Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Відділ освіти,культури,молоді та спорту Лиманської селищної ради Роздільнянського району Одеської області |
Код ЄДРПОУ: | 43915488 |
Місцезнаходження: | 67452, Україна , Одеська обл., смт Лиманське, вул. Центральна, 79 |
Контактна особа: |
Катерина Устенко +380967045450 katerina2@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 06 серпня 2023 17:08 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 262 129,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 1 310,65 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15330000-0: Оброблені фрукти та овочі
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
06 серпня 2023 17:11 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
06 серпня 2023 17:08 |
оголошення ВТ обробл фрукти та овочы.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-18-000055 ● c6328b95155b4f7d8b014a5859ec5439
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 вересня 2023 17:24 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВДЕННИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
18.09.2023 Одеса № 223
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. Оприлюднити цей наказ в електронній системі закупівель протягом двох робочих днів.
4. Контроль за виконанням цього наказу залишаю за собою.
Підстава: доповідна записка начальника відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Світлани САМОКІШ від 18.09.2023 та доповідна записка завідувача сектору перевірок закупівель відділу контролю у сфері закупівель Південного офісу Держаудитслужби Ельвіри ЛУЗАН від 18.09.2023.
Начальник Олександр СТАВНІЙЧУК
Додаток до наказу
Південного офісу Держаудитслужби
від 18.09.2023 № 223
Витяг з переліку
процедур закупівель щодо яких здійснюється моніторинг процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу
Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення
3 UA-2023-08-06-000238-a 06.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу
контролю у сфері закупівель Світлана САМОКІШ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-21 11:23:07
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу цієї процедури закупівлі відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Південний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в отриманні таких пояснень (інформації та документів):
1. Якими нормами Закону України «Про публічні закупівлі» або особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами), Замовник керувався при скасуванні власного рішення від 14.08.2023 № 145 про визначення переможцем процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Коваленко Сергій Віталійович та поверненні його тендерної пропозиції повторно на стадію розгляду?
2. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Коваленко Сергій Віталійович умовам пункту 1 таблиці розділу 1 Додатка № 1 до тендерної документації, тоді як вказаним учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів) у складі тендерної пропозиції надано аналогічний договір від 23.01.2020 № 25, який зазначено учасником в довідці від 23.08.2023 № 21/2 про наявність досвіду виконання аналогічного договору, не в повному обсязі, а саме: не надано додаткову угоду від 22.07.2020 № 1 до зазначеного аналогічного договору, яка є його невід’ємною частиною, інформація щодо наявності якої оприлюднена в електронній системі закупівель замовником за цим аналогічним договором за номером процедури ID: UA-2020-01-10-000722-c?
3. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо відповідності тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Коваленко Сергій Віталійович умовам пункту 6 таблиці розділу 4 Додатка № 1 до тендерної документації, тоді як вказаним учасником у складі тендерної пропозиції надано оригінал паспорту у вигляді книжечки не у повному обсязі, а саме: не надано сторінки 4, 5, 8, 9, 12, 13, 14, 15, 16? При цьому на сторінці 5 наданого паспорту має бути вклеєна фотокартка при досягненні громадянином 45-річного віку.
Водночас відповідно до абзацу 1 пункту 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року № 2503-XII (далі – Положення), паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок.
Відповідно до абзацу 5 пункту 6 Положення третя, четверта, п'ята і шоста сторінки призначені для фотокарток, додатково вклеюваних до паспорта, а сьома, восьма і дев'ята - для особливих відміток. На десятій сторінці робляться відмітки про сімейний стан власника паспорта, на одинадцятій - шістнадцятій - про реєстрацію постійного місця проживання громадянина.
4. Як Замовник може обґрунтувати рішення щодо невідхилення тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі фізичної особи-підприємця Коваленко Сергій Віталійович та укладення з ним договору про закупівлю, тоді як переможцем процедури закупівлі не надано замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, документи, визначені у таблиці розділу 3.2 Додатка № 1 до тендерної документації, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами)?
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Разом з тим повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-22 14:02:37
Відповідь на запит про надання пояснення до закупівлі 15330000-0 Оброблені фрукти та овочі (Огірки квашені, концентроване томатне пюре (томатна паста), капуста квашена, горошок зелений (морожений), cухофрукти (сушені яблука, грущі, тощо), родзинки без кісточки, чорнослив без кісточки, курага, морожені ягоди вишні)
1. Стосовно першого питання - пояснюю, що при подальшому більш детальному розгляду пропозиції учасника ФОП Коваленко С.В., було виявлено невідповідності у наданій інформації та документах, що подані учасником процедури закупівлі у тендерній пропозиції, які належить до кваліфікаційних вимог та технічних характеристик до предмету закупівлі. Такі невідповідності виправляються на підставі п. 43 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) (далі Особливості). Розгляд та оцінка тендерних пропозицій здійснюються відповідно до статті 29 Закону з урахуванням положень пункту 43, тому було прийнято рішення повернути учасника на повторну кваліфікацію ( цей функціонал доступне на закупівельному майданчику Zakupki.Prom) з правом надати учаснику 24 години на виправлення невідповідностей у наданій інформації та документах, чим самим не було порушено вимог п. 43 Особливостей.
2. Щодо прийняття рішення про відповідності тендерної пропозиції учасника фізичної особи-підприємця Коваленко Сергій Віталійович умовам пункту 1 таблиці розділу 1 Додатка № 1 до тендерної документації надати учасником на підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію щодо наявності документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів), пояснюю, що інформація щодо аналогічного договору від 23.01.2020 № 25, не перевірялась на наявність до нього додаткових угод, учасником було надано відгук від замовника про те, що закупівля за цим договором виконана в повному обсязі, претензія по якості продукції та строкам постачання не мають. Замовник має право, (але не зобов’язаний) звернутися за підтвердженням інформації, наданої учасником/переможцем процедури закупівлі, до органів державної влади, підприємств, установ, організацій відповідно до їх компетенції.
3. Стосовно 3 питання, пояснюю, що згідно з умовам пункту 6 таблиці розділу 4 Додатка № 1 до тендерної документації, вимагалося надати копію паспорту, але не було конкретизовано, що ця копія повинна відповідати абзацу 1 пункту 5 Положення про паспорт громадянина України, затвердженого Постановою Верховної Ради України від 26 червня 1992 року № 2503-XII (далі – Положення), паспортна книжечка являє собою зшиту внакидку нитками обрізну книжечку розміром 88х125 мм, що складається з обкладинки та 16 сторінок. Стосовно відсутності п’ятої сторінку, учасник допустив технічну помилку і пропустив її, але є сторінка шість, де зрозуміло, що фотокартка вклеєна, на підтвердження стоїть підпис та печатка органу який видав паспорт.
4. Стосовно питання 4, пояснюю, що учасником ФОП Коваленко С.В., якого було визнано переможцем процедури закупівлі, було надано всі необхідні документи, визначені у таблиці розділу 3.2 Додатка № 1 до тендерної документації, що підтверджують відсутність підстав, визначених у підпунктах 3, 5 і 12 та в абзаці чотирнадцятому пункту 47 особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (із змінами) шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель 14.08.2023 року, які на момент визначення учасника переможцем процедури закупівлі були.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Здійснені заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом розірвання договору з дотриманням положень Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України .Додані документи, що свідчать про вжиття таких заходів.
2023-09-29 14:02:53
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 12 жовтня 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині розгляду та/або відхилення (не відхилення) замовником тендерної (тендерних) пропозиції (пропозицій) • усунуто
Встановлено порушення законодавства в частині не відміни замовником закупівлі • усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розміщення інформації про закупівлю встановлено порушення вимог пункту 24 Особливостей та абзацу 3 пункту 14 Порядку № 1082.) • усунуто
.
2023-10-03 16:08:47
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 серпня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП Коваленко Сергій Виталійович |
262 052,00
UAH з ПДВ
|
262 052,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ФОП Коваленко Сергій Виталійович #2349107752 |
Рішення скасоване |
262 052,00
UAH з ПДВ
|
19 серпня 2023 18:02
|
|
ФОП Коваленко Сергій Виталійович #2349107752 |
Переможець |
262 052,00
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2023 10:07
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 серпня 2023 08:50
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 вересня 2023 13:59
|
ДУ №2 до дог.107.pdf | укладений |
29 вересня 2023 13:54
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2023 17:01
|
Договір 107.pdf | укладений |
28 серпня 2023 16:55
|