Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Капітальний ремонт вулиці Праці м. Умань Черкаської області, код національного класифікатора України ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45453000-7 - Капітальний ремонт і реставрація
Очікувана вартість
49 440 259,00 UAH
UA-2023-08-03-011449-a be6004f666b64fe7ad0cd5f6a7abfd1d
Відкриті торги з особливостями    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Горбонос Сергій Васильович

+380474431562 tk39358320@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради
Код ЄДРПОУ: 39358320
Місцезнаходження: 20300, Україна , Черкаська обл., Умань, пл. Соборності, 1
Контактна особа: Горбонос Сергій Васильович
+380474431562
tk39358320@ukr.net
Категорія: Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 03 серпня 2023 16:26
Звернення за роз’ясненнями: до 10 серпня 2023 00:00
Оскарження умов закупівлі: до 10 серпня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 13 серпня 2023 12:00
Очікувана вартість: 49 440 259,00 UAH з ПДВ
Розмір мінімального кроку пониження ціни: 296 641,55 UAH
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: 0,60%
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: Мова тендерної пропозиції українська

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Окремих частин предмету закупівлі не передбачено, закупівля здійснюється в цілому.

З урахуванням положень кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Закупівля здійснюється відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування».
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Капітальний ремонт вулиці Праці м. Умань Черкаської області
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 20300, Україна, Черкаська область, місто Умань, вулиця Праці
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2024
ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Замовник щомісяця на підставі Актів виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-2в) та Довідок про вартість виконаних будівельних робіт (примірна форма № КБ-3), перераховує Генпідряднику проміжні платежі за виконані роботи при наявності коштів на рахунку фінансування Об’єкта. Пiсляоплата 14 Календарні 95
Виконання робіт Кінцеві розрахунки з Генпідрядником за виконані роботи Замовник здійснює при наявності коштів на рахунку фінансування Об’єкта у двотижневий термін після виконання Генпідрядником і приймання Замовником всіх передбачених Договором робіт та отримання сертифікату готовності Об’єкта до експлуатації. Пiсляоплата 14 Календарні 5

Тендерна документація

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Підстави для відмови в участі у процедурі закупівлі:

Підстави для відмови в участі

1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2023 16:26
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2023 16:26
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2023 16:26
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2023 16:26
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2023 16:26
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2023 16:26
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2023 16:26
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2023 16:26
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2023 16:26
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2023 16:26
Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2023 16:26
Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2023 16:26
1. Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку або керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Стаття 44, пункт 6
Стаття 44, пункт 5
Учасник фізична особа підтверджує, що
Фізична особа, яка є учасником процедури закупівлі, не була засуджена за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом та відмиванням коштів), судимість з якої не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2023 16:26
Учасник юридична особа підтверджує, що
Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2023 16:26
2. Вчинення економічних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Стаття 44, пункт 4
Стаття 50, пункт 1
Учасник підтверджує, що
Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2023 16:26
3. Вчинення корупційних правопорушень
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення. Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією
Стаття 44, пункт 2
Стаття 44, пункт 3
Учасник підтверджує, що
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2023 16:26
Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2023 16:26
4. Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Стаття 44, пункт 12
Учасник підтверджує, що
Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2023 16:26
6. Порушення справ про банкрутство
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Стаття 44, пункт 8
Учасник підтверджує, що
Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2023 16:26
7. Виявлення факту зв'язку учасника з іншими учасниками процедури або замовником
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Стаття 44, пункт 7
Замовник підтверджує, що
Тендерна пропозиція подана учасником процедури закупівлі, який є пов’язаною особою з іншими учасниками процедури закупівлі та/або з уповноваженою особою (особами), та/або з керівником замовника
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2023 16:26
8. Виявлення факту наміру впливу на прийняття рішення замовника
Підтверджує: закупівельник
Відноситься до: учасника
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Стаття 44, пункт 1
Замовник підтверджує, що
Замовник має незаперечні докази того, що учасник процедури закупівлі пропонує, дає або погоджується дати прямо чи опосередковано будь-якій службовій (посадовій) особі замовника, іншого державного органу винагороду в будь-якій формі (пропозиція щодо наймання на роботу, цінна річ, послуга тощо) з метою вплинути на прийняття рішення щодо визначення переможця процедури закупівлі
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2023 16:26
9. Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі
Підтверджує: учасник
Відноситься до: учасника
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Стаття 44, пункт 9
Стаття 44, пункт 10
Стаття 44, пункт 11
Стаття 9, частина 2, пункт 9
Учасник підтверджує, що
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2023 16:26
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2023 16:26
У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)
Статус вимоги:
Активна
Дата створення вимоги: 03 серпня 2023 16:26

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції
Підтверджує: учасник
Відноситься до: закупівлі
Учасник підтверджує, що
Мова тендерної пропозиції українська

08 серпня 2023 14:49
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
03 серпня 2023 16:33
Електронний підпис Друкувати оголошення PDF
08 серпня 2023 14:38
Перелік змін.PDF
08 серпня 2023 14:38
1. ТД_КР_2023_Праці - нова редакція.docx
03 серпня 2023 16:26
1. ТД_КР_2023_Праці.docx
03 серпня 2023 16:26
ТОМ 1 Креслення.pdf
03 серпня 2023 16:26
5. п. 47 Особливостей переможець.docx
03 серпня 2023 16:26
4. Проект договору_КР _ Праці.docx
03 серпня 2023 16:26
3. Форма_Тендерна пропозиція_КР_Праці.docx
03 серпня 2023 16:26
Том 1 ПЗ відомості.pdf
03 серпня 2023 16:26
2. Технічні_ якісні та кількісні_КР_2023_Праці.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Уточнення
Дата подання: 07 серпня 2023 09:01
Дата відповіді: 08 серпня 2023 13:53
Доброго дня. Просимо уточнити назву асфальтобетонної суміші, так як у робочому проекті ТОМ 1 вказано «Улаштування покриття із АСГ. Др.Щ.Б.НП.1 на бітумі БМПА 70/100-55», а в кресленнях конструкція дорожнього одягу вказано «АСГ.Др.Щ.А.НП.І на бітумі марки БМПА 70/100-55».
Відповідь: Доброго дня! Згідно інформації наданої Черкаським ВКП ДП «Укрдіпродор», організацією яка здійснила розроблення проекту по об’єкту: «Капітальний ремонт вулиці Праці м. Умань Черкаської області», влаштування шару покриття повинно здійснюватися із АСГ.Др.Щ.Б.НП.1 на бітумах БМПА 70/100-55.

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-10-09-000018 ● 327f1d6561294d1581d5aeaf02008377
  • Статус: завершено ● Дата: 06 листопада 2024
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 09 жовтня 2023 11:49
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В ЧЕРКАСЬКІЙ ОБЛАСТІ


НАКАЗ

09.10.2023 № 65-З
Черкаси

Про початок моніторингу
процедур закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 16 пункту 10 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року № 18, та на виконання доручення Держаудитслужби від 04 жовтня 2023 року № 002000-18/11390-2023,


НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.


В. о. начальника Управління
Північного офісу Держаудитслужби
в Черкаській області Сергій МЕЛЬНИК

Додаток
до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області
від 09.10.2023 № 65-З

Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівлі


Унікальний номер оголошення про проведення процедури закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу та/або унікальний номер повідомлення про намір укласти договір та дата його оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-08-03-011449-а, 03.08.2023 інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-10-11 16:29:06

Про надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом «ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація» (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-03-011449-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби в Черкаській області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 23 жовтня 2016 р. № 18, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів) з питань щодо прийнятих рішень та/або вчинених дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу процедури закупівлі:
- яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат та визначено очікувану вартість по даній закупівлі?
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-10-12 12:36:29

Про надання пояснення

За результатами розгляду вашого запиту про надання пояснення, керуючись частиною п’ятою статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIІI, відділ житлово-комунального господарства Уманської міської ради повідомляє, що очікувана вартість предмета закупівлі визначена на підставі кошторисного розрахунку вартості будівництва, складеного ліцензованою проектною організацією відповідно до вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва», затверджених наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281. Кошторисна вартість будівництва підтверджена Експертним звітом (позитивним) товариства з обмеженою відповідальністю «Перша будівельна експертиза» щодо розгляду кошторисної частини проектної документації від 13.07.2023 № 230619-07/В (додається).
Відомості по об’єкту будівництва «Капітальний ремонт вулиці Праці м. Умань Черкаської області» можете переглянути на Порталі Єдиної державної електронної системи у сфері будівництва за посиланням - https://e-construction.gov.ua, за реєстраційним номером Проектної документації: PD01:8687-2644-5270-7342.


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 24 жовтня 2023
Кінцевий строк оскарження: 28 жовтня 2023

Порушення не виявлено

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 13 серпня 2023 12:00

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48" 49 086 462,20
UAH з ПДВ
49 086 462,20
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

17 серпня 2023 13:15
Електронний підпис
17 серпня 2023 13:15
Електронний підпис
17 серпня 2023 13:12
1.4 Наказ Лещенко Л.В..pdf
17 серпня 2023 13:12
1.18.1 Довідка п.п. 6 п. 47.pdf
17 серпня 2023 13:12
1.16.1 Довідка п.п. 3 п. 47.pdf
17 серпня 2023 13:12
1.17 Довідка п.п. 5 п. 47.pdf
17 серпня 2023 13:12
1.6 Опис до Статуту 2022.pdf
17 серпня 2023 13:12
1.7 Статут 2022.pdf
17 серпня 2023 13:12
1.12 Довідка Лещенко Л.В..zip
17 серпня 2023 13:12
1.20 Довідка абз.14 п.47.pdf
17 серпня 2023 13:12
1.16 Довідка п.п. 3 п. 47.pdf
17 серпня 2023 13:12
1.8 Ліцензія від 04.05.18р..pdf
17 серпня 2023 13:12
1.14 Витяг Губа Р.А.rar
17 серпня 2023 13:12
1.19 Довідка п.п. 12 п. 47.pdf
17 серпня 2023 13:12
1.2 Наказ Губа_Р.А..pdf
17 серпня 2023 13:12
1.15 Довідка Губа Р.А..zip
17 серпня 2023 13:12
1.19.1 Довідка п.п. 12 п. 47.pdf
17 серпня 2023 13:12
1.11 Витяг Лещенко Л.В.rar
17 серпня 2023 13:12
1.13 Довідка ТОВ ШРБУ-48.zip
17 серпня 2023 13:12
1.18 Довідка п.п. 6 п. 47.pdf
11 серпня 2023 13:52
Електронний підпис
11 серпня 2023 13:52
Електронний підпис
11 серпня 2023 13:46
20. П.47 Особливостей.pdf
11 серпня 2023 13:46
14.24-26 ISO.rar
11 серпня 2023 13:46
42. Ліцензія від 04.05.18р..pdf
11 серпня 2023 13:46
21.1 Технічне завдання.pdf
11 серпня 2023 13:46
34. АБЗ.rar
11 серпня 2023 13:46
29. Лист РФРБ.pdf
11 серпня 2023 13:46
16. Договір №25-1-03.pdf
11 серпня 2023 13:46
4. Витяг ПДВ.pdf
11 серпня 2023 13:46
6. Статут з описом.rar
11 серпня 2023 13:46
7-9. Наявність техніки.rar

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48"

Вчинення злочинів, учинених з корисливих мотивів

Керівник учасника процедури закупівлі не був засуджений за кримінальне правопорушення, вчинене з корисливих мотивів (зокрема, пов’язане з хабарництвом, шахрайством та відмиванням коштів), судимість з якого не знято або не погашено в установленому законом порядку

Підтверджую

Вчинення економічних правопорушень

Суб’єкт господарювання (учасник процедури закупівлі) протягом останніх трьох років не притягувався до відповідальності за порушення, передбачене пунктом 4 частини другої статті 6, пунктом 1 статті 50 Закону України "Про захист економічної конкуренції", у вигляді вчинення антиконкурентних узгоджених дій, що стосуються спотворення результатів тендерів

Підтверджую

Вчинення корупційних правопорушень

Відомості про юридичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не внесено до Єдиного державного реєстру осіб, які вчинили корупційні або пов'язані з корупцією правопорушення

Підтверджую

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення корупційного правопорушення або правопорушення, пов’язаного з корупцією

Підтверджую

Вчинення правопорушень, пов'язаних з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Керівника учасника процедури закупівлі, фізичну особу, яка є учасником процедури закупівлі, не було притягнуто згідно із законом до відповідальності за вчинення правопорушення, пов’язаного з використанням дитячої праці чи будь-якими формами торгівлі людьми

Підтверджую

Порушення справ про банкрутство

Учасник процедури закупівлі не визнаний у встановленому законом порядку банкрутом та стосовно нього не відкрита ліквідаційна процедура

Підтверджую

Наявність інших підстав для відмови в участі у процедурі закупівлі

У Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань присутня інформація, передбачена пунктом 9 частини другої статті 9 Закону України "Про державну реєстрацію юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань" (крім нерезидентів)

Підтверджую

Юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), має антикорупційну програму чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 мільйонів гривень (у тому числі за лотом)

Підтверджую

Учасник процедури закупівлі або кінцевий бенефіціарний власник, член або учасник (акціонер) юридичної особи — учасника процедури закупівлі не є особою, до якої застосовано санкцію у вигляді заборони на здійснення у неї публічних закупівель товарів, робіт і послуг згідно із Законом України "Про санкції"

Підтверджую

Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції

Мова тендерної пропозиції українська

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48"
#39835082
Переможець 49 086 462,20
UAH з ПДВ
16 серпня 2023 09:37

Документи

16 серпня 2023 09:37
Довідка НАЗК
16 серпня 2023 09:37
Електронний підпис
16 серпня 2023 09:36
Протокол

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 16 серпня 2023 09:37

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ШРБУ-48"
#39835082
49 086 462,20
UAH з ПДВ
Документи

Документи

16 серпня 2023 09:37
Довідка НАЗК
16 серпня 2023 09:37
Електронний підпис
16 серпня 2023 09:36
Протокол

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
04 вересня 2024 16:58
Додаткова угода 9 зміни до договору
04 вересня 2024 16:54
Електронний підпис укладений
19 липня 2024 15:27
Додаткова угода 8 зміни до договору
19 липня 2024 15:25
Електронний підпис укладений
18 липня 2024 12:35
Додаткова угода 7 зміни до договору
18 липня 2024 12:32
Електронний підпис укладений
19 квітня 2024 09:35
Додаткова угода 6 зміни до договору
19 квітня 2024 09:33
Електронний підпис укладений
30 січня 2024 16:35
Додаткова угода 5 зміни до договору
30 січня 2024 16:34
Електронний підпис укладений
28 грудня 2023 11:11
Додаткова угода 4 зміни до договору
28 грудня 2023 11:10
Електронний підпис укладений
27 листопада 2023 12:26
Додаткова угода 3 зміни до договору
27 листопада 2023 12:21
Електронний підпис укладений
13 листопада 2023 10:46
Додаткова угода 2 зміни до договору
13 листопада 2023 10:43
Електронний підпис укладений
17 жовтня 2023 12:04
Додаткова угода 1 зміни до договору
17 жовтня 2023 12:01
Електронний підпис укладений
25 серпня 2023 17:18
Договір укладений
25 серпня 2023 17:15

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
16 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
17 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до річного плану асигнувань на 2023 рік, рішення Уманської міської ради від «06» жовтня 2023 року № 16-55/8, керуючись підпунктом 3 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2., 10.2.2. та 10.3. Договору підряду від «25» серпня 2023 р. № 352 (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 49 086 462,20 грн (сорок дев'ять мільйонів вісімдесят шість тисяч чотириста шістдесят дві гривні, 20 копійок), в т. ч. ПДВ 20 % - 8 181 077,03 грн. Річний план асигнувань на 2023 рік збільшується на 12 300 000,00 грн (дванадцять мільйонів триста тисяч гривень, 00 копійок) становить 23 760 000,00 грн (двадцять три мільйони сімсот шістдесят тисяч гривень, 00 копійок), в тому числі ПДВ 3 960 000,00 грн. Залишок вартості робіт за договірною ціною становить 25 326 462,20 грн (двадцять п’ять мільйонів триста двадцять шість тисяч чотириста шістдесят дві гривні, 20 копійок), в тому числі ПДВ 4 221 077,03 грн та підлягає виконанню у 2024 році.». 1.2. Календарний графік виконання робіт викласти у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 352
Договір:
Номер додаткової угоди: 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
10 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
13 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до річного плану асигнувань на 2023 рік, рішення Уманської міської ради від «08» листопада 2023 року № 7-60/8, керуючись підпунктом 3 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2., 10.2.2. та 10.3. Договору підряду від «25» серпня 2023 р. № 352 (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 49 086 462,20 грн (сорок дев'ять мільйонів вісімдесят шість тисяч чотириста шістдесят дві гривні, 20 копійок), в т. ч. ПДВ 20 % - 8 181 077,03 грн. Річний план асигнувань на 2023 рік збільшується на 8 140 000,00 грн (вісім мільйонів сто сорок тисяч гривень, 00 копійок) та становить 31 900 000,00 грн (тридцять один мільйон дев’ятсот тисяч гривень, 00 копійок), в тому числі ПДВ 5 316 666,67 грн. Залишок вартості робіт за договірною ціною становить 17 186 462,20 грн (сімнадцять мільйонів сто вісімдесят шість тисяч чотириста шістдесят дві гривні, 20 копійок), в тому числі ПДВ 2 864 410,36 грн та підлягає виконанню у 2024 році.». 1.2. Календарний графік виконання робіт викласти у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 352
Договір:
Номер додаткової угоди: 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 листопада 2023
Дата публікації змін до договору:
27 листопада 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до річного плану асигнувань на 2023 рік, рішення Уманської міської ради від «24» листопада 2023 року № 5-61/8, керуючись підпунктом 3 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2., 10.2.2. та 10.3. Договору підряду від «25» серпня 2023 р. № 352 (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 49 086 462,20 грн (сорок дев'ять мільйонів вісімдесят шість тисяч чотириста шістдесят дві гривні, 20 копійок), в т. ч. ПДВ 20 % - 8 181 077,03 грн. Річний план асигнувань на 2023 рік збільшується на 3 040 500,00 грн (три мільйони сорок тисяч п’ятсот гривень, 00 копійок) та становить 34 940 500,00 грн (тридцять чотири мільйони дев’ятсот сорок тисяч п’ятсот гривень, 00 копійок), в тому числі ПДВ 5 823 416,67 грн. Залишок вартості робіт за договірною ціною становить 14 145 962,20 грн (чотирнадцять мільйонів сто сорок п’ять тисяч дев’ятсот шістдесят дві гривні, 20 копійок), в тому числі ПДВ 2 357 660,36 грн та підлягає виконанню у 2024 році.». 1.2. Календарний графік виконання робіт викласти у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 352
Договір:
Номер додаткової угоди: 3
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
27 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
28 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до рішення Уманської міської ради від 27.12.2023 № 4-63/8, керуючись підпунктом 3 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2., 10.2.2. та 10.3. Договору підряду від «25» серпня 2023 р. № 352 (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 49 086 462,20 грн (сорок дев'ять мільйонів вісімдесят шість тисяч чотириста шістдесят дві гривні, 20 копійок), в т. ч. ПДВ 20 % - 8 181 077,03 грн. Річний план асигнувань на 2023 рік зменшується на 1 834 351,03 грн (один мільйон вісімсот тридцять чотири тисячі триста п’ятдесят одна гривня, 03 копійки) та становить 33 106 148,97 грн (тридцять три мільйони сто шість тисяч сто сорок вісім гривень, 97 копійок), в тому числі ПДВ 5 517 691,50 грн. Залишок вартості робіт за договірною ціною становить 15 980 313,23 грн (п'ятнадцять мільйонів дев’ятсот вісімдесят тисяч триста тринадцять гривень, 23 копійки), в тому числі ПДВ 2 663 385,54 грн. та підлягає виконанню у 2024 році.». 1.2. Календарний графік виконання робіт викласти у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 352
Договір:
Номер додаткової угоди: 4
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
30 січня 2024
Дата публікації змін до договору:
30 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до рішення Уманської міської ради від «19» січня 2024 року № 8-64/8, керуючись підпунктом 4 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2., 10.2.3. та 10.3. Договору підряду від «25» серпня 2023 р. № 352 (далі – Договір), Сторони домовились продовжити строк дії Договору та строк виконання зобов’язань щодо виконання робіт, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в Договорі. 2. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 49 086 462,20 грн (сорок дев'ять мільйонів вісімдесят шість тисяч чотириста шістдесят дві гривні, 20 копійок), в т. ч. ПДВ 20 % - 8 181 077,03 грн. Вартість виконаних робіт у 2023 році становить 33 106 148,97 грн (тридцять три мільйони сто шість тисяч сто сорок вісім гривень, 97 копійок), в тому числі ПДВ 5 517 691,50 грн. Річний план асигнувань на 2024 рік становить 7 115 712,00 грн (сім мільйонів сто п'ятнадцять тисяч сімсот дванадцять гривень, 00 копійок), в тому числі ПДВ 1 185 952,00 грн. Залишок вартості робіт за договірною ціною становить 8 864 601,23 грн (вісім мільйонів вісімсот шістдесят чотири тисячі шістсот одна гривня, 23 копійки), в тому числі ПДВ 1 477 433,53 грн та підлягає виконанню у 2025 році.». 3. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2025 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання». 4. Календарний графік виконання робіт викласти у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 352
Договір:
Номер додаткової угоди: 5
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 квітня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 квітня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до рішення Уманської міської ради від 29.03.2024 № 6-66/8, керуючись підпунктом 3 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», керуючись пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.2., 10.2.2. та 10.3 Договору підряду від 25.08.2023 № 352 (далі – Договір), Сторони домовились: 1.1. Внести зміни до пункту 3.1. Договору та викласти його в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 49 086 462,20 грн (сорок дев'ять мільйонів вісімдесят шість тисяч чотириста шістдесят дві гривні, 20 копійок), в т. ч. ПДВ 20 % - 8 181 077,03 грн. Вартість виконаних робіт у 2023 році становить 33 106 148,97 грн (тридцять три мільйони сто шість тисяч сто сорок вісім гривень, 97 копійок), в тому числі ПДВ 5 517 691,50 грн. Річний план асигнувань на 2024 рік збільшується на 2 992 089,00 (два мільйони дев’ятсот дев’яносто дві тисячі вісімдесят дев’ять гривень, 00 копійок) та становить 10 107 801,00 грн (десять мільйонів сто сім тисяч вісімсот одна гривня, 00 копійок), в тому числі ПДВ 1 684 633,50 грн. Залишок вартості робіт за договірною ціною становить 5 872 512,23 грн (п’ять мільйонів вісімсот сімдесят дві тисячі п’ятсот дванадцять гривень, 23 копійки), в тому числі ПДВ 978 752,03 грн та підлягає виконанню у 2025 році.». 1.2. Календарний графік виконання робіт викласти у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 352
Договір:
Номер додаткової угоди: 6
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
18 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
18 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до коригування проектної документації та фактичного виконання робіт, керуючись підпунктом 1 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.4., 10.2.1. та 10.3. Договору підряду від 25 серпня 2023 р. № 352 (далі – Договір) Сторони домовились зменшити Ціну цього Договору на 8 896 684,65 грн (вісім мільйонів вісімсот дев’яносто шість тисяч шістсот вісімдесят чотири гривні 65 копійок). 2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 40 189 777,55 грн (сорок мільйонів сто вісімдесят дев’ять тисяч сімсот сімдесят сім гривень 55 копійок), в т. ч. ПДВ 20 % - 6 698 296,26 грн. Вартість виконаних робіт у 2023 році становить 33 124 192,18 грн (тридцять три мільйони сто двадцять чотири тисячі сто дев’яносто дві гривні 18 копійок), в тому числі ПДВ 5 520 698,70 грн. Річний план асигнувань на 2024 рік зменшується на 3 042 235,39 (три мільйони сорок дві тисячі двісті тридцять п’ять гривень 39 копійок) та становить 7 065 585,37 грн (сім мільйонів шістдесят п’ять тисяч п’ятсот вісімдесят п’ять гривень 37 копійок), в тому числі ПДВ 1 177 597,56 грн.». 3. Пункт 11.1. Договору викласти в наступній редакції: «11.1. Договір набирає чинності з моменту його підписання і діє до 31.12.2024 року, а в частині зобов’язань до повного їх виконання». 4. Договірну ціну викласти у новій редакції (додається). 5. Календарний графік виконання робіт викласти у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 352
Договір:
Номер додаткової угоди: 7
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
19 липня 2024
Дата публікації змін до договору:
19 липня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. У зв’язку з арифметичною помилкою, з метою приведення у відповідність річних асигнувань на 2024 рік, сторони домовилися внести зміни до додаткової угоди від 18 липня 2024 року №7 та викласти абзац 4 пункту 2 даної угоди у наступній редакції: «Річний план асигнувань на 2024 рік зменшується на 3 042 215,63 (три мільйони сорок дві тисячі двісті п’ятнадцять гривень 63 копійки) та становить 7 065 585,37 грн (сім мільйонів шістдесят п’ять тисяч п’ятсот вісімдесят п’ять гривень 37 копійок), в тому числі ПДВ 1 180 604,76 грн.».
Номер договору про закупівлю: 352
Договір:
Номер додаткової угоди: 8
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
03 вересня 2024
Дата публікації змін до договору:
04 вересня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): 1. Відповідно до фактичного виконання робіт, керуючись підпунктом 1 пункту 19 Постанови Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», пунктом 1 статті 651 Цивільного Кодексу України та пунктами 3.4., 10.2.1. та 10.3. Договору підряду від 25 серпня 2023 р. № 352 (далі – Договір) Сторони домовились зменшити Ціну цього Договору на 272 538,90 грн (двісті сімдесят дві тисячі п’ятсот тридцять вісім гривень 90 копійок), з урахуванням вартості матеріальних ресурсів від розбирання (демонтажу) у сумі 18 043,21 грн (вісімнадцять тисяч сорок три гривні 21 копійка) з ПДВ. 2. Пункт 3.1. Договору викласти в наступній редакції: «3.1. Ціна цього Договору (далі - договірна ціна) становить 39 917 238,65 грн (тридцять дев’ять мільйонів дев’ятсот сімнадцять тисяч двісті тридцять вісім гривень 65 копійок), в т. ч. ПДВ 20 % - 6 652 873,11 грн. У 2023 році вартість виконаних робіт за договірною ціною становила 33 124 192,18 грн (тридцять три мільйони сто двадцять чотири тисячі сто дев’яносто дві гривні 18 копійок) з ПДВ, з урахуванням вартості матеріальних ресурсів від розбирання (демонтажу) у сумі 18 043,21 грн (вісімнадцять тисяч сорок три гривні 21 копійка) з ПДВ та становила до оплати 33 106 148,97 грн (тридцять три мільйони сто шість тисяч сто сорок вісім гривень, 97 копійок), в тому числі ПДВ 5 517 691,50 грн. Відповідно річний план асигнувань на 2024 рік зменшується на 254 495,69 грн (двісті п’ятдесят чотири тисячі чотириста дев’яносто п’ять гривень 69 копійок) та становить 6 811 089,68 грн (шість мільйонів вісімсот одинадцять тисяч вісімдесят девять гривен, 68 копійок), в тому числі ПДВ 1 135 181,61 грн. Річний план асигнувань за 2024 рік повністю відповідає залишку вартості робіт за договірною ціною, який підлягає оплаті.». 3. Договірну ціну викласти у новій редакції (додається).
Номер договору про закупівлю: 352
Договір:
Номер додаткової угоди: 9
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML