Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Молоко згущене, молоко сухе
Очікувана вартість
118 560,00 UAH
UA-2023-08-02-012787-a 8d93472f270444418a9d95ee01a96a23
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Кириченко Наталія Анатоліївна

+380960381083 ku_lubpni_zor@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: комунальна установа «Любомирівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради
Код ЄДРПОУ: 03188613
Місцезнаходження: 70026, Україна , Запорізька обл., село Любомирівка, вулиця Степова, будинок 27
Контактна особа: Кириченко Наталія Анатоліївна
+380960381083
ku_lubpni_zor@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки


Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
400 кілограм
Молоко незбиране згущене з цукром 8,5%
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70026, Україна, Запорізька область, с. Любомирівка, вул. Степова, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки
200 кілограм
Молоко сухе 26% жирності
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 70026, Україна, Запорізька область, с. Любомирівка, вул. Степова, 27
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 15510000-6 — Молоко та вершки

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Пiсляоплата 30 Календарні 100

Тендерна документація

02 серпня 2023 21:59
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Інформація про моніторинг

  • UA-M-2023-08-08-000063 ● a5a66b21c1e24d8888053ed6321a893e
  • Статус: порушення виявлені
  • Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:

    1. Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
  • Етапи закупівельного процесу:

    1. Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
    2. Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
    3. Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)

Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі

Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: 08 серпня 2023
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: 08 серпня 2023 15:18
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі:

ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ

Н А К А З


08.08.2023 № 61-з

Запоріжжя


Про початок
моніторингу закупівель

Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,

НАКАЗУЮ:

1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.

2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.



В.о. начальника управління Алла МАМОНОВА

Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від _08.08.2023 № 61-з


Перелік закупівель,
по яким проводиться моніторинг


2. UA-2023-08-02-012787-a, яку проведено Комунальною установою «Любомирівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради;

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Запит замовнику на пояснення

Дата: 2023-08-08 15:55:58

Запит замовнику на пояснення

Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури за предметом ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки, яку проводить КУ «Любомирівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-02-012787-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.

1. Закупівля UA-2023-08-02-012787-a по предмету ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки, яку проводить проведена без застосування електронної системи закупівель. Так, КУ «Любомирівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради укладено прямий договір від 01.08.2023 №41 з ТОВ "Продхаус" на суму 118 560,00 грн. В зв’язку з викладеним, прошу надати інформацію з копіями підтверджуючих документів щодо фактичних обставин та підстав із посиланням на відповідні законодавчі норми, якими обумовлено здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель.
2. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за даним договором.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.


Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Ігор КИСЕЛЬОВ

Відповідь замовника на пояснення

Дата: 2023-08-10 21:26:00

Пояснення щодо запиту моніторингу

В зв’язку з розпочатим Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області моніторингом закупівлі UA-2023-08-02-012787-a та з отриманням запиту на надання пояснень, Замовник надає інформацію з поставлених питань.

1. Закупівля UA-2023-08-02-012787-a, проведена Замовником без застосування електронної системи закупівель на підставі пп.2 п.13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, яка передбачає можливість проведення закупівель по прямим договорам якщо замовник перебуває в зоні бойових дій. Оскільки установа Любомирівський ПНІ перебуває в зоні бойових дій, Замовник скористався таким правом.

2. По другому питанню Замовник повідомляє, що на теперішній час кошти за договором, укладеним за результатом закупівлі UA-2023-08-02-012787-a, не сплачувались, продукція ще не отримана.

Надання інформації про усунення порушення замовником

На виконання рішення Держаудитслужби щодо розірвання договору, доводимо до Вашого відома про припинення дії договору від 01.08.2023 року № 41. Підстава: Додаткова угода від 14.08.2023 року № 1 Про розірвання договору про закупівлю. Тобто рішення моніторингу виконано Замовником у повному обсязі.

2023-08-14 22:24:47


Висновок про результати моніторингу закупівлі

Друкувати висновок про результати моніторингу процедури закупівлі PDF
Дата публікації: 11 серпня 2023
Кінцевий строк оскарження: 26 серпня 2023

Порушення виявлено

  1. Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом

Електронний підпис

Перевірити

Перевірка підпису

Підтвердження усунення порушення

Усунуто

monitoring.conclusion.violation_types.contractsWithoutProcurement • усунуто

На виконання рішення Держаудитслужби щодо розірвання договору, доводимо до Вашого відома про припинення дії договору від 01.08.2023 року № 41. Підстава: Додаткова угода від 14.08.2023 року № 1 Про розірвання договору про закупівлю. Тобто рішення моніторингу виконано Замовником у повному обсязі.

2023-09-14 16:13:41

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Товариство з обмеженою відпоідальністю "Продхаус"
#41956061
Переможець 118 560,00
UAH з ПДВ
02 серпня 2023 21:36

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
14 серпня 2023 22:18
Додаткова угода укладений
14 серпня 2023 22:16
Електронний підпис укладений
14 серпня 2023 22:14
Договір укладений
02 серпня 2023 21:39

Ціни за одиницю:

Конкретна назва предмета закупівлі Кількість Одиниці виміру Ціна за одиницю
Молоко незбиране згущене з цукром 8,5% 400 кілограм 187,20
UAH з ПДВ
Молоко сухе 26% жирності 200 кілограм 218,40
UAH з ПДВ

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 01 серпня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 0
з ПДВ
Причини розірвання договору: На підставі рішення Держаудитслужби з результатами проведеного моніторингу.