч.8 ст. 8 Закону України "Про публічні закупівлі" (далі-Закон) Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. Відповідно до ч. 2 ст. 16 ЗУ України «Про публічні закупівлі» від 25 грудня 2015 року № 922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів). Згідно ч. 1 Розділу №3 Додатку № 1 до Тендерної документації: Для підтвердження зазначеної в довідці інформації учасник повинен надати: Скановану з оригіналу копію аналогічного договору, інформацію щодо якого вказано у довідці форми Таблиці «Г», у кількості не менше одного. Аналогічним(ними) договором(ами) є договір повністю виконаний (двосторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є роботи (відповідно до п.22 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі»), зокрема: нове будівництво/капітальний ремонт приміщень, виконаний повністю. Договір підряду - домовленість двох сторін, за якою одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу (частина перша статті 837 Цивільного кодексу України). Зміст договору, відповідно до статті 628 Цивільного кодексу України, становлять, по-перше, умови, визначені на розсуд сторін і погоджені ними, та по-друге, умови, які є обов'язковими відповідно до актів цивільного законодавства. Згідно п.22 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі» 22) предмет закупівлі - товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку; Згідно п.27 ч.1 Закону України «Про публічні закупівлі»: 27) роботи - розроблення проектної документації на об’єкти будівництва, науково-проектної документації на реставрацію пам’яток архітектури та містобудування, будівництво нових, розширення, реконструкція, капітальний ремонт та реставрація існуючих об’єктів і споруд виробничого та невиробничого призначення, роботи з будівництва об’єктів з розробленням проектної документації, роботи з нормування в будівництві, геологорозвідувальні роботи, технічне переоснащення діючих підприємств та супровідні роботам послуги, у тому числі геодезичні роботи, буріння, сейсмічні дослідження, аеро- і супутникова фотозйомка та інші послуги, що включаються до кошторисної вартості робіт, якщо вартість таких послуг не перевищує вартості самих робіт. Згідно ч. 1 розділу №3 додатку № 1 до тендерної документації замовником було передбачено те, що аналогічним(ними) договором(ами) є договір повністю виконаний (двосторонній), подібний за змістом, своєю правовою природою, предметом закупівлі якого є роботи (відповідно до п. 22 ч. 1 Закону України «Про публічні закупівлі»), зокрема: нове будівництво/капітальний ремонт приміщень, виконаний повністю. Учасником в складі тендерної пропозиції надано договір №03/07/17 від 03.07.2017 р. на капітальний ремонт виробничо-побутових приміщень в с. Зимна Вода Пустомитівського району Львівської області. Законами України не визначено поняття «аналогічні договори». Таке ж твердження висловлено і Міністерством економічного розвитку і торгівлі України в роз`ясненні від 22.04.2015 року (вих. № 3302-05/13201-07): «Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник може встановлювати такі кваліфікаційні критерії, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічних договорів. При цьому Закон не містить визначення терміна “аналогічні договори”». Аналогічне твердження висловлене Міністерством економічного розвитку і торгівлі України у консультації на запит Кіровоградського облкомплексу № 111/2017: «Частиною другою статті 16 Закону передбачено, що замовник установлює один або декілька з таких кваліфікаційних критеріїв, зокрема наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору. При цьому Закон не містить визначення терміна “аналогічний договір”». Аналогічний договір не може бути ідентичним, тотожним (договорів, які були б абсолютно однакові, неможливо надати, адже договір включає в себе як істотні умови в розумінні Господарського та Цивільного кодексів України, так і додаткову інформацію, яку контрагенти вважали за необхідне погодити). Однак, проаналізувавши висновок держаудитслужби та ще раз детально переглянувши тендерну пропозицію учасника, уповноваженою особою прийнято рішення про скерування підряднику листа з пропозицією про розірвання укладеного договору від 29.08.2023р. №05/1/04/117. Копія листа додається.
2023-10-03 17:23:05
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 26 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 11 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Порушення усунуто шляхом розірвання договору від 29.08.2023 № 05.1.04.117
2023-10-12 10:14:30
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 серпня 2023 01:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ КЛІМАТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ СИСТЕМ" |
117 281 609,77
UAH
|
117 281 609,77
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТЕХНОЛОГІЇ КЛІМАТУ ТА АВТОМАТИЗАЦІЯ СИСТЕМ" #36767497 |
Переможець |
117 281 609,77
UAH
|
21 серпня 2023 17:14
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2023 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 жовтня 2023 14:51
|
Додаткова угода №1 до договору №05-1-04-117 від 29.08.2023р..pdf | укладений |
04 жовтня 2023 14:40
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2023 12:35
|
Договір №05.1.04.117 від 29.08.2023р. Нове будівництво спортивного комплексу по вул.Незалежності,53а в м.Кам'янка-Бузька, Львівського району Львівської області (коригування).pdf | укладений |
29 серпня 2023 12:33
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 29 серпня 2023 — 03 жовтня 2023 |
Сума оплати за договором: |
306 681,04
UAH (в тому числі ПДВ 51 113,51 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до результатів моніторингу процедури закупівлі Держаудитслужби та на усунення порушень Закону України "Про публічні закупівлі" й Особливостей затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022р. №1178 (зі змінами) |