Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | комунальна установа «Любомирівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради |
Код ЄДРПОУ: | 03188613 |
Місцезнаходження: | 70026, Україна , Запорізька обл., село Любомирівка, вулиця Степова, будинок 27 |
Контактна особа: |
Кириченко Наталія Анатоліївна +380960381083 ku_lubpni_zor@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
02 серпня 2023 21:59 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-08-08-000063 ● a5a66b21c1e24d8888053ed6321a893e
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 08 серпня 2023 15:18 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В ЗАПОРІЗЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
08.08.2023 № 61-з
Запоріжжя
Про початок
моніторингу закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України від 25.12.2015 № 922-VIII «Про публічні закупівлі», пункту 10 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області (зі змінами), затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3,
НАКАЗУЮ:
1. Почати на підставі виявлених органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель, моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника управління Алла МАМОНОВА
Додаток до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області
від _08.08.2023 № 61-з
Перелік закупівель,
по яким проводиться моніторинг
2. UA-2023-08-02-012787-a, яку проведено Комунальною установою «Любомирівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради;
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-08-08 15:55:58
Запит замовнику на пояснення
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури за предметом ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки, яку проводить КУ «Любомирівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-02-012787-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні» від 26.01.1993 № 2939-ХІІ, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» від 25.12.2015 № 922-VIII (далі – Закон), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 № 43, постала потреба в отриманні пояснень з наступних питань.
1. Закупівля UA-2023-08-02-012787-a по предмету ДК 021:2015:15510000-6: Молоко та вершки, яку проводить проведена без застосування електронної системи закупівель. Так, КУ «Любомирівський психоневрологічний інтернат» Запорізької обласної ради укладено прямий договір від 01.08.2023 №41 з ТОВ "Продхаус" на суму 118 560,00 грн. В зв’язку з викладеним, прошу надати інформацію з копіями підтверджуючих документів щодо фактичних обставин та підстав із посиланням на відповідні законодавчі норми, якими обумовлено здійснення закупівлі без використання електронної системи закупівель.
2. Прошу надати інформацію про суми коштів, сплачених за даним договором.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Заступник начальника
відділу контролю у сфері закупівель Ігор КИСЕЛЬОВ
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-08-10 21:26:00
Пояснення щодо запиту моніторингу
В зв’язку з розпочатим Управлінням Східного офісу Держаудитслужби в Запорізькій області моніторингом закупівлі UA-2023-08-02-012787-a та з отриманням запиту на надання пояснень, Замовник надає інформацію з поставлених питань.
1. Закупівля UA-2023-08-02-012787-a, проведена Замовником без застосування електронної системи закупівель на підставі пп.2 п.13 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178, яка передбачає можливість проведення закупівель по прямим договорам якщо замовник перебуває в зоні бойових дій. Оскільки установа Любомирівський ПНІ перебуває в зоні бойових дій, Замовник скористався таким правом.
2. По другому питанню Замовник повідомляє, що на теперішній час кошти за договором, укладеним за результатом закупівлі UA-2023-08-02-012787-a, не сплачувались, продукція ще не отримана.
Надання інформації про усунення порушення замовником
На виконання рішення Держаудитслужби щодо розірвання договору, доводимо до Вашого відома про припинення дії договору від 01.08.2023 року № 41. Підстава: Додаткова угода від 14.08.2023 року № 1 Про розірвання договору про закупівлю. Тобто рішення моніторингу виконано Замовником у повному обсязі.
2023-08-14 22:24:47
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 11 серпня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 26 серпня 2023 |
Порушення виявлено
- Укладення договорів, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених законом
Підтвердження усунення порушення
Усунуто
monitoring.conclusion.violation_types.contractsWithoutProcurement • усунуто
На виконання рішення Держаудитслужби щодо розірвання договору, доводимо до Вашого відома про припинення дії договору від 01.08.2023 року № 41. Підстава: Додаткова угода від 14.08.2023 року № 1 Про розірвання договору про закупівлю. Тобто рішення моніторингу виконано Замовником у повному обсязі.
2023-09-14 16:13:41
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
Товариство з обмеженою відпоідальністю "Продхаус" #41956061 |
Переможець |
118 560,00
UAH з ПДВ
|
02 серпня 2023 21:36
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2023 22:18
|
Додаткова угода | укладений |
14 серпня 2023 22:16
|
Електронний підпис | укладений |
14 серпня 2023 22:14
|
Договір | укладений |
02 серпня 2023 21:39
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Молоко незбиране згущене з цукром 8,5% | 400 | кілограм |
187,20
UAH з ПДВ
|
Молоко сухе 26% жирності | 200 | кілограм |
218,40
UAH з ПДВ
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | 01 серпня 2023 — 31 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
0
з ПДВ
|
Причини розірвання договору: | На підставі рішення Держаудитслужби з результатами проведеного моніторингу. |