Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Гідравлічне обладнання
Очікувана вартість
1 096 800,00 UAH
UA-2023-08-02-012950-a f00dee184fcf461793d7e3096c539ac7
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Волик Віта Віталіївна

+380972880541 tenderdvv@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК"
Код ЄДРПОУ: 43895975
Місцезнаходження: 85001, Україна , Донецька обл., Добропілля, пр.Шевченка, будинок 2
Контактна особа: Волик Віта Віталіївна
+380972880541
tenderdvv@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43320000-2: Будівельне обладнання


Здійснення закупівлі відповідно до пп. 6 п. 13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178
Розгорнути Згорнути
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
8 штуки
Гідророзподільник ВЕМ 20.3-АИ1-УХЛ1
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84052, Україна, Донецька область, село Курицине, Шахта «Новодонецька»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 43320000-2 — Будівельне обладнання
2 штуки
Гідродомкрат ПГП 200-400.15.02.000
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 84052, Україна, Донецька область, село Курицине, Шахта «Новодонецька»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 43320000-2 — Будівельне обладнання

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару 50% попередньої оплати протягом 3 (три) банківських днів з дати виставлення рахунку в якості передплати Аванс 3 Банківські 50
Поставка товару остаточні 50% протягом 3 (три) банківських днів з дати поставки продукції на склад Покупця на підставі видаткової накладної Пiсляоплата 3 Банківські 50

Тендерна документація

02 серпня 2023 23:47
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2023 23:40
Протокол УО.pdf
02 серпня 2023 23:40
UA-2023-05-14-000721-a-report.pdf

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-08-24-000024 ● 766ebd6af42746498d6db7825e7367c8
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 24 серпня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 24 серпня 2023 16:25
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ДОНЕЦЬКІЙ ОБЛАСТІ


24.08.2023 № 26 -з


Маріуполь


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VІІІ «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Донецькій області (із змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3(із змінами), доручення Держаудитслужби України від 03.08.2023 № 003100-18/8714-2023.



НАКАЗУЮ:

1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівлі, зазначеного у пункті 1 цього наказу.



Заступник начальника управління
Східного офісу Держаудитслужби
в Донецькій області Наталія БЄЛКІНА

Додаток
до наказу від 24.08.2023
№ 26 -з

Перелік
процедур закупівель, щодо яких здійснюється моніторинг

№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
замовник унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 ДЕРЖАВНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ДОБРОПІЛЛЯВУГІЛЛЯ-ВИДОБУТОК" UA-2023-08-02-012950-a 02.08.2023 ч.2 ст.8 Закону України "Про публічні закупівлі" - виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-08-29 17:15:11

Питання для надання пояснень

У межах проведення моніторингу процедури закупівлі гідравлічне обладнання (інформацію оприлюднено в електронній системі закупівель за номером UA-2023-08-02-012950-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань:
1. Надати інформацію та відповідні документи на підставі яких вами забезпечено обґрунтування розміру технічних та якісних характеристик промету закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість?
2. Надати інформацію чи оприлюднювались вами на сторінці власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та очікуваної вартості предмета закупівлі? У разі оприлюднення вищевказаної інформації надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду та зміст якої дасть можливість ідентифікувати її приналежність до процедури закупівлі за номером UA-2023-08-02-012950-a.
3. В протоколі про рішення уповноваженої особи з публічних закупівель ДП «Добропіллявугілля-видобуток» від 04.07.2023 наведене обґрунтування здійснення закупівлі без застосування відкритих торгів та/або електронного каталогу для закупівлі товару, де зазначено, що закупівля за ідентифікатором UA-2023-08-02-012950-a здійснюється відповідно до пп. 6 п. 13 Особливостей, у зв’язку з оголошеною раніше ДП «Добропіллявугілля-видобуток» закупівлею за процедурою відкриті торги (з особливостями) в електронній системі закупівель за ідентифікатором UA-2023-05-14-000721-a, яка була автоматично відмінена електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей – «неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями».
Надати пояснення стосовно укладання договору без застосування електронної системи закупівель за умови наявних: невідповідності кількісних характеристик предмета закупівлі за ідентифікатором UA-2023-08-02-012950-a вимогам (кількісним характеристикам предмету закупівлі), які були визначені замовником у тендерній документації закупівель за ідентифікатором UA-2023-05-14-000721-a; перевищення суми договору про закупівлю від 04.07.2023 №877-23 ШУН (відповідно до п. 5.1 договору загальна сума Договору складає 1096800,00 грн) очікуваної вартості предмета закупівлі, зазначену замовником в оголошенні про проведення відкритих торгів, які відмінено через відсутність достатньої кількості учасників процедури закупівлі (учасника процедури закупівлі).
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставлених питань, необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-09-02 00:00:39

Відповідь на запит до моніторингу UA-M-2023-08-24-000024

Необхідні технічні та якісні характеристики визначені маркуванням предмету закупівлі з урахуванням вимог ДСТУ та норм стандартизації. Розрахунок вартості процедури закупівлі здійснено шляхом отримання комерційних пропозицій від постачальників відповідної продукції з урахуванням Наказу Мінекономіки від 18.02.2020 № 275 "Про затвердження примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі". Джерело фінансування даної закупівлі - кошти від господарської діяльності підприємства.
Договір про закупівлю № 877-23 ШУН від 04.07.2023р. укладений на підставі пп. 6 п. 13 Особливостей за результатами процедури закупівлі UA-2023-05-14-000721-a, яка була автоматично відмінена електронною системою закупівель відповідно до п. 51 Особливостей – «неподання жодної тендерної пропозиції для участі у відкритих торгах у строк, установлений замовником згідно з цими особливостями». Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості розміщено на сторінці власного веб-сайту за посиланням https://dobropillyavuhillya.com.ua/zakupivlia-ua-2023-05-14-000721-a/.
Особливостями здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затвердженими постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 та Постановою № 710 не визначено необхідності оприлюднення інформації за абзацом 3 пункту 4¹ Постанови № 710, коли закупівля здійснюється при укладенні прямого договору за надпороговими вартісними межами. Таким чином, відсутня обов’язкова необхідність оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному вебсайті, коли закупівля здійснюється за пунктом 13 Особливостей. Враховуючи вищевикладене, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості закупівлі без використання електронної системи на підставі пп. 6 п. 13 Особливостей за ідентифікатором UA-2023-08-02-012950-a не розміщено на сторінці власного веб-сайту.
Очікувана вартість процедури закупівлі UA-2023-05-14-000721-a, на підставі якої укладено прямий договір № 877-23 ШУН від 04.07.2023р становила 960 000,00 грн без пдв., або 1 152 000,00 грн з ПДВ.
Річний план до закупівлі UA-2023-05-14-000721-a, на підставі якої укладено прямий договір оприлюднений на веб-порталі Уповноваженого органу за ідентифікатором UA-P-2023-05-14-000170-a з зазначенням очікуваної вартості 1 152 000,00 грн, тобто з включенням ПДВ. Оголошення про проведення відкритих торгів оприлюднено з очікуваною вартістю закупівлі без включення ПДВ на суму 960 000,00 грн. Відповідно до пункту 28 Особливостей, Тендерна документація формується замовником відповідно до вимог статті 22 Закону з урахуванням цих особливостей. Відповідно до ч.4 Розділ 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю» в тендерній документації на закупівлю «код ДК 021:2015 - 43320000-2 - Будівельне обладнання- Гідравлічне обладнання», оприлюдненій на веб-порталі Уповноваженого органу за ідентифікатором UA-2023-05-14-000721-a зазначено інформацію про врахування податку на додану вартість шляхом внесення відповідного запису: «Ціна договору без ПДВ визначається за результатами електронного аукціону, згідно умов, визначених Замовником в цій тендерній документації. Якщо переможець процедури закупівлі є платником ПДВ, то загальна сума договору вираховується наступним чином: загальна Сума договору = Сума без ПДВ (за результатами електронного аукціону переможця процедури закупівлі) + сума ПДВ 20%. Якщо переможець процедури не є платником ПДВ, то загальна сума договору дорівнює ціні без ПДВ за результатами електронного аукціону. Оскільки суб’єкт господарювання, з яким укладено прямий договір на підставі пп. 6 п. 13 Особливостей ТОВ "ПРОМГІДРОПРИВОД" є платником ПДВ, договір за результатами процедури закупівлі укладений з урахуванням суми податку на додану вартість на загальну суму 1 096 800,00 грн: 914 000,00 грн (сума без ПДВ) + 182 800,00 грн (сума ПДВ 20%).
Під час укладання договору з урахуванням наявної потреби підприємства, була зменшена кількість окремої частини предмету закупівлі, а саме Гідророзподільник ВЕМ 20.3-АИ1-УХЛ1 на 2 одиниці, Варто зазначити, що зменшення кількості пропорціональне загальній сумі договору.
Тобто, ціна за 1 одиницю Гідророзподільника ВЕМ 20.3-АИ1-УХЛ1 становить 27 600,00 грн з ПДВ. У разі закупівлі Гідророзподільника ВЕМ 20.3-АИ1-УХЛ1 у кількості 10 шт, вартість договору була б збільшена на 55 200,00 грн з пдв, а саме: 1 096 800,00 грн з ПДВ (загальна сума укладеного договору № 877-23 ШУН від 04.07.2023р) + 55 200,00 грн з ПДВ (вартість 2 шт Гідророзподільника ВЕМ 20.3-АИ1-УХЛ1) = 1 152 000 грн з ПДВ .
1 152 000 грн з ПДВ – очікувана вартість процедури закупівлі UA-2023-05-14-000721-a, на підставі якої укладено договір № 877-23 ШУН від 04.07.2023р.
Виходячи з вищевикладеного, Замовником не порушено вимог п.21 Особливостей, оскільки, як вбачається з розділу 6 «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», у тендерній документації зазначено інформацію про врахування податку на додану вартість.

Надання інформації про усунення порушення замовником

Замовник не погоджується з висновком Держаудитслужби України про результати моніторингу UA-M-2023-08-24-000024 і готує подання позову до суду у строк, визначений Законом. Згідно ч. 10 ст. 8 Закону України «Про публічні закупівлі», у разі незгоди замовника з інформацією, викладеною у висновку, він має право оскаржити висновок до суду протягом 10 робочих днів з дня його оприлюднення, про що зазначається в електронній системі закупівель протягом наступного робочого дня з дня оскарження висновку до суду. Замовник зазначає в електронній системі закупівель про відкриття провадження у справі протягом наступного робочого дня з дня отримання інформації про відкриття такого провадження та номер такого провадження.

2023-09-18 10:41:31


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 12 вересня 2023
Кінцевий строк оскарження: 27 вересня 2023

Порушення виявлено

  1. Неоприлюднення або порушення строків оприлюднення інформації про закупівлі
  2. Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
ТОВ "ПРОМГІДРОПРИВОД"
#30139290
Переможець 1 096 800,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2023 23:43

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 21:18
Додаткова угода_1.pdf зміни до договору
03 січня 2024 21:10
Повідомлення про внесення змін до договору.pdf зміни до договору
03 січня 2024 21:10
Електронний підпис укладений
03 січня 2024 20:51
Договір 877-23 ШУН.pdf укладений
02 серпня 2023 23:45

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Гідророзподільник ВЕМ 20.3-АИ1-УХЛ1 8 штуки 27 600,00
UAH з ПДВ
Гідродомкрат ПГП 200-400.15.02.000 2 штуки 438 000,00
UAH з ПДВ

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
29 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
03 січня 2024
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): продовження строку дії договору про закупівлю
Номер договору про закупівлю: № 877-23 ШУН
Договір:
Номер додаткової угоди: №1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Гідророзподільник ВЕМ 20.3-АИ1-УХЛ1 8 27 600,00
UAH з ПДВ
Гідродомкрат ПГП 200-400.15.02.000 2 438 000,00
UAH з ПДВ