Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | УПРАВЛІННЯ ОХОРОНИ ЗДОРОВ'Я СУМСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 02013165 |
Місцезнаходження: | 40022, Україна , Сумська обл., Суми, ВУЛИЦЯ ЛЕВАНЕВСЬКОГО, будинок 26 |
Контактна особа: |
Вікторія Балашова 380954754607 nikasumy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 03 серпня 2023 10:59 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2023 12:00 |
Очікувана вартість: | 50 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 250 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33110000-4: Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини
Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом (ДК 021:2015:33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, НК 024:2023: 37654 — Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
03 серпня 2023 10:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
03 серпня 2023 10:59 |
Додаток4_Проєкт договору.docx | |
03 серпня 2023 10:59 |
Тендерна документація мтр.docx | |
03 серпня 2023 10:59 |
Оголошення.pdf |
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Вимоги до предмета закупівлі встановлені у тендерної документації, не суперечать нормам законодавства України і не містять дискримінаційних вимог.
Тендерні пропозиції учасників розглядатимуться в межах законодавства про публічні закупівлі, та вимогам тендерної документації.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-01-000010 ● a110d73c070349f6af920d14a4edfd9d
- Статус: завершено ● Дата: 27 листопада 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 01 листопада 2023 12:05 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
31.10.2023 № 314
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської
служби України «Про початок
моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№
з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або
повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі
Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі
Уповноваженого органу
7 UA-2023-08-03-003110-a 03.08.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки
порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в
інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-06 14:36:07
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару «Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом (ДК 021:2015:33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, НК 024:2023: 37654 — Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом)» (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-03-003110-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень, а саме:
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень та очікуваної вартості предмета закупівлі?
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог представників органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-09 15:33:27
Відповідь на запит Держаудитслужби України
На виконання норми частини 5 статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», надаємо відповідь на запит органу державного фінансового контролю наступного змісту.
1. Технічні та якісні характеристики предмета закупівлі ДК 021:2015:33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, НК 024:2023: 37654 — Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом складені у відповідності до потреб підвідомчого лікувально-профілактичного закладу – Комунального некомерційного підприємства «Клінічна лікарня Святого Пантелеймона» Сумської міської ради. Медико-технічні характеристики Товару визначені робочою групою, створеною згідно наказу УОЗ СМР від 22.08.2023 №109 і повинні відповідати вимогам експлуатаційної документації: настанови з експлуатації, або інструкції, або технічний опис чи технічні умови – повинні відповідати національним та/або міжнародним стандартам, медико-технічним вимогам до предмету закупівлі. Розмір бюджетного призначення: відповідно до ст. 4 Закону України «Про публічні закупівлі» планування закупівель здійснюється на підставі наявної потреби у закупівлі товарів, робіт, послуг. Закупівля включається до річного плану закупівель та здійснюється відповідно до нього. Очікувана вартість визначена з урахуванням положень наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 18.02.2020 № 275 «Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі» та на підставі аналізу та порівняння ринкових цін (копії комерційних пропозицій додаються).
На 2023 рік передбачені видатки на закупівлю товару НК 024:2023: 37654 — Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом (ДК 021:2015:33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини) рішенням Сумської міської ради від 15.03.2023 №3557-МР «Про внесення змін до рішення Сумської міської ради від 14.12.2022 №3309-МР «Про бюджет Сумської міської територіальної громади на 20232 рік» (зі змінами). Очікувана вартість предмету закупівлі становить 50 000 000,00 грн. (п’ятдесят мільйони гривень 00 копійок) з ПДВ та визначена в межах бюджету витрат. Джерело фінансування: кошти Сумської міської територіальної громади. КПКВК 0712152 «Інші програми та заходи у сфері охорони здоров’я». https://uozsmr.sumy.ua посилання на веб-сайт Управління охорони здоров'я СМР».
2. На виконання вимог Постанови КМУ “Про ефективне використання державних коштів” від 11.10.2016 №710, інформація про обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та очікуваної вартості предмета закупівлі за процедурою відкриті торги з особливостями щодо закупівлі ДК 021:2015:33110000-4 Візуалізаційне обладнання для потреб медицини, стоматології та ветеринарної медицини, НК 024:2023: 37654 — Система магнітно-резонансної томографії всього тіла, з надпровідним магнітом, опублікована на веб-сайт Управління охорони здоров'я СМР за посиланням https://uozsmr.sumy.ua/%d0%b7%d0%b0%d0%ba%d1%83%d0%bf%d1%96%d0%b2%d0%bb%d1%8f-%d1%81%d0%b8%d1%81%d1%82%d0%b5%d0%bc%d0%b0-%d0%bc%d0%b0%d0%b3%d0%bd%d1%96%d1%82%d0%bd%d0%be-%d1%80%d0%b5%d0%b7%d0%be%d0%bd%d0%b0%d0%bd%d1%81/
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 20 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 24 листопада 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 серпня 2023 12:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» |
50 000 000,00
UAH з ПДВ
|
50 000 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відповідальністю «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» #36519759 |
Переможець |
50 000 000,00
UAH з ПДВ
|
14 серпня 2023 08:57
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 березня 2024 08:34
|
Дод_угода №2 від 29_03_24.pdf | зміни до договору |
29 березня 2024 08:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 грудня 2023 11:38
|
Дод_угода №1 від 20_12_23.pdf | зміни до договору |
21 грудня 2023 11:38
|
Електронний підпис | укладений |
28 серпня 2023 08:57
|
Договір №40.pdf | укладений |
28 серпня 2023 08:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю», частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, та з урахуванням листа ТОВ «ПРОТЕК СОЛЮШНЗ УКРАЇНА» про неможливість виконання всіх зобов’язань передбачених п.3.1. Договору від 28.08.2023 №40 в частині монтажу та інсталяції товару, інструктажу персоналу, пусконалагоджувальних робіт та шефмонтажу устаткування (спеціалізований технічний нагляд представника виробника/постачальника обладнання) в 2023 році, так як на виконання вказаних вище зобов’язань по Договору потрібно додатково 2-3 місяці, подовжити термін дії Договору до 31.03.2024. |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 29 березня 2024 |
Дата публікації змін до договору: | 29 березня 2024 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Керуючись підпунктом 4 пункту 19 Особливостей, які затверджені постановою Уряду № 1178 від 12.10.2022 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі – Особливості), «продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про», частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, та з урахуванням затримки проведення оплати за отриманий товар Замовником у зв’язку із затримкою фінансування вказаного платежу Управлінням Державної казначейської служби у м. Сумах Сумської області, які унеможливлюють виконання зобов'язань Постачальником згідно з пунктом 3.3 Договору від 28.08.2023 № 40 |
Номер договору про закупівлю: | 40 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |