Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Офісні меблі, код ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі (Матеріально- технічне забезпечення підрозділів ЗСУ на виконання Програми з підтримки Збройних Сил, заходи та роботи з територіальної оборони)
Очікувана вартість
250 000,00 UAH
UA-2023-08-07-007613-a ● ff312ddb8f594baa8f83eead55aa413e
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Окнянська селищна рада Подільського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 04379924 |
Місцезнаходження: | 67900, Україна , Одеська обл., смт Окни, вул. Незалежності, 2 |
Контактна особа: |
Залевська Валентина Олександрівна +380486121043 selychna5@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 07 серпня 2023 14:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 16 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 16 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 19 серпня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2023 12:33 |
Початок аукціону: | 21 серпня 2023 12:33 |
Очікувана вартість: | 250 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 250,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:39130000-2: Офісні меблі
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
89 штуки
Офісні меблі
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
67900, Україна, Одеська область, смт.Окни, вул.Незалежності, 2
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 вересня 2023
ДК 021:2015: 39130000-2 — Офісні меблі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
14 серпня 2023 09:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
14 серпня 2023 08:52 |
перелік змін.docx | |
14 серпня 2023 08:52 |
Тендерна_ документація_нова_редакція.docx |
14 серпня 2023 09:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
14 серпня 2023 08:52 |
перелік змін.docx
|
||||||
14 серпня 2023 08:52 |
Тендерна_ документація_нова_редакція.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Фото товару
Дата подання: 07 серпня 2023 15:39
Дата відповіді: 07 серпня 2023 15:53
Доброго дня! Чи розглядаються пропозиції з кресленнями або із кольоровими зображеннями виробів замість фото - адже фото означають вже наявність готових виробів, що значно обмежує коло учасників та є дискримінаційною вимогою.
Відповідь: Доброго дня. Так, розглядаються.
Технічне
Дата подання: 11 серпня 2023 16:25
Дата відповіді: 11 серпня 2023 20:24
Шановний Замовнику! ДОДАТОК 2 до тендерної документації, Вами визначено: "Якщо на закупівлю пропонується еквівалентний Товар інший, ніж визначений у тендерній документації, то якісні характеристики еквівалентного товару, який пропонується Учасником на закупівлю, повинні відповідати якісним характеристикам товару, який вказаним в тендерній документації або бути кращими. Для підтвердження Учасник торгів повинен надати в складі пропозиції документальне підтвердження цього факту у вигляді таблиці з порівняльними характеристиками, а також фото запропонованого товару". Ця вимога стосується тільки еквіваленту Товару чи порівняльна таблиця з фото повинна бути надана на весь товар, який повністю відповідвє вимогам Замовника, пропонується учасником для поставки та не є еквівалентом?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Вимога про надання в складі тендерної пропозиції таблиці з порівняльними характеристиками, а також фото запропонованого товару стосується еквіваленту Товару.
Щодо виробу Стелаж офісний низький
Дата подання: 11 серпня 2023 16:33
Дата відповіді: 11 серпня 2023 21:44
Добрий день! Просимо надати роз"яснення, скільки загально полиць , повинен мати виріб Стелаж офісний низький. Із Вашого опису стелаж має 6 полиць, 2 закриті та 4 відкриті, а відстань між ними: 324 мм. Якщо це вірно,то при розрахунку стелаж не може бути 1250 мм. Просимо зробити уточнення та внести зміни у тендерну документацію.
Відповідь: Добрий день! Дякуємо за звернення. Стелаж офісний низький повинен мати 4 відкритих полиці. Найближчим часом будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Щодо вимог Додатку 2
Дата подання: 11 серпня 2023 16:37
Дата відповіді: 11 серпня 2023 20:32
Шановний Замовнику! У Додатку 2 Вами зазначено, шо "Гранична вартість столу письмового, шафи для одягу та шафи для паперів не повинна перевищувати вартість визначену постановою Кабінету Міністрів України від 04.04.2001 № 332 «Про граничні суми витрат на придбання автомобілів, меблів, іншого обладнання та устаткування, мобільних телефонів, комп'ютерів державними органами, а також установами та організаціями, які утримуються за рахунок державного бюджету».. Чи підпадає під цю вимогу : Шафа плательна?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учаснику! Шафа плательна не підпадає під цю вимогу.
Загальне
Дата подання: 11 серпня 2023 21:26
Дата відповіді: 11 серпня 2023 21:46
Шановний Замовнику! У тендерній документації п. 4.4. Вказано : строки поставки товарів, виконання робіт, надання послуг протягом 5 робочих днів з дня підписання договору, а в Додатку 2 "Інформація про технічні, якісні та кількісні характеристики предмета закупівлі" та Проекті Договору вказано: Строк поставки товару: до 30.09.2023р. . Просимо привести умови Тендерної документації у відповідність та внести зміни.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний Учасник! Найближчим часом будуть внесені зміни до тендерної документації.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 21 серпня 2023 12:56
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП "ЦИТАДЕЛЬ М" |
220 000,00
UAH з ПДВ
|
220 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША МЕБЛЕВА ФАБРИКА" |
240 006,48
UAH з ПДВ
|
237 506,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП "ЦИТАДЕЛЬ М" #33342514 |
Відхилено |
220 000,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2023 13:52
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ПЕРША МЕБЛЕВА ФАБРИКА" #38556483 |
Переможець |
237 506,00
UAH з ПДВ
|
23 серпня 2023 13:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
15 січня 2024 15:05
|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2023 15:48
|
Договір | укладений |
05 вересня 2023 14:57
|