Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
«Капітальний ремонт будівлі комунального закладу «Центр соціально-психологічної реабілітації дітей» Полтавської обласної ради в м. Гадяч, вул. Першотравнева, 23, Полтавської області, з облаштуванням частини будівлі для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Очікувана вартість
31 751 581,20 UAH
UA-2023-08-07-009955-a ● cbdc6b759ad4406f8376c8e67f92e5a7
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕПАРТАМЕНТ БУДІВНИЦТВА, МІСТОБУДУВАННЯ І АРХІТЕКТУРИ, ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ТА ЕНЕРГЕТИКИ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСНОЇ ДЕРЖАВНОЇ АДМІНІСТРАЦІЇ (ОБЛВІЙСЬКАДМІНІСТРАЦІЇ) |
Код ЄДРПОУ: | 04013991 |
Місцезнаходження: | 36014, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Кісельова Володимира Капітана, буд. 1 |
Контактна особа: |
Ірина Заливадна +380532560631 nicolaevna19@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2023 16:10 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 13 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 13 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 16 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 31 751 581,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 158 757,91 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись електронною банківською гарантією у розмірі до 0,5 % від очікуваної вартості, а саме: 158 000,00 грн. (сто п’ятдесят вісім тисяч гривень 00 копійок), що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції. Електронна банківська гарантія повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004р. № 639 та Наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України № 2628 від 14.12.2020 року: має бути із безвідкличним зобов’язанням банку відшкодувати суму гарантії протягом 5 робочих / банківських днів за письмовою вимогою Замовника на рахунок: р/р: UA848201720355109002001009854 Державна казначейська служба України м. Київ МФО 820172. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції повинен бути не меншим строку дії тендерної пропозиції. В разі продовження терміну дії тендерної пропозиції, дія забезпечення тендерної пропозиції повинна бути подовженою Учасником на відповідний термін. Банківська установа, що надає Учаснику банківську гарантію, має бути не внесена до переліку банків з тимчасовою адміністрацією у стадії ліквідації. Гарантія має надаватися банківською установою (далі – Гарант) на користь Департамент будівництва, містобудування і архітектури, житлово-комунального господарства та енергетики Полтавської обласної державної адміністрації (облвійськадміністрації), 36014, Україна, м. Полтава, вул. Капітана Володимира Кісельова, буд. 1, код ЄДРПОУ 04013991 (далі – Бенефіціара) з метою забезпечення належного виконання учасником торгів (далі – Принципал) своїх обов'язків, пов’язаних із участю останнього у закупівлі (поданням тендерної пропозиції), що проводиться відповідно до цієї тендерної документації. Разом із банківською гарантією до електронної системи публічних закупівель надаються у електронному форматі копія ліцензії, виданої банку (або витяг з державного реєстру банків про видачу банківської ліцензії) та копія документа про повноваження особи, котра підписує банківську гарантію. Зазначені копії повинні бути належним чином завірені банком. Усі витрати, пов'язані з поданням забезпечення тендерної пропозиції, здійснюються за рахунок коштів Учасника, не компенсуються Замовником, в тому числі і при відміні та скасуванні торгів. Серед обов’язкового переліку документів, обов’язок подання яких Гаранту покладається на Бенефіціара для підтвердження своєї вимоги про сплату гарантійного забезпечення, не має бути документів, отримання (надання) яких залежить від волі інших осіб, а не виключно від Бенефіціара. При цьому, документи, що стосуються проведення закупівлі (оголошення, протоколи тощо), надаються Гаранту в копіях, що засвідчуються Бенефіціаром. Умови наданої гарантії мають передбачати те, що одержана вимога (повідомлення) Бенефіціара, що надсилається, є достатньою умовою для банку-гаранта сплатити кошти Бенефіціару за гарантією, якщо така вимога (повідомлення) та документи, обумовлені в гарантії, відповідатимуть умовам, які містяться в наданій гарантії, а також отримані протягом строку дії гарантії і способом, зазначеним у гарантії. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 158000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
«Капітальний ремонт будівлі комунального закладу «Центр соціально-психологічної реабілітації дітей» Полтавської обласної ради в м. Гадяч, вул. Першотравнева, 23, Полтавської області, з облаштуванням частини будівлі для розміщення внутрішньо переміщених (евакуйованих) осіб» (код ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
37300, Україна, Полтавська область, м. Гадяч, вул. Першотравнева, 23
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
29 лютого 2024
ДК 021:2015: 45000000-7 — Будівельні роботи та поточний ремонт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Оплата виконаних робіт проводиться після виконання робіт за Договором протягом 180-календарних днів з моменту підписання форми КБ-3 та форми КБ-2в, що обраховуються виходячи із фактичних обсягів виконаних робіт, норм витрат трудових та матеріальних ресурсів і обґрунтованих цін та тарифів. | Пiсляоплата | 180 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
11 серпня 2023 13:30 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
11 серпня 2023 13:29 |
таблиця змiн.doc | |
11 серпня 2023 13:29 |
Тендерна документація нова редакція.docx | |
07 серпня 2023 16:10 |
Тендерна документація.docx |
11 серпня 2023 13:30 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
11 серпня 2023 13:29 |
таблиця змiн.doc
|
|||
11 серпня 2023 13:29 |
Тендерна документація нова редакція.docx
|
|||
07 серпня 2023 16:10 |
Тендерна документація.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Питання щодо IMD
Дата подання: 08 серпня 2023 15:52
Дата відповіді: 10 серпня 2023 16:41
Шановний замовнику, технічне завдання сформоване з вже розробленої Кошторисної документації, відповідно Ви володієте моделькою АВК 5 (IMD), з нульовими цінами.
З метою якісного формуванння кошториної документації просимо Вас надати в складі тендерної документації модельку АВК 5 (IMD), з нульовими цінами. Зазначене забезпечить швидке та якісне формування технічної частини Учасниками в повній відповідності й потребам Замовника. Дякуємо та надіємось на розуміння.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Розглянувши Ваше запитання повідомляємо наступне.
Відповідно до абзацу 3 п. 5.1. Розділу V Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.
В такому випадку всі необхідні відомості викладені в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічній специфікації), що є Додатком 4 до тендерної документації, з наявними відомостями ресурсів та відомостями обсягів робіт.
Відповідно до абзацу 3 п. 5.1. Розділу V Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.
В такому випадку всі необхідні відомості викладені в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічній специфікації), що є Додатком 4 до тендерної документації, з наявними відомостями ресурсів та відомостями обсягів робіт.
Договірна ціна
Дата подання: 09 серпня 2023 09:25
Дата відповіді: 10 серпня 2023 16:42
Чи потрібно УЧАСНИКУ у складі пропозиції надавати договірну ціну з розрахунками, локальними кошторисами, календарним планом
Відповідь: Доброго дня! Шановний Учаснику розглянувши Ваше запитання повідомляємо, що умовами тендерної документації не передбачено надання розрахунку договірної ціни, локальних кошторисів та інших розрахунків.
Замовнику, ви унеможливлєте належне формування кошторису
Дата подання: 09 серпня 2023 14:40
Дата відповіді: 10 серпня 2023 16:42
Замовнику, ви унеможливлєте належне формування кошторису. Ви зазначаєте, про наявність Локальний кошторис 02-01-014 на Устаткування, що не монтується, але не надаєте його, чому? як ми повині сформувати кошторис при ненаданні Вами його в повному обємі?
Надайте всі локальні Кошториси та відомості ресурсів до них!!!!!Загрузіть ІМД з АВК 5!!!! Не надання повного технічного завдання унеможливлює належне формуванян кошторису!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до абзацу 3 п. 5.1. Розділу V Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» для розрахунку ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) замовник надає відомість обсягів робіт, відомість ресурсів до неї без цін або затверджену проектну документацію. За рішенням замовника відомість обсягів робіт може бути складена за міжнародною системою вимірювання, визначеною Замовником.
В свою чергу, локальні кошториси, відомості обсягів робіт, відомості ресурсів є вихідними документами АВК.
Таким чином, вся необхідна інформація щодо устаткування викладена в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічній специфікації), що є Додатком 4 до тендерної документації, а саме: розділі IV відомості ресурсів та специфікації обладнання.
В свою чергу, локальні кошториси, відомості обсягів робіт, відомості ресурсів є вихідними документами АВК.
Таким чином, вся необхідна інформація щодо устаткування викладена в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічній специфікації), що є Додатком 4 до тендерної документації, а саме: розділі IV відомості ресурсів та специфікації обладнання.
відповіді на питання ?
Дата подання: 10 серпня 2023 13:44
Дата відповіді: 10 серпня 2023 16:42
Ви очікуєте закінчення Періоду уточнень? Щоб формально відписатися?
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до абзацу 2 пункту 54 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості закупівель), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Додатково звертаємо увагу, абзацом 2 пункту 54 Особливостей закупівель передбачено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
Додатково звертаємо увагу, абзацом 2 пункту 54 Особливостей закупівель передбачено, що Замовник повинен протягом трьох днів з дати їх оприлюднення надати роз’яснення на звернення шляхом оприлюднення його в електронній системі закупівель.
не надання повного технічного завдання
Дата подання: 11 серпня 2023 11:57
Дата відповіді: 14 серпня 2023 16:50
Замовнику, Ви умисно не надаєте повний перелік технічних документів для належного формування ціни та кошторису!! Відсутінй перелік устаткувіання, відсутні локальні кошторис й устаткування яке не монтується! як визначити яке устаткування, обладнання не монтується? на угад?
Не хочете підгружати кошторисні документи, підгрузіть проект який пройшов експертизу, щоб можна було розуміти яке обладнання куди!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Вся необхідна інформація щодо відомостей обсягів робіт, відомостей ресурсів, устаткування викладена в інформації про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічній специфікації), що є Додатком 4 до тендерної документації.
В такому випадку розрахунок договірної ціни Учасником проводиться у відповідності до наявних відомостей зазначених у Додатку № 4 до тендерної документації.
Зважаючи на вищевикладене, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація) в повній мірі відповідає чинному законодавству та повністю є достатньою для обрахування вашої тендерної пропозиції.
В такому випадку розрахунок договірної ціни Учасником проводиться у відповідності до наявних відомостей зазначених у Додатку № 4 до тендерної документації.
Зважаючи на вищевикладене, інформація про необхідні технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі (технічна специфікація) в повній мірі відповідає чинному законодавству та повністю є достатньою для обрахування вашої тендерної пропозиції.
щодо Договору
Дата подання: 11 серпня 2023 12:04
Дата відповіді: 14 серпня 2023 16:50
Є вимога надати заповнений та підписаний Договір. У Вас в питанях спитали чи потрібно Договірну ціну та графік, Ви відповіли що "ні". Проект договору має Додатки серед яких Договірна ціна, Графік та Спеифікація обладнання яке не монтується, отже питання як Ви бачите це "заповнення"?
Договірна ціна Ви сказали не потрібно.
Специфікація на устаткування, що не монтується - просто неможиво завовнити, адже ВИ не надали яке обладнання відноситься до такого!!!!!!
Буде не дивно якщо в одного учасника все буде )
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до абзацу 2 пункту 54 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості закупівель), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Додатково наголошуємо, що частиною 1 Розділу І тендерної документації передбачено, що Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати заповнений та підписаний проєкт договору з відбитком печатки (у разі наявності) відповідно до Додатку № 5 цієї тендерної документації. У зв’язку з тим, що додатки до проєкту договору відповідно до Додатку № 5 цієї тендерної документації є невід’ємною його частиною, тому підлягають заповненню.
Додатково наголошуємо, що частиною 1 Розділу І тендерної документації передбачено, що Учасник процедури закупівлі в складі тендерної пропозиції повинен подати заповнений та підписаний проєкт договору з відбитком печатки (у разі наявності) відповідно до Додатку № 5 цієї тендерної документації. У зв’язку з тим, що додатки до проєкту договору відповідно до Додатку № 5 цієї тендерної документації є невід’ємною його частиною, тому підлягають заповненню.
Повністю зміна Вимог
Дата подання: 12 серпня 2023 00:19
Дата відповіді: 14 серпня 2023 16:51
Замовнику, як прекрасно Ви обмежили потенційних учасників, на 3 Вимоги про надання кошторису Ви формально відповіли, зато за 1 зміну тд внесли скільки обмежуючиз Вимог, ІСО, МТБ, працівників, якісь посвідчення, які ніяким чином непотрібні, ліцензія на пожарку, Учасник у складі тендерної пропозиції повинен надати протокол перевірки ізоляції переносних електроінструментів зазначених у Таблиці № 1, виданий фізичною особою-підприємцем або юридичною особою який(а) має свідоцтво про відповідність стану системи вимірювання, яке відповідає вимогам ДСТУ ISO10012:2005 Системи керування вимірюванням. Вимоги до процесів вимірювання та вимірювального обладнання., - для електрогазозварника/зварника – посвідчення зварника, видане Українським атестаційним комітетом зварників, що містить відомості про допуск спеціаліста до робіт зі зварювання металевих конструкцій., добаили нових працівників, наприклад Монтажник компресорів, насосів та вентиляторів...... Інше..... Це просто смішно....
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Відповідно до абзацу 2 пункту 54 Постанови Кабінету Міністрів України № 1178 від 12 жовтня 2022 року «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (надалі – Особливості закупівель), фізична/юридична особа має право не пізніше ніж за три дні до закінчення строку подання тендерної пропозиції звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Грандбуд+" |
31 622 281,68
UAH з ПДВ
|
31 622 281,68
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "Грандбуд+" #44783775 |
Переможець |
31 622 281,68
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2023 15:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
24 жовтня 2024 10:21
|
ДУ№9.pdf | зміни до договору |
24 жовтня 2024 10:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 лютого 2024 14:15
|
ДУ№7.pdf | зміни до договору |
27 лютого 2024 14:13
|
Електронний підпис | укладений |
29 серпня 2023 11:56
|
Договір підряду № 03-23-100.pdf | укладений |
29 серпня 2023 11:55
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 27 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 27 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зміни до п. 5.2. Розділу 5 та до Додатку №2 Договору підряду №03-23/100 від 29.08.2023. |
Номер договору про закупівлю: | 03-23/100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 7 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 22 жовтня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 24 жовтня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пп. 5 п. 19 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету міністрів України від 12.10.2022 № 1178, домовилися внести зміни до п. 2.1. Розділу 2 Договору підряду № 03-23/100 від 29.08.2023 |
Номер договору про закупівлю: | 03-23/100 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 9 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |