Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Папір білий офісний А4 (30197630-1 - Папір для друку), швидкозшивач А4 картонний, файли А4 30 мкм (100шт.) (30192700-8 - Канцелярські товари)
Очікувана вартість
3 623,96 UAH
UA-2023-08-07-003847-a 26a4e525e2e248c2b71da2a7cf52b6c0
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Катерина Борисівна Рудюк

+380626421892 rudyuk@depfin.dn.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 07 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Департамент фінансів Донецької обласної державної адміністрації
Код ЄДРПОУ: 02313200
Місцезнаходження: 84313, Україна , Донецька обл., м. Краматорськ, Бул. Машинобудівників, 23
Контактна особа: Катерина Борисівна Рудюк
+380626421892
rudyuk@depfin.dn.gov.ua
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30190000-7: Офісне устаткування та приладдя різне


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
52 одиниця
Папір білий офісний А4 (30197630-1 - Папір для друку) 500 аркушів, клас В, щільність 80 г/м2 "PaperOne Copier" білизна 161%, 20 пач.; швидкозшивач А4 картонний тип затиску – вертикальний, матеріал – картон, щільність 30мм., формат А4, 30 шт.; файли А4 30 мкм (100шт.) щільність 30 мкм, фактура – глянець, формат А4, колір – прозорий, 2 упак. (30192700-8 - Канцелярські товари) відповідно до умов договору
Розгорнути Згорнути
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 16 серпня 2023
ДК 021:2015: 30190000-7 — Офісне устаткування та приладдя різне

Тендерна документація

07 серпня 2023 11:48
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
07 серпня 2023 11:46
Звіт дог 34 03.08.23 папір.rtf

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Гринько Олена Михайлівна
#2509103205
Переможець 3 623,96
UAH
07 серпня 2023 11:48

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
17 серпня 2023 13:11
Дог 34 03.08.23 проз.pdf укладений
07 серпня 2023 11:48

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 03 серпня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 3 623,96
UAH