Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "МІСЦЕВІ ДОРОГИ ЗАПОРІЗЬКОЇ ОБЛАСТІ" |
Код ЄДРПОУ: | 42698149 |
Вебсайт: | https://dpmdzo.zoda.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 69095, Україна , Запорізька обл., місто Запоріжжя, ВУЛИЦЯ ПОШТОВА, будинок 159-Б |
Контактна особа: |
Руслан Мельник +380612128877 dpmdzo-tdv@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2023 16:11 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 11 серпня 2023 12:56 |
Початок аукціону: | 11 серпня 2023 12:56 |
Очікувана вартість: | 78 014 805,60 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 390 074,03 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція обов’язково повинна супроводжуватись документом, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі - банківська гарантія) з накладенням кваліфікованого електронного підпису гаранту (далі-банк-гарант) відповідно до вимог діючого законодавства. Банківська гарантія обов’язково повинна містити посилання на реквізити закупівлі, її назву та номер на веб-порталі Уповноваженого органу. Банківська гарантія надається у складі тендерної пропозиції у форматі, що дає можливість перевірити кваліфікований електронний підпис банку-гаранта за допомогою ресурсу офіційного веб-сайту Центрального засвідчувального органу Міністерства юстиції України. У разі відсутності або не підтвердження КЕП банківської гарантії, подана учасником тендерна пропозиція відхиляється Замовником. Банківська гарантія надана банком-резидентом України має бути оформлена так відповідати, зокрема, вимогам: постанови правління НБУ від 15.12.2004 № 639 «Про затвердження положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах» та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України 14 грудня 2020 року № 2628 "Про затвердження форми і вимог до забезпечення тендерної пропозиції/пропозиції", з урахуванням вимог, встановлених Законом (з врахуванням Особливостей) та тендерною документацією. Повноваження особи, яка підписує банківську гарантію, повинні бути підтверджені відповідним документом з накладенням КЕП гаранта (у випадку, якщо підписантом не є голова правління). Банківська гарантія надана банком-нерезидентом та долучена Учасником до своєї тендерної пропозиції, має бути оформлена відповідно до уніфікованих правил, які регулюють використання відповідного інструмента та офіційно видані Міжнародною Торгівельною Палатою (Uniform Rulesfor Demand Guarantees, ICC Publication 758 — URDG758 або International Standby Practices, ICC Publication 590 — ISP98). Банківська гарантія, надана банком-нерезидентом, повинна бути авізована через авізуючий банк, що є резидентом України. Учасник у складі тендерної пропозиції подає документ, що підтверджує авізування банківської гарантії, наданої банком-нерезидентом, проведене авізуючим банком-резидентом в електронній формі, з обов’язковим накладанням КЕП авізуючого банку. Розмір забезпечення тендерної пропозиції складає – 2 300 000,00 грн. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції (строк дії гарантії) – не менше 120 календарних днів з дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій. Банківська гарантія має набувати чинності з дня її надання і не містити відкладних умов набуття нею чинності. У разі, якщо Учасник бере участь в одному тендері Замовника, проте за певними лотами, то на кожен лот він надає окрему гарантію. Гарантія має передбачати лише можливість сплати всієї суми, на яку вона видана (часткові сплати-заборонені). В тексті гарантії обов’язково повинно бути зазначено про безвідкличність та безумовність банківської гарантії, а також зобов’язання банку-гаранта сплатити бенефіціару суму банківської гарантії протягом 5 робочих днів з дня отримання банком-гарантом письмової вимоги бенефіціара про сплату суми гарантії. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії в складі тендерної пропозиції надається довідка від банка-гаранта, завірена печаткою банку-гаранту та підписом уповноваженої особи банку-гаранта, яка повинна містити реквізити банківської гарантії, забезпеченої повним грошовим покриттям, дату видачі такої довідки, найменування принципала, його код згідно з Єдиним державним реєстром підприємств та організацій України або реєстраційний номер облікової картки платника податків (або серія (за наявності) та номер паспорта), а також свідчити про забезпечення банківської гарантії відповідним грошовим покриттям в розмірі не меншому ніж це передбачено вимогами тендерної документації (оголошенням про закупівлю) на весь строк дії відповідної банківської гарантії. Також в складі тендерної пропозиції надається виписка з банку-гаранта по рахунку покриття, яка підтверджує зарахування грошового покриття на рахунок покриття, видана банком-гарантом, завірена печаткою банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень такої уповноваженої особи від банку-гаранта. Грошове покриття передбачає списання (перерахування) грошових коштів із поточного рахунку Учасника на рахунок покриття за банківською гарантією. Забороняється надання гарантій, на умовах перерахування грошових коштів на депозитний рахунок. Грошове покриття не може виступати забезпеченням за будь-якими іншими фінансовими зобов’язаннями. Реквізити: Державне підприємство «Місцеві дороги Запорізької області» IBAN: UA168201720355169027024095750 Держказначейська служба України, м.Київ |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 2300000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник даних торгів вимагатиме від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору шляхом внесення на визначений замовником рахунок, відкритий органом, що здійснює казначейське обслуговування замовника, грошової застави в розмірі 5% від вартості договору про закупівлю. До розрахунку суми грошової застави в якості вартості договору про закупівлю приймається ціна тендерної пропозиції переможця процедури закупівлі. Відносини між учасником-переможцем та замовником з приводу забезпечення виконання зобов’язання, що виникають з даного пункту тендерної документації, оформлюються у формі та за змістом, що передбачені Цивільним кодексом України. Замовник повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю відповідно до статті 27 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням Особливостей. Замовник повертає забезпечення виконання Договору про закупівлю після виконання Підрядником всіх умов Договору, зокрема після виконання і приймання всіх передбачених Договором робіт та реєстрації декларації про готовність об'єкта до експлуатації або видачі сертифіката (у разі, якщо це передбачено законодавством). Строк дії забезпечення виконання договору про закупівлю – не менше строку дії такого договору. Учасник надає у складі тендерної пропозиції лист щодо зобов’язання такого учасника на внесення коштів грошової застави в якості забезпечення виконання договору про закупівлю у порядку, передбаченому цією документацією та проєкт документу, яким у відповідності до вимог чинного законодавства регулюються відносини подібного характеру, зміст якого включає умови внесення забезпечення виконання договору про закупівлю, та відповідає вимогам чинного законодавства України. Замовник залишає за собою пріоритетне право на визначення істотних умов правочину щодо надання учасником забезпечення, а відмова учасника на вчинення правочину щодо внесення передбаченого тут забезпечення на умовах, визначених замовником, розцінюватиметься як неукладення договору про закупівлю з вини учасниками, з настанням відповідних наслідків згідно п. 44 Особливостей |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Найбільш економічно вигідною тендерною пропозицією електронна система закупівель визначає тендерну пропозицію, ціна/приведена ціна якої є найнижчою. Єдиним критерієм оцінки пропозицій є ціна.
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату за виконані роботи/надані послуги шляхом перерахування грошових коштів на розрахунковий рахунок Підрядника протягом 7 (семи) робочих днів на підставі підписаних представниками Замовника і Підрядника акту приймання виконаних будівельних робіт за формою КБ-2в та довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати за формою №КБ-3. Фінансові зобов’язання за договором виникають при наявності та у межах бюджетних асигнувань, установлених планами використання бюджетних коштів. Оплата робіт/послуг проводиться у межах одержаних асигнувань на казначейський рахунок Замовника за фактично виконані обсяги робіт згідно Ф № КБ-2в та Ф № КБ-3. Замовник може здійснювати попередню оплату робіт/послуг у розмірі що буде визначено головним розпорядником бюджетних коштів, згідно з Постановою Кабінету Міністрів від 04 грудня 2019 року №1070. У разі визначення головним розпорядником бюджетних коштів попередньої оплати, Замовник за письмовим зверненням Підрядника може прийняти рішення щодо авансування. Підрядник зобов’язується використати таку попередню оплату за цільовим призначенням протягом терміну, встановленого розпорядником коштів та погодженого Замовником. Бюджетні зобов'язання за Договором виникають у разі наявності та в межах виділених бюджетних асигнувань, передбачених планом використання бюджетних коштів, а оплата здійснюється в межах фактичного надходження бюджетних коштів. У разі затримки бюджетного фінансування не з вини Замовника, оплата за надані послуги здійснюється протягом 7 (семи) робочих днів з дати отримання Замовником бюджетного фінансування на свій реєстраційний рахунок, а в разі зміни бюджетного фінансування Замовник повідомляє про це Підрядника. | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2023 16:20 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2023 16:11 |
Додаток 1 до тендерної документації (Кваліфікаційні критерії, вимоги пункту 47 особливостей та інші вимоги).docx | |
03 серпня 2023 16:11 |
Додаток 4 до тендерної документації (транспортна схема).docx | |
03 серпня 2023 16:11 |
Тендерна документація.docx | |
03 серпня 2023 16:11 |
Додаток 3 до тендерної документації (Проект договору).docx | |
03 серпня 2023 16:11 |
Додаток 2 до тендерної документації (Технічне вимоги).doc |
Звернення до Держаудитслужби
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-04-000037 ● e4b6aa4ab7d94d4cac03b0c289e7b1eb
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2023 15:03 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В СУМСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
04.12.2023 №53-З
Суми
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» з урахуванням пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, підпунктів 15,16 пункту 10 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 р. № 2 (зі змінами), доручення Держаудитслужби від 08.11.2023 №003100-18/12934-2023,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Наталія ШЕВЧЕНКО
Додаток
до наказу Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області
від 04.12.2023 №53-З
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу 4 UA-2023-08-03-011054-a 03.08.2023 Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Начальник відділу контролю у сфері закупівель Інна ЮРКО
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-05 09:56:27
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Поточний ремонт автомобільної дороги О080789 Запоріжжя - Біленьке, км 15+756 – км 22+761» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-03-011054-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
1. Просимо надати пояснення яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
3. Крім того, просимо надати документальне підтвердження наявності об’єктивних обставин, що спричинили продовження строку надання послуг за договором додатковими угодами №2 та №3.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-08 11:32:38
Надання пояснень
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на Ваші запитання:
1. Очікувана вартість закупівлі визначена на підставі кошторисного розрахунку складеного відповідно Методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої Наказом Мінінфраструктури від 07.10.2022 р. №753 та затвердженої відомості обсягів робіт (відповідно до затвердженого дефектного акту (додається) на Поточний ремонт автомобільної дороги О080789 Запоріжжя - Біленьке, км 15+756 – км 22+761).
За результатами розрахунків, очікувана вартість закупівлі склала: 78 014 805,60 грн з ПДВ.
Технічні та якісні характеристики предмету закупівлі наведені в додатку № 2 до тендерної документації (додається) та визначені на основі відповідного Дефектного акту. Якість послуг повинна відповідати законодавчо встановленим нормам та здійснюватися відповідно, але не виключно, до діючих норм і правил у дорожньому будівництві:
- НПАОП 63.21-1.01-09 «Правила охорони праці під час будівництва, ремонту та утримання автомобільних доріг»;
- П Г.1-218-113:2009 «Технічні правила ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування України»;
- ДСТУ 3587:2022 «Безпека дорожнього руху. Автомобільні дороги, вулиці та залізничні переїзди. Вимоги до експлуатаційного стану»;
- ДСТУ 8749:2017 Безпека дорожнього руху. Огородження та організація дорожнього руху в місцях проведення дорожніх робіт;
- ДСТУ 4100:2021 «Безпека дорожнього руху. Знаки дорожні. Загальні технічні умови. Правила застосування»;
- ДСТУ 2587:2021 Безпека дорожнього руху. Розмітка дорожня. Загальні технічні умови;
- ДСТУ 8959:2019 «Асфальтобетонні суміші та асфальтобетон дорожні на основі бітумів, модифікованих полімерами. Технічні умови»;
- ДСТУ Б В.2.7-119:2011 «Суміші асфальтобетонні і асфальтобетон дорожній та аеродромний. Технічні умови».
2. Посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості
предмета закупівлі - https://dpmdzo.zoda.gov.ua/dialnist/derzavni_zakupivli
3. Додаткову угоду №2 до договору ПР-ЗБ-0923-1 від 21.09.2023 (далі – Договір) укладено у зв’язку зі зверненням Підрядника (лист 1 додається) та на підставі п. 1.4 Договору. Об’єктивною обставиною для укладення додаткової угоди є несприятливі погодні умови, що підтверджується Довідками Запорізького обласного центру з гідрометеорології (додаються). Даною додатковою угодою сторони узгодили Графік виконання робіт в новій редакції з продовженням строків виконання певних видів робіт в межах загального строку виконання робіт згідно п. 5.2. Договору.
Додаткову угоду №3 до Договору укладено у зв’язку зі зверненням Підрядника (лист 2 додається) та на підставі п. 1.4 Договору. Об’єктивною обставиною для укладення додаткової угоди є несприятливі погодні умови, що підтверджується Довідкою Запорізького обласного центру з гідрометеорології (додається). Даною додатковою угодою сторони узгодили Графік виконання робіт в новій редакції з продовженням строків виконання певних видів робіт в межах загального строку виконання робіт згідно п. 5.2. Договору.
Додатки:
1. Договір.
2. Дефектний акт.
3. Додаток 2 до тендерної документації (Технічне вимоги).
4. Листи від підрядника з додатками.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-08 15:33:21
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Поточний ремонт автомобільної дороги О080789 Запоріжжя - Біленьке, км 15+756 – км 22+761» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-03-011054-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати інформацію яким чином вами перевірено відсутність підстави для відхилення, визначеної підпунктом 10 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 11.07.2023, з огляду на те, що в тендерній документації відсутня вимога щодо надання учасниками торгів/переможцем торгів антикорупційної програми чи наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-11 11:13:07
Надання пояснень
Надання пояснень
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на Ваше запитання:
Запит на пояснення, що надійшов від Північно-Східного офісу Держаудитслужби ( обл.), не містить інформації про конкретного учасника процедури, щодо якого Замовник має надати інформацію, а тому Замовником надається узагальнена відповідь та пояснення, що стосуються усіх учасників процедури.
Повідомляємо про те, що Тендерна документація до закупівлі UA-2023-08-03-011054-a складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 47 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом);
Відповідно до абзаців 16 та 17 пункту 47 Особливостей:
УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ПІДТВЕРДЖУЄ ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ, ЗАЗНАЧЕНИХ В ЦЬОМУ ПУНКТІ (КРІМ ПІДПУНКТІВ 1 І 7, АБЗАЦУ ЧОТИРНАДЦЯТОГО ЦЬОГО ПУНКТУ), ШЛЯХОМ САМОСТІЙНОГО ДЕКЛАРУВАННЯ ВІДСУТНОСТІ ТАКИХ ПІДСТАВ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ ПІД ЧАС ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.
ЗАМОВНИК НЕ ВИМАГАЄ ВІД УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ПІД ЧАС ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ БУДЬ-ЯКИХ ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ, ВИЗНАЧЕНИХ У ЦЬОМУ ПУНКТІ (КРІМ АБЗАЦУ ЧОТИРНАДЦЯТОГО ЦЬОГО ПУНКТУ), КРІМ САМОСТІЙНОГО ДЕКЛАРУВАННЯ ВІДСУТНОСТІ ТАКИХ ПІДСТАВ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО АБЗАЦУ ШІСТНАДЦЯТОГО ЦЬОГО ПУНКТУ.
Отже, у Замовника відсутні законні підстави вимагати будь-які документи від УЧАСНИКІВ на підтвердження відсутності підстави для відхилення, визначеної підпунктом 10 пункту 47 Особливостей.
Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей:
ПЕРЕМОЖЕЦЬ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СТРОК, ЩО НЕ ПЕРЕВИЩУЄ ЧОТИРИ ДНІ З ДАТИ ОПРИЛЮДНЕННЯ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ, ПОВИНЕН НАДАТИ ЗАМОВНИКУ ШЛЯХОМ ОПРИЛЮДНЕННЯ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ, ЗАЗНАЧЕНИХ У ПІДПУНКТАХ 3, 5, 6 І 12 ТА В АБЗАЦІ ЧОТИРНАДЦЯТОМУ ЦЬОГО ПУНКТУ.
Отже, ПЕРЕМОЖЕЦЬ закупівлі не повинен шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель або іншим способом надавати документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпункті 10 пункту 47 Особливостей.
Таким чином, відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі і на дату проведення закупівлі) Замовник здійснив перевірку відсутності підстави для відхилення, визначеної підпунктом 10 пункту 47 Особливостей у Учасників (в тому числі переможця закупівлі) шляхом перевірки САМОСТІЙНОГО ДЕКЛАРУВАННЯ ВІДСУТНОСТІ ТАКИХ ПІДСТАВ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ такими учасниками.
Замовником встановлено, що під час подання тендерних пропозицій, кожен учасник закупівлі самостійно задекларував відсутність підстав визначених у пункті 47 Особливостей, зокрема і підпункті 10 пункту 47.
Будь-яка особа, в тому числі і представники Північно-Східного офісу Держаудитслужби ( обл.) можуть перевірити вищевказану інформацію про учасників через систему Prozorro у відповідних полях.
До пояснення додаються скріншоти з системи Prozorro з відображенням місцезнаходження відповідних полів у закупівлі та їх структури.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-08 15:33:28
Запит замовнику на пояснення
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: «Поточний ремонт автомобільної дороги О080789 Запоріжжя - Біленьке, км 15+756 – км 22+761» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-03-011054-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» та підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Північно-східного офісу Держаудитслужби в Сумській області, затвердженого наказом Північно-східного офісу Держаудитслужби від 25 серпня 2016 року № 2, постала потреба в отриманні пояснення (інформації, документів).
Просимо надати інформацію яким чином вами перевірено відсутність підстави для відхилення, визначеної підпунктом 10 пункту 47 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, в редакції від 11.07.2023, з огляду на те, що в тендерній документації відсутня вимога щодо надання учасниками торгів/переможцем торгів антикорупційної програми чи наказу про призначення уповноваженого з реалізації антикорупційної програми.
Інформацію (пояснення та документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня отримання цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-11 11:18:14
Надання пояснень
Надання пояснень
В порядку ч. 5 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на Ваше запитання:
Запит на пояснення, що надійшов від Північно-Східного офісу Держаудитслужби ( обл.), не містить інформації про конкретного учасника процедури, щодо якого Замовник має надати інформацію, а тому Замовником надається узагальнена відповідь та пояснення, що стосуються усіх учасників процедури.
Повідомляємо про те, що Тендерна документація до закупівлі UA-2023-08-03-011054-a складена у відповідності до вимог Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та Постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості).
Відповідно до пункту 47 Особливостей Замовник приймає рішення про відмову учаснику процедури закупівлі в участі у відкритих торгах та зобов’язаний відхилити тендерну пропозицію учасника процедури закупівлі в разі, коли:
10) юридична особа, яка є учасником процедури закупівлі (крім нерезидентів), не має антикорупційної програми чи уповноваженого з реалізації антикорупційної програми, якщо вартість закупівлі товару (товарів), послуги (послуг) або робіт дорівнює чи перевищує 20 млн. гривень (у тому числі за лотом);
Відповідно до абзаців 16 та 17 пункту 47 Особливостей:
УЧАСНИК ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ПІДТВЕРДЖУЄ ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ, ЗАЗНАЧЕНИХ В ЦЬОМУ ПУНКТІ (КРІМ ПІДПУНКТІВ 1 І 7, АБЗАЦУ ЧОТИРНАДЦЯТОГО ЦЬОГО ПУНКТУ), ШЛЯХОМ САМОСТІЙНОГО ДЕКЛАРУВАННЯ ВІДСУТНОСТІ ТАКИХ ПІДСТАВ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ ПІД ЧАС ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ.
ЗАМОВНИК НЕ ВИМАГАЄ ВІД УЧАСНИКА ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ПІД ЧАС ПОДАННЯ ТЕНДЕРНОЇ ПРОПОЗИЦІЇ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ БУДЬ-ЯКИХ ДОКУМЕНТІВ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ, ВИЗНАЧЕНИХ У ЦЬОМУ ПУНКТІ (КРІМ АБЗАЦУ ЧОТИРНАДЦЯТОГО ЦЬОГО ПУНКТУ), КРІМ САМОСТІЙНОГО ДЕКЛАРУВАННЯ ВІДСУТНОСТІ ТАКИХ ПІДСТАВ УЧАСНИКОМ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ ВІДПОВІДНО ДО АБЗАЦУ ШІСТНАДЦЯТОГО ЦЬОГО ПУНКТУ.
Отже, у Замовника відсутні законні підстави вимагати будь-які документи від УЧАСНИКІВ на підтвердження відсутності підстави для відхилення, визначеної підпунктом 10 пункту 47 Особливостей.
Відповідно до абзацу 15 пункту 47 Особливостей:
ПЕРЕМОЖЕЦЬ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ У СТРОК, ЩО НЕ ПЕРЕВИЩУЄ ЧОТИРИ ДНІ З ДАТИ ОПРИЛЮДНЕННЯ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ ПОВІДОМЛЕННЯ ПРО НАМІР УКЛАСТИ ДОГОВІР ПРО ЗАКУПІВЛЮ, ПОВИНЕН НАДАТИ ЗАМОВНИКУ ШЛЯХОМ ОПРИЛЮДНЕННЯ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ ДОКУМЕНТИ, ЩО ПІДТВЕРДЖУЮТЬ ВІДСУТНІСТЬ ПІДСТАВ, ЗАЗНАЧЕНИХ У ПІДПУНКТАХ 3, 5, 6 І 12 ТА В АБЗАЦІ ЧОТИРНАДЦЯТОМУ ЦЬОГО ПУНКТУ.
Отже, ПЕРЕМОЖЕЦЬ закупівлі не повинен шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель або іншим способом надавати документи, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпункті 10 пункту 47 Особливостей.
Таким чином, відповідно до норм чинного законодавства (в тому числі і на дату проведення закупівлі) Замовник здійснив перевірку відсутності підстави для відхилення, визначеної підпунктом 10 пункту 47 Особливостей у Учасників (в тому числі переможця закупівлі) шляхом перевірки САМОСТІЙНОГО ДЕКЛАРУВАННЯ ВІДСУТНОСТІ ТАКИХ ПІДСТАВ В ЕЛЕКТРОННІЙ СИСТЕМІ ЗАКУПІВЕЛЬ такими учасниками.
Замовником встановлено, що під час подання тендерних пропозицій, кожен учасник закупівлі самостійно задекларував відсутність підстав визначених у пункті 47 Особливостей, зокрема і підпункті 10 пункту 47.
Будь-яка особа, в тому числі і представники Північно-Східного офісу Держаудитслужби ( обл.) можуть перевірити вищевказану інформацію про учасників через систему Prozorro у відповідних полях.
До пояснення додаються скріншоти з системи Prozorro з відображенням місцезнаходження відповідних полів у закупівлі та їх структури.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 15 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 грудня 2023 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-5
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 серпня 2023 13:25
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
69 820 000,00
UAH з ПДВ
|
68 649 775,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Автомагістраль-Південь" |
76 000 000,00
UAH з ПДВ
|
69 039 849,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД" |
76 454 000,00
UAH з ПДВ
|
75 999 999,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Відхилено |
68 649 775,00
UAH з ПДВ
|
24 серпня 2023 14:01
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 22 серпня 2023 18:14
|
ТОВ "Автомагістраль-Південь" #34252469 |
Відхилено |
69 039 849,00
UAH з ПДВ
|
28 серпня 2023 16:16
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 серпня 2023 15:46
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БУДІВЕЛЬНО-МОНТАЖНА ФІРМА "ЕТАЛОН-БУД" #41925143 |
Переможець |
75 999 999,00
UAH з ПДВ
|
07 вересня 2023 14:08
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 06 вересня 2023 11:34
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 травня 2024 15:20
|
Угода від 24.05.2024.pdf | укладений |
29 травня 2024 15:17
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 травня 2024 14:29
|
Додаткова угода №6.pdf | зміни до договору |
03 травня 2024 14:19
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 грудня 2023 16:16
|
Додаткова угода №5 від 25 грудня 2023 року (ПР-ЗБ-0923-1).PDF | зміни до договору |
25 грудня 2023 16:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 грудня 2023 15:23
|
Додаткова угода №4 від 08 грудня 2023 року (ПР-ЗБ-0923-1).pdf | зміни до договору |
13 грудня 2023 15:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
30 листопада 2023 14:49
|
Додаткова угода №3 від 29 листопада 2023 року (ПР-ЗБ-0923-1).pdf | зміни до договору |
30 листопада 2023 14:44
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 листопада 2023 14:03
|
Додаткова угода №2 від 10 листопада 2023 року (ПР-ЗБ-0923-1).pdf | зміни до договору |
13 листопада 2023 14:01
|
Електронний підпис | зміни до договору |
04 жовтня 2023 13:59
|
Додаткова угода №1 від 29 вересня 2023 року (Біленьке).pdf | зміни до договору |
04 жовтня 2023 11:04
|
Електронний підпис | укладений |
25 вересня 2023 12:31
|
Договір № ПР-ЗБ-0923-1 від 21 вересня 2023 року.pdf | укладений |
25 вересня 2023 12:29
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 29 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 04 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України № 1070 від 04.12.2019 «Деякі питання здійснення розпорядниками (одержувачами) бюджетних коштів попередньої оплати товарів, робіт і послуг, що закуповуються за бюджетні кошти», наказу департаменту житлово-комунального господарства та будівництва Запорізької обласної державної адміністрації «Про попередню оплату товарів, робіт і послуг за бюджетні кошти на 2023 рік» від 21.04.2023 №43 та на підставі п. 4.4 договору № ПР-ЗБ-0923-1 від 21.09.2023 (далі - Договір), встановити, що розмір попередньої оплати для надання послуг по Договору становить 21 280 000,00 грн. (двадцять один мільйон двісті вісімдесят тисяч гривень 00 коп.). Попередня оплата надається на строк - не більше 60 (шістдесят) календарних днів з дня її отримання Підрядником. 2. Викладено Розділ 18 Договору «Місцезнаходження та банківські реквізити Сторін» в новій редакції |
Номер договору про закупівлю: | ПР-ЗБ-0923-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 10 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зверненням Підрядника (лист від 09.11.2023 №116 «Про продовження терміну виконання робіт за Договором») та на підставі п. 1.4 договору № ПР-ЗБ-0923-1 від 21.09.2023 (далі - Договір), сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору: викласти Додаток №4 «Графік виконання робіт» до договору в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | ПР-ЗБ-0923-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зверненням Підрядника та на підставі п. 1.4 договору від 21.09.2023 № ПР-ЗБ-0923-1 (далі - Договір), сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору: викласти Додаток №4 «Графік виконання робіт» до договору в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | ПР-ЗБ-0923-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | У зв’язку зі зверненням Підрядника та на підставі п. 1.4 договору від 21.09.2023 № ПР-ЗБ-0923-1 (далі - Договір), сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору: - викласти пункт 5.2. розділу 5. Місце, порядок та строк виконання робіт в наступній редакції: «5.2. Строк виконання робіт/надання послуг: по 01.05.2024 року.»; - викласти пункт 13.1. розділу 13. Строк дії Договору в наступній редакції: «13.1. Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє по 01.05.2024 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.»; - викласти Додаток №4 «Графік виконання робіт» до Договору в новій редакції, що додається; - викласти Додаток №5 «План фінансування» до Договору в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | ПР-ЗБ-0923-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти Додаток №5 «План фінансування» до Договору № ПР-ЗБ-0923-1 від 21.09.2023 в новій редакції, що додається. |
Номер договору про закупівлю: | ПР-ЗБ-0923-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 квітня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 03 травня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, уклали цю додаткову угоду про таке: 1. У зв’язку зі зверненням Підрядника та на підставі п. 1.4 договору від 21.09.2023 № ПР-ЗБ-0923-1 (далі – Договір), сторони дійшли взаємної згоди внести зміни до Договору: - викласти пункт 5.2. розділу 5. Місце, порядок та строк виконання робіт Договору в наступній редакції: «5.2. Строк виконання робіт/надання послуг: до 24.05.2024 року.»; - викласти пункт 13.1. розділу 13. Строк дії Договору в наступній редакції: «13.1. Договір вважається укладеним і набирає чинності з моменту його підписання Сторонами і діє до 24.05.2024 року, а в частині розрахунків та гарантійних зобов’язань – до повного виконання Сторонами своїх зобов’язань.»; - викласти Додаток №4 «Графік виконання робіт» до Договору в новій редакції, що додається; - викласти Додаток №5 «План фінансування» до договору в новій редакції, що додається. 2. Всі інші умови Договору залишаються без змін. 3. Ця додаткова угода складена у двох оригінальних примірниках, кожен з яких має однакову юридичну силу. |
Номер договору про закупівлю: | ПР-ЗБ-0923-1 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 6 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |