Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Технічний нагляд протягом всього строку капітального ремонту по об'єкту: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Незалежності (від вул. В.Виноградова до вул. А.Корбе) в м. Ананьєві Подільського району Одеської області (коригування)»
Очікувана вартість
93 505,00 UAH
UA-2023-08-02-009979-a 87adbcbb9a6c4677a7cd7f14dc47bc5c
Закупівля без використання електронної системи    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Бойченко Ганна Іванівна

+380486323201 vid_bud2101@ukr.net

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Дата оприлюднення: 02 серпня 2023
Друкувати звіт про договір про закупівлю PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Відділ з питань будівництва, житлово-комунального господарства та інфраструктури Ананьївської міської ради
Код ЄДРПОУ: 43919503
Місцезнаходження: 66400, Україна , Одеська обл., Ананьїв, вул.Незалежності,20
Контактна особа: Бойченко Ганна Іванівна
+380486323201
vid_bud2101@ukr.net
Категорія: Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Роботи


Технічний нагляд Виконавцем здійснюється протягом всього строку виконання Підрядних робіт.
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 роботи
Технічний нагляд протягом всього строку капітального ремонту по об'єкту: «Капітальний ремонт дорожнього покриття по вул. Незалежності (від вул. В.Виноградова до вул. А.Корбе) в м. Ананьєві Подільського району Одеської області (коригування)»
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: 66401, Україна, Одеська область, Подільський район м.Ананьїв, по вул. Незалежності (від вул. В.Виноградова до вул. А.Корбе)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг: 31 грудня 2023
ДК 021:2015: 71520000-9 — Послуги з нагляду за виконанням будівельних робіт

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Виконання робіт Розрахунки між сторонами здійснюються за фактично виконані обсяги робіт з технічного нагляду на підставі проміжних (у разі їх складання) та/чи остаточного актів виконаних підрядних робіт та проміжних (у разі їх складання) та/чи остаточного актів виконаних робіт, протягом 5 (п’яти) банківських днів з дня їх підписання, за умови надходження бюджетних коштів на рахунок Замовника. Пiсляоплата 5 Банківські 100

Тендерна документація

02 серпня 2023 15:53
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано
Фізична особа-підприємець Войцеховський Іван Васильович
#1926907635
Переможець 93 505,00
UAH
02 серпня 2023 15:49

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис укладений
06 жовтня 2023 10:51

Виконання договору

Друкувати звіт про виконання договору про закупівлю PDFHTML
Строк дії за договором: 02 серпня 2023 — 31 грудня 2023
Сума оплати за договором: 93 505,00
UAH