Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти Коломийської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 02143442 |
Місцезнаходження: | 78200, Україна , Івано-Франківська обл., місто Коломия, , ВУЛИЦЯ Й.КОБРИНСЬКОГО, будинок 10 |
Контактна особа: |
Ольга Палагнюк +380343322463 ol_pal@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 04 серпня 2023 15:06 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2023 17:00 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2023 13:31 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2023 13:31 |
Очікувана вартість: | 2 217 283,20 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 22 172,83 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45260000-7: Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Фінансування Послуг здійснюється за умови виконання Послуг згідно з Договором, Додатками до Договору, вимог законодавства та за умови наявності відповідних бюджетних коштів на оплату Послуг на підставі Акту наданих Послуг | Пiсляоплата | 25 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2023 15:10 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2023 14:54 |
ТД Поточний ремонт даху садок №9 Веселка.docx | |
04 серпня 2023 14:54 |
Тендерна документація ремонт даху.pdf | |
04 серпня 2023 14:54 |
Додаток 3_проект Договору.doc | |
04 серпня 2023 14:54 |
Додаток 1 кваліфікаційні критерії садок №9 Веселка.docx | |
04 серпня 2023 14:54 |
Додаток 2 технічні вимоги ремонт даху садок №9 Веселка.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-28-000008 ● a1eeca9e8a514ff4a2c4cbbb655e3d9d
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 28 серпня 2023 10:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ІВАНО-ФРАНКІВСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
28.08.2023 №55-з
Івано-Франківськ
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», підпункту 2 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Івано-Франківській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 115
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівлі відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням даного наказу залишаю за собою.
В.о. начальника Марія СТОРОЩУК
Додаток
до наказу Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Івано-Франківській
області від 28.08.2023 № 55-з
Витяг з переліку процедур закупівель для моніторингу
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
8 UA-2023-08-04-008555-a 04.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю
у сфері закупівель Олена ПЕТРИНА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-29 15:17:18
Запит замовнику про надання пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт даху закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №9 "Веселка" Коломийської міської ради, Івано-Франківської області за адресою місто Коломия, вулиця Гординського, будинок №5а ;код 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-04-008555-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації, документів) із наступних питань:
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому, до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження (за потреби).
Відповідно до норм статті 351¹ Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-30 17:09:40
Відповіь на звернення
Я, Уповноважена особа Управління освіти міської ради, на виконання Запиту замовнику про надання пояснень у межах проведення моніторингу процедури закупівлі предмету «Поточний ремонт даху закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №9 "Веселка" Коломийської міської ради, Івано-Франківської області за адресою місто Коломия, вулиця Гординського, будинок №5а ;код 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-04-008555-a) повідомляю:
1.Розрахунок очікуваної вартості :
На виконання основних принципів функціонування закладів дошкільної освіти заплановано провести поточний ремонт даху закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №9 "Веселка" Коломийської міської ради в межах бюджетних призначень за КЕКВ 2240 Оплата послуг (крім комунальних) відповідно до програми «Надання дошкільної освіти» за КПКВК 0611010 КФКВК 0910 ,що становить 3 840 810,00 грн. відповідно до бюджетного розпису Коломийської територіальної громади видатки загального фонду.
Вартість закупівлі в сумі 2 217 283,20 грн. визначено, на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва, затвердженого наказом Управління освіти від 03.08.2023р. № 31/03 технічні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені на підставі зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва Поточний ремонт даху закладу дошкільної освіти (ясла-садок) №9 "Веселка" Коломийської міської ради, Івано-Франківської області за адресою місто Коломия, вулиця Гординського, будинок №5а ;код 45260000-7 Покрівельні роботи та інші спеціалізовані будівельні роботи за ДК 021:2015 Єдиного закупівельного словника
Очікувана вартість закупівлі покрівельних робіт повинні здійснюватись відповідно до розробленої та затвердженої проектно-кошторисної документації на виконання Настанови з улаштування та експлуатації дахів будівель ДСТУ-Н Б В.2.6-ХХХ:201Х з урахуванням:
- вимог наказу Міністерства економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 №275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі»
- ДБН А.2.2-3: будівництво, будівля, об’єкт виробничого призначення, об’єкт невиробничого призначення, проектна документація;
- ДБН В.2.6-14:201Х: покриття (дах), суміщене покриття (дах), горищне покриття (дах), схил, гребінь, єндова, водорозділ, покрівля, основа під покрівлю, ущільнення швів, вентиляційна (осушувальна) система, вентиляційні отвори, основні шари покрівельного килима, додаткові шари покрівельного килима, захисні фартухи, захисний шар;
- ДСТУ Б А.1.1-15: покривний шар, покрівельний матеріал, рулонний матеріал, руберойд, гідроізол, ізол, гідросклоізол, гідробутил;
- ДСТУ Б А.1.1-29: мастика, бітумна мастика, полімерна мастика, бітумногумова мастика, емульсійна мастика, емульсійна паста, гаряча мастика, холодна мастика, розчинник, час висихання.
Враховувались вимоги до будівельно-монтажних робіт з улаштування дахів та покрівель об'єктів,що повинні здійснюватись з дотриманням вимог чинного законодавства щодо охорони навколишнього природного середовища, забезпечення санітарного та епідеміо епідеміологічного благополуччя населення.
2.Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» https://kolrada.gov.ua/p/publicfinance
Додатково додаються скан-копії протокольних рішень щодо планування закупівлі та затвердження тендерної документації №176, №177,технічні вимоги до предмету закупівлі, наказ про затвердження кошторису, експертна оцінка.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 04 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 08 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 серпня 2023 13:54
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВД ХОЛДИНГ" |
1 892 993,46
UAH з ПДВ
|
1 892 993,46
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ФОП Бугай Володимир Васильович |
1 926 108,00
UAH з ПДВ
|
1 926 108,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "ВД ХОЛДИНГ" #43127504 |
Відхилено |
1 892 993,46
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2023 14:40
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 серпня 2023 14:55
|
ФОП Бугай Володимир Васильович #3040009876 |
Переможець |
1 926 108,00
UAH з ПДВ
|
25 серпня 2023 15:17
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 23 серпня 2023 16:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 січня 2024 16:34
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 грудня 2023 16:57
|
Додаткова угода 312-1.pdf | зміни до договору |
04 грудня 2023 16:53
|
Електронний підпис | укладений |
07 вересня 2023 08:56
|
Договір 312.pdf | укладений |
07 вересня 2023 08:41
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись ст.ст. 651, 654 Цивільного кодексу України та п.17.1,17.8 Договору № 312 від 06.09.2023 року , на виконання пп. 1 пункту 19 постанови КМУ від 12.10.2022 року №1178 «Про затвердження Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників….» зменшено обсяг закупівлі із розрахунку вартості фактично наданих послуг. |
Номер договору про закупівлю: | 312 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 312-1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |