Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Будівництво об’єкту благоустрою: дорожнього покриття кладовища «Західне», розташованого за адресою: м. Одеса, Тираспольське шосе, 22-Д (в межах ділянок: 298-292г, 278-273д, 68, 70, 47, 7с, 2) (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») код ДК 021:2015 - 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Очікувана вартість
15 929 306,40 UAH
UA-2023-08-02-012368-a ● 920dba23bfeb4ca78d0c10e22c05410f
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Комунальне підприємство "Спеціалізоване підприємство комунально-побутового обслуговування" |
Код ЄДРПОУ: | 03350083 |
Місцезнаходження: | 65091, Україна , Одеська обл., Одеса, вулиця Комітетська, будинок 10-А |
Контактна особа: |
Мельнік Ганна Юріївна 380487373595 spkbo@omr.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2023 19:16 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 08 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 08 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 11 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 15 929 306,40 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 79 646,53 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Розмір забезпечення тендерної пропозиції: 75 000,00 (сімдесят п’ять тисяч гривень 00 копійок) Вид забезпечення тендерної пропозиції - гарантія: Електронна банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії, оформлена згідно до діючого законодавства. Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель. Електронна банківська гарантія має бути безумовною та безвідкличною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. 1. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). 2. Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». 3. Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. 4. У реквізитах гарантії: 1) щодо повного найменування гаранта зазначається інформація: -повне найменування гаранта, його ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань; -код банку (у разі наявності); -адреса місцезнаходження; -поштова адреса для листування; -адреса електронної пошти гаранта, на яку отримуються документи; -SWIFT-адреса гаранта (у разі, якщо гарантом є банк); 2) щодо повного найменування принципала, яким є учасник процедури закупівлі, зазначається інформація: -повне найменування - для юридичної особи; -прізвище, ім’я та по батькові (у разі наявності) - для фізичної особи; -ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань - для принципала юридичної особи - резидента; -реєстраційний номер облікової картки платника податків - для принципала фізичної особи - резидента (у разі наявності); -серія (за наявності) та номер паспорта (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків) або індивідуальний податковий номер платника податку на додану вартість (у разі відсутності паспорта); -адреса місцезнаходження; 3) щодо повного найменування бенефіціара, яким є замовник, зазначається інформація: -повне найменування юридичної особи; -ідентифікаційний код у Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб - підприємців та громадських формувань, його категорія**; -адреса місцезнаходження; 4) сума гарантії зазначається цифрами і словами, назва валюти - словами; 5) у назві валюти, у якій надається гарантія, зазначається валюта, у якій надається гарантія, та її цифровий і літерний код відповідно до Класифікатора іноземних валют та банківських металів, затвердженого постановою Правління Національного банку України від 04 лютого 1998 року № 34; 6) датою початку строку дії гарантії зазначається дата видачі гарантії або дата набрання нею чинності; 7) зазначається дата закінчення строку дії гарантії, якщо жодна з подій, передбачених у пункті 4 Форми, не настане; 8) зазначаються унікальний номер оголошення про проведення конкурентної процедури закупівлі / оголошення про проведення спрощеної закупівлі, присвоєний електронною системою закупівель, у форматі UA-XXXX-XX-XX-XXXXXX-X та назва і вебсайта інформаційно-телекомунікаційної системи «PROZORRO»; 9) в інформації щодо тендерної документації зазначаються: -дата рішення замовника, яким затверджена тендерна документація, або дата оголошення про проведення спрощеної закупівлі; -назва предмета закупівлі згідно з оголошенням про проведення конкурентної процедури закупівлі; 10) строк сплати коштів за гарантією зазначається в робочих або банківських днях 5. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: - вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; - вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; - можливості часткової сплати суми гарантії. 6. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності) *. 7. Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. 8. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. *даний пункт виконується у випадку встановлення вимоги щодо надання гарантії на паперовому носії. **Під терміном «категорія бенефіціара» мається на увазі категорія замовника відповідно до частини 4 статті 2 Закону України «Про публічні закупівлі». До уваги учасників інформація для оформлення банківської гарантії: Назва Замовника: Комунальне підприємство «Спеціалізоване підприємство комунально-побутового обслуговування»; Місцезнаходження Замовника: вул. Комітетська, 10-А, м. Одеса, 65091 Код ЄДРПОУ: 03350083 IBAN № UA603204780000000026001260323, в ПАТ АБ «Укргазбанк», МФО 320478, код ЄДРПОУ банку 23697280. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерних пропозицій, відхиляються Замовником. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 75000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | Замовник вимагає від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення договору про закупівлю забезпечення виконання такого договору. Договір про закупівлю обов'язково супроводжується документом, що підтверджує внесення забезпечення виконання договору, яке має бути подане у формі платіжного доручення, завіреного підписом, печаткою учасника та обов’язково з відміткою банку про перерахування вказаних коштів. Вид забезпечення виконання договору про закупівлю – внесок на рахунок замовника, що перераховується учасником на підставі Договору про надання забезпечення виконання договору про закупівлю за наступними реквізитами: номер рахунку за стандартом IBAN: UA333204780000026002212006405 в АБ «Укргазбанк», МФО 320478. Розмір забезпечення виконання договору становить 1% (один відсоток) від вартості договору. Датою внесення забезпечення виконання договору про закупівлю вважається дата зарахування коштів на рахунок Замовника, але не пізніше дати укладання договору про закупівлю. Забезпечення виконання договору про закупівлю не може вноситись за Учасника іншим підприємством, установою чи організацією, оскільки це створює зайві ризики для Замовника. Строк дії забезпечення: до повного виконання зобов`язань Учасником за Договором про закупівлю (з урахуванням усіх змін та доповнень до нього) або до припинення права забезпечення виконання Договору про закупівлю у випадках, що прямо передбачені чинним законодавством (в залежності від того, яка подія настане раніше). Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. Договір про надання забезпечення виконання договору про закупівлю укладається між Замовником та Переможцем відкритих торгів протягом 5 (п’яти) календарних днів з дня оприлюднення повідомлення про намір укласти договір про закупівлю. Якщо Договір про надання забезпечення виконання договору про закупівлю не буде підписано (укладено) з вини переможця цієї процедури закупівлі в зазначений строк, такі дії/бездіяльність переможця відкритих торгів будуть розцінені замовником як відмова від укладення договору про закупівлю. У такому випадку пропозиція переможця відкритих торгів підлягає відхиленню на підставі підпункту 3 пункту 44 Особливостей, а надане забезпечення пропозиції не повертається. Умови та порядок повного чи часткового повернення, а також неповернення замовником забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються в Договорі про надання забезпечення виконання договору про закупівлю за формою згідно з Додатком 5 до цієї тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Під час проведення процедур закупівель усі документи, що готуються замовником, викладаються українською мовою, а також за рішенням замовника одночасно всі документи можуть мати автентичний переклад на іншу мову. Визначальним є текст, викладений українською мовою. Стандартні характеристики, вимоги, умовні позначення у вигляді скорочень та термінологія, пов’язана з товарами, роботами чи послугами, що закуповуються, передбачені існуючими міжнародними або національними стандартами, нормами та правилами, викладаються мовою їх загально прийнятого застосування. Уся інформація розміщується в електронній системі закупівель українською мовою, крім тих випадків коли використання букв та символів української мови призводить до їх спотворення (зокрема, але не виключно адреси мережі "інтернет", адреси електронної пошти, торговельної марки (знаку для товарів та послуг), загальноприйняті міжнародні терміни).Тендерна пропозиція та усі документи, які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї складаються українською мовою. Документи або копії документів (які передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї), які надаються Учасником у складі тендерної пропозиції, викладені іншими мовами, повинні надаватися разом із їх автентичним перекладом на українську мову. Переклад вказаних документів має бути завірений печаткою Учасника або в установленому порядку. Замовник не зобов’язаний розглядати документи, які не передбачені вимогами тендерної документації та додатками до неї та які учасник додатково надає на власний розсуд. Тендерні пропозиції підготовлені учасниками-нерезидентами України можуть бути викладені іншою мовою, при цьому повинні мати завірений переклад українською мовою. Переклад вказаних документів має бути завірений в установленому порядку (згідно ПОРЯДКУ вчинення нотаріальних дій нотаріусами України затвердженого Наказом Міністерства юстиції України 22.02.2012 № 296/5). У разі розбіжностей з текстом оригіналу перевага надається україномовному тексту.
Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Електронна банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії, оформлена згідно до діючого законодавства. Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель. Електронна банківська гарантія має бути безумовною та безвідкличною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерних пропозицій, відхиляються Замовником.
Розгорнути
Згорнути
Учасник під час подання тендерної пропозиції одночасно надає забезпечення тендерної пропозиції (гарантія виконання своїх зобов’язань у зв’язку з поданням тендерної пропозиції) - пропозиція обов’язково супроводжується документом, що підтверджує надання забезпечення тендерної пропозиції. Вимоги та умови до забезпечення тендерної пропозиції зазначаються у відповідності до наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14.12.2020 № 2628 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» і Закону (далі - Вимоги), а саме: Гарантія надається за формою (далі - Форма), наведеною в Додатку 6 до цієї Тендерної документації з урахуванням умов, викладених в даному пункті. Електронна банківська гарантія у вигляді електронного документа, скріпленого КЕП (кваліфікованим електронним підписом) особи, уповноваженої на підписання банківської гарантії, оформлена згідно до діючого законодавства. Файл з КЕП (створюється програмним комплексом, наприклад, файл у форматі .p7s) при завантаженні документів повинен бути доступний для перегляду та перевірки Замовником шляхом завантаження у відповідний програмний комплекс, у якому підпис накладений. Банківська гарантія подається учасниками у складі пропозиції через електронну систему закупівель. Електронна банківська гарантія має бути безумовною та безвідкличною. Строк дії забезпечення тендерної пропозиції учасника (банківської гарантії) має дорівнювати або перевищувати 120 (сто двадцять) днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій включно. Вимоги визначають обов'язкові вимоги до гарантії, яка надається як забезпечення тендерної пропозиції, передбаченої пунктом 10 частини 1 статті 1 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі - гарантія), банками (далі - гарант). Терміни, зазначені у Вимогах і Формі, вживаються у значеннях, визначених Цивільним кодексом України, Законом України «Про публічні закупівлі», постановою Правління Національного банку України від 15 грудня 2004 року № 639 «Про затвердження Положення про порядок здійснення банками операцій за гарантіями в національній та іноземних валютах». Реквізити гарантії, визначені у Формі, є обов'язковими для складання гарантії. Гарантія та договір, який укладається між гарантом та принципалом, не може містити додаткових умов щодо: вимог надання принципалом листів або інших документів (крім випадків надання принципалом повідомлення гаранту про настання обставин, за яких строк дії гарантії вважається закінченим, зазначених у абзаці четвертому пункту 4 Форми; вимог надання третіми особами листів або документів, що підтверджують факт настання гарантійного випадку; можливості часткової сплати суми гарантії. Гарантія, яка складається на паперовому носії, підписується уповноваженою(ими) особою(ами) гаранта та скріплюється печатками (у разі наявності). Гарантія, яка надається в електронній формі, підписується шляхом накладання кваліфікованого(их) електронного(их) підпису(ів) та кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису(ів) уповноваженої(их) особи(іб) гаранта та його печатки відповідно. Зміни до гарантії можуть бути внесені в порядку, передбаченому законодавством України, після чого вони стають невід'ємною частиною цієї гарантії. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням тендерних пропозицій, відхиляються Замовником.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Будівництво об’єкту благоустрою: дорожнього покриття кладовища «Західне», розташованого за адресою: м. Одеса, Тираспольське шосе, 22-Д (в межах ділянок: 298-292г, 278-273д, 68, 70, 47, 7с, 2) (КНУ «Настанова з визначення вартості будівництва») код ДК 021:2015 - 45233000-9 Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
65000, Україна, Одеська область, Одеса, Тираспольське шосе, 22-Д, міське кладовище «Західне»
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2023
ДК 021:2015: 45233000-9 — Будівництво, влаштовування фундаменту та покриття шосе, доріг
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | 100% післяплати, шляхом перерахування Замовником відповідних коштів на рахунок Підрядника протягом 15 календарних днів на підставі КБ-2в, КБ-3 | Пiсляоплата | 15 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2023 19:17 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 серпня 2023 19:14 |
Додаток 5 - Договір забезпечення.doc | |
02 серпня 2023 19:10 |
Додаток 5 - Договір забезпечення.doc | |
02 серпня 2023 19:10 |
Додаток 3 - Цінова пропозиція.docx | |
02 серпня 2023 19:10 |
Додаток 1 КВ, пункт 47 Особливостей.docx | |
02 серпня 2023 19:09 |
Додаток 6 - Форма.doc | |
02 серпня 2023 19:09 |
Додаток 4 - ПД.doc | |
02 серпня 2023 19:08 |
Додаток 2 Інформація про технічні, кількістні та якісні показники предмету закупівлі.docx | |
02 серпня 2023 19:08 |
ТД будівництво доріг.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо відповідності кваліфікаційному критерію – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 03 серпня 2023 13:29
Дата відповіді: 04 серпня 2023 13:02
Шановний Замовнику, чи може учасник надавати в якості підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору – договори з капітального ремонту дорожнього покриття, які містять види робіт, зазначені у технічній специфікації?
Чи буде надання договорів з капітального ремонту дорожнього покриття належним підтвердженням відповідності квалііфікаційному критерію –наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору? Заздалегідь вдячні за вашу відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Згідно додатку 1 до Тендерної документації, затвердженої Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02 серпня 2023 року № 57/З-2023, під аналогічним договором необхідно розуміти договір про виконання аналогічних робіт/надання послуг відповідно до переліку у технічних вимогах Додатку № 2 цієї тендерної документації (не менше 50% видів робіт/послуг, зазначених у переліку). Враховуючи викладене, якщо у наданому Учасником договорі з капітального ремонту дорожнього покриття наявні роботи, перелічені у переліку згідно Додатку 2 до Тендерної документації, в обсязі не менше 50% видів робіт з переліку, це буде належним підтвердженням відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Щодо відповідності кваліфікаційному критерію – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору
Дата подання: 04 серпня 2023 09:37
Дата відповіді: 04 серпня 2023 13:02
Шановний Замовнику, чи може учасник надавати в якості підтвердження відповідності кваліфікаційному критерію – наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору – договори з реконструкції дорожнього покриття, які містять види робіт, зазначені у технічній специфікації? Чи буде надання договорів з реконструкції дорожнього покриття належним підтвердженням відповідності квалііфікаційному критерію –наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору? Заздалегідь вдячні за вашу відповідь.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. Згідно додатку 1 до Тендерної документації, затвердженої Протоколом щодо прийняття рішення уповноваженою особою від 02 серпня 2023 року № 57/З-2023, під аналогічним договором необхідно розуміти договір про виконання аналогічних робіт/надання послуг відповідно до переліку у технічних вимогах Додатку № 2 цієї тендерної документації (не менше 50% видів робіт/послуг, зазначених у переліку). Враховуючи викладене, якщо у наданому Учасником договорі з реконструкції дорожнього покриття наявні роботи, перелічені у переліку згідно Додатку 2 до Тендерної документації, в обсязі не менше 50% видів робіт з переліку, це буде належним підтвердженням відповідності кваліфікаційному критерію - наявність документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного договору.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 11 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП ДОРСТРОЙ. |
15 714 790,58
UAH з ПДВ
|
15 714 790,58
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП ДОРСТРОЙ. #39722333 |
Переможець |
15 714 790,58
UAH з ПДВ
|
11 серпня 2023 16:09
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
01 січня 2024 11:27
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 листопада 2023 11:49
|
додатки 2 ду 3 дороги.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2023 11:45
|
додатки 3 ду 3 дороги.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2023 11:45
|
додатки 1 ду 3 дороги.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2023 11:45
|
додатки 4 ду 3 дороги.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2023 11:45
|
протокол тех помилка ду3 дороги.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2023 11:44
|
виправлена ду3 дороги.pdf | зміни до договору |
22 листопада 2023 11:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
20 листопада 2023 10:32
|
додатки 3 ду 3 дороги.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2023 10:30
|
додатки 2 ду 3 дороги.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2023 10:30
|
додатки 1 ду 3 дороги.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2023 10:30
|
додатки 4 ду 3 дороги.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2023 10:30
|
ду 3 дороги.pdf | зміни до договору |
20 листопада 2023 10:30
|
Електронний підпис | укладений |
18 серпня 2023 10:56
|
додатки дороги Західне.pdf | укладений |
18 серпня 2023 10:56
|
договір дороги Західне.pdf | укладений |
18 серпня 2023 10:56
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Пунктом 19 Особливостей встановлено, що істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника. Згідно з пунктом 1.3. Договору про закупівлю № 18-08Б від 18.08.2023, та частиною 1 статті 188 Господарського кодексу України, частиною 1 статті 652 Цивільного кодексу України, Загальними умовами укладення та виконання договорів підряду в капітальному будівництві, затвердженими Постановою Кабінету міністрів України від 1 серпня 2005 р. N 668, було скориговано обсяг виконаних робіт, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків Замовника, внаслідок чого було зменшено ціну договору. |
Номер договору про закупівлю: | 18-08Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Під час внесення змін до договору відповідно до п. 19 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабміну від 12.10.2022 № 1178 щодо закупівлі за ідентифікатором № UA-2023-08-02-012368-a щодо Закупівлі було виявлено технічну (механічну) помилку, а саме: в Додатковій угоді № 3 до договору про закупівлю № 18-08Б від 18.08.2023 при внесенні змін ціну договору за п.п. 3.1. та 5.1. в розшифруванні суми ПДВ було помилково зазначено (два мільйони п’ятсот тридцять сім тисяч сто дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 43 копійки)» замість (два мільйони п’ятсот тридцять сім тисяч дев’ятсот дев’яносто дев’ять гривень 43 копійки)», при цьому цифровий варіант суми вказано вірно «2 537 999,43». Загальна сума договору розрахована і зазначена відповідно до договірної ціни та проектно-кошторисної документації. Інформація в електронній системі закупівель відповідає умовам договору. Відповідно до листа Міністерства економічного розвитку України від 01.12.2015 року № 3302-05/40086-08 Уповноважений орган дозволяє виправляти технічні (механічні) помилки при заповненні документів у сфері державних закупівель, після їх оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу шляхом розгляду рішенням уповноваженою особи. Сканована копія протоколу щодо прийняття рішення уповноваженою особою оприлюднюється на порталі. В зв'язку з чим прийнято рішення щодо публікації протоколу про виправлення технічної помилки, та виправленої Додаткової угоди № 3 використовуючи форму «внесення змін до договору». Вважати Додаткову угоду № 3, оприлюднену 20.11.2023 скасованою та такою, що не оприлюднювалася. |
Номер договору про закупівлю: | 18-08Б |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |