Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області |
Код ЄДРПОУ: | 44617077 |
Вебсайт: | http://www.slavrada.gov.ua/ |
Місцезнаходження: | 84122, Україна , Донецька обл., м. Слов'янськ, пл. Соборна,буд. 3 |
Контактна особа: |
Ірина Мільська +380955637522 sl-ugkh@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2023 21:47 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 10 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 10 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 13 серпня 2023 14:00 |
Очікувана вартість: | 10 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 100 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Відповідно до п.2 розділу 3 Тендерної документації. Замовником вимагається надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції у формі: банківської гарантії. Форма та вимоги повинні відповідати наказу Міністерства розвитку економіки торгівлі та сільського господарства України №2628 від 14.12.2020р. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 100000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю складає 1% від вартості договору. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Замовник здійснює оплату протягом 7 (семи) банківських днів після підписання Сторонами акта прийняття виконаних робіт (ф. КБ-2в), у разі якщо відповідні бюджетні кошти надійшли на рахунок Замовника. До акта прийняття виконаних робіт додається довідка про вартість виконаних робіт (ф.КБ-3). Допускається відстрочка платежу до 30 днів; | Пiсляоплата | 7 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2023 21:48 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 серпня 2023 21:47 |
ТД ПРД 10 млн..doc | |
02 серпня 2023 21:47 |
Додаток 3 до Договору КГ.doc | |
02 серпня 2023 21:47 |
Додаток 3 до ТД Договір.doc | |
02 серпня 2023 21:47 |
Додаток 2 до Договору ПФ.doc | |
02 серпня 2023 21:47 |
Додаток 1 ТД поточний ремонт доріг.doc | |
02 серпня 2023 21:47 |
додаток 2 ТЗ 2023 РЕМОНТ ДОРОГ.doc |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-11-07-000045 ● e51cac46a19c4d869bab1f60f27e0465
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 07 листопада 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 листопада 2023 17:08 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
В РІВНЕНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
07.11.2023 № 68
м. Рівне
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 № 116, доручення Державної аудиторської служби України від 13.10.2023 №003100-18/11797-2023.
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до Додатку 1, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у Додатку 1 до цього наказу.
3. Контроль за виконання даного наказу залишаю за собою.
Начальник Управління
Західного офісу Держаудитслужби в
Рівненській області Анатолій КАРП’ЮК
Додаток 1 до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.11.2023 № 68.
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі Унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
7 UA-2023-08-02-012806-a 02.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Начальник відділу контролю у сфері
закупівель Управління Західного офісу
Держаудитслужби в Рівненській області Віктор ГРИГОРУК
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-11-07 17:28:24
Запит про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі по предмету «Послуги з поточного ремонту автомобільних доріг Слов'янської міської територіальної громади, ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь» (інформацію про закупівлю опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-02-012806-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні наступних пояснень.
Відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), головним розпорядникам бюджетних коштів (розпорядникам бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктам господарювання державного сектору економіки з метою прозорого, ефективного та раціонального використання коштів необхідно забезпечити: обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі; оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель.
Враховуючи вищенаведене, просимо надати пояснення (інформацію та документи), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення та визначено його очікувану вартість? Також просимо надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового
контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-11-10 13:59:17
Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області на виконання запиту Західного офісу Державної Аудиторської служби України в Рівненській області (м. Рівне) від 07.11.2023р. в межах здійснення моніторингу (ID: UA-M-2023-11-07-000045, наказ Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.11.2023 № 68. закупівлі послуги з поточного ремонту автомобільних доріг Слов'янської міської територіальної громади, ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ("ідентифікатор закупівлі:ID: UA-2023-08-02-012806-a) надає наступну інформацію:
Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області на виконання запиту Західного офісу Державної Аудиторської служби України в Рівненській області (м. Рівне) від 07.11.2023р. в межах здійснення моніторингу (ID: UA-M-2023-11-07-000045, наказ Управління Західного офісу Держаудитслужби в Рівненській області від 07.11.2023 № 68. закупівлі послуги з поточного ремонту автомобільних доріг Слов'янської міської територіальної громади, ДК 021:2015: 45230000-8 Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) ("ідентифікатор закупівлі:ID: UA-2023-08-02-012806-a) надає наступну інформацію:
1) У зв’язку із військовою агресією Російської Федерації проти України Слов'янська міська територіальна громада з лютого місяця 2022 року перебуває в зоні можливих бойових дій (Наказ Міністерства з питань реінтеграції тимчасово окупованих територій України від 22.12.2022 № 309 “Про затвердження Переліку територій, на яких ведуться (велися) бойові дії або тимчасово окупованих Російською Федерацією” ( зі змінами) (за кодом UA 14120210000056793).
В результаті обстрілів частково зруйноване дорожнє покриття та об’єкти дорожньої інфраструктури на 14 вулицях міста. Крім того вже більше року по вулицям м. Слов'янськ, смт. Билбасівка, смт. Андріївка, сел. Мирне здійснюється рух військової техніки, що значне погіршує стан дорожнього покриття. Враховуючи, що у 2022 році, у зв’язку із військовим станом, на території військової адміністрації не проводився повноцінний ремонт дорожнього покриття, 70% автодоріг за своїми експлуатаційними характеристиками не відповідають вимогам нормативних документів за показниками рівності, наявності ямковості та деформацій покриття проїзної частини, тощо. Від стану автомобільних доріг залежать витрати на перевезення вантажів та пасажирів, технічний стан громадського та приватного автотранспорту, безпека учасників дорожнього руху та пішоходів. У свою чергу стан автомобільних доріг і темпи розвитку дорожньої галузі визначаються економічними можливостями та рівнем фінансування галузі дорожнього господарства. Обґрунтування доцільності закупівлі: на виконання пункту 1 розділу 7 «Дорожньо - транспортний комплекс» додатку 2 «Заходи економічного і соціального розвитку Слов'янської міської територіальної громади у 2023 році» Програми економічного і соціального розвитку Слов'янської міської територіальної громади на 2023 рік, згідно до покладених функцій на Управління ЖКГ заплановано виконати поточний ремонт автомобільних доріг Слов'янської міської територіальної громади.
Керуючись Законами України “ Про місцеве самоврядування в Україні” (із змінами) та “ Про дорожній рух” від 30.06.93р.№ 3353-XII, “Про джерела фінансування дорожнього господарства України” від 18.09.1991р.№ 1562-XII (зі змінами), розмір бюджетного призначення, визначений відповідно до розпоряджень начальника Слов'янської міської військової адміністрації від 17.05.2023р. №420, від 23.08.23р. № 1127, від 22.09.23р.№ 1530 та Плану фінансування об’єктів благоустрою управління ЖКГ Слов’янської міської ВА( розпорядження та листи додаються ). Якісні характеристики послуг з поточного ремонту автомобільних доріг, які становлять предмет закупівлі, відповідають умовам «Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів», затверджених наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства України від 14.01.2012 року № 54, “Технічним правилам ремонту і утримання міських вулиць та доріг КТМ 204 України 010-94”, Порядку проведення ремонту та утримання об’єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23 вересня 2003року. № 154, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 12 лютого 2004 року за № 189/8788, ДБН В.2.3-5-2001 «Споруди транспорту. Вулиці і дороги населених пунктів», ГБН Г.1-218-182:2011 “Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та перелік робіт”. Номенклатура робіт з поточного ремонту об'єктів благоустрою населених пунктів та штучних споруд наведена в п.1.6 розділу 1 додатку 3 "Порядку проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів" (із змінами, внесеними згідно з Наказом Міністерства з питань житлово-комунального господарства від 24.07.2007року №94). Обґрунтування об'єму поточного ремонту автомобільних доріг Слов'янської міської територіальної громади здійснено на підставі акту обстеження вулиць та доріг Слов'янської міської територіальної громади від 23.05.23року, звернень мешканців територіальної громади. Поточний ремонт асфальтобетонного покриття враховує обсяги послуг ямкового ремонту асфальтобетонного покриття доріг товщиною 50 мм, площею ремонту до 5м2, площею ремонту понад 5м2, до 25 м2, улаштування покриття з гарячих асфальтобетонних сумішей асфальтоукладальником при ширині смуги до 3,5 м. Розрахунок очікуваної вартості предмета закупівлі здійснено відповідно до: -правил визначення вартості будівництва, реконструкції, ремонту та утримання автомобільних доріг загального користування, затверджених наказом Міністерства інфраструктури України від 02.05.2022року № 273; - методики визначення вартості дорожніх робіт та послуг щодо визначення вартості нового будівництва, реконструкції, ремонтів та експлуатаційного утримання автомобільних доріг загального користування, затвердженої наказом Міністерства інфраструктури України від 07.10.2022 року № 753; - галузевих будівельних норм ГБН Г.1-218-182:2011 «Ремонт автомобільних доріг загального користування. Види ремонтів та переліки робіт», затверджених наказом Державної служби автомобільних доріг України від 23.08.2011року № 301 та розробленої кошторисної документації.
2) Посилання на сторінку офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів Управління житлово-комунального господарства Слов’янської міської військової адміністрації Краматорського району Донецької області, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі:https://slavrada.gov.ua/uploads/File/Tender/2023/132.pdf в розділі "Електронні закупівлі".
- Акт 1 від 23.05.23.pdf
- пояснювальна к Р 420 від 17.05.23.pdf
- Протокол 189.pdf
- розп 420 від 17.05.2023 бюдж (1).pdf
- розп.1530 від 22.09.2023.pdf
- розп.1127 від 23.08.2023.pdf
- 797_лист.pdf
- 930_лист.pdf
- PDF Scanner 23-06-23 9.14.06.pdf
- акт обстеження поліції_.pdf
- звернення Браславський Д.В._30.07.23.pdf
- звернення Жукова Т.В..pdf
- звернення Меленець В.О._.pdf
- звернення мешканці Східний_.pdf
- звернення мешкнці сел.Високо-Іванівка.pdf
- звернення Преображенська О.І._.pdf
- звернення Супрунової.pdf
- звернення Тимченко С.М._.pdf
- Електронний підпис
Надання інформації про усунення порушення замовником
З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі повідомляємо наступне: Законом чи іншими нормативно-правовими актами не визначено механізм виправлення технічних (механічних) помилок, допущених замовником при заповненні форм тендерних документів публічних закупівель, але і не заборонено. Тому у разі виявлення невідповідності в тендерної документації, які замовник самостійно встановив та в яких допущені помилки технічного характеру, які неможливо виправити враховуючи технічний регламент електронної системи закупівель, і метою усунення обставин, визначених частиною другою статті 7 Закону України “ Про публічні закупівлі”, беручи до уваги положення наказу Міністерства економіки України від 08.06.2021 № 40 “Про затвердження Примірного положення про уповноважену особу”, уповноважені особи замовників мають право зафіксувати такі порушення документом (протоколом, листом тощо) і можуть долучити його разом з іншими документами до паперової справи тендерної документації закупівлі. Протокольним рішенням уповноваженої особи №121 від 25.08.2023р встановлено факт допущення технічної помилки при оприлюдненні тендерної документації в електронній системі закупівель за ідентифікатором № ID:UA-2023-08-02-012806-a. Дана помилка не могла привести до якихось фінансових дій. Замовником повідомлення про намір укласти договір про закупівлю опубліковано 17 серпня 2023р.о 12: 04 год., а переможець торгів згідно з пунктом 47 Особливостей, у строк, що не перевищує чотири дні з дати оприлюднення в електронній системі закупівель повідомлення про намір укласти договір про закупівлю, надав документи замовнику шляхом оприлюднення в електронній системі закупівель 18 серпня 2023р о 10:34 год, що підтверджують відсутність підстав, зазначених у підпунктах 3, 5, 6 і 12 та в абзаці чотирнадцятому 47 пункту Тобто замовник повністю видержав положення і терміни п. 47 Особливостей. З метою недопущення порушень у подальшому Уповноважена особа прийняла участь у вебінарі на сторінці Prozorro у Facebook “Нові зміни до Постанови 1178 та інші актуальні питання” та в “Онлайн-марафоні “Від початківця до експерта з публічних закупівель” і в подальшому вчасно та ретельно буде слідкуватиме за змінами законодавства в сфері публічних закупівель і застосовувати їх при здійсненні закупівель. З метою виконання зобов’язання щодо усунення порушення законодавства у сфері публічних закупівель, викладених у висновку про результати моніторингу закупівлі, відпрацьовані та взяті до відома. Повідомляємо, що в майбутніх закупівлях виявлені зауваження та результати моніторингу закупівлі будуть враховані та допущені не будуть.
2023-11-20 17:23:04
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 16 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 01 грудня 2023 |
Порушення виявлено
- Тендерна документація складена не у відповідності до вимог закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 13 серпня 2023 14:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" |
9 948 296,20
UAH з ПДВ
|
9 948 296,20
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ "СЛАВДОРСТРОЙ" #40090765 |
Переможець |
9 948 296,20
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2023 12:05
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
02 січня 2024 12:26
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 вересня 2023 16:05
|
ДУ 3 від26.09 дог.156 від 23.08.2023.pdf | зміни до договору |
26 вересня 2023 15:57
|
Електронний підпис | зміни до договору |
25 серпня 2023 08:15
|
ДУ 2 Договор 156 від 25.08.23.pdf | зміни до договору |
25 серпня 2023 08:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
23 серпня 2023 16:20
|
ДУ 1Договору 156 від 23.08.23Славдорстрой.pdf | зміни до договору |
23 серпня 2023 16:17
|
Електронний підпис | укладений |
23 серпня 2023 16:08
|
договір156 від 23.08.23 ПРДСлавдорстрой.pdf | укладений |
23 серпня 2023 16:08
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 23 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 23 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Внести зміни до п.3.1., п. 5.1.,п. 10.1. Договору та викласти в новій редакції. Викласти в новій редакції Додаток 2 План фінансування послуг , Додаток 3 Календарний графік надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 156 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 25 серпня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 25 серпня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Викласти в новій редакції п.3.1. п. 5.1. п. 10.1. та викласти в новій редакції. Викласти в новій редакції Додаток 2 План фінансування послуг та Додаток 3 Календарний графік надання послуг |
Номер договору про закупівлю: | 156 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 26 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | викласти п. 3.1, 5.1 та п. 10.1 договору , та додатки 2 План фінансування та додаток 3 Календарний графік в новій редакції. |
Номер договору про закупівлю: | 156 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |