Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ДЕРЖАВНА СЛУЖБА УКРАЇНИ З ПИТАНЬ БЕЗПЕЧНОСТІ ХАРЧОВИХ ПРОДУКТІВ ТА ЗАХИСТУ СПОЖИВАЧІВ |
Код ЄДРПОУ: | 39924774 |
Вебсайт: | https://dpss.gov.ua |
Місцезнаходження: | 01001, Україна , м. Київ обл., м. Київ, вул. Бориса Грінченка, буд. 1 |
Контактна особа: |
Віктор Кривоносов +380442790900 v.kryvonosov@dpss.gov.ua |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2023 16:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 12 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 12 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 15 серпня 2023 10:00 |
Очікувана вартість: | 26 428 900,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 132 144,50 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Тендерна пропозиція Учасника обов’язково повинна містити документ, що підтверджує надання Учасником забезпечення тендерної пропозиції, яке має бути надане у формі електронної банківської гарантії (далі – банківська гарантія). Форма та зміст банківської гарантії повинні відповідати наказу Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України від 14 грудня 2020 р. № 2628, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 03 березня 2021 р. за № 275/35897 «Про затвердження форми і Вимог до забезпечення тендерної пропозиції / пропозиції» (з урахуванням постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, постанови Правління Національного банку України від 25.01.2018 року № 5). Подання, отримання електронної банківської гарантії здійснюється відповідно до положень Закону України «Про електронні документи та електронний документообіг», а саме: електронний документ підписується шляхом накладання кваліфікованого електронного підпису, або кваліфікованої електронної печатки (у разі наявності), що прирівняні до власноручного підпису уповноваженої особи гаранта та його печатки відповідно. Строк дії банківської гарантії повинен бути не менше ніж строк, протягом якого тендерні пропозиції є дійсними*. Сума банківської гарантії: 264 300, 00 грн. БЕНЕФІЦІАР: Державна служба України з питань безпечностi харчових продуктiв та захисту споживачiв ЄДРПОУ 39924774 Адреса (юридична, поштова): вул. Бориса Грiнченка 1, м. Київ, 01001. Номер банківського рахунку бенефіціара: UA778201720355109001001094695 в Державній казначейській службі України, вул. Бастіонна, 6, м. Київ, 01601. Всі витрати по оформленню банківської гарантії здійснюються за рахунок Учасника. *90 днів із дати кінцевого строку подання тендерних пропозицій |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 264300 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | 1. Замовником вимагається, не пізніше дати укладання Договору про закупівлю товару, внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави у розмірі 5 (п'ять) відсотків вартості договору. 2. Забезпечення виконання договору про закупівлю вноситься на номер банківського рахунку замовника (зазначено в проєкті Договору про забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді грошової застави (далі - Договір застави) Додаток V тендерної документації, не пізніше ніж в передостанній день, що передує даті укладення договору про закупівлю. Валютою забезпечення виконання договору про закупівлю є гривня. Строк дії забезпечення виконання договору повинен відповідати строку виконання Договору про закупівлю. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору (у разі, якщо вони не повертаються), підлягають перерахуванню до Державного бюджету України. Умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю визначаються законодавством, договором про закупівлю товару та Договором про забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді грошової застави (далі - Договір застави), який укладається між замовником та учасником-переможцем у письмовій формі до дати укладення договору про закупівлю за формою встановленою у Додатку V тендерної документації. Порядок укладення договору застави грошових коштів. З метою своєчасного оформлення Договору застави грошових коштів та внесення учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави учасник-переможець у порядку, визначеному у Додатку V тендерної документації, надає замовнику в двох примірниках підписаний зі своєї сторони оригінал договору застави грошових коштів, разом із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору застави грошових коштів. Від імені Учасника договір застави підписується керівником або уповноваженою особою Учасника. Повноваження керівника підтверджуються засвідченою підписом уповноваженої особи та печаткою учасника копією його статуту (або іншого установчого документу) та документів підтверджуючих повноваження керівника (протокол, наказ,витяг з ЄДР інше). У разі, коли Договір застави підписується іншою уповноваженою особою, додатково надається засвідчена печаткою учасника копія довіреності підписана керівником учасника. У разі, якщо установчими документами або змістом довіреності передбачено погодження (схвалення, дозвіл, інше) та/або надання повноважень на підписання правочину іншим органом управління (нагляду, контролю і т.д.) учасника, надаються засвідчені аналогічним чином копії документів, якими надано таке погодження (схвалення, дозвіл, інше) та/або повноваження підписанта договору застави з боку учасника. Датою отримання замовником Договору застави із копіями документів, що підтверджують повноваження підписанта договору, вважається дата реєстрації замовником, яка зазначається на супровідному листі (складається учасником в довільній формі) до вказаних вище документів. Замовник протягом трьох робочих днів з дня отримання договору застави від учасника, повертає один підписаний та зареєстрований примірник Договору застави учаснику. У разі невідповідності поданих учасником договору застави та документів, що підтверджують повноваження підписанта договору, вимогам тендерної документації, або надання договору пізніше зазначеного терміну, замовник не несе відповідальності за несвоєчасне отримання учасником підписаного примірника договору застави для здійснення оплати. Відповідно до статті 27 Закону Замовник повертає забезпечення виконання договору про закупівлю: 1) після виконання переможцем процедури закупівлі договору про закупівлю; 2) за рішенням суду щодо повернення забезпечення договору у випадку визнання результатів процедури закупівлі недійсними або договору про закупівлю нікчемним; 3) у випадках, передбачених статтею 43 Закону; 4) згідно з умовами, зазначеними в договорі про закупівлю, але не пізніше ніж протягом п’яти банківських днів з дня настання зазначених обставин. Кошти, що надійшли як забезпечення виконання договору про закупівлю, якщо вони не повертаються учаснику у випадках, визначених Законом, підлягають перерахуванню до відповідного бюджету, а в разі здійснення закупівлі замовниками не за бюджетні кошти - перераховуються на рахунок таких замовників. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:33600000-6: Фармацевтична продукція
для використання у ветеринарній медицині, 99 840 досліджень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | IV. ПОРЯДОК ЗДІЙСНЕННЯ ОПЛАТИ 4.1. Розрахунки за цим Договором проводяться шляхом безготівкового перерахування коштів Покупця з його поточного рахунку на поточний рахунок Продавця, що визначений в розділі XIII цього Договору та за наявності відповідного бюджетного призначення. 4.2. Покупець здійснює оплату вартості поставленого Товару (партії) відповідно до видаткової накладної. | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2023 16:15 |
Файл з підписом | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2023 16:14 |
ТД ГЕ комплекти 07 08 2023 зі змінами.docx | |
07 серпня 2023 16:14 |
Повідомлення щодо внесення змін 07 08 2023.docx |
07 серпня 2023 16:15 |
Файл з підписом
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 серпня 2023 16:14 |
ТД ГЕ комплекти 07 08 2023 зі змінами.docx
|
|||
07 серпня 2023 16:14 |
Повідомлення щодо внесення змін 07 08 2023.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Відповідно до пп.3 п.3.2 Розділу 3 Тендерної документації забезпечення тендерної пропозиції не повертається у разі ненадання переможцем процедури закупівлі (крім переговорної процедури закупівлі) у строк, визначений частиною шостою статті 17 Закону, документів, що підтверджують відсутність підстав, установлених статтею 17 Закону*.
*Пункт 44 Особливостей.
Дане положення тендерної документації не відповідає вимогам п.3 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022р. №1178 (далі - Особливості), відповідно до якого під час здійснення публічної закупівлі відповідно до цих особливостей замовники застосовують положення:
статті 25 Закону з урахуванням положень пункту 47 цих особливостей;
статті 27 Закону з урахуванням положень пункту 21 цих особливостей.
П.44 Особливостей встановлює підстави для відхилення тендерних пропозицій.
З урахуванням викладеного, прохання привести положення тендерної документації у відповідність з вимогами чинного законодавства.
Додатково, враховуючи вимоги п.3 Особливостей, прохання привести у відповідність з вимогами чинного законодавства положення п.6 Розділу 6 Тендерної документації щодо умов повернення забезпечення виконання договору.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-02-000051 ● 5f5561aaf6934315afef46ba97456f38
- Статус: завершено ● Дата: 08 травня 2024
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від громадських об'єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 цього Закону
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 02 жовтня 2023 13:53 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
02.10.2023 № 290
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України «Про початок моніторингу процедур
закупівель / закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель / закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
20 UA-2023-08-02-011552-a 02.08.2023 інформація, отримана від громадських об’єднань, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель, виявлених за результатами громадського контролю у сфері публічних закупівель відповідно до статті 7 Закону України «Про публічні закупівлі»
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-03 14:52:49
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару з комплектів набору для діагностики губчастоподібної енцефалопатії великої рогатої худоби. ДК 021:2015 33690000-3- Лікарські засоби різні (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-08-02-011552-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1.Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, та/або інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію з посиланням на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб- сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Хімлаборреактив» умов пункту 6 розділу VІ. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», а саме внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави у розмірі 5 (п'ять) відсотків вартості договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-05 11:42:12
Відповідь на запит
Пояснення до моніторингу (UA-M-2023-10-02-000051)
Питання моніторингу:
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару з комплектів набору для діагностики губчастоподібної енцефалопатії великої рогатої худоби. ДК 021:2015 33690000-3- Лікарські засоби різні (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-08-02-011552-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів) з наступних питань.
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції потенційних учасників, посилання на сайти на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, та/або інші документи), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Надати інформацію з посиланням на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб- сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі.
3. Надати інформацію та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Хімлаборреактив» умов пункту 6 розділу VІ. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», а саме внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави у розмірі 5 (п'ять) відсотків вартості договору.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, в частині невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації встановлена кримінальна відповідальність.
Пояснення замовника:
Закупівля за процедурою відкриті торги (з особливостями) «Комплект набору для діагностики губчастоподібної енцефалопатії великої рогатої худоби. ДК 021:2015 33690000-3- Лікарські засоби різні (UA-2023-08-02-011552-a) проводиться відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон) та постанови Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. № 1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» (далі - Особливості) на підставі Плану протиепізоотичних заходів з профілактики основних інфекційних і паразитарних хвороб тварин в Україні у 2023 році, затвердженого рішенням Державної надзвичайної протиепізоотичної комісії при Кабінеті Міністрів України (протокол № 1 від 10.03.2023 року).
Планом протиепізоотичних заходів з профілактики основних інфекційних і паразитарних хвороб тварин в Україні у 2023 році, передбачена закупівля 99 840 (93753 досліджень для дослідження матеріалу 2023 року та 6087 досліджень для досліджень матеріалу минулих років) досліджень для діагностики губчастоподібної енцефалопатії великої рогатої худоби
Комплект набору для діагностики губчастоподібної енцефалопатії великої рогатої худоби призначений для діагностики губчастоподібної енцефалопатії великої рогатої худоби шляхом виявлення патологічного (конформованого) пріонного білку (PrPSc) в мозковій тканині.
Набір має містити усі необхідні реагенти для виявлення патологічного пріону.
Набір має бути укомплектований всіма необхідними витратними матеріалами для проведення повної процедури дослідження.
Упаковка товару: всі товари повинні поставлятись виключно в упаковці виробника. Пакування та маркування товарів повинно відповідати характеру товарів.
Термін зберігання не менше 12 місяців.
Температура зберігання: відповідно до інструкції по застосуванню.
Розмір бюджетного призначення визначено відповідно до бюджетної програми на 2023 рік за КПКВК 0412020 «Протиепізоотичні заходи та участь у Міжнародному епізоотичному бюро» КЕКВ 2220 «Медикаменти та перев’язувальні матеріали».
1) Визначення очікуваної вартості предмета закупівлі здійснювалося відповідно до орієнтовно-розрахункової вартості предмету закупівлі згідно із замовленням засобів захисту тварин на протиепізоотичні заходи на 2023 рік, погодженого відповідно до протоколу № 1 від 10.03.2023 рішення Державної надзвичайної протиепізоотичної комісії при Кабінеті Міністрів України, та проведення моніторингу цін, шляхом збору та аналізу інформації про ціну товару в електронній системі закупівель Prozorro, учасників процедур закупівлі та виведення середньої ціни із запропонованих варіантів (пропозиції учасників додаються).
2) Посилання на обґрунтування:
https://dpss.gov.ua/diyalnist/derzhavnizakupivli/aktualna-informaciya/obgruntuvannya-tehnichnih-ta-yakisnih-harakteristik-predmeta-zakupivli-rozmiru-byudzhetnogo-priznachennya-ochikuvanoyi-vartosti-predmeta-zakupivli
3) Надається інформація та документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі ТОВ «Хімлаборреактив» умов пункту 6 розділу VІ. «Результати торгів та укладання договору про закупівлю», а саме внесення Учасником-переможцем забезпечення виконання договору у формі грошової застави у розмірі 5 (п'ять) відсотків вартості договору.
Між Держпродспоживслужбою та ТОВ «ХІМЛАБОРРЕАКТИВ» укладено договір № 89 від 01.09.2023 року про забезпечення виконання договору про закупівлю у вигляді грошової застави відповідно до якого забезпеченням виконання Договору про закупівлю є грошові кошти в сумі: 923 120,64 грн (дев'ятсот двадцять три тисячі сто двадцять гривень 64 копійки), без ПДВ (далі - забезпечення), що становить 5% відсотків вартості (ціни) Договору про закупівлю.
Документи, які зазначені в запиті додаються окремими файлами.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 31 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Ризики, що спрацювали
sas-3-6
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 15 серпня 2023 10:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ Хімлаборреактив |
18 462 412,80
UAH з ПДВ
|
18 462 412,80
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ Хімлаборреактив #23522853 |
Переможець |
18 462 412,80
UAH з ПДВ
|
22 серпня 2023 11:58
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2023 16:28
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
05 січня 2024 15:23
|
Електронний підпис | зміни до договору |
31 жовтня 2023 16:04
|
Додатковий договір № 110 до Договору про закупівлю товару № 92 від 06.09.2023.pdf | зміни до договору |
31 жовтня 2023 16:03
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2023 11:16
|
Договір № 92.pdf | укладений |
06 вересня 2023 11:15
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 31 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю. |
Номер договору про закупівлю: | 92 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 110 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |