Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Роздільський дитячий будинок-інтернат |
Код ЄДРПОУ: | 25551445 |
Місцезнаходження: | 81650, Україна , Львівська обл., Розділ, вул.Богдана Хмельницького ,1 |
Контактна особа: |
Шейгец Мар'яна Михайлівна +380324153056 dityachy.budinok@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2023 13:36 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2023 00:00 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2023 12:00 |
Початок аукціону: | 14 серпня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 10 175 370,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 50 876,85 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | 2.1. Замовник вимагає надання учасниками забезпечення тендерної пропозиції у формі банківської гарантії у вигляді електронного документа, скріпленого кваліфікованим електронним підписом банка-гаранта. Банківська гарантія оформляється відповідно до вимог Постанови НБУ №639 від 15.12.2004 та Наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України (Уповноваженого органу) № 2628 від 14.12.2020р. (за винятком підстав для неповернення забезпечення тендерних пропозицій) на суму визначену в п.2.3.з грошовим покриттям. 2.2. Найменування: Комунальний заклад Львівської обласної ради «Роздільський дитячий будинок-інтернат» Місцезнаходження: , 81650 Львівська область Стрийський район смт.Розділ вул.Б.Хмельницького,1 Код за ЄДРПОУ: 25551445 розрахунковий рахунок (р/р) Замовника: UA 558201720344211004400044540 в Держказначейську службу України 2.3. Розмір забезпечення тендерної пропозиції (не більше 0,5% від очікуваної вартості) – 35 000,00 гривень 2.4. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції має становити не менше ніж 90 календарних днів з кінцевого строку для подання тендерних пропозицій. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 35000 UAH |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Розрахунки за виконані роботи здійснюються поетапно у безготівковій формі по факту виконання робіт на підставі наданих Підрядником актів приймання-передачі виконаних робіт (Ф. КБ-2в) та довідок (Ф. КБ-3) з відстрочкою платежу до 15 банківських днів з дня підписання акту приймання- передачі виконаних робіт | Пiсляоплата | 15 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
08 серпня 2023 14:40 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
08 серпня 2023 14:27 |
4. Додаток 1. кваліфікація (Розділ).docx | |
08 серпня 2023 14:27 |
3. Тендерна документація (Розділ).docx | |
08 серпня 2023 14:27 |
8. Перелік змін.docx | |
03 серпня 2023 13:36 |
6. Додаток 3. проект_договору (Розділ).doc | |
03 серпня 2023 13:36 |
5. додаток 2. технічне завдання (Розділ).docx |
08 серпня 2023 14:40 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
08 серпня 2023 14:27 |
4. Додаток 1. кваліфікація (Розділ).docx
|
|||
08 серпня 2023 14:27 |
3. Тендерна документація (Розділ).docx
|
|||
08 серпня 2023 14:27 |
8. Перелік змін.docx
|
|||
03 серпня 2023 13:36 |
6. Додаток 3. проект_договору (Розділ).doc
|
|||
03 серпня 2023 13:36 |
5. додаток 2. технічне завдання (Розділ).docx
|
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-25-000044 ● 78fecf2de6b34e768c29d52546b704c0
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 25 вересня 2023 16:54 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
25.09.2023 № 255
Львів
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», статті 2 та статті 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», п.9 Положення про Західний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
3. Контроль за виконанням цього наказу покласти на заступника начальника Західного офісу Держаудитслужби Лесю ПИШНИК.
Начальник Роман КРОЛЯК
Додаток до наказу Західного офісу Держаудитслужби від 25.09.2023 № 255.
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, опис підстав для здійснення моніторингу процедур закупівлі, унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу UA-2023-08-03-006660-a, 03.08.2023. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Галина ГАВЧАК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-29 11:52:25
Про надання пояснення
Дата: 29.09.2023
Відповідно до статті 19 Конституції України, абзацу 2 статті 2, статті 5 Закону України від 26.01.1993 №2939-ХІІ «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та частини 5 статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), в межах здійснення Західним офісом Держаудитслужби моніторингу закупівлі за ID: UA-2023-08-03-006660-a, яка проведена Роздільським дитячим будиноком-інтернатом
Враховуючи вищенаведене, прошу надати пояснення з наступного питання:
1. Надати інформацію про те, яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати посилання на сторінку власного веб-сайту або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення необхідно надати через інформаційно–телекомунікаційну систему закупівель «ProZorro» протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту. При цьому до пояснень необхідно долучити їх документальне підтвердження.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-04 11:55:19
відповідь до пояснення
На виконання вимог, викладених у запиті Західного офісу Держаудитслужби від 29 вересня 2023
Відповідно до частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 №922-VIII (надалі по тексту - Закон) надаємо пояснення на вищезазначений Запит Уповноважена особа Роздільського дитячого будиноку-інтернату повідомляє, що обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначення його очікуваної вартості здійснювалось відповідно до чинних нормативно-правових актів.
Так, враховуючи вимоги п. 28 «ОСОБЛИВОСТЕЙ здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі по тексту - Особливості), тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей.
На виконання вимог Особливостей 03 серпня 2023 року на веб-порталі Уповноваженого органу оприлюднено оголошення про проведення відкритих торгів з особливостями на закупівлю робіт «Капітальний ремонт приміщень із заміною систем електропостачання КЗ ЛОР "Роздільський дитячий будинок-інтернат" за адресою: Стрийський район,смт.Розділ вул.Б.Хмельницького,1» (ДК 021:2015: 45453000-7 — Капітальний ремонт і реставрація)
Тендерна документація була розроблена відповідно до вимог Закону України «Про публічні закупівлі», Особливостей, кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджених наказом Міністерства розвитку громад та територій України № 281 від 01.11.2021 «Про затвердження кошторисних норм України у будівництві» та іншим нормативним документам.
Додатком 3 до тендерної документації передбачена інформація про необхідні технічні, якісні, кількісні та інші характеристики предмета закупівлі.
Проектно кошторисна документація на «Капітальний ремонт приміщень із заміною систем електропостачання КЗ ЛОР "Роздільський дитячий будинок-інтернат" за адресою: Стрийський район,смт.Розділ вул.Б.Хмельницького,1» розроблено на підставі вихідних даних: - завдання на проектування, затвердженого замовником і узгодженого ген проектувальником;
- складений комісією з представників адміністрації і технічних служб замовника.
Роботи повинні бути виконані з дотриманням технологічних процесів будівництва, відповідати вимогам будівельних норм, правилам та стандартам встановленим для виконання такого виду робіт/послуг, матеріальні ресурси, що використовуються для їх виконання, повинні відповідати нормативно-правовим актам і нормативним документам у галузі будівництва та умовам Договору.
Роботи, що є предметом закупівлі, надаються із застосуванням екологічно безпечних матеріалів, машини і механізмів без впливу на довкілля та відповідають основним вимогам державної політики України в галузі захисту довкілля та вимогам чинного природоохоронного законодавства.
Матеріальні ресурси, що використовуються для виконання капітального ремонту повинні бути новими, відповідати державним стандартам, будівельним нормам, іншим нормативним документам та договору.
Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено на підставі кошторисної документації, визначеної з урахуванням з вимог кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» та експертизи проектної документації в частині міцності, надійності та довговічності об’єкта будівництва та її кошторисної частини виконана №2249/23 від 24.07.2023року на підставі договору відповідно до Закону України «Про регулювання містобудівної діяльності» та Порядку затвердження проектів будівництва і проведення їх експертизи затвердженого постановою Кабінету міністрів України від 11.05.2011 №560.
Очікувана вартість визначена відповідно до пункту 4 розділу ІІІ наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» від 18.02.2020 №275 та становить 10 175 370,00 грн. з ПДВ.
Обсяг робіт наведено у додатку №2 до тендерної документації та кількість робіт – 1 робота.
Щодо надання посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі, повідомляємо наступне.
Положеннями статті 19 Конституції України визначено, що правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством.
Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України.
Положеннями Постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 року № 710 (із змінами) (надалі - Постанова) затверджено заходи щодо ефективного та раціонального використання державних коштів.
Підпунктом 1 пункту 4 Постанови рекомендовано органам місцевого самоврядування затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Пунктом 4-1 Постанови передбачено забезпечення Головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів:
- обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі;
- оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Таким чином, виходячи з системного аналізу даних норм чинного законодавства України, на законодавчому рівні не встановлено обов’язку щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті.
Документи до пояснення 1. Копія експертного звіту (позитивний)
Надання інформації про усунення порушення замовником
Розглянувши висновок про результати моніторингу процедури закупівлі UA-M-2023-09-25-000044, керуючись абзацом 2 частини 8 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», повідомляємо наступне: ЩОДО ВИЯВЛЕНИХ ПОРУШЕНЬ: 1. Щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі За результатами моніторингу процедури закупівлі установлено допущене уповноваженою особою порушення у вигляді незабезпеченння оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі UA-2023-08-03-006660-a шляхом розміщення на власному вебсайті або на офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів, чим порушено вимогу пункту 4-1 Постанови КМУ №710. Щодо вказаного порушення хочемо зауважити наступне: Замовником вже було надано пояснення на запит Західного офісу Держаудитслужби з цього питання, де зазначалось, що на законодавчому рівні не встановлено саме обов’язку щодо оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті, однак на виконання зобов’язань наведених у висновку уповноваженою особою прийнято рішення врахувати виявлені порушення під час проведення наступних закупівель і в майбутньому їх не допускати. 2. Щодо недотриманням учасником ТОВ «Житло Буд Сервіс» вимог 6.3 частини 6 розділу 3 тендерної документації Замовника Згідно вимог 6.3 частини 6 розділу 3 тендерної документації Замовника встановлено, що Розрахунок ціни тендерної пропозиції має бути наданий відповідно до Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві". Ціна тендерної пропозиції учасника повинна бути визначена та розрахована за твердою договірною ціною відповідно до «Настанови з визначення вартості будівництва», затвердженої наказом Мінрегіону від 01.11.2021 № 281 "Про затвердження кошторисних норм України у будівництві". Учасник визначає вартість робіт, які він пропонує виконати за Договором, з урахуванням усіх своїх витрат, податків і зборів, що сплачуються або мають бути сплачені, в тому числі кошти на покриття ризиків. Відповідно до пункту 5.1 розділу V Настанови № 281 ціна пропозиції учасника процедури закупівлі (договірна ціна) формується на підставі вартості будівельних робіт, до складу якої включаються прямі, загальновиробничі та інші витрати на будівництво об’єкта, прибуток, кошти на покриття адміністративних витрат будівельних організацій, кошти на покриття ризиків у випадках, передбачених у пункті 4.40 цієї Настанови, кошти на покриття додаткових витрат, пов’язаних з інфляційними процесами, кошти на сплату податків, зборів, обов’язкових платежів. При цьому, згідно з пунктом 5.2 розділу V Настанови №281 договірна ціна є кошторисом вартості підрядних робіт, який узгоджений замовником, і використовується при проведенні взаєморозрахунків. Також, за вимогою пункту 5.31 розділу V Настанови №281 у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) враховуються кошти на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням робіт, що пропонуються, розмір яких залежить від сукупності цілого ряду факторів, у тому числі: стадії проектування; виду будівництва; технічної та технологічної складності об’єкта будівництва, складності виконання будівельних робіт; тривалості будівництва; способів фінансування будівництва; виду договірної ціни, що пропонується за умовами конкурсних торгів. При цьому у пункті 5.31 розділу V Настанови №281 вказано, що визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) зазначені кошти за твердої договірної ціни враховуються у розмірі до 1,5% до підсумку глав 1–12 по графі 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. Таким чином, у Настанові №281 визначено граничний розмір обсягу витрат (коштів) на покриття ризиків, що враховується при складанні ціни пропозиції учасника процедури закупівлі (договірної ціни) за твердої договірної ціни. За результатами моніторингу розрахунку договірної ціни, локальних кошторисів на будівельні роботи та інших необхідних розрахунків, які є підставою для формування договірної ціни, представниками ДАСУ було безпідставно встановлено, що у наданій у складі тендерної пропозиції учасника ТОВ «Житло Буд Сервіс» договірній ціні та пояснювальній записці (файл «Кошторис. Розділ.pdf.») учасником враховано кошти на покриття ризику в розмірі 1,62 відсотка від підсумку глав 1 – 12, а також зроблено висновок про невідповідність розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) учасника ТОВ «Житло Буд Сервіс» вимогам пункту 5.31 розділу V Настанови №281 чим недотримано вимоги п 6.3 частини 6 розділу 3 тендерної документації Замовника. Жодних розрахунків, які свідчили б про те, що учасником враховано кошти на покриття ризику в розмірі 1,62%, або інформації про те, яким саме чином представники ДАСУ прийшли до таких висновків у висновку моніторингу немає, однак порушення встановлено. Не можемо погодитись із твердженням наведеним у висновку проведеного моніторингу про невідповідність розрахунку ціни тендерної пропозиції (договірної ціни) учасника ТОВ «Житло Буд Сервіс» вимогам пункту 5.31 розділу V Настанови №281 та недотримання вимоги п 6.3 частини 6 розділу 3 тендерної документації Замовника, з наступних підстав: Відповідно до пункту 5.31 розділу V Настанови №281 визначення коштів на покриття ризиків, пов’язаних з виконанням будівельних робіт, у ціні пропозиції учасника процедури закупівлі (договірній ціні) зазначені кошти за твердої договірної ціни враховуються у розмірі до 1,5% до підсумку глав 1–12 по графі 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва. Відповідно до графи 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва наданого учасником ТОВ «Житло Буд Сервіс»(файл «Кошторис. Розділ.pdf.») кошторисна вартість об’єкта капітального ремонту у підсумку по главах 1-12 становить 8 073,65820 тис. грн., (у тому числі, вартість будівельних робіт – 7 465,69720 тис. грн., вартість устаткування, меблів та інвентарю – 607,96100 тис. грн.) Якщо провести розрахунок 8 073,65820 тис. грн. х 1,5% = 121,104873 тис. грн. Відповідно до графи 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва наданого учасником, кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва становлять 121,10488 тис. грн, що становить 1,5 відсотків від кошторисної вартості об’єкта капітального ремонту, таким чином, здійснивши розрахунок Замовиком та комплексний розгляд тендерної пропозиція ТОВ «Житло Буд Сервіс» було встановлено що поданий учасником розрахунок договірної ціни повністю відповідає пункту 5.31 розділу V Настанови №281 та зокрема вимозі встановленій п 6.3 частини 6 розділу 3 тендерної документації Замовника, підстав для відхилення в цій частині не встановлено. Окрім цього, у пояснювальній записці наданій учасником чітко визначено кошти на покриття ризиків всіх учасників будівництва у розмірі 1,5 %, а також надано «Розрахунок №11, Кошти на покриття ризику»., в якому вказано кошти на покриття ризику - 121,104873 тис. грн. (що становить 1,5 % до підсумку глав 1–12 по графі 7 зведеного кошторисного розрахунку вартості об’єкта будівництва). 3. Щодо не дотримання вимоги таблиці 4 Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації Замовника За вимогою таблиці 4 Додатку 1 до тендерної документації зазначено, що на підтвердження наявності в учасника ліцензії, яка дає право виконувати роботи, які є предметом закупівлі (надати скан-копію ліцензії з додатком або лист з посиланням на сайт, де можна перевірити наявність в учасника ліцензії), а саме: ліцензія на виконання робіт за класом наслідків СС2 (загальнобудівельні роботи), а також декларація відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці та / або Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки (подається на ті види робіт, для виконання яких, згідно Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. No 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки», є обов’язковим наявність такої Декларації / чи Дозволу). Не можемо погодитись із твердженням наведеним у висновку проведеного моніторингу про не дотримання вимоги таблиці 4 Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації Замовника, оскільки зазначена вимога містить диспозитивний характер, та передбачає надання скан-копії ліцензії з додатком АБО лист з посиланням на сайт, де можна перевірити наявність в учасника декларації відповідності матеріально-технічної бази учасника вимогам законодавства з питань охорони праці ТА / АБО Дозвіл на виконання робіт підвищеної небезпеки, далі вимога містить уточнення «подається на ті види робіт, для виконання яких, згідно Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. No 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» є обов’язковим наявність такої Декларації / ЧИ Дозволу», отже зі змісту самої вимоги можна зробити висновок, що для виконання даної вимоги учаснику достатньо надати один з альтернативних документів, окрім того вимога не містить застережень стосовно надання дозволу та/або декларації на усі види робіт передбачені Технічним завданням для виконання яких, згідно Постанови КМУ від 26 жовтня 2011 р. No 1107 «Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки» є обов’язковим наявність такої Декларації / ЧИ Дозволу. Таким чином, на виконання вимоги таблиці 4 Додатку 1 та Додатку 2 до тендерної документації Замовника у складі тендерної пропозиції учасником ТОВ «Житло Буд Сервіс» документально підтверджено відповідність даній вимозі зокрема, шляхом надання у складі тендерної пропозиції наступних документів: файл «Ліцензія зі змінами.pdf», «Дозвіл на виконання робіт.pdf», «Декларація відповідності матеріально технічної бази.pdf». Зважаючи на те, що з метою забезпечення прозорості та оперативної взаємодії з суб’єктами господарювання, які працюють за декларативним принципом, Держпраці запровадило постійне оприлюднення інформації щодо надходження/реєстрації з 01.01.2020 декларацій відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, що були подані суб’єктами господарювання до територіальних органів Держпраці та надало відкритий доступ до реєстру декларацій на сайті https://dsp.gov.ua/, Замовником було здійснено комплексну перевірку тендерної пропозиції учасника, та за допомогою перевірки інформації поданої Учасником що міститься у відкритих державних реєстрах, базах даних та зокрема у відкритому реєстрі Держпраці, Замовником було встановлено, що окрім наданих у складі тендерної пропозиції Учасника документів «Ліцензія зі змінами.pdf», «Дозвіл на виконання робіт.pdf», «Декларація відповідності матеріально технічної бази.pdf» в учасника також наявна Декларація відповідності матеріально технічної бази, що прередбачає виконання робіт «Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо)» та «Виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів» наявність якої можна перевірити за посиланням https://docs.google.com/spreadsheets/d/1AM7xHscTfnNy0wmTub1d3m5dKSJKR5uiaGWDagyVmpQ/edit#gid=1131632964 (ТОВ «Житло Буд Сервіс» знаходиться за номером 24925) Таким чином, зважаючи на те що вимога передбачена таблиці 4 Додатку 1 тендерної документації Замовника містить диспозитивний характер, а також враховуючи ч.5 ст 17 Закону України «Про публічні закупівлі», де зазначено, що замовник не вимагає документального підтвердження публічної інформації, що оприлюднена у формі відкритих даних згідно із Законом України "Про доступ до публічної інформації" та/або міститься у відкритих єдиних державних реєстрах, доступ до яких є вільним, або публічної інформації, що є доступною в електронній системі закупівель, та оскільки учасник ТОВ «Житло Буд Сервіс» надав відповідні документи та інформацію у складі тендерної пропозиції на виконання зазначеної вимоги, у Замовника відсутні підстави для визначення тендерної пропозиції учасника ТОВ «Житло Буд Сервіс» такою, що не відповідає вимогам тендерної документації Замовника, та відповідно – відсутні підстави для відхилення. Варто також зазначити, що переможцем ТОВ «Житло Буд Сервіс» під час укладення договору про закупівлю, додатково було надано Замовнику усі необхідні документи, що підтверджують право уповноваженої особи на підписання договору про закупівлю, а також усі необхідні дозволи, ліцензію з додатком та декларації відповідності матеріально технічної бази в тому числі ту, що передбачає виконання робіт «Нанесення лакофарбових покрить, ґрунтовок та шпаклівок на основі нітрофарб, полімерних композицій (поліхлорвінілових, епоксидних тощо)» та «Виготовлення та застосування скловати, шлаковати, азбесту, мастик на бітумній основі, перхлорвінілових і бакелітових матеріалів». 4. Щодо порушення пунктів 83 та 84 Постанови КМУ №668 У зв’язку з виявленими порушенням встановленими у висновку моніторингу UA-M-2023-09-25-000044 та з метою їх усунення, на виконання вимог пунктів 83 та 84 Постанови КМУ №668 та у відповідності пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону, 19 жовтня 2023 року, було прийнято рішення про внесення змін до договору №95 від 01.09.2023 року шляхом підписання Додаткової угоди №1 до вказаного договору, зокрема Замовником та підрядником ТОВ «Житло Буд Сервіс» було узгоджено «Календарний план графік виконання робіт» та «План фінансування будівництва» та приведено їх у відповідність до вимог пунктів 83 та 84 Постанови КМУ №668 (Зміни до договору оприлюднено в електронній системі закупівель 23.10.2023 р.) Таким чином, Замовником були усунуті порушення виявлені моніторингом UA-M-2023-09-25-000044 в цій частині, а також уповноваженою особою прийнято рішення в майбутньому його не допускати та врахувати зазначене зауваження під час складання наступних тендерних документацій та зокрема під час підписання договору про закупівлю ЩОДО ЗОБОВ’ЯЗАННЯ ЩОДО УСУНЕННЯ ПОРУШЕНЬ (ПОРУШЕННЯ) ЗАКОНОДАВСТВА У СФЕРІ ПУБЛІЧНИХ ЗАКУПІВЕЛЬ, ВИКЛАДЕНИХ У ВИСНОВКУ: У висновку моніторингу зазначено «З огляду на встановлені порушення законодавства у сфері закупівель, керуючись статтею 2 та 5 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» та статтею 8 Закону України «Про публічні закупівлі», Західний офіс Держаудитслужби зобов’язує здійснити заходи щодо усунення виявлених порушень у встановленому законом порядку, а саме на усунення порушення вимог підпункту 2 пункту 44 та пункту 3 Особливостей №1178 - шляхом припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «Житло Буд Сервіс» щодо розірвання договору. Крім того, вжити заходи (зокрема, проведення роз’яснювальної роботи, економічних навчань тощо) щодо недопущення у подальшому порушень вимог 4-1 Постанови КМУ №710 при розміщенні та оприлюдненні інформації про закупівлю, а також вимог пунктів 17, 83 Постанови КМУ №668 та, відповідно, частини першої статті 41 Закону і пункту 17 Особливостей №1178 при укладанні договору підряду. Протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення висновку оприлюднити через електронну систему закупівель інформацію та/або документи, що свідчать про усунення порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку, або аргументовані заперечення до висновку, або інформацію про причини неможливості усунення виявлених порушень» Наведене зобов’язання щодо припинення зобов’язань за укладеним за результатами тендеру договору з дотриманням норм Господарського кодексу України та Цивільного кодексу України, зокрема, але не виключно, шляхом письмового звернення до ТОВ «Житло Буд Сервіс» щодо розірвання договору виконати неможливо з наступних підстав: Зауваження наведені у висновку стосуються роботи уповноваженої особи Шейгец Мар’яни Михайлівни. При цьому, уповноважена особа відповідає лише за проведення процедури закупівлі, але жодним чином не наділена повноваженнями на спонукання суб’єкта господарювання на припинення зобов’язань за договором. Відповідно до ст. 651 Цивільного кодексу України зміна або розірвання договору допускається лише за згодою сторін, якщо інше не встановлено договором або законом. Сторона договору ТОВ «Житло Буд Сервіс» в усній формі повідомила нас про свою незгоду з розірванням договору. Договір також може бути змінено або розірвано за рішенням суду на вимогу однієї зі сторін у разі істотного порушення договору другою стороною та в інших випадках, встановлених договором або законом. Тобто, для того, щоб розірвати договір в судовому порядку повинні бути причини. Проте у Висновку не зазначено, які саме правові підстави слід застосувати для розірвання договору про закупівлю. Істотним є таке порушення стороною договору, коли внаслідок завданої цим шкоди друга сторона значною мірою позбавляється того, на що вона розраховувала при укладенні договору. Натомість, на даний час, договір про закупівлю перебуває в процесі виконання, претензії щодо якості виконаних робіт в замовника відсутні, а тому відсутні будь-які підстави для розірвання договору про закупівлю в односторонньому порядку. Зобов’язання щодо усунення порушення законодавства передбачене у Висновку у даному випадку є непропорційним встановленим порушенням. Договір, за яким нам пропонують припинити зобов’язання є укладеним ще 01 вересня 2023 року і на даний момент ведуться активні будівельні роботи, окрім того були проведені заходи по переселенню дітей, завезені будівельні матеріали, та демонтаж щикатурки та побілки, робиться внутрішня мережа електрики, демонтаж дерев'яних панелей а також демонтаж облицувальної керамічної плитки у санвузлах та умивальників. При цьому, захід реагування у вигляді зобов’язання розірвати укладений договір про закупівлю, що наразі майже виконаний, відноситься до виключних заходів, обрання яких можливе у разі, якщо виявлені порушення реально створюють загрозу корупційним діям і зловживанням. Відповідної позиції дотримується , зокрема, суд у Справі № 140/15644/20 від 27 .01.2021 (оголошення № UA-2020-07-21-007760-b). У висновку про результати моніторингу закупівлі взагалі не йде мова про неефективне, незаконне, нецільове тощо використання бюджетних коштів, що не узгоджується з вимогою Держаудитслужби про розірвання укладеного за результатами публічної закупівлі договору про закупівлю. Аналогічної позиції дотримується і суд у Справі № 500/3676/20 від 20.01.2021 (оголошення № UA-2020-07-16-04233-b) З огляду на такі обставини вважаю, що зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель у даному випадку є непропорційним. Критерій пропорційності передбачає, що не було дотримано справедливої рівноваги (балансу) між інтересами держави (суспільства), пов’язаними з втручанням, та інтересами особи, яка так чи інакше страждає від втручання. Справедлива рівновага передбачає наявність розумного співвідношення (обґрунтованої пропорційності) між метою, визначеною для досягнення, та засобами, які використовуються. Розірвання договору в даних обставинах призведе до безпідставного порушення майнових прав суб’єктів — сторін договору про закупівлю, в тому числі, порушення прав та інтересів третьої особи – підрядника, який сумлінно і належним чином виконував свої зобов’язання і в діях якого немає жодної вини. А також — матиме негативні наслідки для репутації замовника. Тобто ці дії є непропорційними порівняно з виявленими недоліками. ( Рішення Вінницького окружного адміністративного суду у справі № 120/1297/20-а від 16.06.2020, моніторинг закупівлі (UA-M-2020-02-24-000024) Вважаємо, Висновок Держаудитслужби необґрунтованим, надміру формальним, таким, що не відповідає критеріям та розсудливості та «пропорційності», а вимогу про зобов’язання замовника вжити заходів до припинення зобов’язань за договором, що не спрямована на досягнення легітимної мети та не є співмірною з нею, оскільки суть виявлених порушень жодним чином не зачіпає бюджетні інтереси. Зважаючи на те, що процедура моніторингу процедури закупівлі в розумінні ЗУ «Про публічні закупівлі» передбачена не як каральна функція, а спрямована на запобігання порушенням законодавства у сфері публічних закупівель (п. 14 ст.1 Закону) дозволяємо собі припустити, що запропонований в висновку спосіб усунення порушень не є можливо єдиним та, на мою думку, точно є не найкращим. Вважаємо, що завдання замовника — усунути порушення, діючи при цьому добросовісно та розумно, але не обов’язково саме тим способом, який визначив контролюючий орган. З огляду на все вищевикладене, з метою виконання зобов’язання щодо усунення порушень (порушення) законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу UA-M-2023-09-25-000044 закупівлі Капітальний ремонт приміщень із заміною систем електропостачання КЗ ЛОР "Роздільський дитячий будинок-інтернат" за адресою: Стрийський район,смт.Розділ вул.Б.Хмельницького,1 уповноважена особа зобов’язується вжити всіх можливих заходів щодо недопущення виявлених порушень у подальшому, та повідомляє, що в майбутніх закупівлях виявлені порушення будуть враховані та не будуть допущені.
2023-10-24 14:01:34
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 17 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель (Порушення вимог пункту 4-1 Постанови КМУ №710, укладений договір про закупівлю не відповідає нормам пунктів 17, 83 Постанови КМУ №668 та, відповідно, не відповідає нормам пунктів 3 та 17 Особливостей №1178, а також частини першої статті 41 Закону.)
Оскарження в суді
Опис: | П/38026410/23 від 09.11.2023 року |
Дата публікації: | 14 листопада 2023 |
Документи:
14 листопада 2023 15:38
|
Електронний підпис |
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 серпня 2023 12:23
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" |
9 950 880,00
UAH з ПДВ
|
9 950 880,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" |
10 159 821,23
UAH з ПДВ
|
10 159 821,23
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю "Сервіскотломонтаж-Львів" #37801512 |
Відхилено |
9 950 880,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2023 17:04
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЖИТЛО БУД СЕРВІС" #37606590 |
Переможець |
10 159 821,23
UAH з ПДВ
|
21 серпня 2023 17:35
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
08 лютого 2024 15:22
|
Електронний підпис | укладений |
07 лютого 2024 12:37
|
Дод. угода 4 кап. ремонт.pdf | зміни до договору |
07 лютого 2024 12:27
|
Електронний підпис | укладений |
21 грудня 2023 13:39
|
Дод. угода 3 дог. 95 від 01.09.2023 (1) (1).pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 13:36
|
Електронний підпис | укладений |
30 листопада 2023 17:52
|
Дод. угода 2 до дог. 95.pdf | зміни до договору |
30 листопада 2023 17:47
|
Електронний підпис | укладений |
23 жовтня 2023 11:46
|
додат угода_1 до договору _95.pdf | зміни до договору |
23 жовтня 2023 11:42
|
Електронний підпис | укладений |
01 вересня 2023 16:21
|
_95 від 01.09.2023.pdf | укладений |
01 вересня 2023 16:19
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 19 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | календарний графік робіт у відповідності до законодавства |
Номер договору про закупівлю: | 95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 30 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшенням фінансування витрат Замовника у 2023 році |
Номер договору про закупівлю: | 95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Зменшення фінансування витрат Замовника у 2023 році |
Номер договору про закупівлю: | 95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 07 лютого 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 07 лютого 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Узгоджене зменшення ціни договору та дострокове розірвання договору за взаємною згодою |
Номер договору про закупівлю: | 95 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 31 грудня 2024 |
Сума оплати за договором: |
1 868 130,11
UAH (в тому числі ПДВ 311 355,02 UAH)
|
Причини розірвання договору: | Розірвання за взаємною згодою. Виявлена потреба у виконанні додаткових робіт |