Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Послуги поточного ремонту дитячих майданчиків на території Димерської селищної територіальної громади Вишгородського району Київської області»
Очікувана вартість
2 400 000,00 UAH
UA-2023-08-07-010538-a ● 3674c4a1cffd4e3ebd3e3467368c4ba0
Відкриті торги з особливостями
Торги не відбулися
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Димерська селищна рада |
Код ЄДРПОУ: | 04359488 |
Вебсайт: | http://dymer.rada.org.ua |
Місцезнаходження: | 07330, Україна , Київська обл., Димер, вул.Соборна, 19 |
Контактна особа: |
Ткаченко Наталія Василівна +380459631481 Dymer.rada@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2023 16:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 22 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 22 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 25 серпня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 28 серпня 2023 11:33 |
Початок аукціону: | 28 серпня 2023 11:33 |
Очікувана вартість: | 2 400 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 12 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45450000-6: Інші завершальні будівельні роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
«Послуги поточного ремонту дитячих майданчиків на території Димерської селищної територіальної громади Вишгородського району Київської області»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
07330, Україна, Київська область, смт Димер, вул. Соборна,19
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 жовтня 2023
ДК 021:2015: 45450000-6 — Інші завершальні будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | «Послуги поточного ремонту дитячих майданчиків на території Димерської селищної територіальної громади Вишгородського району Київської області» | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
17 серпня 2023 20:35 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
17 серпня 2023 18:56 |
перелік змін.docx | |
17 серпня 2023 18:56 |
тд оновлена Димер.docx | |
11 серпня 2023 21:45 |
перелік змін.docx | |
11 серпня 2023 21:45 |
тд оновлена Димер.docx | |
07 серпня 2023 16:37 |
Т-Д.doc |
17 серпня 2023 20:35 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
17 серпня 2023 18:56 |
перелік змін.docx
|
||||||
17 серпня 2023 18:56 |
тд оновлена Димер.docx
|
||||||
11 серпня 2023 21:45 |
перелік змін.docx
|
||||||
11 серпня 2023 21:45 |
тд оновлена Димер.docx
|
||||||
07 серпня 2023 16:37 |
Т-Д.doc
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання
Дата подання: 08 серпня 2023 16:24
Дата відповіді: 11 серпня 2023 22:17
Згідно п. 1 Додаток 2 тендерної документації на матеріально технічну базу, якщо орендовані машини підтверджуються договором та техніка має перебувати на території Вишгородського району, Київської області. Це на момент проведення ремонтних робіт, чи орендодавець повинен бути з Вишгородського району?
Відповідь: Внесено зміни в документацію
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-08-07-010538-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕЛ ІНДАСТРІС", Код ЄДРПОУ:39343796
Дата подання: 10 серпня 2023 10:51
порушення ст.5 Закону України "Про публічні закупівлі"
Відповідно до вимог тендерної документації : « учасник повинен в період уточнення погодити з Замовником розташування дитячого обладнання та погодити креслення майданчика, надати схему з підписом Замовника». Встановлюючи відповідну вимогу Замовник порушує право учасника на конфіденційність інформації та несе у собі корупційні ризики. Встановлення у тендерній документації наведеної вище вимоги порушує принципи закупівель, встановлені статтею 5 Закону, якими передбачена об`єктивне та неупереджене визначення переможця процедури закупівлі, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель та запобігання корупційним діям і зловживанням. Вимагаємо прибрати дану вимогу, а інакше будемо змушені звернутися в АМКУ. Також додатково повідомляємо, як показує практика оскарження закупівель, АМКУ задовольняє вищезазначену вимогу.
Розгорнути
Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
11 серпня 2023 22:21
Зміни внесено до тендерної документації
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-08-07-010538-a.a2
Статус:
Розгляд припинено
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕЛ ІНДАСТРІС", Код ЄДРПОУ:39343796
Дата подання: 11 серпня 2023 14:57
Дата подання: 11 серпня 2023 14:57
СКАРГА щодо встановлення Замовником дискримінаційних вимог
І. Загальні відомості про конкурсні торги
Димерською селищної радою (далі – Замовник) 07 серпня 2023 року оголошено процедуру відкритих торгів з особливостями: «Послуги поточного ремонту дитячих майданчиків на території Димерської селищної територіальної громади Вишгородського району Київської області» (далі – Закупівля).
Проте в тендерній документації з Відкритих торгів на закупівлю робіт: «Послуги поточного ремонту дитячих майданчиків на території Димерської селищної територіальної громади Вишгородського району Київської області» Замовника міститься дискримінаційна вимога, що порушує право учасника на конфіденційність інформації та несе у собі корупційні ризики, унеможливлює їх виконання та може призвести до обмеження (неможливості) участі у зазначених конкурентних торгах потенційних учасників.
Встановлені Замовником вимоги тендерної документації не відповідають Закону, порушують принципи проведення публічних торгів за державні кошти, та спрямовані на штучне обмеження конкуренції при здійсненні закупівлі з наступних підстав:
ІІ. Підстави та вимоги подання скарги та їх обґрунтування.
Дискримінаційна вимога, що звужує коло учасників Тендерної документації та такою, що порушую норми діючого законодавства, а саме: в Додатку 3 до тендерної документації Замовника встановлено наступне: «Учасник повинен в період уточнення погодити з Замовником розташування дитячого обладнання та погодити креслення майданчика, надати схему з підписом Замовника »
Дана норма є дискримінуючою, оскільки теоретично звужує коло учасників в закупівлі, більше того, встановивши дану вимогу в Тендерній документації, Замовник намагається здійснювати контроль зацікавлених учасників та які виявили намір прийняти участь, що порушує принципи здійснення публічних закупівель, а саме: принципів добросовісної конкуренції серед учасників, запобігання корупційним діям і зловживанням, відкритість та прозорість на всіх стадіях закупівель, недискримінація учасників та рівне ставлення до них та порушує частину 2 статті 5 Закону України «Про публічні закупівлі», якою встановлено, що учасники (резиденти та нерезиденти) всіх форм власності та організаційно-правових форм беруть участь у процедурах закупівель/спрощених закупівлях на рівних умовах. Така вимога порушує рівні вимоги учасників, оскільки пропозиції учасників, які не будуть містити схему, будуть відхилятись.
Встановлюючи відповідні вимоги, Замовник порушує право Скаржника на конфіденційність інформації, також відповідна вимога несе у собі корупційні ризики, адже для участі у тендері необхідно погодити схему, чим «повідомити» Замовника до проведення аукціону та розкриття протоколу з переліком всіх тендерних пропозицій. Встановлена вимога є незаконною та такою, що порушує права учасників та принципи закупівель:
- добросовісна конкуренція серед учасників;
- максимальна економія, ефективність та пропорційність;
- запобігання корупційним діям і зловживанням.
Встановлення Замовником дискримінаційної вимоги щодо надання схеми є необґрунтованою та такою, що суперечить вимогам Закону № 922-VIII, адже за таких умов, з підстав, незалежних від суб'єкта господарювання, зокрема Скаржника, Замовник може не надати можливості оглянути даний об’єкт та не підписати схему, що в подальшому може стати з не залежних від учасника торгів підстав причиною відхилення такої Пропозиції.
На підставі викладеного можна зробити висновок, що Замовником при підготовці тендерної документації не враховано норми чинного законодавства України та умови якої містять дискримінаційний підхід, що обмежує конкуренцію серед учасників, зокрема Скаржника.
Частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII визначено, що закупівлі здійснюються, зокрема, за принципом недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель.
Згідно з частиною четвертою статті 5 Закону № 922-VIII замовники не мають права встановлювати жодних дискримінаційних вимог до учасників.
Частиною четвертою статті 22 Закону № 922-VIII передбачено, що тендерна документація не повинна містити вимог, що обмежують конкуренцію та призводять до дискримінації учасників, а також вимог щодо документального підтвердження інформації про відповідність вимогам тендерної документації, якщо така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України «Про доступ до публічної інформації» та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним.
Дії Замовника в частині встановлення у тендерній документації наведених вище вимог порушують вимоги частини четвертої статті 5 та частини четвертої статті 22 Закону № 922-VIII, якими передбачена недискримінація учасників, а також права та законні інтереси Скаржника, пов'язані з його участю у даній процедурі закупівлі, та принципи недискримінації учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, передбачені частиною першою статті 5 Закону № 922-VIII.
На підставі викладеного просимо Колегію розглянути питання щодо внесення змін до тендерної документації в Додатку 3 до Тендерної документації Замовника щодо погодження з Замовником схеми майданчика та внести зміни шляхом видалення з тендерної документації вимоги «Учасник повинен в період уточнення погодити з Замовником розташування дитячого обладнання та погодити креслення майданчика, надати схему з підписом Замовника».
Просимо:
1. Прийняти скаргу до розгляду.
2. Зобов’язати Замовника усунути дискримінаційні умови, встановлені ним у додатку 3 до тендерній документації .
Розгорнути
Згорнути
Рішення органу оскарження: Замовником відповідно до Закону про публічні закупівлі усунено порушення
Прийнято до розгляду: 15 серпня 2023 18:53
рішення від 15.08.2023 № 12742.pdf
Дата публікації: 15 серпня 2023 18:53
Інформація про резолютивну частину рішення від 22.08.2023 № 13253.pdf
Дата публікації: 23 серпня 2023 14:52
рішення від 22.08.2023 № 13253.pdf
Дата публікації: 24 серпня 2023 17:51
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 28 серпня 2023 11:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "АРІНА ЛТД" |
1 958 422,99
UAH з ПДВ
|
1 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ТІРЕЛ ІНДАСТРІС" |
2 177 114,05
UAH з ПДВ
|
1 499 900,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Інформація про відміну
Торги відмінено
Причина відміни
відсутність пропозицій