Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | НАЦІОНАЛЬНИЙ ТЕХНІЧНИЙ УНІВЕРСИТЕТ УКРАЇНИ "КИЇВСЬКИЙ ПОЛІТЕХНІЧНИЙ ІНСТИТУТ ІМЕНІ ІГОРЯ СІКОРСЬКОГО" |
Код ЄДРПОУ: | 02070921 |
Вебсайт: | https://kpi.ua/ |
Місцезнаходження: | 03056, Україна , Київська обл., Київ, проспект Берестейський, будинок 37 |
Контактна особа: |
Ужва Вікторія Валеріївна 0442048154 v.v.uzhva@kpi.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2023 15:58 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2023 15:47 |
Початок аукціону: | 31 серпня 2023 15:47 |
Очікувана вартість: | 2 625 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 13 125,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Джерело фінансування: кошти Державного бюджету України. | Пiсляоплата | 20 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2023 15:58 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2023 15:58 |
Додаток 4.doc | |
04 серпня 2023 15:58 |
Додаток 6.doc | |
04 серпня 2023 15:58 |
ТД.doc | |
04 серпня 2023 15:58 |
Додаток 3.doc | |
04 серпня 2023 15:58 |
Додаток 2.doc | |
04 серпня 2023 15:58 |
Додаток 1.doc | |
04 серпня 2023 15:58 |
Додаток 5.docx |
Скарги до процедури
Дата подання: 10 серпня 2023 20:02
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-01-000045 ● 9d6d38e50c364dfd86038d943122fc9e
- Статус: вирішено ● Дата: 22 березня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2023 10:36 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
31.10.2023 № 314
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
35 UA-2023-08-04-010173-a 04.08.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України "Про публічні закупівлі"
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-11-06 16:11:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі код ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Спеціалізований вантажний автомобіль - сміттєвоз б/в) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-04-010173-a)
КПІ ім. Ігоря Сікорського керуючись абзацом другим частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» у межах строку здійснення моніторингу процедури закупівлі має право з власної ініціативи надавати пояснення щодо прийнятих рішень та / або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі. Відтак, КПІ ім. Ігоря Сікорського надає пояснення стосовно закупівлі за кодом код ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Спеціалізований вантажний автомобіль - сміттєвоз б/в) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-04-010173-a) (далі – Закупівля) та інформує про наступне.
Відповіді ще немає
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-16 16:31:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі спеціалізованого вантажного автомобіля-сміттєвоза б/в (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-04-010173-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів).
1. Згідно Додатку 2 тендерної документації надано вимогу, що «Для підтвердження інформації Учасник повинен надати довідку в довільній формі про наявність обладнання та/або матеріально-технічної бази необхідних для поставки товару, визначеного у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування».
З огляду на викладене просимо надати обґрунтовані пояснення, яким чином Замовник здійснив розгляд тендерної пропозиції учасника ФОП Репа Валентин Миколайович та визначив його переможцем процедури закупівлі, враховуючи що у довідці про наявність обладнання від 09.08.2023 № 9, яку надав учасник не зазначено правові підстави володіння/користування Тягачем DAF F-95 в кількості 1 шт.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-20 16:40:57
Відповідь на Запит замовнику на пояснення (дата: 16.11.2023 16:31) від Державної аудиторської служби України щодо надання пояснення стосовно закупівлі за кодом ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Спеціалізований вантажний автомобіль - сміттєвоз б/в) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-04-010173-a) (далі – Закупівля) КПІ ім. Ігоря Сікорського (далі – Замовник) інформує про наступне.
У відповідь на Запит замовнику на пояснення (дата: 16.11.2023 16:31) від Державної аудиторської служби України щодо надання пояснення стосовно закупівлі за кодом ДК 021:2015: 34140000-0 Великовантажні мототранспортні засоби (Спеціалізований вантажний автомобіль - сміттєвоз б/в) (Ідентифікатор закупівлі: UA-2023-08-04-010173-a) (далі – Закупівля) КПІ ім. Ігоря Сікорського (далі – Замовник) інформує про наступне.
Тендерну документацію даної Закупівлі було розроблено відповідно до Закону України № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) з урахуванням постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Тендерна документація була сформована Замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням Особливостей.
Відповідно до пункту 28 Особливостей у тендерній документації зазначаються один або кілька кваліфікаційних критеріїв відповідно до статті 16 Закону з урахуванням положень цих особливостей та інформація про спосіб підтвердження відповідності учасників процедури закупівлі установленим критеріям і вимогам згідно із законодавством. Також тендерна документація може містити іншу інформацію, вимоги щодо наявності якої передбачені законодавством та яку Замовник вважає за необхідне включити до тендерної документації.
Замовником в Додатку 2 тендерної документації даної Закупівлі було встановлено наступну вимогу для учасника процедури закупівлі щодо надання підтвердження його відповідності кваліфікаційним (кваліфікаційному) критеріям (додається).
На виконання вимог Додатку 2 тендерної документації Закупівлі учасник ФОП РЕПА ВАЛЕНТИН МИКОЛАЙОВИЧ надав у складі тендерної пропозиції довідку в довільній формі про наявність обладнання та / або матеріально-технічної бази, необхідних для поставки товару, визначеного у технічних вимогах, із зазначенням найменування, кількості та правової підстави володіння / користування (додається).
Оскільки в Додатку 2 тендерної документації Закупівлі не було конкретизовано, які саме об’єкти матеріально-технічної бази учасник має підтвердити (тобто Замовником не встановлено обов’язковості щодо підтвердження правової підстави на всі позиції, які зазначаються в довідці), то надання учасником підтвердження наявності будь-якого (хоча б одного) об’єкту матеріально-технічної бази вважається виконанням учасником вимог Додатку 2 тендерної документації Закупівлі.
Крім цього, доводимо до Вашого відома, що КПІ ім. Ігоря Сікорського протягом 2023 року при проведенні закупівель / процедур закупівель, а саме при перевірці учасника / учасників процедур закупівель, використовує онлайн-сервіс Vkursi Pro, що розміщено в мережі інтернет за адресою https://vkursi.pro.
Система Vkursi Pro – це програмна продукція у вигляді інформаційно-аналітичного онлайн-сервісу, що містить функціонал та алгоритми для машинного аналізу бізнесових даних, моніторингу та візуалізації інформації з Державних реєстрів та іншої публічної інформації, а також інші суміжні технічні можливості та контент.
При перевірці ФОП РЕПА ВАЛЕНТИН МИКОЛАЙОВИЧ на стадії кваліфікації через систему Vkursi Pro та через Реєстр МВС «Відомості про транспортні засоби та їх власників» (https://data.gov.ua/dataset/06779371-308f-42d7-895e-5a39833375f0) Замовником була отримана та перепровірена інформація про відповідність пропозиції та самого ФОП РЕПА ВАЛЕНТИН МИКОЛАЙОВИЧ вимогам тендерної документація, а саме Додатку 2 тендерної документації Закупівлі щодо правових підстав володіння / користування Тягачем DAF F-95 в кількості 1 шт (додається).
Відповідно до Закону з урахуванням Особливостей Замовник не вимагає документального підтвердження інформації про відсутність підстав для відхилення тендерної пропозиції учасника процедури закупівлі та/або переможця, визначених пунктом 47 цих особливостей, у разі, коли така інформація є публічною, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України “Про доступ до публічної інформації”, та/або міститься у відкритих публічних електронних реєстрах, доступ до яких є вільним, та/або може бути отримана електронною системою закупівель шляхом обміну інформацією з іншими державними системами та реєстрами.
Враховуючи, що тендерна пропозиція ФОП РЕПА ВАЛЕНТИН МИКОЛАЙОВИЧ відповідає вимогам тендерної документації замовника та є найбільш економічно вигідною пропозицією, ФОП РЕПА ВАЛЕНТИН МИКОЛАЙОВИЧ було визначено переможцем відкритих торгів з дотриманням принципів здійснення закупівель відповідно до статті 5 Закону, зокрема максимальна економія та ефективність, недискримінація учасників, об’єктивна та неупереджена оцінка тендерних пропозицій.
Надання пояснення з власної ініціативи
Дата: 2023-11-22 14:08:10
Відповідь на запит Замовнику на пояснення 16.11.2023 в форматі Word та PDF
Продубльована відповідь на на запит Замовнику на пояснення 16.11.2023 в форматі Word та PDF
Відповіді ще немає
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформуємо про вжиття заходів за результатами моніторингу Державною аудиторською службою України процедури закупівлі UA-2023-08-04-010173-a
2023-11-30 14:27:18
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 09 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Репа В.М установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.)
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
Встановлено інші порушення законодавства у сфері закупівель (За результатами аналізу питання розгляду тендерної пропозиції ФОП Репа В.М установлено порушення вимог пункту 43 Особливостей.) • усунуто
Порушення усунуто
2024-03-22 11:29:04
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 31 серпня 2023 16:16
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ТАРАНУХА МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ" |
2 325 000,00
UAH з ПДВ
|
1 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
РЕПА ВАЛЕНТИН МИКОЛАЙОВИЧ |
2 500 000,00
UAH з ПДВ
|
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АЛКІВ-С" |
2 590 000,00
UAH з ПДВ
|
2 476 875,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ТАРАНУХА МИКОЛА МИКОЛАЙОВИЧ" #2783209619 |
Відхилено |
1 950 000,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2023 15:37
|
РЕПА ВАЛЕНТИН МИКОЛАЙОВИЧ #2488516778 |
Переможець |
2 000 000,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2023 15:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 15:23
|
Електронний підпис | укладений |
11 вересня 2023 14:13
|
ВТ-23326.pdf | укладений |
11 вересня 2023 10:16
|