Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ З БУДІВНИЦТВА, РЕМОНТУ ТА РЕКОНСТРУКЦІЇ ДЕПАРТАМЕНТУ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА ХАРКІВСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04058516 |
Місцезнаходження: | 61003, Україна , Харківська обл., місто Харків, МАЙДАН КОНСТИТУЦІЇ, будинок 7 |
Контактна особа: |
Саріогло Станіслав 0577252879 ukstender87@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2023 14:37 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 15 серпня 2023 15:45 |
Початок аукціону: | 15 серпня 2023 15:45 |
Очікувана вартість: | 17 307 403,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 86 537,02 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Вид забезпечення: застава. Розмір забезпечення складає 1 % вартості договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься учасником-переможцем шляхом перерахування коштів на розрахунковий рахунок Замовника. Реквізити Замовника: Отримувач: Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради ЄДРПОУ: 04058516 61003, Харківська обл., м. Харків, майдан Конституції, будинок 7 Розрахунковий рахунок: UA748201720355109005000032463 Державна казначейська служба України, м. Київ Призначення платежу: забезпечення виконання договору про закупівлю: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківській ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області» по вул. Барабашова, 38-Б в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація); без ПДВ. Підтвердженням надання забезпечення виконання договору про закупівлю є наявність у переможця оригіналу платіжного доручення на перерахування застави, яке завантажуються в електронну систему закупівель (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш. та/або надається Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю. У складі тендерної пропозиції учасникам обов’язково надається гарантійний лист про те, що вони мають фінансову спроможність перерахувати забезпечення виконання договору в повному обсязі. Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів із дня настання зазначених обставин. Умови не повернення забезпечення виконання договору про закупівлю встановлюються відповідно до чинного законодавства України. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки проводяться шляхом перерахування Замовником коштів на поточний рахунок Підрядника на підставі акта приймання виконаних будівельних робіт (КБ-2в), довідки про вартість виконаних будівельних робіт та витрати (КБ-3). Розрахунки за виконані роботи здійснюються Замовником по мірі надходження коштів з державного бюджету в межах відповідних бюджетних асигнувань. Такі умови фінансування виключають пред'явлення штрафних санкцій щодо оплати робіт. | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2023 14:38 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2023 14:37 |
Додаток № 2.pdf | |
03 серпня 2023 14:37 |
Додаток №1.pdf | |
03 серпня 2023 14:37 |
Додаток №3.pdf | |
03 серпня 2023 14:37 |
Додаток № 4.pdf | |
03 серпня 2023 14:37 |
тендерна документація.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-09-000073 ● 788068fa307945f29d68ad85dca42ce3
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2023 20:49 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
09.10.2023 № 223
(дата)
м. Харків
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північно-східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Підстава: доповідна записка заступника начальника відділу контролю у сфері закупівель Північно-східного офісу Держаудитслужби Аляб’євої О.М. від 09.10.2023 року.
Начальник Станіслав КОСІНОВ
Додаток
до наказу Північно-східного офісу
Держаудитслужби
від 09.10.2023 № 223
Витяг з переліку процедур для здійснення моніторингу закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу
7 UA-2023-08-03-008243-a 03.08.2023 інформація, отримана від органів державної влади, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель оприлюдненій в електронній системі закупівель
Заступник начальника відділу
контролю у сфері закупівель Ольга АЛЯБ’ЄВА
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-12 14:00:25
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Капітального ремонту з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківській ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області» по вул. Барабашова, 38-Б в м. Харків (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-03-008243-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні (інформації та документів):
1. Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, визначено розмір витрат та очікувану вартість предмета закупівлі, з наданням відповідних підтверджуючих документів?
Також, необхідно надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів), на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
2. Пояснити причину встановлення в додатку 4 до тендерної документації (пункт 2.2 проекту договору) гарантійного терміну на надійність і якість виконаних робіт і можливість експлуатації об’єкта протягом 5 років з дати приймання робіт у повному обсязі Замовником.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-13 16:39:16
Пояснення стосовно процедури закупівлі: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківській ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області» по вул. Барабашова, 38-Б в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Пояснення стосовно процедури закупівлі: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківській ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області» по вул. Барабашова, 38-Б в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) надаємо пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківській ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області» по вул. Барабашова, 38-Б в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Щодо першого питання запиту повідомляємо про таке:
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі: Капітальний ремонт з усунення аварій у капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківській ліцей №107 Харківської міської ради Харківської області» по вул. Барабашова, 38-Б в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація) (номер тендеру в ЦБД UA-2023-08-03-008243-а), його очікувана вартість визначені згідно з кошторисною частиною проєктної документації.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) на офіційному веб-сайті Харківської міської ради опубліковане, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмету закупівлі та його очікуваної вартості: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківській ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області» по вул. Барабашова, 38-Б в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація), ознайомитися можна за посиланням:
https://www.city.kharkiv.ua/uk/document/-68514.html
Щодо другого питання запиту повідомляємо про таке:
Частинами 1, 2 ст. 837 Цивільного кодексу України (далі – ЦК України) передбачено, що за договором підряду одна сторона (підрядник) зобов'язується на свій ризик виконати певну роботу за завданням другої сторони (замовника), а замовник зобов'язується прийняти та оплатити виконану роботу. Договір підряду може укладатися на виготовлення, обробку, переробку, ремонт речі або на виконання іншої роботи з переданням її результату замовникові.
Відповідно до ст. 857 ЦК України робота, виконана підрядником, має відповідати умовам договору підряду, а в разі їх відсутності або неповноти - вимогам, що звичайно ставляться до роботи відповідного характеру. Виконана робота має відповідати якості, визначеній у договорі підряду, або вимогам, що звичайно ставляться, на момент передання її замовникові. Результат роботи в межах розумного строку має бути придатним для використання відповідно до договору підряду або для звичайного використання роботи такого характеру.
Згідно зі ст. 859 ЦК України якщо договором або законом передбачено надання підрядником замовникові гарантії якості роботи, підрядник зобов'язаний передати замовникові результат роботи, який має відповідати вимогам статті 857 цього Кодексу протягом усього гарантійного строку. Гарантія якості роботи поширюється на все, що становить результат роботи, якщо інше не встановлено договором підряду.
У відповідності до ст. 875 ЦК України за договором будівельного підряду підрядник зобов'язується збудувати і здати у встановлений строк об'єкт або виконати інші будівельні роботи відповідно до проектно-кошторисної документації, а замовник зобов'язується надати підрядникові будівельний майданчик (фронт робіт), передати затверджену проектно-кошторисну документацію, якщо цей обов'язок не покладається на підрядника, прийняти об'єкт або закінчені будівельні роботи та оплатити їх. Договір будівельного підряду укладається на проведення нового будівництва, капітального ремонту, реконструкції (технічного переоснащення) підприємств, будівель (зокрема житлових будинків), споруд, виконання монтажних, пусконалагоджувальних та інших робіт, нерозривно пов'язаних з місцезнаходженням об'єкта.
Тобто, за змістом зазначеної норми предметом будівельного підряду є одержаний в процесі виконання договору будівельного підряду результат робіт у вигляді завершеного будівництвом об'єкту або закінчених будівельних робіт, які виконані підрядником відповідно до проектно-кошторисної документації на замовлення замовника та прийняті і оплачені останнім.
Відповідно до п. 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.12.2005 № 668, підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації. Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом.
Згідно зі ст. 884 ЦК України підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом.
Чинне законодавство розмежовує поняття «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва».
Відповідно до ст. 2 Закону України «Про фінансово-кредитні механізми і управління майном при будівництві житла та операціях з нерухомістю» об'єкт будівництва – будівля, споруда або комплекс споруд, будівництво яких організує забудовник та фінансування будівництва яких здійснює управитель за рахунок отриманих в управління коштів.
Згідно з п. 1 Порядку розроблення проектної документації на будівництво об'єктів, затвердженого наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 16.05.2011 № 45, об'єкт будівництва – будинки, будівлі, споруди будь-якого призначення, їх комплекси, лінійні об'єкти інженерно-транспортної інфраструктури;
З вищевказаного вбачається, що норми чинного законодавства України містять імперативні приписи стосовно мінімального гарантійного строку експлуатації тривалістю у десять років саме для об'єктів будівництва, якими є будинки, будівлі, споруди, їх комплекси, а не окремо до кожного з видів робіт, що входять до комплексу робіт, пов'язаних із капітальним будівництвом.
У той же час норми чинного законодавства України не встановлюють мінімального гарантійного строку якості виконаних підрядних робіт.
У п. 2.2 розділу ІІ Договору Сторони домовились, що Підрядник гарантує надійність і якість виконаних робіт і можливість експлуатації об’єкта протягом 5 років.
Предметом Договору є виконання Підрядником аварійно-відновлювальних робіт (капітальний ремонт) багатоквартирного житлового будинку. Вказані роботи є роботами, що спрямовані на здійснення заходів щодо ліквідації наслідків збройної агресії російської федерації, а саме: відновлення конструктивних елементів пошкодженого житлового будинку, визначених у технічній специфікації (проєктній документації), які за своєю правовою природою не являються об'єктом будівництва.
Отже, проаналізувавши вищевикладене, Сторони врегулювали на власний розсуд свої відносини у п. 2.2 розділу ІІ Договору, що відповідає принципу свободи договору та не суперечить нормам чинного законодавства.
Враховуючи вищезазначене, Управління з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради, підтверджує дотримання норм діючого законодавства при проведенні процедури закупівлі: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківській ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області» по вул. Барабашова, 38-Б в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-16 12:31:54
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі Капітального ремонту з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківській ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області» по вул. Барабашова, 38-Б в м. Харків (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація) (інформацію про закупівлю оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-03-008243-a ) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні (інформації та документів):
1. Поясніть будь-ласка, яким чином Учасником процедури закупівель виконано вимоги пункт 6 розділу 6 тендерної документації Замовника, а саме: надання підтвердження забезпечення виконання договору про закупівлю, а саме оригіналу платіжного доручення на перерахування застави, яке завантажуються в електронну систему закупівель (за умови технічної можливості електронної системи закупівель) у сканованому вигляді у форматі .pdf та інш. та/або надання Замовнику у паперовому вигляді не пізніше дати укладення договору про закупівлю?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-17 12:59:09
Пояснення стосовно процедури закупівлі: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківській ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області» по вул. Барабашова, 38-Б в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Відповідно до частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (зі змінами) (далі – Закон) надаємо пояснення через електронну систему закупівель стосовно процедури закупівлі: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківській ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області» по вул. Барабашова, 38-Б в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Управлінням з будівництва, ремонту та реконструкції Департаменту житлово-комунального господарства Харківської міської ради було оголошено про проведення відкритих торгів на закупівлю: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківській ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області» по вул. Барабашова, 38-Б в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація).
Переможцем вищезазначеної закупівлі, ТОВАРИСТВОМ З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ББ УКРАЇНА», відповідно до пункту 6 розділу VI. «Результати процедури закупівлі та укладання договору про закупівлю» тендерної документації, в день укладення договору про закупівлю було внесено забезпечення виконання договору про закупівлю. Документальне підтвердження щодо внесення переможцем торгів на закупівлю: Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківській ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області» по вул. Барабашова, 38-Б в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація), забезпечення виконання договору про закупівлю, додається. (платіжна інструкція № 158 від 01 вересня 2023 р. на суму 168 201 грн. 20 коп. (сто шістдесят вісім тисяч двісті одна гривня 20 копійок).
Надання інформації про усунення порушення замовником
Інформація про вжиття заходів щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель 09 жовтня 2023 року Північно-східним офісом Держаудитслужби (надалі за текстом – Держаудитслужба) розпочато моніторинг закупівлі за предметом «Капітальний ремонт з усунення аварій у Комунальному закладі «Харківській ліцей № 107 Харківської міської ради Харківської області» по вул. Барабашова, 38-Б в м. Харків (45453000-7 – капітальний ремонт і реставрація)» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-03-008243-a). 13 та 17 жовтня 2023 року Замовником були надані пояснення на запити Держаудитслужби на надання пояснення. 20 жовтня 2023 року за результатами моніторингу Держаудитслужбою складено висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-2023-08-03-008243-a, у констатуючий частині якого зокрема вказано, що мінімально можливий гарантійний строк якості закінчених робіт капітального ремонту становить 10 років. В договорі підряду сторони можуть узгодити або визначений законодавчо термін в 10 років або більший ніж 10 років. Таким чином, положення пункту 2.2 проекту договору, що є невід’ємною частиною тендерної документації та Договору, суперечать вимогам абзацу третього пункту 103 Постанови № 668 та статті 884 ЦКУ. З огляду на вказане, Держаудитслужбою зазначено, що за результатами аналізу питання відповідності вимог тендерної документації Замовника вимогам Закону установлено порушення вимог абзацу 1 частини третьої статті 22 Закону та вимог пункту 28 Постанови № 1178. За результатами аналізу питання відповідності умов договору основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону встановлено порушення вимог частини першої статті 41 Закону в частині невідповідності нормам ЦКУ. За результатами аналізу питання визначення предмета закупівлі; відображення закупівлі у річному плані; оприлюднення інформації про закупівлю; розгляду тендерної пропозиції учасника ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «ББ Україна»; своєчасності укладання договору про закупівлю; відповідності умов договору умовам тендерної пропозиції ТОВ «ББ Україна»; дотримання вимог Постанова № 710; надання відповіді на запит органу державного фінансового контролю про надання пояснень щодо прийняття рішень та/або вчинення дій чи бездіяльності, які є предметом дослідження в рамках моніторингу закупівлі - порушень не встановлено Одночасно для Замовника визначено наступні зобов’язання щодо усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель: З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері публічних закупівель, керуючись статтями 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) ПІВНІЧНО-СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявленого порушення шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель додаткової угоди щодо приведення у відповідність умов Договору відповідно до вимог абзацу третього пункту 103 Постанови № 668 та статті 884 ЦКУ та протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про вжиття таких заходів. Враховуючи вищевикладене, Замовник зауважує, що відповідно до п. 103 Загальних умов укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 01.12.2005 № 668, підрядник гарантує якість закінчених робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проектній документації, та можливість їх експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій встановлюються у договорі підряду з урахуванням вимог до цих робіт і конструкцій, визначених у проектній документації. Гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва становить десять років від дня його прийняття замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором підряду або законом. Згідно зі ст. 884 ЦК України підрядник гарантує досягнення об'єктом будівництва визначених у проектно-кошторисній документації показників і можливість експлуатації об'єкта відповідно до договору протягом гарантійного строку, якщо інше не встановлено договором будівельного підряду. Гарантійний строк становить десять років від дня прийняття об'єкта замовником, якщо більший гарантійний строк не встановлений договором або законом. Таким чином, з викладеного чітко вбачається, що чинне законодавство розмежовує поняття «гарантійний строк якості закінчених робіт» та «гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва». При цьому, звертаємо увагу, що норми чинного законодавства України містять імперативні приписи стосовно мінімального гарантійного строку саме експлуатації об’єкту будівництва тривалістю у десять років, в той же час норми чинного законодавства України не встановлюють мінімального гарантійного строку якості виконаних підрядних робіт. В цьому аспекті слід зазначити, що проєкт договору про закупівлю у складі тендерної документації та укладений договір у п. 2.2. містив умову щодо гарантійного строку саме якості виконаних робіт, в той час як гарантійний строк експлуатації об'єкта будівництва чітко визначений у чинному законодавстві України – 10 років, при цьому більшого гарантійного строку у даному договорі не визначалось, тому додатково про вказаний гарантійний строк не вказується. Таким чином, положення п. 2.2. договору стосуються лише гарантійних строків щодо якості виконаних робіт та жодним чином не стосуються гарантійний строків експлуатації об’єкта будівництва. З огляду на виникнення деяких суперечностей у тлумаченні вказаного пункту, з метою реагування на висновок ПІВНІЧНО-СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ, 25 жовтня 2023 року Замовником в електронній системі закупівель опубліковано Додаткову угоду № 1 від 24.10.2023 р. до договору № 655 від 01.09.2023 р., в якій Розділ ІІ. «ЯКІСТЬ БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ» викладено в новій редакції. Крім того, зазначаємо, що вищевказане положення договору не призвело та не могло призвести до жодних негативних наслідків, оскільки, як зазначалося вище, сторони у п. 2.2. договору погодили лише гарантійний строк щодо якості виконаних робіт, в той час як гарантійний строк експлуатації об’єкта будівництва чітко визначений в законодавстві, що підтверджує відсутність порушення законодавства у сфері публічних закупівель та відповідно виключає можливість притягнення до відповідальності осіб, відповідальних за проведення вищевказаної закупівлі. З метою недопущення у подальшому будь-яких неточностей та/або протирічь з вищевикладених питань, Замовником проведено відповідні роз’яснювальні роботи, в тому числі і звернуто увагу на стилістику викладення положень проєктів договорів в подальшій роботі. Таким чином, Замовником усунуто порушення законодавства у сфері публічних закупівель та повністю виконано зобов’язання Держаудитслужби (п. 3 Висновку). Одночасно з вищевказаною інформацією в електронну систему закупівель буде додано письмові підтвердження про вжиття заходів щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель (Додаткова угода № 1 договору № 655 від 01.09.2023р).
2023-10-26 17:24:42
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 04 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Умови договору не відповідають основним вимогам до укладання договорів відповідно до норм Закону.)
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 серпня 2023 16:08
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ББ УКРАЇНА" |
16 820 120,00
UAH з ПДВ
|
16 820 120,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "КОНСТРУКТОРСЬКЕ БЮРО ГАРАНТ" |
17 307 402,99
UAH з ПДВ
|
17 307 402,99
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ББ УКРАЇНА" #42871953 |
Переможець |
16 820 120,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2023 13:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
22 січня 2024 09:46
|
Електронний підпис | зміни до договору |
17 січня 2024 09:17
|
Додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
17 січня 2024 09:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:07
|
Додаткова угода № 3.pdf | зміни до договору |
29 грудня 2023 10:05
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2023 18:02
|
Додаткова угода № 2.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2023 18:02
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 жовтня 2023 17:46
|
Додаткова угода № 1.pdf | зміни до договору |
25 жовтня 2023 17:45
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2023 16:10
|
Договір.pdf | укладений |
01 вересня 2023 16:09
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Розділ ІІ. «ЯКІСТЬ БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ» викласти в новій редакції: «ІІ. ЯКІСТЬ БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ 2.1. Підрядник повинен виконати Замовнику передбачені цим Договором роботи, якість яких відповідає умовам Державних стандартів України, Цивільного та Господарського кодексів України та відповідних нормативно-правових актів. 2.2. Підрядник гарантує якість виконаних робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проєктній документації та можливість експлуатації протягом гарантійного строку. Строк гарантії на якість закінчених робіт встановлюється 10 років з дати приймання робіт у повному обсязі Замовником. 2.3. У разі виявлення, в термін гарантійного строку, у закінчених роботах або в об’єкті будівництва недоліків (дефектів) Підрядник, за письмовою вимогою Замовника зобов'язаний усунути за свій рахунок недоробки, що виникли протягом гарантійного строку і зумовлені виконанням робіт з порушенням діючих Державних стандартів України, умов Договору. Перелік недоробок і дефектів визначається дефектним актом, що укладається Сторонами. В акті в обов’язковому порядку фіксується дата виявлення дефектів і строк їх усунення. При відмові Підрядника брати участь у складанні дефектного акта він може складатись з залученням спеціалістів незаінтересованих органів. 2.4. Якщо Підрядник протягом строку, визначеного в акті, не усуне недоліки у виконаних роботах, Замовник має право усунути недоліки силами іншого виконавця з оплатою цих витрат Підрядником.». |
Номер договору про закупівлю: | 655 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 16 803 554 грн 28 коп. (шістнадцять мільйонів вісімсот три тисячі п’ятсот п’ятдесят чотири грн 28 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 2 800 592 грн 38 коп. (два мільйони вісімсот тисяч п’ятсот дев’яносто дві грн 38 коп.).». 2. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.7. Фінансування робіт здійснюється за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів (об’єктів, заходів), спрямованих на ліквідацію наслідків збройної агресії відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 червня 2023 р. № 534-р «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії» та складає – 16 803 554 грн 28 коп. (шістнадцять мільйонів вісімсот три тисячі п’ятсот п’ятдесят чотири грн 28 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 2 800 592 грн 38 коп. (два мільйони вісімсот тисяч п’ятсот дев’яносто дві грн 38 коп.).». 3. Викласти в новій редакції план фінансування робіт (Додаток № 1), графік виконання робіт (Додаток № 2) до Договору № 655 від 01.09.2023р. 4. Викласти в новій редакції договірну ціну. |
Номер договору про закупівлю: | 655 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 1.1. розділу І. «ПРЕДМЕТ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «1.1. Підрядник зобов’язується у 2023-2024 роках виконати Замовнику роботи, зазначені в договірній ціні, а Замовник – прийняти і оплатити такі роботи.». 2. Пункт 2.2. розділу ІІ. «ЯКІСТЬ БУДІВЕЛЬНИХ РОБІТ» викласти в новій редакції: «2.2. Підрядник гарантує якість виконаних робіт і змонтованих конструкцій, досягнення показників, визначених у проєктній документації та можливість експлуатації протягом гарантійного строку. Гарантійні строки якості закінчених робіт, експлуатації змонтованих конструкцій та експлуатації об’єкта встановлюється 10 років з дати приймання робіт у повному обсязі Замовником.». 3. Пункт 3.7. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.7. Фінансування робіт у 2023 році здійснюється за рахунок субвенції з державного бюджету місцевим бюджетам на реалізацію проектів (об’єктів, заходів), спрямованих на ліквідацію наслідків збройної агресії відповідно до розпорядження Кабінету Міністрів України від 16 червня 2023 р. № 534-р «Про виділення коштів з фонду ліквідації наслідків збройної агресії» та складає – 8 996 322 грн 49 коп. (вісім мільйонів дев’ятсот дев’яносто шість тисяч триста двадцять дві грн 49 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 499 387 грн 08 коп. (один мільйон чотириста дев’яносто дев’ять тисяч триста вісімдесят сім грн 08 коп.).». 4. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2024р. Період виконання робіт: вересень 2023р. – грудень 2024р.». 5. Пункт 11.1. розділу ХІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення та діє до 31.12.2024 року, в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.». 6. Викласти в новій редакції план фінансування робіт (Додаток № 1), графік виконання робіт (Додаток № 2) до Договору № 655 від 01.09.2023р. 7. Викласти в новій редакції договірну ціну. |
Номер договору про закупівлю: | 655 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 12 січня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 17 січня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | 1. Пункт 3.1. розділу ІІІ. «ЦІНА ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «3.1. Ціна цього Договору становить – 8 996 322 грн 49 коп. (вісім мільйонів дев’ятсот дев’яносто шість тисяч триста двадцять дві грн 49 коп.), в тому числі ПДВ (20%) – 1 499 387 грн 08 коп. (один мільйон чотириста дев’яносто дев’ять тисяч триста вісімдесят сім грн 08 коп.).». 2. Пункт 5.1. розділу V. «ВИКОНАННЯ РОБІТ» викласти в новій редакції: «5.1. Строк виконання робіт: до 31.12.2023 р. Період виконання робіт: вересень 2023р. – грудень 2023р.». 3. Пункт 11.1. розділу ХІ. «СТРОК ДІЇ ДОГОВОРУ» викласти в новій редакції: «11.1. Цей Договір набирає чинності з моменту його укладення та діє до 19.01.2024 року, в частині розрахунків до повного виконання сторонами своїх зобов’язань.». 4. Викласти в новій редакції графік виконання робіт (Додаток № 2) до Договору № 655 від 01.09.2023р. |
Номер договору про закупівлю: | 655 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |