Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Харківводоканал" |
Код ЄДРПОУ: | 03361715 |
Місцезнаходження: | 61013, Україна , Харківська обл., Харків, ВУЛИЦЯ ШЕВЧЕНКА, будинок 2 |
Контактна особа: |
ЖУРАВЛЬОВА Євгенія 380577399703 DOGOVOR_HKOV@UKR.NET |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:14210000-6: Гравій, пісок, щебінь і наповнювачі
Тендерна документація
03 серпня 2023 13:22 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2023 13:22 |
Протокол - щебінь.pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-09-000021 ● f918118ff6d746f2b4f171d9e40a1809
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 09 жовтня 2023 12:09 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
06.10.2023 № 273
Київ
Про початок моніторингу процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
Перший заступник начальника Олександр СОМИК
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-08-03-006412-a 03.08.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-11 09:36:55
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі щебня гранітного фракції 20-40 мм, щебня гранітного фракції 40-70 мм (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-03-006412-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступного питання.
1. Надати інформацію та відповідні документи, на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетних призначень, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо наявності підстав для здійснення зазначеної закупівлі шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-16 17:37:34
Пояснення на запит
На виконання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повідомляємо наступне.
Процедура закупівлі щебня гранітного фракції 20-40 мм, щебня гранітного фракції 40-70 мм (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-03-006412-a) було здійснено у відповідності до пп. 4) п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) (Придбання замовниками товарів і послуг (крім послуг з поточного ремонту), вартість яких становить або перевищує 100 тис. гривень, послуг з поточного ремонту, вартість яких становить або перевищує 200 тис. гривень, робіт, вартість яких становить або перевищує 1,5 млн. гривень, може здійснюватися шляхом укладення договору про закупівлю без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару у разі, коли існує нагальна потреба у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин, що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка повинна бути документально підтверджена замовником).
Так, 12.05.2023 близько 17 години було виявлено руйнування Північного колектору Глибокого Яру від проспекту Гагаріна до вулиці Комунальної на ділянці в районі пр. Гагаріна, 201, внаслідок якого утворилися воронки діаметром 3-5 метрів і глибиною до 5 метрів на ділянці 300 п.м. Залізобетонний каналізаційний колектор діаметром 1500 мм, на якому сталося руйнування, був введений в експлуатацію в 1962 році та розташований вздовж проїжджої частини пр. Гагаріна (протяжність аварійної ділянки на теперішній час складає 600 метрів). Вказаний колектор перекачував стоки від житлових будинків та інших об’єктів інфраструктури частини Слобідського та Немишлянського районів (понад 63 тис. споживачів). Попередньо руйнування виникло в результаті активного газового обміну (виділення сірководню), в даному середовищі утворилася сірчана кислота, що зруйнувала бетонні конструкції (враховуючи термін їх експлуатації). Аварійна ситуація на зазначеній ділянці могла призвести до порушення (зупинки) безперервного процесу відведення стоків від споживачів, і, як наслідок, призвести до затоплення прилеглих території каналізаційними стоками з усіма наслідками екологічного та санітарного характеру.
Визначення замовником очікуваної вартості предмета закупівлі було здійснено методом порівняння ринкових цін, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій/прайс-листів на момент вивчення ринку.
Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі було сформовано на підставі існуючої виробничої необхідності замовника, минулого досвіду замовника щодо ліквідації подібних/аналогічних аварій та з урахуванням вимог ДСТУ Б В.2.7-75-98 Щебінь і гравій щільні природні для будівельних матеріалів, виробів, конструкцій і робіт. Технічні умови.
Бюджетне призначення для ліквідації аварії визначалось згідно з рішенням виконавчого комітету Харківської міської Ради від 31.05.2023 № 247 «Про виділення коштів з резервного фонду бюджету Харківської міської територіальної громади».
Таким чином, з метою здійснення термінових заходів щодо усунення аварійної ситуації на каналізаційному колекторі та запобіганню виникнення екологічної катастрофи, з нагальною потребою у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин (аварія на Північному колекторі Глибокого Яру від проспекту Гагаріна до вулиці Комунальної (інв. № 13046) на ділянці в районі проспекту Гагаріна, 201, в м. Харків), що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка документально підтверджена замовником (протокол № 4 від 15 травня 2023 позачергового засідання міської комісії, рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 31.05.2023 № 247 «Про виділення коштів з резервного фонду бюджету Харківської міської територіальної громади».), було здійснено закупівлю щебня гранітного фракції 20-40 мм, щебня гранітного фракції 40-70 мм (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-03-006412-a).
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-17 10:21:56
Запит про надання пояснень
1. Яким чином та за якими критеріями здійснено оцінку можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі, та вибрано для їх виконання саме ТОВ «АСТОРІКА ТРЕЙД» ?
2. Чому Замовником не укладено договір про закупівлю з учасником, який визнаний переможцем процедури закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-20 12:52:29
Пояснення на запит
На виконання вимог частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), повідомляємо наступне.
Оцінка можливих потенційних постачальників товару, що є предметом закупівлі була здійснена методом порівняння ринкових цін, а саме загальнодоступної відкритої інформації про ціни та інформації з отриманих цінових пропозицій/прайс-листів на момент вивчення ринку, зокрема цінових пропозицій постачальників у тому числі ТОВ «АСТОРІКА ТРЕЙД». За результатами оцінки яких за критерієм - ціна за одиницю товару (з урахуванням умов поставки товару до місця аварії, оплати на умовах відстрочки платежу) постачальником було обрано ТОВ «АСТОРІКА ТРЕЙД».
З метою здійснення термінових заходів щодо усунення аварійної ситуації на каналізаційному колекторі та запобіганню виникнення екологічної катастрофи, з нагальною потребою у здійсненні закупівлі у зв’язку з виникненням об’єктивних обставин (аварія на Північному колекторі Глибокого Яру від проспекту Гагаріна до вулиці Комунальної (інв. № 13046) на ділянці в районі проспекту Гагаріна, 201, в м. Харків), що унеможливлюють дотримання замовником строків для проведення закупівлі із застосуванням відкритих торгів та/або електронного каталогу, яка документально підтверджена замовником (протокол № 4 від 15 травня 2023 позачергового засідання міської комісії, рішення виконавчого комітету Харківської міської ради від 31.05.2023 № 247 «Про виділення коштів з резервного фонду бюджету Харківської міської територіальної громади».), було здійснено закупівлю щебня гранітного фракції 20-40 мм, щебня гранітного фракції 40-70 мм (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-03-006412-a) у відповідності до пп. 4) п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 (в редакції постанови Кабінету Міністрів України від 12 травня 2023 р. № 471) .
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 07 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ «АСТОРІКА ТРЕЙД» #44988892 |
Переможець |
1 333 800,00
UAH з ПДВ
|
03 серпня 2023 13:22
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
24 січня 2024 08:57
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Щебінь гранітний фракції 20-40 мм | 540 | метри кубічні |
1 170,00
UAH з ПДВ
|
Щебінь гранітний фракції 20-40 мм | 600 | метри кубічні |
1 170,00
UAH з ПДВ
|