Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
15860000-4 Кава, чай та супутня продукція Кава зернова
Очікувана вартість
224 934,94 UAH
UA-2023-08-07-007720-a ● 91d53f24ae8945dda47a0d3b1e9d4eed
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПРИВАТНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "НАЦІОНАЛЬНА ЕНЕРГЕТИЧНА КОМПАНІЯ "УКРЕНЕРГО" |
Код ЄДРПОУ: | 00100227 |
Вебсайт: | https://ua.energy/ |
Місцезнаходження: | 01032, Україна , Київська обл., Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ |
Контактна особа: |
Лукоянова Олена Валеріївна 380442491331 Lukoianova.OV@ua.energy |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2023 14:51 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2023 13:27 |
Початок аукціону: | 16 серпня 2023 13:27 |
Очікувана вартість: | 224 934,94 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 2 249,35 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15860000-4: Кава, чай та супутня продукція
Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
482 штуки
Кава зернова 1000г
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01032, Україна, Київська область, Київ, вул. С.Петлюри, 25, м. Київ
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
31 травня 2024
ДК 021:2015: 15861100-2 — Смажена зернова кава
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Покупець здійснює оплату протягом 25 (двадцяти п’яти) банківських днів з дати підписання Сторонами видаткової накладної та за наданими Постачальником рахунком-фактурою та за умови що така оплата здійснюється після реєстрації податкової накладної в Єдиному реєстрі податкових накладних відповідно до вимог статті 201 Податкового кодексу України. Інформація, що вимагається пунктами 8, 9 частини 2 статті 21 Закону України «Про публічні закупівлі», не зазначена в оголошенні про проведення відкритих торгів, у зв’язку із відсутністю технічної можливості, міститься у тендерній документації. | Пiсляоплата | 25 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2023 14:52 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2023 14:51 |
Титульний лист.pdf | |
07 серпня 2023 14:51 |
ТД_001398_Кава_зернова_2.doc |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Доставка
Дата подання: 09 серпня 2023 08:46
Дата відповіді: 11 серпня 2023 14:29
Яка орієнтовна кількість замовлень очікується до повного виконання договору?
Чи можлива доставка 1 партією?
Відповідь: У відповідь на Ваше звернення, повідомляємо, що відповідно до умов тендерної документації та проекту договору поставка здійснюється згідно з замовленнями (далі – Заявками) Покупця. Постачальник зобов’язаний здійснити поставку протягом 5 (п’яти) календарних днів з моменту отримання Заявки Покупця, на умовах DDP Інкотермс (в редакції 2010 року).
Мінімальна сума одного замовлення Покупця не може бути менш ніж 10 000 грн. 00 коп. (десять тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ.
Строк дії Договору не пізніше ніж до 31.05.2024 року включно, а в частині виконання зобов’язань Постачальника - до повного їх виконання.
Орієнтовно планується 4 заявки.
Мінімальна сума одного замовлення Покупця не може бути менш ніж 10 000 грн. 00 коп. (десять тисяч гривень 00 коп.) з ПДВ.
Строк дії Договору не пізніше ніж до 31.05.2024 року включно, а в частині виконання зобов’язань Постачальника - до повного їх виконання.
Орієнтовно планується 4 заявки.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-08-07-007720-a.b1
Статус:
Відповідь надана
Учасник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦАРГРУП", Код ЄДРПОУ:40997861
Дата подання: 23 серпня 2023 20:28
Рішення щодо переможця
Шановний замовнику не надання учасником документів зазначених в тендерній документації, а саме:
- довідку (складену в довільній формі), про наявність в учасника досвіду виконання договору на поставку товару (на вимогу п.п. 1.1 п. 1 Розділу І Додатку 2)
- перелік договорів, (на вимогу п.п.1.2. Розділу І Додатку 2);
- документи які свідчать про виконання договору (на вимогу п.п. 1.3. Розділу І Додатку 2)
являється невідповідністю пропозиції Учасника вимогам Замовника та порушеням вимог ЗУ про публічні закупівлі. Просимо переглянути Ваше рішення.
Розгорнути
Згорнути
- довідку (складену в довільній формі), про наявність в учасника досвіду виконання договору на поставку товару (на вимогу п.п. 1.1 п. 1 Розділу І Додатку 2)
- перелік договорів, (на вимогу п.п.1.2. Розділу І Додатку 2);
- документи які свідчать про виконання договору (на вимогу п.п. 1.3. Розділу І Додатку 2)
являється невідповідністю пропозиції Учасника вимогам Замовника та порушеням вимог ЗУ про публічні закупівлі. Просимо переглянути Ваше рішення.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
25 серпня 2023 12:36
Шановний Учаснику! Відповідно до інформації, що зазначена Замовником в п. 1 Розділу V тендерної документації та норм п. 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості): «Якщо замовником під час розгляду тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалося тендерною документацією, він розміщує у строк, який не може бути меншим, ніж два робочі дні до закінчення строку розгляду тендерних пропозицій, повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей в електронній системі закупівель.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»
Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП "РЕУЦЬКИЙ В'ЯЧЕСЛАВ" було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівель у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією. А саме: в складі тендерної пропозиції учасника були відсутні документи, які підтверджують кваліфікаційні критерії учасника на вимогу п.п. 1.1,1.2,1.3 п.1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації (наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)). Ці документи не вважаються такими, виправлення яких призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, Замовником відповідно до норм п.43 Особливостей було повідомлено вимогу про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель учаснику ФОП "РЕУЦЬКИЙ В'ЯЧЕСЛАВ". В свою чергу, учасник ФОП "РЕУЦЬКИЙ В'ЯЧЕСЛАВ" 22.08.2023 р. завантажив документи, які вимагались п.п. 1.1,1.2,1.3 п.1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації та виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Зважаючи на вищезазначені обставини, повідомляємо про неможливість скасування рішення Замовника про визначення переможцем учасника ФОП "РЕУЦЬКИЙ В'ЯЧЕСЛАВ" та задовільнення Вашої вимоги.
Під невідповідністю в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції та/або подання яких вимагається тендерною документацією, розуміється у тому числі відсутність у складі тендерної пропозиції інформації та/або документів, подання яких передбачається тендерною документацією (крім випадків відсутності забезпечення тендерної пропозиції, якщо таке забезпечення вимагалося замовником, та/або відсутності інформації (та/або документів) про технічні та якісні характеристики предмета закупівлі, що пропонується учасником процедури в його тендерній пропозиції). Невідповідністю в інформації та/або документах, які надаються учасником процедури закупівлі на виконання вимог технічної специфікації до предмета закупівлі, вважаються помилки, виправлення яких не призводить до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Замовник не може розміщувати щодо одного і того ж учасника процедури закупівлі більше ніж один раз повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівлі у складі тендерної пропозиції, крім випадків, пов’язаних з виконанням рішення органу оскарження.»
Замовником при розгляді тендерної пропозиції учасника ФОП "РЕУЦЬКИЙ В'ЯЧЕСЛАВ" було виявлено невідповідності в інформації та/або документах, що подані учасником процедури закупівель у тендерній пропозиції та/або подання яких передбачалось тендерною документацією. А саме: в складі тендерної пропозиції учасника були відсутні документи, які підтверджують кваліфікаційні критерії учасника на вимогу п.п. 1.1,1.2,1.3 п.1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації (наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)). Ці документи не вважаються такими, виправлення яких призведе до зміни предмета закупівлі, запропонованого учасником процедури закупівлі у складі його тендерної пропозиції, найменування товару, марки, моделі тощо.
Таким чином, Замовником відповідно до норм п.43 Особливостей було повідомлено вимогу про усунення невідповідностей в електронній системі закупівель учаснику ФОП "РЕУЦЬКИЙ В'ЯЧЕСЛАВ". В свою чергу, учасник ФОП "РЕУЦЬКИЙ В'ЯЧЕСЛАВ" 22.08.2023 р. завантажив документи, які вимагались п.п. 1.1,1.2,1.3 п.1 Розділу І Додатку 2 до тендерної документації та виправив виявлені замовником після розкриття тендерних пропозицій невідповідності в інформації та/або документах, що подані ним у складі своєї тендерної пропозиції, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення таких невідповідностей.
Зважаючи на вищезазначені обставини, повідомляємо про неможливість скасування рішення Замовника про визначення переможцем учасника ФОП "РЕУЦЬКИЙ В'ЯЧЕСЛАВ" та задовільнення Вашої вимоги.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 16 серпня 2023 13:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "РЕУЦЬКИЙ В'ЯЧЕСЛАВ" |
172 556,00
UAH
|
159 059,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЦАРГРУП" |
176 701,20
UAH
|
159 060,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП "КЛИНЧУК МАРИНА ВОЛОДИМИРІВНА" |
178 340,00
UAH
|
172 500,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП "РЕУЦЬКИЙ В'ЯЧЕСЛАВ" #2673211633 |
Переможець |
159 059,00
UAH
|
23 серпня 2023 13:23
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 серпня 2023 13:46
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 29 серпня 2023 14:33 |
Кінець періоду оскарження: | 09 вересня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 09 вересня 2023 00:00 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У зв’язку зі зменшенням використання продукції для забезпечення офіційно-ділових заходів наразі відпала потреба у закупівлі кави зернової в обсягу відповідно до закупівлі «15860000-4 Кава, чай та супутня продукція Кава зернова» та виникла необхідність відмінити відкриті торги по закупівлі: «15860000-4 Кава, чай та супутня продукція Кава зернова». Відмінити відкриті торги по закупівлі: «15860000-4 Кава, чай та супутня продукція Кава зернова», відповідно до вимог п. 50 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (далі – Особливості) через відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт чи послуг (п.п. 1 п. 50 Особливостей). |
Документи:
29 серпня 2023 14:33
|
Електронний підпис |
29 серпня 2023 14:33
|
07 Протокол_001398_07_23(відміна).pdf |