Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Послуги з утилізації медичних відходів (Код ДК 021:2015:90520000-8 Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами)
Очікувана вартість
275 000,00 UAH
UA-2023-08-07-008583-a de5652634f4246ed836020035371f88f
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Вікторія Аксьонова

+380363522789 rok_crl@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Комунальне некомерційне підприємство "Рокитнівська багатопрофільна лікарня інтенсивного лікування" Рокитнівської селищної ради
Код ЄДРПОУ: 01999842
Місцезнаходження: 34200, Україна , Рівненська обл., смт. Рокитне, вул. Руслана Дубовця, буд. 24
Контактна особа: Вікторія Аксьонова
+380363522789
rok_crl@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 07 серпня 2023 15:22
Звернення за роз’ясненнями: до 12 серпня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 12 серпня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 15 серпня 2023 00:00
Очікувана вартість: 275 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 1 375,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Послуги


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:90520000-8: Послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
6250 кілограм
Послуги зі збирання з подальшою утилізацією медичних відходів категорії В
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34200, Україна, Рівненська область, смт.Рокитне, вул .Руслана Дубовця, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90524200-8 — Послуги з утилізації/видалення медичних відходів
180 кілограм
Послуги зі збирання з подальшою утилізацією медичних відходів категорії В (органні відходи)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34200, Україна, Рівненська область, смт.Рокитне, вул .Руслана Дубовця, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90524200-8 — Послуги з утилізації/видалення медичних відходів
100 штуки
Послуги зі збирання з подальшою утилізацією відходів, що містять як складові або забруднювачі ртуть, сполуки ртуті (лампи бактерицидні відпрацьовані)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 34200, Україна, Рівненська область, смт.Рокитне, вул .Руслана Дубовця, 24
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 90524200-8 — Послуги з утилізації/видалення медичних відходів

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Надання послуг Пiсляоплата 10 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 15:22
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 15:22
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 15:22
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 15:22
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 15:22
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 15:22
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 15:22
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 15:22
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 15:22
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 15:22
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 15:22
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 15:22
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 15:22
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 15:22
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 15:22
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 15:22
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 15:22
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 15:22
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 15:22
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 15:22
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 15:22
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 15:22
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 15:22
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 15:22
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 15:22
Статус вимоги:
Архівована
Дата створення вимоги: 07 серпня 2023 15:22

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

09 серпня 2023 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2023 15:57
Додаток 3 проект договору.doc
09 серпня 2023 15:57
Додаток 1.docx
09 серпня 2023 15:57
Тендерна документація.docx
09 серпня 2023 15:57
Додаток 4.docx
09 серпня 2023 15:57
Додаток 2.docx
09 серпня 2023 15:57
Додаток 5.docx
09 серпня 2023 15:57
Перелік змін.docx
09 серпня 2023 15:58
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2023 15:22
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
09 серпня 2023 15:57
Додаток 3 проект договору.doc
07 серпня 2023 15:22
Додаток 3 проект договору.doc
09 серпня 2023 15:57
Додаток 1.docx
07 серпня 2023 15:22
Додаток 1.docx
09 серпня 2023 15:57
Тендерна документація.docx
07 серпня 2023 15:22
Тендерна документація.docx
09 серпня 2023 15:57
Додаток 4.docx
07 серпня 2023 15:22
Додаток 4.docx
09 серпня 2023 15:57
Додаток 2.docx
07 серпня 2023 15:22
Додаток 2.docx
09 серпня 2023 15:57
Додаток 5.docx
07 серпня 2023 15:22
Додаток 5.docx
09 серпня 2023 15:57
Перелік змін.docx

Роз’яснення до процедури

Вимоги про усунення порушення

Номер вимоги: UA-2023-08-07-008583-a.b1
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 08 серпня 2023 10:27
Вимога
Шановний Замовник!
Відповідно до умов тендерної документації додатку 4, вами вимагається: «Виконавець надає тару, а саме: сертифіковані поліетиленові пакети/мішки, призначені для збирання, транспортування та подальшої утилізації медичних відходів категорії «В», стійкі до пошкоджень, одноразового використання, які мають маркування «Особливо небезпечні медичні відходи категорії «В», виготовлені зі щільного поліетилену:
Розмір поліетиленових пакетів/мішків має бути не менше розміру: 60*100 см.
Поліетиленові пакети/мішки мають бути товщиною не менше: 100 мкм.
Поліетиленові пакети/мішки не повинні мати тріщин, складок, розривів, мають бути з рівними зварними швами.
Поліетиленові пакети/мішки мають бути стійкими до ненавмисних пошкоджень.
На поліетиленовому пакеті/мішку має бути пояснювальний застережний напис стійкою фарбою щодо його вмісту, а саме: «Особливо небезпечні медичні відходи категорії «В».
Поліетиленові пакети/мішки для збирання медичних відходів категорії «В» мають бути сертифіковані.»
Проте, звертаємо Вашу увагу, що вимоги щодо пакування небезпечних медичних відходів містяться в «ДЕРЖАВНИХ САНІТАРНО-ПРОТИЕПІДЕМІЧНИХ ПРАВИЛАХ І НОРМАХ щодо поводження з медичними відходами» (далі - Правила), затверджених Наказом Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325, зокрема, Додатком 1 «МАРКУВАННЯ І ПАКОВАННЯ небезпечних медичних відходів» Правил, передбачається зазначення наступних критеріїв: Вид відходів; Маркування ємностей (первинного паковання), при поводженні з медичними відходами в закладі; Вид ємності первинного паковання; Маркування ємностей (вторинного паковання), які передаються перевізнику; Вид ємності вторинного паковання. Звертаємо Вашу увагу, що у Правилах відсутнє жодне посилання на товщину пакування. Окрім цього, для різних видів відходів, у тому числі, які входять до переліку найменування послуг (відходів), що є предметом закупівлі (Категорія небезпеки «В» та «С» - Додаток 4 до тендерної документації «Технічні вимоги до предмета закупівлі»), згідно Переліку, використовуються різні види ємностостей (контейнери, мішки/пакети).
Українські виробники випускають спеціалізоване сертифіковане пакування у відповідності до нормативно-правових актів різної товщини. Замовник не наводить критеріїв, на підставі яких звужує вимоги щодо пакування саме до вказаних ним характеристик.
Оскільки вимоги Замовника є дискримінаційними, необґрунтованими та незаконними, просимо зобов’язати Замовника привести їх у відповідність до законодавства шляхом видалення вимоги стосовно товщини та викласти у наступній редакції: «Учасник бере на себе зобов’язання надавати вторинну сертифіковану пакувальну тару за власний кошт, стійку до розривів. (Надати гарантійний лист у довільній формі, а також фото ємності, накладні на покупку, сертифікат якості).
У противному випадку, ми будемо оскаржувати умови тендерної документації до АМКУ та контролюючих органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 серпня 2023 09:33
Шановний Учаснику!

Замовник не визначав конкретний розмір паковання. Вимога розмірів 60см*100см*100мкм (не менше) присутня у зв’язку з потребою медичного закладу: шириною не менше 60 см та довжиною не менше 100см - для зручності переміщення медичних відходів у мішок і товщиною не менше 100 мкм для меншої ймовірності розриву.
Ваше твердження, що українські виробники випускають спеціалізоване сертифіковане пакування у відповідності до нормативно-правових актів різної товщини ми не можемо коментувати як і заперечувати його, оскільки наш заклад не уповноважений надавати роз’яснення щодо даної інформації
Замовник не наводить критеріїв, на підставі яких звужує вимоги щодо пакування саме до вказаних ним характеристик. Замовник закупівлі надає роз’яснення відповідно до ЗУ «Про публічні закупівлі» (далі – Закон). Вся документація відповідає чинному законодавству України.
Згідно пункту 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022р. №1178, зі змінами (далі-Особлвості) тендерна документація формується Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей. Відповідно до частина 3 статті 22 Закону тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.

Отже, відсутні підстави для задоволення скарги учасника.
Номер вимоги: UA-2023-08-07-008583-a.b2
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 08 серпня 2023 10:28
Вимога
Шановний Замовник!
Відповідно до умов надання послуг Додатку 4, вами встановлена наступна вимога «У зв'язку з важкодоступністю під'їзду до об’єкта/місця тимчасового зберігання медичних відходів з метою їх збирання необхідно надавати вантажний спеціалізований автомобіль, дозволена максимальна маса якого не більше 3500 кг.»
Дана вимога є дискримінаційною та вочевидь прописана під конкретного учасника.
Звертаємо вашу увагу, що Згідно ст. 1 Закону України «Про автомобільний транспорт» транспортний засіб спеціалізованого призначення - транспортний засіб, який призначений для перевезення певних категорій пасажирів чи вантажів (автобус для перевезення дітей, осіб з інвалідністю, пасажирів певних професій, самоскид, цистерна, сідельний тягач, фургон, спеціалізований санітарний автомобіль екстреної медичної допомоги, автомобіль інкасації, ритуальний автомобіль тощо) та має спеціальне обладнання (таксі, броньований, обладнаний спеціальними світловими і звуковими сигнальними пристроями тощо). В свою чергу, оскільки предметом даної закупівлі є надання послуг у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами, транспортний засіб повинен відповідати вимогам Наказу Міністерства внутрішніх справ України «Про затвердження деяких нормативно-правових актів з питань дорожнього перевезення небезпечних вантажів» № 656 від 04.08.2018 (далі - Наказ № 656), відповідно до п. 5 якого, небезпечні вантажі дозволено перевозити автомобільним транспортом тільки в разі, якщо вони згідно з вимогами частини 2 таблиці А глави 3.2 та глави 3.3 додатка А до ДОПНВ та цих Правил допущені до перевезення та якщо всі вимоги щодо перевезення таких вантажів виконані. Звертаємо Вашу увагу, що у Наказі № 656 відсутні жодні посилання на обмеження стосовно типу та маси автотранспорту.
Таким чином, здійснювати перевезення небезпечних вантажів можуть транспортні засоби, які відповідають вимогам Наказу № 656 та отримали Свідоцтво про допущення транспортних засобів до перевезення визначених небезпечних вантажів (Свідоцтво ДОПНВ). Таким чином, Замовник звужує вимоги щодо транспортних засобів до вказаних ним характеристик, всупереч чинному законодавству України.
На підставі зазначеного, вимагаємо видалити вимогу «У зв'язку з важкодоступністю під'їзду до об’єкта/місця тимчасового зберігання медичних відходів з метою їх збирання необхідно надавати вантажний спеціалізований автомобіль, дозволена максимальна маса якого не більше 3500 кг.» з тексту тендерної документації.
У противному випадку, ми будемо оскаржувати умови тендерної документації до АМКУ та контролюючих органів.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога задоволена
09 серпня 2023 15:45
Шановний Учаснику!
Розглянувши Ваше звернення, Замовником прийнято рішення на підставі пункту 54 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022р. №1178, внести зміни до тендерної документації, а саме видалити з Додатку 4 до тендерної документації пункт слідуючого змісту: «У зв'язку з важкодоступністю під'їзду до об’єкта/місця тимчасового зберігання медичних відходів з метою їх збирання необхідно надавати вантажний спеціалізований автомобіль, дозволена максимальна маса якого не більше 3500 кг.».
Номер вимоги: UA-2023-08-07-008583-a.b3
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 08 серпня 2023 10:28
Вимога
Шановний Замовник!
Згідно тексту Додатку 4, вами встановлена Вимога щодо надання у складі пропозиції «Сертифікат відповідності на паковання (згідно ДСТУ 7275:2012), виданий державним органом із стандартизації, метрології та сертифікації, який відповідає умовам надання послуг.»
Звертаємо Вашу увагу, що вимоги щодо пакування небезпечних медичних відходів містяться в «ДЕРЖАВНИХ САНІТАРНО-ПРОТИЕПІДЕМІЧНИХ ПРАВИЛАХ І НОРМАХ щодо поводження з медичними відходами» (далі - Правила), затверджених Наказом Міністерства охорони здоров’я України 08.06.2015 № 325, зокрема, Додатком 1 «МАРКУВАННЯ І ПАКОВАННЯ небезпечних медичних відходів» Правил, передбачається зазначення наступних критеріїв: Вид відходів; Маркування ємностей (первинного паковання), при поводженні з медичними відходами в закладі; Вид ємності первинного паковання; Маркування ємностей (вторинного паковання), які передаються перевізнику; Вид ємності вторинного паковання.
Відповідно до зазначених правил – відсутнє обов’язкова сертифікація відповідності на паковання згідно ДСТУ 7275:2012. Прописуючи дану вимогу, Замовник штучно звужує коло потенційних учасників.
Вимагаємо видалити цю вимогу з тексту тендерної документації, адже вона немає сенсу, тому що Замовник вже вимагає Сертифікат якості на паковання для збирання медичних відходів категорії «В», який відповідає умовам надання послуг.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 серпня 2023 09:31
Шановний Учаснику!

Прописуючи дану вимогу, Замовником не було обмежено коло потенційних учасників. Тендерна документація повинна відповідати вимогам чинного законодавства, а оскільки відповідно до Наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України №1354 від 28.11.2012 «Про затвердження національних стандартів України, прийняття національних стандартів України» затверджені національні стандарти України згідно яких пакети з полімерних та комбінованих матеріалів повинні відповідати ДСТУ 7275:2012 (зі скасуванням в Україні ГОСТ 12302-83). Тобто присутній нормативно-правовий акт, що прямо відноситься до паковання.
Отже вимога «Сертифікат відповідності на паковання (згідно ДСТУ 7275:2012), виданий державним органом із стандартизації, метрології та сертифікації, який відповідає умовам надання послуг.» є правомірною.
Відсутні підстави для задоволення вимоги учасника (Вимагаємо видалити цю вимогу з тексту тендерної документації, адже вона немає сенсу, тому що Замовник вже вимагає Сертифікат якості на паковання для збирання медичних відходів категорії «В», який відповідає умовам надання послуг).
Номер вимоги: UA-2023-08-07-008583-a.c4
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 09 серпня 2023 12:30
Інформацію щодо відповідності технологічного регламенту утилізації (знешкодження) небезпечних відходів вимогам діючого санітарного законодавства України (надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи).
Шановний Замовнику!
ЗУ "Про управління відходами" визначає правові, організаційні, економічні засади діяльності щодо запобігання утворенню, зменшення обсягів утворення відходів, зниження негативних наслідків від діяльності з управління відходами, сприяння підготовці відходів до повторного використання, рециклінгу і відновленню з метою запобігання їх негативному впливу на здоров’я людей та навколишнє природне середовище. Саме він наразі використовується при наданні послуг з управління медичними відходами, в тому числі. Адже, предметом Закупівлі є послуги у сфері поводження з радіоактивними, токсичними, медичними та небезпечними відходами.
ЗУ "Про управління відходами" не передбачено надання будь-яких висновків СЕС суб'єктом надання послуг з поводження з небезпечними відходами. Тож, Замовник на власний розсуд вимагає документи, які не передбачені Законодавством у сфері відходів. ЗУ "Про відходи" також законодавчо не закріплено наявність та передачу третім особам зазначеного вище висновку СЕС.
Очевидно, Закупівля є прописаною під одного із Учасників. На що, вимагаємо видалити неправомірну вимогу з тексту Оголошення. А у разі відсутності реакцію на нашу вимогу, ми будемо змушені звернутися до АМКУ за захистом своїх порушених прав.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 серпня 2023 10:12
Шановний Учаснику!

Замовник на власний розсуд не вимагає документи, які передбачені чинним законодавством.
1. В частина 1 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачено: «Технічна специфікація повинна містити опис усіх необхідних характеристик товарів, робіт або послуг, що закуповуються, у тому числі їх технічні, функціональні та якісні характеристики. Характеристики товарів, робіт або послуг можуть містити опис конкретного технологічного процесу або технології виробництва чи порядку постачання товару (товарів), виконання необхідних робіт, надання послуги (послуг)».
2. Абзац 1 і 2 частини 5 статті 23 ЗУ «Про публічні закупівлі» надає роз’яснення всім учасникам публічних торгів: «Замовник може вимагати від учасників підтвердження того, що пропоновані ними товари, послуги чи роботи за своїми екологічними чи іншими характеристиками відповідають вимогам, установленим у тендерній документації. У разі встановлення екологічних чи інших характеристик товару, роботи чи послуги замовник повинен в тендерній документації зазначити, які маркування, протоколи випробувань, декларація або сертифікати можуть підтвердити відповідність предмета закупівлі таким характеристикам».
3. Частина 1 статті 24 ЗУ «Про публічні закупівлі» вказує на надання роз’яснень щодо тендерної документації та внесення змін до неї: Фізична/юридична особа має право звернутися через електронну систему закупівель до замовника за роз’ясненнями щодо тендерної документації та/або звернутися до замовника з вимогою щодо усунення порушення під час проведення тендеру. Усі звернення за роз’ясненнями та звернення щодо усунення порушення автоматично оприлюднюються в електронній системі закупівель без ідентифікації особи, яка звернулася до замовника. Замовник повинен надати роз’яснення на звернення та оприлюднити його в електронній системі закупівель відповідно до статті 10 цього Закону».
З огляду на п.1 Інших умов тендерної документації (Учасники відповідають за зміст своїх тендерних пропозицій та повинні дотримуватись норм чинного законодавства України) всі учасники закупівлі повинні дотримуватися ЗУ «Про публічні закупівлі».
Відсутність будь-яких вимог щодо висновків СЕС саме у ЗУ "Про управління відходами" не надає підстав учаснику вказувати, що відповідної вимоги не повинні бути серед вимог тендерної закупівлі до учасників.
В п. 28 Постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» від 12.10.2022р. №1178 передбачено, що тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» з урахуванням особливостей. А от частина третя статті 22 ЗУ «Про публічні закупівлі» надає роз’яснення: «Тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації».
Щодо "ЗУ "Про відходи" також законодавчо не закріплено наявність та передачу третім особам зазначеного вище висновку СЕС - відповідно до Інших умов тендерної документації Факт подання тендерної пропозиції учасником — фізичною особою чи фізичною особою — підприємцем, яка є суб’єктом персональних даних, вважається безумовною згодою суб’єкта персональних даних щодо обробки її персональних даних у зв’язку з участю в процедурі закупівлі, відповідно до абзацу 4 статті 2 Закону України «Про захист персональних даних» від 01.06.2010 № 2297-VI.

У Замовника відсутні підстави вважати вимогу неправомірною.
Номер вимоги: UA-2023-08-07-008583-a.c5
Статус:
Не задоволена
Учасник: ТОВ "А-ЕНЕРГО", Код ЄДРПОУ:40277858
Дата подання: 10 серпня 2023 20:56
Вимога щодо невідповідності умов Тендерної документації
Шановний Замовнику!
У Додатку 4 Тендерної документації вами вказано наступне: «Відсутність вищезазначених документів в складі наданої пропозиції є підставою для дискваліфікації Учасника, незалежно від ціни його пропозиції».

Також, звертаємо Вашу увагу, що у пункті 1 Розділу 3 Вами зазначено наступне: «Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції, не може бути підставою для її відхилення замовником»

Пункт 2 Розділу 5 Тендерної документації :

2. У разі якщо учасник або переможець не повинен складати або відповідно до норм чинного законодавства не зобов’язаний складати якийсь зі вказаних в положеннях документації документ, накладати електронний підпис, то він надає лист-роз’яснення в довільній формі, у якому зазначає законодавчі підстави щодо ненадання відповідних документів або ненакладення електронного підпису; або надає копію/ї роз'яснення/нь державних органів щодо цього.

3. Документи, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, не подаються ними у складі тендерної пропозиції.

4. Відсутність документів, що не передбачені законодавством для учасників — юридичних, фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб — підприємців, у складі тендерної пропозиції не може бути підставою для її відхилення замовником

Тендерна документація містить в собі порушення законодавства у вище зазначеному пункті Додатка 4.
Вимагаємо видалити дану вимогу «Відсутність вищезазначених документів в складі наданої пропозиції є підставою для дискваліфікації Учасника, незалежно від ціни його пропозиції» з Додатку 4 Тендерної документації, адже вона суперечить чинному законодавству.
Розгорнути Згорнути
Рішення замовника: Вимога не задоволена
11 серпня 2023 15:10
Вимога, вказана вами, є законною - всі вимоги Додатку 4 тендерної документації мають законне підгрунтя і учасники закупівлі повинні надати відповідні документи, зазначені тендерною документацією.
Саме тому використовується формулювання "Відсутність вищезазначених документів в складі наданої пропозиції є підставою для дискваліфікації Учасника, незалежно від ціни його пропозиції".
Адже, наприклад, як можна підтвердити форму власності чи факт реєстрації спеціалізованого автотранспорта без його свідоцтва про реєстрацію або як можна підтвердити факт гарантій від майбутнього надавача послуг без гарантійних листів, чи як можливо підтвердити наявність обов"язкового страхування без надання певного договору страхування?!

Відсутні підстави для задоволення вимоги.

Скарги до процедури

Номер скарги: UA-2023-08-07-008583-a.a6
Статус:
Відмовлено в задоволенні
Скаржник: ТОВ "НВК "УКРЕКОПРОМ", Код ЄДРПОУ:39624900
Дата подання: 11 серпня 2023 11:13
Скарга
На документацію Замовника
Документи
Рішення Органу оскарження: Відмовлено в задоволенні
Прийнято до розгляду: 15 серпня 2023 18:58
рішення від 15.08.2023 № 12743.pdf
Дата публікації: 15 серпня 2023 18:57
рішення від 21.08.2023 №13107.pdf
Дата публікації: 24 серпня 2023 11:27

Документи подані скаржником

11 серпня 2023 09:56
Додаток 4 (14).docx
11 серпня 2023 09:56
Наказ МОЗ № 325.docx
11 серпня 2023 09:56
скарга до АМКУ.PDF

Документи подані замовником

16 серпня 2023 17:18
Пояснення по суті.docx

Документи Органу Оскарження

24 серпня 2023 11:27
рішення від 21.08.2023 №13107.pdf

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2023 00:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ "ЕКО НОВА" 250 920,00
UAH з ПДВ
250 920,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

28 серпня 2023 10:44
Електронний підпис
28 серпня 2023 10:40
Ліцензія ЕКО НОВА.pdf.p7s
28 серпня 2023 10:40
Ліцензія ЕКО НОВА.pdf
28 серпня 2023 10:40
Довідка Кущенко 25.08.23.pdf
28 серпня 2023 10:40
Довідка ЕКО НОВА 25.08.23.pdf
14 серпня 2023 17:41
Електронний підпис
14 серпня 2023 17:40
Електронний підпис
14 серпня 2023 17:38
8 Цінова пропозиція.pdf.p7s
14 серпня 2023 17:38
8 Цінова пропозиція.pdf
14 серпня 2023 17:08
Електронний підпис
14 серпня 2023 17:08
Електронний підпис
14 серпня 2023 17:06
60 Сертифікат ISO 9001.pdf
14 серпня 2023 17:06
13 Виписка 31.07.2023.pdf
14 серпня 2023 17:06
19 Ліцензія ЕКО НОВА.pdf.p7s
14 серпня 2023 17:06
62 Сертифікат ISO 45001.pdf.p7s
14 серпня 2023 17:06
55 Дозвіл на викиди.pdf.p7s
14 серпня 2023 17:06
53 Техпаспорт УТ3000Д.pdf
14 серпня 2023 17:06
53 Техпаспорт УТ3000Д.pdf.p7s
14 серпня 2023 17:06
61 Сертифікат ISO 14001.pdf.p7s
14 серпня 2023 17:06
16 Проєкт договору.pdf.p7s
14 серпня 2023 17:06
12 Витяг 10.08.23.pdf
14 серпня 2023 17:06
61 Сертифікат ISO 14001.pdf
14 серпня 2023 17:06
39 Висновок СЕС СЗЗ.pdf.p7s
14 серпня 2023 17:06
60 Сертифікат ISO 9001.pdf.p7s
14 серпня 2023 17:06
11 Статут 2023.pdf
14 серпня 2023 17:06
62 Сертифікат ISO 45001.pdf
14 серпня 2023 17:06
31 Страховий поліс Рено.pdf
14 серпня 2023 17:06
11 Статут 2023.pdf.p7s
14 серпня 2023 17:06
3 Акт Шосткінська ЦРЛ.pdf
14 серпня 2023 17:06
12 Витяг 10.08.23.pdf.p7s
14 серпня 2023 17:06
55 Дозвіл на викиди.pdf
14 серпня 2023 17:06
19 Ліцензія ЕКО НОВА.pdf
14 серпня 2023 17:06
8 Цінова пропозиція.pdf
14 серпня 2023 17:06
8 Цінова пропозиція.pdf.p7s
14 серпня 2023 17:06
39 Висновок СЕС СЗЗ.pdf
14 серпня 2023 17:06
16 Проєкт договору.pdf
14 серпня 2023 17:06
13 Виписка 31.07.2023.pdf.p7s

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ "ЕКО НОВА"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ЕКО НОВА"
#38541812
Переможець 250 920,00
UAH з ПДВ
25 серпня 2023 10:25

Документи

25 серпня 2023 10:25
Довідка НАЗК
25 серпня 2023 10:25
Електронний підпис
25 серпня 2023 10:24
Протокол.pdf

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 25 серпня 2023 10:25

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ "ЕКО НОВА"
#38541812
250 920,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

25 серпня 2023 10:25
Довідка НАЗК
25 серпня 2023 10:25
Електронний підпис
25 серпня 2023 10:24
Протокол.pdf

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 17:00
Електронний підпис зміни до договору
03 січня 2024 16:59
Додаткова угода.pdf зміни до договору
03 січня 2024 16:56
Електронний підпис укладений
07 вересня 2023 09:59
Договір.pdf укладений
07 вересня 2023 09:59

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Номер договору про закупівлю: ЕН2308428-Р/189
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 04 вересня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 82 680,00
UAH (в тому числі ПДВ 13 780,00 UAH)