Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Бітум БНД 70/100
Очікувана вартість
6 670 000,00 UAH
UA-2023-08-04-010243-a 2dacc534faf847c3a6de61afc9eb65c9
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Міцик Лариса Іванівна

380536742792 shrbu2020@gmail.com

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "КРЕМЕНЧУЦЬКЕ ПІДРЯДНЕ СПЕЦІАЛІЗОВАНЕ ШЛЯХОВЕ РЕМОНТНО-БУДІВЕЛЬНЕ УПРАВЛІННЯ" КРЕМЕНЧУЦЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ КРЕМЕНЧУЦЬКОГО РАЙОНУ ПОЛТАВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
Код ЄДРПОУ: 03332033
Місцезнаходження: 39617, Україна , Полтавська обл., Кременчук, ВУЛИЦЯ МАХОРКОВА, будинок 35
Контактна особа: Міцик Лариса Іванівна
380536742792
shrbu2020@gmail.com
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 04 серпня 2023 16:02
Звернення за роз’ясненнями: до 11 серпня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 11 серпня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2023 09:00
Початок аукціону: 15 серпня 2023 14:52
Початок аукціону: 15 серпня 2023 14:52
Очікувана вартість: 6 670 000,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 33 350,00 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,50%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
250 тонни
Бітум БНД 70/100
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 44113610-4 — Бітум

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунок за поставлений товар здійснюється по мірі надходження коштів з бюджету, з відтермінуванням платежу до 60 банківських днів з моменту фактичного отримання фінансування видатків на дану закупівлю із бюджету Пiсляоплата 60 Банківські 100

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 16:02
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 16:02
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 16:02
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 16:02
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 16:02
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 16:02
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 16:02
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 16:02
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 16:02
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 16:02
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 16:02
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 16:02
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 16:02
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 16:02
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 16:02
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 16:02
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 16:02
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 16:02
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 16:02
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 16:02
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 16:02
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 04 серпня 2023 16:02

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

04 серпня 2023 16:02
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
04 серпня 2023 16:02
ТД_за_Особливостями БІТУМ БНД 70_100.docx
04 серпня 2023 16:02
Проект договору Бітум 04.08.2023.doc

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-17-000048 ● 0a2cbb124a79498981a33eec28a28c82
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 17 жовтня 2023 16:47
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
17.10.2023 №229
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1.Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2.Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.

Підстава: доповідна записка в.о.заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Дейкалової Я.В. від 17.10.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ

Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 17.10.2023 № 229
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
6 UA-2023-08-04-010243-a
04.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
В.о.заступника начальника відділу
контролю у сфері закупівель Яна ДЕЙКАЛОВА

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-19 13:12:53

Запит про надання пояснень

У межах проведення моніторингу закупівлі (ДК 021:2015:44110000-4: Конструкційні матеріали), (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-04-010243-a відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02 червня 2016 року № 23, постала потреба в перевірці питання щодо правомірності прийняття рішень, а саме:
1.Яким чином та на підставі яких документів Вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або на офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-23 16:48:34

Відповідь на запит Держаудитслужби України від 19.10.2023 про закупівлю за номером UA-2023-08-04-010243-a

Комунальне підприємство "Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління" Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області керуючись п.5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі — Особливості), надає пояснення на Запит Держаудитслужби України від 19.10.2023.
Обсяги закупівлі визначено відповідно до потреб для виготовлення асфальту на асфальтобетонній установці.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі повинні відповідати технічним умовам та стандартам, передбаченим законодавством України, діючим на період постачання товару (ДСТУ 4044:2019 або ДСТУ EN 12591:2017).
Замовником здійснено розрахунок очікуваної вартості товару методом порівняння ринкових цін відповідно до примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, яка затверджена Наказом Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 р.№275. Метод порівняння ринкових цін базується на зборі і аналізі цінової інформації з реального ринку товару на основі трьох комерційних пропозицій.
Щодо Постанови Кабінету Міністрів України №710 від 11 жовтня 2016 р. «Про ефективне використання державних коштів» (далі- Постанова), а саме виконання вимоги пункту 4 прім, слід зазначити наступне. Норма пункту 4 прім Постанови адресована головним розпорядникам бюджетних коштів, (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки.
Згідно з пунктами 3 і 7 частини п’ятої статті 22 Бюджетного Кодексу України головний розпорядник бюджетних коштів отримує бюджетні призначення шляхом їх затвердження у законі про Державний бюджет України (рішенні про місцевий бюджет); приймає рішення щодо делегування повноважень на виконання бюджетної програми розпорядниками бюджетних коштів нижчого рівня та/або одержувачами бюджетних коштів, розподіляє та доводить до них у встановленому порядку обсяги бюджетних асигнувань; здійснює управління бюджетними коштами у межах встановлених йому бюджетних повноважень та оцінку ефективності бюджетних програм, забезпечуючи ефективне, результативне і цільове використання бюджетних коштів, організацію та координацію роботи розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня та одержувачів бюджетних коштів у бюджетному процесі.
При цьому одержувач бюджетних коштів – суб'єкт господарювання, громадська чи інша організація, яка не має статусу бюджетної установи, уповноважена розпорядником бюджетних коштів на здійснення заходів, передбачених бюджетною програмою, та отримує на їх виконання кошти бюджету.
Комунальне підприємство «Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління» засноване Кременчуцькою міською Радою Кременчуцького району Полтавської області. Засновником підприємства є Кременчуцька міська територіальна громада в особі Кременчуцької міської Ради Кременчуцького району Полтавської області. Фінансування діяльності підприємства здійснюється в тому числі за рахунок місцевого бюджету. Таким чином, в розумінні бюджетного законодавства наше підприємство є одержувачем бюджетних коштів.
Враховуючи вищевикладене, сфера дії норми пункту 4 прім Постанови Кабінету Міністрів України №710 від 11.10.2016 р. за колом визначених осіб, до Комунального підприємства «Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області не може бути застосована.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23, та Наказу №229 від 17.10.2023р. Північно-східний офіс Держаудитслужби Державної аудиторської служби України було прийнято та опубліковано рішення про проведення моніторингу закупівлі UA-2023-08-04-010243-a. Підставою для проведення моніторингу стала доповідна записка в.о.заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Дейкалової Я.В. від 17.10.2023 року. Комунальним підприємством «Кременчуцьке підрядне спеціалізоване шляхове ремонтно-будівельне управління» Кременчуцької міської ради Кременчуцького району Полтавської області (КП КПС ШРБУ) 09.11.2023р. об 14:59 через ел.систему ProZorro було отримано Висновок Північно-східний офіс Держаудитслужби (надалі по тексту – Висновок). Відповідно до Висновку «про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-08-04-010243-a» від 09.11.2023р. За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ТОВ «Терминал-МК» встановлено порушення вимог абзацу п’ятого підпункту другого пункту 44 Особливостей №1178, а саме: на порушення вимог пункту 10 Додатку №2 до тендерної документації, листи-згоди на обробку персональних даних від Ковнір Сергій Володимирович та від Чубич Дмитро Васильович учасник ТОВ «Терминал-МК» у складі тендерної пропозиції не надав. З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтями 5 та 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону, Північно-східний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень шляхом припинення зобов’язань за договором та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. п.8 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що Замовник має право протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення органом державного фінансового контролю висновку замовник оприлюднює через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень. В свою чергу умовами п.10 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» визначено, що у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження. КП КПС ШРБУ уважно ознайомившись із викладеним у Висновку, та вимогами Північно-східного офісу Держаудитслужб, повністю не погоджуючись із викладеним та вимогами "Констатуюча частина" Висновку, керуючись п.8 та п.10 ст.8 ЗУ «Про публічні закупівлі» подає Позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-08-04-010243-a. КП КПС ШРБУ вважає Висновок Північно-східного офісу Держаудитслужб – протиправним та таким, що повинен бути скасований. Зважаючи на зазначене, КП КПС ШРБУ повідомляє (інформує), про підготовку та подання Позовної заяви до Полтавського окружного адміністративного суду. В подальшому при отриманні Позовної заяви судом та відкритті провадження у справі, в електронній системі закупівель буде викладено Позовну заяву, протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження, та номер такого провадження.

2023-11-15 16:22:46


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 09 листопада 2023
Кінцевий строк оскарження: 24 листопада 2023

Порушення виявлено

  1. Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Оскарження в суді

Опис: В порядку передбаченому п.10 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі", зазначаємо, що 16.11.2023 року КП КПС ШРБУ направило до Полтавського окружного адміністративного суду позовну заяву про визнання протиправним та скасування висновку про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-08-04-010243-a
Дата публікації: 22 листопада 2023
Номер відкриття провадження: 440/17157/23
Дата відкриття провадження: 22 листопада 2023

Документи:

22 листопада 2023 16:26
Електронний підпис
22 листопада 2023 16:21
Позовна заява.pdf
22 листопада 2023 16:26
Електронний підпис
22 листопада 2023 16:21
Електронний підпис
22 листопада 2023 16:21
Позовна заява.pdf

Ризики, що спрацювали

sas-3-4

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2023 15:15

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВ Терминал-МК 5 790 000,00
UAH з ПДВ
5 790 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ фірма "АЛЕКО" 6 375 000,00
UAH з ПДВ
6 375 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

18 серпня 2023 15:28
Електронний підпис
18 серпня 2023 15:02
протокол Фень 2
18 серпня 2023 15:02
протокол Фень 1
18 серпня 2023 15:02
Витяг Фень
18 серпня 2023 15:02
Витяг Антоненко
11 серпня 2023 14:44
Електронний підпис
11 серпня 2023 14:26
дод 4 проєкт дог 6.pdf
11 серпня 2023 14:26
Статут кінцева.pdf
11 серпня 2023 14:26
Статут 14.pdf
11 серпня 2023 14:26
Статут 13.pdf
11 серпня 2023 14:26
Статут 12.pdf
11 серпня 2023 14:26
Статут 11.pdf
11 серпня 2023 14:26
Статут 10.pdf
11 серпня 2023 14:26
Статут 9.pdf
11 серпня 2023 14:26
Статут 8.pdf
11 серпня 2023 14:26
Статут 7.pdf
11 серпня 2023 14:26
Статут 6.pdf
11 серпня 2023 14:26
Статут 5.pdf
11 серпня 2023 14:26
Статут 4.pdf
11 серпня 2023 14:26
Статут 3.pdf
11 серпня 2023 14:26
Статут 2.pdf
11 серпня 2023 14:26
Статут 1.pdf
11 серпня 2023 14:26
сертифікат скан бітум.pdf
11 серпня 2023 14:26
св-во платника ПДВ.pdf
11 серпня 2023 14:26
Рівне ТТН369.pdf
11 серпня 2023 14:26
Рівне ТТН 567.pdf
11 серпня 2023 14:26
Рівне ТТН 463.pdf
11 серпня 2023 14:26
Рівне ТТН 274.pdf
11 серпня 2023 14:26
Рівне ТТН 93.pdf
11 серпня 2023 14:26
Рівне ТТН 86.pdf
11 серпня 2023 14:26
Рівне специф 1.pdf
11 серпня 2023 14:26
Рівне дод угода 3.pdf
11 серпня 2023 14:26
Рівне дод угода 2.pdf
11 серпня 2023 14:26
Рівне дод угода 1.pdf
11 серпня 2023 14:26
Рівне дог 7 стр.pdf
11 серпня 2023 14:26
Рівне дог 6 стр.pdf
11 серпня 2023 14:26
Рівне дог 5 стр.pdf
11 серпня 2023 14:26
Рівне дог 4 стр.pdf
11 серпня 2023 14:26
Рівне дог 3 стр.pdf
11 серпня 2023 14:26
Рівне дог 2 стр.pdf
11 серпня 2023 14:26
Рівне дог 1 стр.pdf
11 серпня 2023 14:26
Рівне видаткова накл 93.pdf
11 серпня 2023 14:26
Рівне видаткова накл 86.pdf
11 серпня 2023 14:26
паспорт скан бітум.pdf
11 серпня 2023 14:26
Опис до Статуту.pdf
11 серпня 2023 14:26
не є громядянином рф.pdf
11 серпня 2023 14:26
дод 4 проєкт дог 5.pdf
11 серпня 2023 14:26
дод 4 проєкт дог 4.pdf
11 серпня 2023 14:26
дод 4 проєкт дог 3.pdf
11 серпня 2023 14:26
дод 4 проєкт дог 2.pdf
11 серпня 2023 14:26
дод 4 проєкт дог 1.pdf
11 серпня 2023 14:26
довідка ліцензування.pdf
11 серпня 2023 14:26
витяг ПДВ.pdf
11 серпня 2023 14:26
витяг 11 стр.pdf
11 серпня 2023 14:26
витяг 10 стр.pdf
11 серпня 2023 14:26
витяг 9 стр.pdf
11 серпня 2023 14:26
витяг 8 стр.pdf
11 серпня 2023 14:26
витяг 7 стр.pdf
11 серпня 2023 14:26
витяг 6 стр.pdf
11 серпня 2023 14:26
витяг 5 стр.pdf
11 серпня 2023 14:26
витяг 4 стр.pdf
11 серпня 2023 14:26
витяг 3 стр.pdf
11 серпня 2023 14:26
витяг 2 стр.pdf
11 серпня 2023 14:26
витяг 1 стр.pdf

Публічні документи

11 серпня 2023 15:37
Електронний підпис
11 серпня 2023 15:34
Витяг ТОВ фірма Алеко.pdf
11 серпня 2023 15:34
Статут і код.pdf
11 серпня 2023 15:34
Тендерна пропозиція.pdf
11 серпня 2023 15:34
Проект договору.pdf
11 серпня 2023 15:34
Технічна специфікація.pdf
11 серпня 2023 15:34
Лист-гарантія про РФ.pdf
11 серпня 2023 15:34
Відгук КП БРЕД.jpg

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВ Терминал-МК

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

ТОВ фірма "АЛЕКО"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ Терминал-МК
#37748433
Переможець 5 790 000,00
UAH з ПДВ
18 серпня 2023 11:45

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 18 серпня 2023 11:45

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВ Терминал-МК
#37748433
5 790 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
26 грудня 2023 12:43
ДУ 9 471.pdf укладений
26 грудня 2023 12:42
Електронний підпис зміни до договору
26 грудня 2023 12:40
ДУ 9 471.pdf зміни до договору
26 грудня 2023 12:39
Електронний підпис зміни до договору
08 грудня 2023 08:42
Д.у.№8від06.12.2023 до Дог.№471від30.08.2023 р. (зміна ціни за од).pdf зміни до договору
08 грудня 2023 08:41
Електронний підпис зміни до договору
14 листопада 2023 10:36
Д.у.№7від10.11.2023 до Дог.№471від30.08.2023 р. (перерозподіл).pdf зміни до договору
14 листопада 2023 10:35
Електронний підпис зміни до договору
08 листопада 2023 16:41
Д.у.№6від08.11.2023 до Дог.№471від30.08.2023 р. (зміна ціни за од).pdf зміни до договору
08 листопада 2023 16:41
Електронний підпис зміни до договору
24 жовтня 2023 09:11
Д.у.№5від20.10.2023 до Дог.№471від30.08.2023 р. (перерозподіл).pdf зміни до договору
24 жовтня 2023 09:09
Електронний підпис зміни до договору
20 жовтня 2023 15:48
Д.у.№4від20.10.2023 до Дог.№471від30.08.2023 р. (зміна ціни за одиницю).pdf зміни до договору
20 жовтня 2023 15:48
Електронний підпис зміни до договору
12 жовтня 2023 08:32
Д.у.№3від10.10.2023 до Дог.№471від30.08.2023 р. (перерозподіл).pdf зміни до договору
12 жовтня 2023 08:31
Електронний підпис зміни до договору
04 жовтня 2023 13:22
Д.у.№2від02.10.2023 до Дог.№471від30.08.2023 р. (перерозподіл).pdf зміни до договору
04 жовтня 2023 13:22
Електронний підпис зміни до договору
29 вересня 2023 14:55
Д.у.№1від27.09.2023 до Дог.№471від30.08.2023 р. (зміна ціни за одиницю).pdf зміни до договору
29 вересня 2023 14:54
Електронний підпис укладений
30 серпня 2023 08:56
Дог.№471від30.08.2023р. Бітум БНД70-100 250т.pdf укладений
30 серпня 2023 08:55

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
27 вересня 2023
Дата публікації змін до договору:
29 вересня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з письмовим зверненням Постачальника за №233 від 27.09.2023 р. з обґрунтуванням зміни ціни на бітум дорожній марки БНД 70/100, що підтверджується ціновою довідкою Кременчуцького відділення Полтавської торгово-промислової палати України за №339/04-22 від 26 вересня 2023 року, та зміною ціни за 1 тн бітуму дорожнього марки БНД 70/100 на внутрішньому ринку України, Покупець і Постачальник , керуючись пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), та підпунктом 2 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (далі- Особливості) зі змінами та доповненнями, та на підставі підпункту 2 пункту 4.4 Договору, вирішили: 1.1. Встановити ціну за 1 (одну) тонну бітуму на рівні 25445,00 (двадцять п’ять тисяч чотириста сорок п’ять грн., 00 коп.) гривень з ПДВ, та відповідно внести зміни до договору, шляхом викладення ціни за 1т. Товару в Специфікації (Додаток до Додаткової угоди №1 до Договору №471 від 30.08.2023 р.), (додаток додається). 1.2. Внести зміни до Договору, а саме зменшити кількість Товару на 18,15 т та викласти пункт 1.3. Договору в наступній редакції: «1.3. Кількість товару – 231,85 т» 1.3. Зменшити Загальну суму Договору на 119,65 грн. (Сто дев’ятнадцять грн., 65 коп.) гривень з ПДВ та викласти пункт 4.2. в наступній редакції: «4.2. Ціна цього договору становить 5789880,35 грн. (П’ять мільйонів сімсот вісімдесят дев’ять тисяч вісімсот вісімдесят грн., 35 коп.), в т. ч. з ПДВ – 964980,06 грн.». 1.4. Зменшити розрахунки за власні кошти підприємства на 119,65 грн. (Сто дев’ятнадцять грн., 65 коп.) гривень з ПДВ та відповідно внести зміни до пункту 5.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюється за бюджетні кошти підприємства в сумі 1200000,00 (Один мільйон двісті тисяч грн., 00 коп.) гривень та за кошти підприємства в сумі 4589880,35 (Чотири мільйони п’ятсот вісімдесят дев’ять тисяч вісімсот вісімдесят грн., 35 коп.) гривень з ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 471
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
02 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
04 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю перерозподілу коштів по Договору, на підставі пунктів 5.2, 5.3, 5.4. Договору, Сторони погодили внести зміни в пункт 5.1. Договору, а саме зменшити розрахунки за власні кошти підприємства на 519443,80 (п’ятсот дев’ятнадцять тисяч чотириста сорок три грн., 80 коп.) гривень з ПДВ та збільшити розрахунки за бюджетні кошти на 519443,80 (п’ятсот дев’ятнадцять тисяч чотириста сорок три грн., 80 коп.) гривень з ПДВ та викласти пункт 5.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюється за бюджетні кошти підприємства в сумі 1719443,80 (Один мільйон сімсот дев’ятнадцять тисяч чотириста сорок три грн., 80 коп.) гривень, та за кошти підприємства в сумі 4070436,55 (Чотири мільйони сімдесят тисяч чотириста тридцять шість грн., 55 коп. ) гривень з ПДВ». Сума цього Договору не змінюється.
Номер договору про закупівлю: 471
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
12 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю перерозподілу коштів по Договору, на підставі пунктів 5.2, 5.3, 5.4. Договору, Сторони погодили внести зміни в пункт 5.1. Договору, а саме зменшити розрахунки за власні кошти підприємства на 1240000,00 (Один мільйон двісті сорок тисяч грн., 00 коп.) гривень з ПДВ та збільшити розрахунки за бюджетні кошти на 1240000,00 (Один мільйон двісті сорок тисяч грн., 00 коп.) гривень з ПДВ та викласти пункт 5.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюється за бюджетні кошти підприємства в сумі 2959443,80 (Два мільйони дев’ятсот п’ятдесят дев’ять тисяч чотириста сорок три грн., 80 коп.) гривень, та за кошти підприємства в сумі 2830436,55 (Два мільйони вісімсот тридцять тисяч чотириста тридцять шість грн., 55 коп. ) гривень з ПДВ». Сума цього Договору не змінюється.
Номер договору про закупівлю: 471
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
20 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з письмовим зверненням Постачальника за №250 від 19.10.2023 р. з обґрунтуванням зміни ціни на бітум дорожній марки БНД 70/100, що підтверджується ціновою довідкою Кременчуцького відділення Полтавської торгово-промислової палати України за №373/04-22 від 18 жовтня 2023 року, та зміною ціни за 1 т бітуму дорожнього марки БНД 70/100 на внутрішньому ринку України, Покупець і Постачальник, керуючись пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), та підпунктом 2 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (далі- Особливості) зі змінами та доповненнями, та на підставі підпункту 2 пункту 4.4 Договору, вирішили: Встановити ціну за 1 (одну) тонну бітуму на рівні 26750,00 (двадцять шість тисяч сімсот п’ятдесят грн., 00 коп.) гривень з ПДВ, та відповідно внести зміни до договору, шляхом викладення ціни за 1 т товару в Специфікації (Додаток до Додаткової угоди №4 до Договору №471 від 30.08.2023 р.), Внести зміни до Договору, а саме зменшити кількість Товару на 5,47 т та викласти пункт 1.3. Договору в наступній редакції: «1.3. Кількість товару – 226,38 т» Зменшити Загальну суму Договору на 175,25 грн. (Сто сімдесят п’ять грн., 25 коп.) гривень з ПДВ та викласти пункт 4.2. в наступній редакції: «4.2. Ціна цього договору становить 5789705,10 грн. (П’ять мільйонів сімсот вісімдесят дев’ять тисяч сімсот п’ять грн., 10 коп.), в т. ч. з ПДВ – 964950,85 грн.». Зменшити розрахунки за власні кошти підприємства на 175,25 грн. (Сто сімдесят п’ять грн., 25 коп.) гривень з ПДВ та відповідно внести зміни до пункту 5.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюється за бюджетні кошти підприємства в сумі 2959443,80 (Два мільйони дев’ятсот п’ятдесят дев’ять тисяч чотириста сорок три грн., 80 коп.) гривень та за кошти підприємства в сумі 2830261,30 (Два мільйони вісімсот тридцять тисяч двісті шістдесят одна грн., 30 коп. ) гривень з ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 471
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
20 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
24 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю перерозподілу коштів по Договору, на підставі пунктів 5.2, 5.3, 5.4. Договору, Сторони погодили внести зміни в пункт 5.1. Договору, а саме зменшити розрахунки за власні кошти підприємства на 720000,00 (Сімсот двадцять тисяч грн., 00 коп.) гривень з ПДВ та збільшити розрахунки за бюджетні кошти на 720000,00 (Сімсот двадцять тисяч грн., 00 коп.) гривень з ПДВ та викласти пункт 5.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюється за бюджетні кошти підприємства в сумі 3679443,80 (Три мільйони шістсот сімдесят дев’ять тисяч чотириста сорок три грн., 80 коп.) гривень, та за кошти підприємства в сумі 2110261,30 (Два мільйони сто десять тисяч двісті шістдесят одна грн., 30 коп. ) гривень з ПДВ». Сума цього Договору не змінюється.
Номер договору про закупівлю: 471
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
08 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
08 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з письмовим зверненням Постачальника за №254 від 07.11.2023 р. з обґрунтуванням зміни ціни на бітум дорожній марки БНД 70/100, що підтверджується ціновою довідкою Кременчуцького відділення Полтавської торгово-промислової палати України за №399/04-22 від 07.11.2023 року, та зміною ціни за 1 т бітуму дорожнього марки БНД 70/100 на внутрішньому ринку України, Покупець і Постачальник, керуючись пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), та підпунктом 2 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (далі- Особливості) зі змінами та доповненнями, та на підставі підпункту 2 пункту 4.4 Договору, вирішили: 1.1. Встановити ціну за 1 (одну) тонну бітуму на рівні 28 520,00 (двадцять вісім тисяч п’ятсот двадцять грн., 00 коп.) гривень з ПДВ, та відповідно внести зміни до договору, шляхом викладення ціни за 1 т товару в Специфікації (Додаток до Додаткової угоди №6 до Договору №471 від 30.08.2023 р.), 1.2. Внести зміни до Договору, а саме зменшити кількість Товару на 3,57т та викласти пункт 1.3. Договору в наступній редакції: «1.3. Кількість товару – 222,81т» 1.3. Зменшити Загальну суму Договору на 218,21 грн. (двісті вісімнадцять грн., 21 коп.) гривень з ПДВ та викласти пункт 4.2. в наступній редакції: «4.2. Ціна цього договору становить 5 789 486,89 грн. (П’ять мільйонів сімсот вісімдесят дев’ять тисяч чотириста вісімдесят шість грн., 89 коп.), в т. ч. з ПДВ – 964 914,48 грн.». 1.4. Зменшити розрахунки за власні кошти підприємства на 218,21 грн. (двісті вісімнадцять грн., 21 коп.) гривень з ПДВ та відповідно внести зміни до пункту 5.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюється за бюджетні кошти підприємства в сумі 3 679 443,80 (Три мільйони шістсот сімдесят дев’ять тисяч чотириста сорок три грн., 80 коп.) гривень, та за кошти підприємства в сумі 2 110 043,09 (Два мільйони сто десять тисяч сорок три грн., 09 коп. ) гривень з ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 471
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
14 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з необхідністю перерозподілу коштів по Договору, на підставі пунктів 5.2, 5.3, 5.4. Договору, Сторони погодили внести зміни в пункт 5.1. Договору, а саме зменшити розрахунки за власні кошти підприємства на 617776,08 (Шістсот сімнадцять тисяч сімсот сімдесят шість грн., 08 коп.) гривень з ПДВ та збільшити розрахунки за бюджетні кошти на 617776,08 (Шістсот сімнадцять тисяч сімсот сімдесят шість грн., 08 коп.) гривень з ПДВ та викласти пункт 5.1. Договору в наступній редакції: «5.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюється за бюджетні кошти підприємства в сумі 4297219,88 (Чотири мільйони двісті дев’яносто сім тисяч двісті дев’ятнадцять грн., 88 коп.) гривень, та за кошти підприємства в сумі 1492267,01 (Один мільйон чотириста дев’ яносто дві тисячі двісті шістдесят сім грн., 01 коп. ) гривень з ПДВ». Сума цього Договору не змінюється.
Номер договору про закупівлю: 471
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
06 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
08 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • збільшення ціни за одиницю товару до 10 відсотків пропорційно збільшенню ціни такого товару на ринку у разі коливання ціни такого товару на ринку за умови, що така зміна не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю, - не частіше ніж один раз на 90 днів з моменту підписання договору про закупівлю. Обмеження щодо строків зміни ціни за одиницю товару не застосовується у випадках зміни умов договору про закупівлю бензину та дизельного пального, газу та електричної енергії (Закон)
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): У зв’язку з письмовим зверненням Постачальника за №271 від 01.12.2023 р. з обґрунтуванням зміни ціни на бітум дорожній марки БНД 70/100, що підтверджується ціновою довідкою Кременчуцького відділення Полтавської торгово-промислової палати України за №427/04-22 від 01.12.2023 року, та зміною ціни за 1 т бітуму дорожнього марки БНД 70/100 на внутрішньому ринку України, Покупець і Постачальник, керуючись пунктом 2 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), та підпунктом 2 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (далі- Особливості) зі змінами та доповненнями, та на підставі підпункту 2 пункту 4.4 Договору, вирішили: 1.1. Встановити ціну за 1 (одну) тонну бітуму на рівні 30560,00 (Тридцять тисяч п’ятсот шістдесят грн., 00 коп.) гривень з ПДВ, та відповідно внести зміни до договору, шляхом викладення ціни за 1 т товару в Специфікації (Додаток до Додаткової угоди №8 до Договору №471 від 30.08.2023 р.), 1.2. Внести зміни до Договору, а саме зменшити кількість Товару на 2,05 т та викласти пункт 1.3. Договору в наступній редакції: «1.3. Кількість товару – 220,76 т» 1.3. Зменшити Загальну суму Договору на 244,31 грн. (Двісті сорок чотири грн., 31 коп.) гривень з ПДВ та викласти пункт 4.2. в наступній редакції: «4.2. Ціна цього договору становить 5 789 242,58 грн. (П’ять мільйонів сімсот вісімдесят дев’ять тисяч двісті сорок дві грн., 58 коп.), в т. ч. з ПДВ – 964873,76 грн.». 1.4. Зменшити розрахунки за власні кошти підприємства на 244,31 грн. (Двісті сорок чотири грн., 31 коп.) гривень з ПДВ та відповідно внести зміни до пункту 5.1 Договору та викласти його в наступній редакції: «5.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюється за бюджетні кошти підприємства в сумі 4297219,88 (Чотири мільйони двісті дев’яносто сім тисяч двісті дев’ятнадцять грн., 88 коп.) гривень з ПДВ, та за кошти підприємства в сумі 1492022,70 (Один мільйон чотириста дев’яносто дві тисячі двадцять дві грн., 70 коп. ) гривень з ПДВ».
Номер договору про закупівлю: 471
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
26 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
26 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку із відсутністю господарської потреби Покупця, керуючись пунктом 1 частини 5 статті 41 Закону України «Про публічні закупівлі» (зі змінами), та підпунктом 1 пункту 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених Постановою Кабінету міністрів України №1178 від 12.10.2022 р. (далі- Особливості) зі змінами та доповненнями, на підставі пункту 1.3 Договору та на підставі ст. ст. 651, 708 Цивільного кодексу України, та п.1 ч.5 ст.41 Закону України «Про публічні закупівлі» Сторони погодились внести зміни до Договору №471 від 30.08.2023 р. (далі – Договір), та внести зміни до Договору, а саме: 1.1.Зменшити загальну ціну Договору на 162579,10 (Сто шістдесят дві тисячі п’ятсот сімдесят дев’ять грн., 10 коп.) гривень з ПДВ, та відповідно викласти п.4.2. Договору в наступній редакції: «4.2. Ціна цього Договору становить 5626663,48 (П’ять мільйонів шістсот двадцять шість тисяч шістсот шістдесят три грн., 48 коп.) гривень з ПДВ, та в тому числі ПДВ – 937777,25 грн.». 1.2.Зменшити суму розрахунків за власні кошти підприємства на 162579,10 (Сто шістдесят дві тисячі п’ятсот сімдесят дев’ять грн., 10 коп.) гривень з ПДВ, та відповідно викласти п.5.1 Договору в наступній редакції: «5.1. Розрахунки за отриманий товар відповідно до укладеного Договору здійснюється за бюджетні кошти підприємства в сумі 4297219,88 (Чотири мільйони двісті дев’яносто сім тисяч двісті дев’ятнадцять грн., 88 коп.) гривень з ПДВ, та за кошти підприємства в сумі 1329443,60 (Один мільйон триста двадцять дев’ять тисяч чотириста сорок три грн., 60 коп. ) гривень з ПДВ». 1.3.Зменшити кількість Товару на 5,32 т та викласти пункт 1.3. Договору в наступній редакції: «1.3. Кількість товару – 215,44 т. Обсяги закупівлі Товару можуть бути зменшені залежно від реального фінансування видатків». 1.4. Зменшити кількість поставленого товару за Договором, та затвердити специфікацію (Додаток 1 до Договору) в редакції, що додається до цієї Додаткової угоди. 2. Сторони вирішили останнім днем дії Договору №471 від 30.08.2023 року вважати «26» грудня 2023 року.
Номер договору про закупівлю: 471
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 30 серпня 2023 — 26 грудня 2023
Сума оплати за договором: 5 626 663,48
UAH (в тому числі ПДВ 937 777,25 UAH)