Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Бульдозер (робочою вагою не менше 17 т), Автогрейдер, Екскаватор-навантажувач з ковшем
Очікувана вартість
18 100 000,00 UAH
UA-2023-08-02-007584-a ● e33670ba68bf4e43933433642b563831
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365854 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Стрітенська, 19 |
Контактна особа: |
Ігор Ланюк +380532561938 gorgyts190@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2023 14:19 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 09 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 09 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 12 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 18 100 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 181 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:43210000-8: Машини для земляних робіт
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 одиниця
Бульдозер (робочою вагою не менше 17 т)
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Кагамлика, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2023
ДК 021:2015: 43210000-8 — Машини для земляних робіт
1 одиниця
Автогрейдер
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36000, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Кагамлика, 84
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2023
ДК 021:2015: 43210000-8 — Машини для земляних робіт
1 одиниця
Екскаватор-навантажувач з ковшем
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
36008, Україна, Полтавська область, м. Полтава, вул. Європейська, 154
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
30 листопада 2023
ДК 021:2015: 43210000-8 — Машини для земляних робіт
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
07 серпня 2023 13:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
07 серпня 2023 13:03 |
Оголошення Бульдозер (робочою вагою не менше 17 т), Автогрейдер, Екскаватор-навантажувач з ковшем ред..pdf | |
07 серпня 2023 13:03 |
Тендерна_документація Бульдозер (робочою вагою не менше 17 т), Автогрейдер, Екскаватор-навантажувач з ковшем ред..pdf | |
07 серпня 2023 13:03 |
Опис(перелік) змін автогрейдер, екскаватор, бульдозер.pdf |
07 серпня 2023 13:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||
07 серпня 2023 13:03 |
Оголошення Бульдозер (робочою вагою не менше 17 т), Автогрейдер, Екскаватор-навантажувач з ковшем ред..pdf
|
|||
07 серпня 2023 13:03 |
Тендерна_документація Бульдозер (робочою вагою не менше 17 т), Автогрейдер, Екскаватор-навантажувач з ковшем ред..pdf
|
|||
07 серпня 2023 13:03 |
Опис(перелік) змін автогрейдер, екскаватор, бульдозер.pdf
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
УВАГА ДАСУ-ПРЕДМЕТ ЗАКУПІВЛІ НЕ ВІДПОВІДАЄ КОДУ ДК!!!
Дата подання: 05 серпня 2023 13:29
Дата відповіді: 07 серпня 2023 09:49
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК! ВАМИ ОГОЛОШЕНА ПРОЦЕДУРА , ДЕ ПРЕДМЕТОМ ЗАКУПІВЛІ Є "Бульдозер (робочою вагою не менше 17 т), Автогрейдер, Екскаватор-навантажувач з ковшем" за кодом "ДК 021:2015 (CPV 2008) –43210000-8– "Машини для земляних робіт". Зазначений код ДК - НЕ ВІДПОВІДАЄ предмету закупівлі -"Автогрейдер" (повинен бути 43220000-1 — Грейдери та планувальники), НЕ ВІДПОВІДАЄ предмету закупівлі " Екскаватор-навантажувач з ковшем" (повинен бути -43260000-3 Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка). ВИМАГАЄМО УСУНУТИ ВИЯВЛЕНІ ПОРУШЕННЯ ШЛЯХОМ СКАСУВАННЯ "ПЛАНУ ЗАКУПІВЛІ" , ДАННУ ПРОЦЕДУРУ (ОСКІЛЬКИ ОГОЛОШЕНІ З ПОРУШЕННЯМ ЧИННОГО ЗАКОНОДАВСТВА) ТА ОГОЛОШЕННЯ НОВИХ ОКРЕМИХ ПРОЦЕДУР ЩОДО ЗАКУПІВЛІ "Бульдозера (робочою вагою не менше 17 т) за кодом ДК 43210000-8– "Машини для земляних робіт"; "Автогрейдера" за кодом ДК 43220000-1 — "Грейдери та планувальники", Екскаватора-навантажувача з ковшем" за кодом ДК 43260000-3 "Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка". ПОВІДОМЛЯЄМО, ЩО ВІДПОВІДНО ДО ПОСТАНОВИ 1178 (зі зманами) п.21 Договір про закупівлю є нікчемним у разі: "5) коли назва предмета закупівлі із зазначенням коду за Єдиним закупівельним словником не відповідає товарам, роботам чи послугам, що фактично закуплені замовником". ФАКТИЧНО ЗАКУПЛЕНІ ВАМИ ТОВАРИ - автогрейдер та екскаватор-навантажувач з ковшем по даній процедурі будуть не відповідати коду ДК. Усуньте не відповідність!!!!
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! Дякуємо за приділену увагу до закупівлі. Сподіваємось побачити вас серед учасників.
Інформуємо Вас, що Ваші твердження щодо визначення класифікації товару є суб’єктивним і не грунтується на науковому підході. Законом передбачено, що Замовник самостійно визначає код ДК предмета закупівлі за ознакою та чотирма першими цифрами класифікатора.
З метою визначення узагальненого коду ДК зазначеної закупівлі використовувався науковий посібник «Сільськогосподарські та меліоративні машини: Підручник / Д.Г. Войтюк, С36 В.О. Дубровін, Т.Д. Іщенко та ін.; За ред. Д.Г. Войтюка. — К.: Вища освіта, 2004. — 544 с.; іл. ISBN 966-8081-20-Х», де на стор. 516 чітко вказано, цитата: До машин для виконання земляних робіт належать каналокопачі, дренажні машини, землерийно-транспортні машини (екскаватори, бульдозери, скрепери, грейдери) і планувальники. Отже ми вважаємо, що нами дотримано всіх умов чинного законодавства та застосовано науковий підхід.
Інформуємо Вас, що Ваші твердження щодо визначення класифікації товару є суб’єктивним і не грунтується на науковому підході. Законом передбачено, що Замовник самостійно визначає код ДК предмета закупівлі за ознакою та чотирма першими цифрами класифікатора.
З метою визначення узагальненого коду ДК зазначеної закупівлі використовувався науковий посібник «Сільськогосподарські та меліоративні машини: Підручник / Д.Г. Войтюк, С36 В.О. Дубровін, Т.Д. Іщенко та ін.; За ред. Д.Г. Войтюка. — К.: Вища освіта, 2004. — 544 с.; іл. ISBN 966-8081-20-Х», де на стор. 516 чітко вказано, цитата: До машин для виконання земляних робіт належать каналокопачі, дренажні машини, землерийно-транспортні машини (екскаватори, бульдозери, скрепери, грейдери) і планувальники. Отже ми вважаємо, що нами дотримано всіх умов чинного законодавства та застосовано науковий підхід.
ЩОДО НЕВІДПОВІДНОСТІ ВИМОГ ТЕНДЕРНОЇ ДОКУМЕНТАЦІЇ
Дата подання: 05 серпня 2023 13:36
Дата відповіді: 07 серпня 2023 09:51
ШАНОВНИЙ ЗАМОВНИК! ВАМИ в вимогах тендерної документації, а саме: в розділі ІІІ. Інструкція з підготовки тендерної пропозиції зазначено : П9 Ступень локалізації Виробництва – "не застосовується". Даний пункт суперечить вимогам додатку 5 ТД ( Технічне завдання), де передбачено надання інформації, яка підтверджує ступень локалізації виробництва до предмету закупівлі. УСУНЬТЕ НЕ ВІДПОВІДНІСТЬ.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! Дякуємо за приділену увагу до закупівлі. Сподіваємось побачити вас серед учасників. Вважаємо Ваші зауваження в цій частині слушними, в Тендерну документацію будуть внесені зміни.
Щодо додатку 5 тендерної документації розділ "Бульдозер" - рік випуску
Дата подання: 05 серпня 2023 13:48
Дата відповіді: 07 серпня 2023 09:56
Шановний Замовник! В табличній частині додатку 5 тендерної документації розділу "Бульдозер" Вами вимагається "рік випуску не раніше 2022 р." , проте в інших вимогах вимагаєте "Підписаний уповноваженою особою Учасника лист в довільній формі про те, що Учасник гарантує, що товар є новим, 2022 року виробництва, не знаходився в експлуатації, та не порушено терміни та умови його зберігання". Надайте розьяснення, яким чином учаснику зазначити в листі інформацію щодо року випуску, якщо запропонован 2023 рік? А у Вас зазначен чіткий рік випуску -2022. Внесить відповідні зміни в дану вимогу, для можливості зазначити 2022 або 2023 рік. ТАКОЖ НАДАЙТЕ РОЗЬЯСНЕННЯ, ЧОМУ ВИ З ТАКИМ БЮДЖЕТОМ РОЗГЛЯДАЄТЕ МОЖЛИВІСТЬ ПРИДБАННЯ БУЛЬДОЗЕРА - з 2022 року, а з 2023 року? Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! Дякуємо за приділену увагу до закупівлі. Сподіваємось побачити вас серед учасників. Вважаємо Ваші зауваження в цій частині слушними, в Тендерну документацію будуть внесені зміни.
Щодо надання роз’яснень про формування бюджету – бюджет формувався на підставі отриманих комерційних пропозицій шляхом визначення середньоарифметичного показника (згідно методики). Щодо року випуску – товар повинен бути новим, який не був в експлуатації… Рік випуску – не раніше 2022 року... Якщо Ви зможете запропонувати товар 2023 року в межах очікуваної вартості та в строки, визначені тендерною документацією, Замовник зобов’язаний буде розглянути вашу пропозицію, у разі визнання її найбільш економічно вигідною .
Щодо надання роз’яснень про формування бюджету – бюджет формувався на підставі отриманих комерційних пропозицій шляхом визначення середньоарифметичного показника (згідно методики). Щодо року випуску – товар повинен бути новим, який не був в експлуатації… Рік випуску – не раніше 2022 року... Якщо Ви зможете запропонувати товар 2023 року в межах очікуваної вартості та в строки, визначені тендерною документацією, Замовник зобов’язаний буде розглянути вашу пропозицію, у разі визнання її найбільш економічно вигідною .
Щодо строку поставки додатку 5 тендерної документації розділ "БУЛЬДОЗЕР"
Дата подання: 05 серпня 2023 14:13
Дата відповіді: 07 серпня 2023 09:59
Шановний Замовник! Вами вимагається в додатку 5 тендерної документації розділ "БУЛЬДОЗЕР" - Строк поставки – протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання заявки Замовника. (Дану вимогу підтвердити шляхом надання гарантійного листа щодо можливості вчасної і якісної поставки предмета закупівлі на умовах, вказаних у тендерній документації.). ПРОТЕ ДАНИЙ СРОК СУПЕРЕЧИТЬ ВИМОГАМ п 4.4 строк поставки товарів - до 30.11.2023 р., а також умовам проекту договору: П 4.1 Строк поставки всіх Товарів протягом 10 робочих днів після отримання замовлення на поставку, але не пізніше 30.11.2023р.. ВРАХОВУЮЧИ ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ ПРОСИМО ВАС ВНЕСТИ ЗМІНИ В РОЗДІЛ "БУЛЬДОЗЕР" а саме : Строк поставки -до 30.11.2023 р.. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! Дякуємо за приділену увагу до закупівлі. Сподіваємось побачити вас серед учасників. Інформуємо Вас, що потреба в закупівлі спеціальної техніки, що є предметом даної закупівлі, є нагальною, та такою, що вимагає поставки товару в найкоротші терміни. Термін поставки – до 30.11.2023 року є загальним для всієї партії товару і є ГРАНИЧНИМ!!!! В той же час, за наявності нагальної потреби, в межах строку поставки, а також враховуючи черговість поставки, Замовником будуть надаватись заявки на поставку техніки, які повинні бути виконані переможцем не пізніше 10 днів з дати їх надання. Це є нашою вимогою, яка не суперечить чинному законодавству України. Всі потенційні учасники, які в змозі виконати зазначені умови, можуть прийняти участь у закупівлі на конкурентних засадах.
Щодо вимоги додатку 5 тендерної документації розділ "Бульдозер"
Дата подання: 05 серпня 2023 14:30
Дата відповіді: 07 серпня 2023 10:01
Шановний Замовник! Вами вимагається: "Підтвердження поставки якісного та комплектного товару в строки, визначені договором (у
разі обрання учасника переможцем торгів та укладення договору) - оригінал листа від учасника із зазначенням ідентифікаційного номеру VIN (PIN) Товару, що пропонується". ПРОСИМО ВАС надати розьяснення, яким чином "ідентифікаційний номер VIN (PIN) Товару" підтверджує поставку якісного та комплектного товару в строки? Дана вимога є дискримінаційна, оскільки термін поставки до 30.11.2023 року, товар "бульдозер" -китайського виробництва, надання ідентифікаційного номеру VIN (PIN) Товару, можливо тільки у разі наявності бульдозера в Україні. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу, а саме надання : "оригіналу листа від учасника із зазначенням ідентифікаційного номеру VIN (PIN) Товару, що пропонується"". Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! Дякуємо за приділену увагу до закупівлі. Сподіваємось побачити вас серед учасників. Інформуємо Вас, що потреба в закупівлі спеціальної техніки, що є предметом даної закупівлі, є нагальною, та такою, що вимагає поставки товару в найкоротші терміни. Отже така позиція, як бульдозер, є однією з пріоритетних та вимагає поставки першочергово. Для цього однією з вимог замовника є наявність товару на території України з відповідним підтвердженням. Зазначена вимога не суперечить чинному законодавству України. Всі потенційні учасники, які в змозі виконати зазначені умови, можуть прийняти участь у закупівлі на конкурентних засадах.
Щодо вимоги додатку 5 тендерної документації розділ "Бульдозер"
Дата подання: 05 серпня 2023 14:35
Дата відповіді: 07 серпня 2023 10:02
Шановний Замовник! Вами вимагається : "фотографії Товару з чотирьох боків, а також ідентифікаційних табличок Товару, що
підтверджують наявність Товару та його відповідність документації Учасника". Дана вимога є дискримінаційною, оскільки термін поставки до 30.11.2023 року, фото "ідентифікаційних табличок Товару, що підтверджують наявність Товару" можливо надати тільки у разі наявності товару в Україні. Вимагаємо внести зміни та зазначити : "фотографії Товару з чотирьох боків, який пропонується учасником до постачання". Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! Дякуємо за приділену увагу до закупівлі. Сподіваємось побачити вас серед учасників. Інформуємо Вас, що потреба в закупівлі спеціальної техніки, що є предметом даної закупівлі, є нагальною, та такою, що вимагає поставки товару в найкоротші терміни. Отже така позиція, як бульдозер, є однією з пріоритетних та вимагає поставки першочергово. Для цього однією з вимог замовника є наявність товару на території України з відповідним підтвердженням. Зазначена вимога не суперечить чинному законодавству України. Всі потенційні учасники, які в змозі виконати зазначені умови, можуть прийняти участь у закупівлі на конкурентних засадах.
Щодо додатку 5 тендерної документації розділ "Автогрейдер" -рік випуску
Дата подання: 05 серпня 2023 14:49
Дата відповіді: 07 серпня 2023 11:21
Шановний Замовник! Надайте розьяснення, в табличній частині НЕ ВСТАНОВЛЕНІ вимоги до ріку випуску "Автогрейдера", проте Вами в вимогах вимагається "Підписаний уповноваженою особою Учасника лист в довільній формі про те, що Учасник гарантує, що товар є новим, 2022 року виробництва, не знаходився в експлуатації, та не порушено терміни та умови його зберігання". На підставі чого Вами зазначен "2022 року виробництва" в листі? ВИМАГАЄМО УСУНУТИ ВИЯВЛЕНІ ПОРУШЕННЯ, А САМЕ: ВСТАНОВИТИ ВИМОГИ ДО РІКУ ВИПУСКУ, та в листі зазначити "рік який вимгається, або 2022 (2023 рік). Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! Дякуємо за приділену увагу до закупівлі. Сподіваємось побачити вас серед учасників. Вважаємо Ваші зауваження в цій частині слушними, в Тендерну документацію будуть внесені зміни.
Щодо вимоги додатку 5 тендерної документації розділ "Автогрейдер"
Дата подання: 05 серпня 2023 14:52
Дата відповіді: 07 серпня 2023 11:24
Шановний Замовник! Вами вимагається: "Підтвердження поставки якісного та комплектного товару в строки, визначені договором (у разі обрання учасника переможцем торгів та укладення договору) - оригінал листа від учасника із зазначенням ідентифікаційного номеру VIN (PIN) Товару, що пропонується". ПРОСИМО ВАС надати розьяснення, яким чином "ідентифікаційний номер VIN (PIN) Товару" підтверджує поставку якісного та комплектного товару в строки? Дана вимога є дискримінаційна, оскільки термін поставки до 30.11.2023 року, товар "автогрейдер" -китайського виробництва, надання ідентифікаційного номеру VIN (PIN) Товару, можливо тільки у разі наявності бульдозера в Україні. Вимагаємо видалити дискримінаційну вимогу, а саме надання : "оригіналу листа від учасника із зазначенням ідентифікаційного номеру VIN (PIN) Товару, що пропонується"". Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! Дякуємо за приділену увагу до закупівлі. Сподіваємось побачити вас серед учасників. Інформуємо Вас, що потреба в закупівлі спеціальної техніки, що є предметом даної закупівлі, є нагальною, та такою, що вимагає поставки товару в найкоротші терміни. Отже така позиція, як грейдер, є однією з пріоритетних та вимагає поставки першочергово. Для цього однією з вимог замовника є наявність товару на території України з відповідним підтвердженням. Зазначена вимога не суперечить чинному законодавству України. Всі потенційні учасники, які в змозі виконати зазначені умови, можуть прийняти участь у закупівлі на конкурентних засадах.
Щодо вимоги додатку 5 тендерної документації розділ "Автогрейдер"
Дата подання: 05 серпня 2023 14:54
Дата відповіді: 07 серпня 2023 11:25
Шановний Замовник! Вами вимагається : "фотографії Товару з чотирьох боків, а також ідентифікаційних табличок Товару, що підтверджують наявність Товару та його відповідність документації Учасника". Дана вимога є дискримінаційною, оскільки термін поставки до 30.11.2023 року, фото "ідентифікаційних табличок Товару, що підтверджують наявність Товару" можливо надати тільки у разі наявності товару в Україні. Вимагаємо внести зміни та зазначити : "фотографії Товару з чотирьох боків, який пропонується учасником до постачання". Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! Дякуємо за приділену увагу до закупівлі. Сподіваємось побачити вас серед учасників. Інформуємо Вас, що потреба в закупівлі спеціальної техніки, що є предметом даної закупівлі, є нагальною, та такою, що вимагає поставки товару в найкоротші терміни. Отже така позиція, як грейдер, є однією з пріоритетних та вимагає поставки першочергово. Для цього однією з вимог замовника є наявність товару на території України з відповідним підтвердженням. Зазначена вимога не суперечить чинному законодавству України. Всі потенційні учасники, які в змозі виконати зазначені умови, можуть прийняти участь у закупівлі на конкурентних засадах.
Щодо строку поставки додатку 5 тендерної документації розділ "АВТОГРЕЙДЕР"
Дата подання: 05 серпня 2023 14:57
Дата відповіді: 07 серпня 2023 11:26
Шановний Замовник! Вами вимагається в додатку 5 тендерної документації розділ "АВТОГРЕЙДЕР" - Строк поставки – протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання заявки Замовника. (Дану вимогу підтвердити шляхом надання гарантійного листа щодо можливості вчасної і якісної поставки предмета закупівлі на умовах, вказаних у тендерній документації.). ПРОТЕ ДАНИЙ СРОК СУПЕРЕЧИТЬ ВИМОГАМ п 4.4 строк поставки товарів - до 30.11.2023 р., а також умовам проекту договору: П 4.1 Строк поставки всіх Товарів протягом 10 робочих днів після отримання замовлення на поставку, але не пізніше 30.11.2023р.. ВРАХОВУЮЧИ ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ ПРОСИМО ВАС ВНЕСТИ ЗМІНИ В РОЗДІЛ "АВТОГРЕЙДЕР" а саме : Строк поставки -до 30.11.2023 р.. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! Дякуємо за приділену увагу до закупівлі. Сподіваємось побачити вас серед учасників. Інформуємо Вас, що потреба в закупівлі спеціальної техніки, що є предметом даної закупівлі, є нагальною, та такою, що вимагає поставки товару в найкоротші терміни. Термін поставки – до 30.11.2023 року є загальним для всієї партії товару і є ГРАНИЧНИМ!!!! В той же час, за наявності нагальної потреби, в межах строку поставки, а також враховуючи черговість поставки, Замовником будуть надаватись заявки на поставку техніки, які повинні бути виконані переможцем не пізніше 10 днів з дати їх надання. Це є нашою вимогою, яка не суперечить чинному законодавству України. Всі потенційні учасники, які взмозі виконати зазначені умови, можуть прийняти участь у закупівлі на конкурентних засадах.
Щодо додатку 5 тендерної документації розділ "Екскаватор-навантажувач з ковшем" -рік випуску
Дата подання: 05 серпня 2023 15:02
Дата відповіді: 07 серпня 2023 11:30
Шановний Замовник! Надайте розьяснення, в табличній частині ВСТАНОВЛЕНІ вимоги до ріку випуску "Екскаватор-навантажувач ", а саме: не раніше 2023 року випуску, проте Вами в вимогах вимагається "Підписаний уповноваженою особою Учасника лист в довільній формі про те, що Учасник гарантує, що товар є новим, "2022 року виробництва", не знаходився в експлуатації, та не порушено терміни та умови його зберігання". ВИМАГАЄМО УСУНУТИ ВИЯВЛЕНІ ПОРУШЕННЯ ЩОДО РОКУ ВИРОБНИЦТВА, А САМЕ ЗАЗНАЧИТИ : "Підписаний уповноваженою особою Учасника лист в довільній формі про те, що Учасник гарантує, що товар є новим, 2023 року виробництва, не знаходився в експлуатації, та не порушено терміни та умови його зберігання". Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! Дякуємо за приділену увагу до закупівлі. Сподіваємось побачити вас серед учасників. Вважаємо Ваші зауваження в цій частині слушними, в Тендерну документацію будуть внесені зміни.
Щодо додатку 5 тендерної документації розділ "Екскаватор-навантажувач з ковшем" -строк поставки
Дата подання: 05 серпня 2023 15:06
Дата відповіді: 07 серпня 2023 11:47
Шановний Замовник! Вами вимагається в додатку 5 тендерної документації розділ "Екскаватор-навантажувач з ковшем" - Строк поставки – протягом 10 (десяти) календарних днів з дня отримання заявки Замовника. (Дану вимогу підтвердити шляхом надання гарантійного листа щодо можливості вчасної і якісної поставки предмета закупівлі на умовах, вказаних у тендерній документації.). ПРОТЕ ДАНИЙ СРОК СУПЕРЕЧИТЬ ВИМОГАМ п 4.4 строк поставки товарів - до 30.11.2023 р., а також умовам проекту договору: П 4.1 Строк поставки всіх Товарів протягом 10 робочих днів після отримання замовлення на поставку, але не пізніше 30.11.2023р.. ВРАХОВУЮЧИ ВИЩЕЗАЗНАЧЕНЕ ПРОСИМО ВАС ВНЕСТИ ЗМІНИ В РОЗДІЛ "Екскаватор-навантажувач з ковшем" а саме : Строк поставки -до 30.11.2023 р.. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! Дякуємо за приділену увагу до закупівлі. Сподіваємось побачити вас серед учасників. Інформуємо Вас, що потреба в закупівлі спеціальної техніки, що є предметом даної закупівлі, є нагальною, та такою, що вимагає поставки товару в найкоротші терміни. Термін поставки – до 30.11.2023 року є загальним для всієї партії товару і є ГРАНИЧНИМ!!!! В той же час, за наявності нагальної потреби, в межах строку поставки, а також враховуючи черговість поставки, Замовником будуть надаватись заявки на поставку техніки, які повинні бути виконані переможцем не пізніше 10 днів з дати їх надання. Це є нашою вимогою, яка не суперечить чинному законодавству України. Всі потенційні учасники, які взмозі виконати зазначені умови, можуть прийняти участь у закупівлі на конкурентних засадах.
УВАГА ДАСУ- БЮДЖЕТ ЗАКУПІВЛІ ЗАВИШЕНИЙ!!!!!
Дата подання: 05 серпня 2023 15:15
Дата відповіді: 07 серпня 2023 11:50
Шановний Замовник! Просимо Вас надати розьяснення: з яких підстав бюджет закупівлі завишений приблизно на 40% відсотків відносно ринкової вартості предмету закупівлі? Дякуємо
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! Дякуємо за приділену увагу до закупівлі. Сподіваємось побачити вас серед учасників. Відповідно ви маєте право, шляхом участі в тендері та наданні найбільш дешевої пропозиції на товар, що відповідає нашим Вимогам, довести наявність на ринку України аналогічного товару за ціною на 40% меншою за очікувану вартість та обґрунтувати (в разі якщо Ваша ціна буде менше на 40% за ціну наступної пропозиції) ціну відповідно до законодавства України.
Щодо проекту договору
Дата подання: 05 серпня 2023 15:39
Дата відповіді: 07 серпня 2023 11:53
Шановний Замовник! Просимо Вас внести зміни в проект договору, а саме зазначити: Істотні умови договору про закупівлю, укладеного відповідно до пунктів 10 і 13 (крім підпункту 13 пункту 13) цих особливостей, не можуть змінюватися після його підписання до виконання зобов’язань сторонами в повному обсязі, крім випадків:
1) зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника;
2) погодження зміни ціни за одиницю товару в договорі про закупівлю у разі коливання ціни такого товару на ринку, що відбулося з моменту укладення договору про закупівлю або останнього внесення змін до договору про закупівлю в частині зміни ціни за одиницю товару. Зміна ціни за одиницю товару здійснюється пропорційно коливанню ціни такого товару на ринку (відсоток збільшення ціни за одиницю товару не може перевищувати відсоток коливання (збільшення) ціни такого товару на ринку) за умови документального підтвердження такого коливання та не повинна призвести до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю на момент його укладення;
3) покращення якості предмета закупівлі за умови, що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
4) продовження строку дії договору про закупівлю та/або строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови, що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю;
5) погодження зміни ціни в договорі про закупівлю в бік зменшення (без зміни кількості (обсягу) та якості товарів, робіт і послуг);
6) зміни ціни в договорі про закупівлю у зв’язку з зміною ставок податків і зборів та/або зміною умов щодо надання пільг з оподаткування - пропорційно до зміни таких ставок та/або пільг з оподаткування, а також у зв’язку із зміною системи оподаткування пропорційно до зміни податкового навантаження внаслідок зміни системи оподаткування;
7) зміни встановленого згідно із законодавством органами державної статистики індексу споживчих цін, зміни курсу іноземної валюти, зміни біржових котирувань або показників Platts, ARGUS, регульованих цін (тарифів), нормативів, середньозважених цін на електроенергію на ринку “на добу наперед”, що застосовуються в договорі про закупівлю, у разі встановлення в договорі про закупівлю порядку зміни ціни;
8) зміни умов у зв’язку із застосуванням положень частини шостої статті 41 Закону. Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! Дякуємо за приділену увагу до закупівлі. Сподіваємось побачити вас серед учасників.
Інформуємо Вас, що згідно умов тендерної документації Учасником подається підписаний проект договору про закупівлю або його окремі положення із додатковим наданням змістовного появлення або пропозиції з обгрунтуванням внесення пропонуємих змін до окремих його положень у вигляді інформаційного листа в складі тендерної пропозиції.
Отже Ви можете подати свої пропозиції і вони будуть враховані при підписанні з Вами договору (в разі їх обґрунтованості та в разі визнання Вас переможцем).
В той же час ми прислухаємось до Вас і внесемо Ваші побажання в проект договору, в Тендерну документацію будуть внесені зміни.
Інформуємо Вас, що згідно умов тендерної документації Учасником подається підписаний проект договору про закупівлю або його окремі положення із додатковим наданням змістовного появлення або пропозиції з обгрунтуванням внесення пропонуємих змін до окремих його положень у вигляді інформаційного листа в складі тендерної пропозиції.
Отже Ви можете подати свої пропозиції і вони будуть враховані при підписанні з Вами договору (в разі їх обґрунтованості та в разі визнання Вас переможцем).
В той же час ми прислухаємось до Вас і внесемо Ваші побажання в проект договору, в Тендерну документацію будуть внесені зміни.
Щодо вимог тендерної документації та проекту договору
Дата подання: 05 серпня 2023 15:52
Дата відповіді: 07 серпня 2023 11:56
Шановний Замовник! Вами вимагається для учасника -переможця надання: "Переможець процедури закупівлі повинен надати документ виданий Торгово- промисловою палатою, щодо підтвердження пропонавоної ціни переможця на внутрішньому ринку України!!!! Просимо Вас надати розьяснення, щодо вимог проекту договору: п 2.6. "В будь-якому випадку Покупець залишає за собою право перевірити ринковий рівень ціни на вказаний вид (Товару) шляхом запиту цінових пропозицій, та, в разі виявлення суттєвого (більше ніж на 5 (п’ять) %) здешевлення (Товару) на ринку у порівнянні із цінами, запропонованими Постачальником, вимагати від Постачальника зменшення ціни Договору, та у випадку його відмови, відмовитись від виконання Договору у порядку, передбаченому п.12.6. Договору". ЯКЩО УЧАСНИК ПЕРЕМОЖЕЦЬ НАДАВ ПІДТВЕРДЖЕННЯ ЦІНИ ВІД ТОРГОВО- ПРОМИСЛОВОЇ ПАЛАТИ, ТО ДЛЯ ЧОГО ВАМ ПЕРЕВІРЯТИ РІВЕНЬ ЦІН? ТАКОЖ НЕ ЗРОЗУМІЛО, ЧОМУ ВИ ЯК ЗАМОВНИК НЕ ЗДІЙСНЮЄТЕ АНАЛИЗ РИНКУ НА ПОЧАТКУ ОГОЛОШЕННЯ ПРОЦЕДУРИ ЗАКУПІВЛІ А ТАКОЖ НА ЕТАПІ ОЦІНКИ ПРОПОЗИЦІЇ, А ТІЛЬКИ ПІСЛЯ ПІДПИСАННЯ ДОГОВОРУ? ТАКОЖ ПРОШУ НАДАТИ РОЗЬЯСНЕННЯ ВІДПОВІДНО до п 12.6 (ЩО ВИ МАЄТЕ НА УВАЗІ), ЯКЩО В ДАННОМУ ПУНКТІ ЗАЗНАЧЕНО : "Постачальник повинен надати Покупцю документи на підтвердження якості товару. На товари вітчизняного виробництва (Україна) Постачальник надає Покупцю сертифікат якості/сертифікат походження, на товари виробництва інших країн – сертифікати
відповідності. Постачальником можуть бути надані інші документи, що засвідчують якість та походження Товару" - ДЕ ВІДМОВА "а у випадку його відмови, відмовитись від виконання Договору у порядку, передбаченому п.12.6. Договору". ТАКОЖ ПРИВЕДИТЬ НОМЕРАЦІЮ ДОГОВОРУ ДО ВІДПОВІДНОСТІ- зазначено п12.6 а потім 15.1 . Дякуємо.
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний потенційний Учасник! Дякуємо за приділену увагу до закупівлі. Сподіваємось побачити вас серед учасників.
Інформуємо Вас, що вимога про надання переможцем висновку ТПП щодо середньоринкової ціни на товар є законодавчо обгрунтованою та такою, що захищає Замовника, як розпорядника бюджетних коштів, від надмірних витрат. В той же час, кошторисом Замовника не передбачено витрати на самостійне отримання зазначеного висновку (послуга є платною). Формування очікуваної вартості нами здійснювалось на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників шляхом визначення середньоарифметичного показника (згідно рекомендацій). Отже вимогою і стало подальше отримання висновку ТПП саме переможцем торгів.
Щодо подальшого можливого корегування цін, то періодом закупівлі (строком постачання всієї партії є 30.11.2023 року), що складає більше 3 (трьох) місяців з дати можливого укладання договору. Висновок ТПП повинен бути до підписання договору, отже можлива ситуація, коли за період дії договору (до моменту поставки або оплати) середньоринкова ціна може змінитися і це стане відомо Замовнику. Відповідно на цей випадок і передбачений пункт проекту договору, на який Ви посилаєтесь.
Щодо п. 12.6 договору взагалі не розуміємо вимог у зв’язку з їх абсурдністю. Пунктом чітко передбачено надання документів. Ненадання документів – автоматично суперечить умовам договору. Щодо нумерації пунктів договору нами будуть внесені зміни, дякуємо за уважність.
Інформуємо Вас, що вимога про надання переможцем висновку ТПП щодо середньоринкової ціни на товар є законодавчо обгрунтованою та такою, що захищає Замовника, як розпорядника бюджетних коштів, від надмірних витрат. В той же час, кошторисом Замовника не передбачено витрати на самостійне отримання зазначеного висновку (послуга є платною). Формування очікуваної вартості нами здійснювалось на підставі отриманих комерційних пропозицій від потенційних постачальників шляхом визначення середньоарифметичного показника (згідно рекомендацій). Отже вимогою і стало подальше отримання висновку ТПП саме переможцем торгів.
Щодо подальшого можливого корегування цін, то періодом закупівлі (строком постачання всієї партії є 30.11.2023 року), що складає більше 3 (трьох) місяців з дати можливого укладання договору. Висновок ТПП повинен бути до підписання договору, отже можлива ситуація, коли за період дії договору (до моменту поставки або оплати) середньоринкова ціна може змінитися і це стане відомо Замовнику. Відповідно на цей випадок і передбачений пункт проекту договору, на який Ви посилаєтесь.
Щодо п. 12.6 договору взагалі не розуміємо вимог у зв’язку з їх абсурдністю. Пунктом чітко передбачено надання документів. Ненадання документів – автоматично суперечить умовам договору. Щодо нумерації пунктів договору нами будуть внесені зміни, дякуємо за уважність.
Щодо наявністі документально підтвердженого досвіду виконання аналогічного (аналогічних) за предметом закупівлі договору (договорів)
Дата подання: 07 серпня 2023 14:40
Дата відповіді: 09 серпня 2023 11:02
Шановний Замовник! Вами вимагається надання: "Копії виписки (чи платіжки) із банківського рахунку, що підтверджує факт оплат(и) за результатом чи в процесі виконання умов аналогічних зобов’язань, інформацію за якими учасником надається згідно до вимог п.1.1., 1.2, 1.3. У документах, щопідтверджують факт оплат(и) за результатом чи в процесі виконання умов аналогічних зобов’язань, в призначенні платежів повинно бути обов'язково зазначено інформацію про номер та дату договору відносно кожного окремого платежу (у тому випадку якщо договірбув вкладний у письмовому вигляді)". Дана вимога не підтверджує факт ВИКОНАННЯ УЧАСНИКОМ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ. ФАКТОМ ВИКОНАННЯ ДОГОВОРУ є видаткові накладні або акт- приймання передачі товару, які підписуються при передачі товару Замовником. ОПЛАТА ЗДІЙСНЮЄТЬСЯ ЗГІДНО УМОВ УЗГОДЖЕНОГО ДОГОВОРУ як відтермінування платежу так і передоплата. ТОЖ У РАЗІ НАЯВНОСТІ ПЕРЕДОПЛАТИ, ЯКИМ ЧИНОМ ВИ ВСТАНОВИТИ ФАКТ ВИКОНАННЯ АНАЛОГІЧНОГО ДОГОВОРУ? КРІМ ТОГО, ЯКИМ ЧИНОМ УЧАСНИК МАЄ ПІДТВЕРДЖУВАТИ СВІЙ ДОСВІД, ЯКЩО ОПЛАТА ЦЕ ЗОНА ВІДПОВІДАЛЬНОСТІ ЗАМОВНИКА!!! ЯК У ВАШОМУ ВИПАДКУ ОПЛАТА НА ПРОТЯЗІ 180 ДНІВ?
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Щодо Вашого зауваження щодо надання виписки (чи платіжки) повідомляємо, що наявність накладної не є фактом повного виконання договору, адже передбачає можливість подальшого повернення товару без оплати або може носити фіктивний характер (коли постачальник та замовник дійшли згоди про підписання накладної або іншого документу, з подальшим анулювання угоди і поверненням або фактичною непоставкою товару). Зазвичай дана оборудка використовується саме ненадійними постачальниками з метою будь-яким шляхом дістати необхідні документи для участі у публічних закупівлях.
В той же час, факт здійснення оплати через казначейські (або власні) рахунки Замовника в повній мірі підтверджують що товар поставлений, прийнятий та відповідає умовам укладених договорів. Адже жодна з бюджетних установ не стане ризикувати державними грошима….
Вважаємо, що зазначена нами вимога в повній мірі відповідає інтересам Замовника і забезпечує гарантію того, що учасник відповідає кваліфікаційним вимогам. Внесення змін щодо даного питання здійснюватись не буде.
В той же час, факт здійснення оплати через казначейські (або власні) рахунки Замовника в повній мірі підтверджують що товар поставлений, прийнятий та відповідає умовам укладених договорів. Адже жодна з бюджетних установ не стане ризикувати державними грошима….
Вважаємо, що зазначена нами вимога в повній мірі відповідає інтересам Замовника і забезпечує гарантію того, що учасник відповідає кваліфікаційним вимогам. Внесення змін щодо даного питання здійснюватись не буде.
УВАГА ДАСУ КОД ДК НЕ ВІДПОВІДАЄ ПРЕДМЕТУ ЗАКУПІВЛІ
Дата подання: 07 серпня 2023 15:19
Дата відповіді: 09 серпня 2023 11:05
Шановний Замовник! Ваша відповідь : "Шановний потенційний Учасник! Дякуємо за приділену увагу до закупівлі. Сподіваємось побачити вас серед учасників. Інформуємо Вас, що Ваші твердження щодо визначення класифікації товару є суб’єктивним і не грунтується на науковому підході. Законом передбачено, що Замовник самостійно визначає код ДК предмета закупівлі за ознакою та чотирма першими цифрами класифікатора. З метою визначення узагальненого коду ДК зазначеної закупівлі використовувався науковий посібник «Сільськогосподарські та меліоративні машини: Підручник / Д.Г. Войтюк, С36 В.О. Дубровін, Т.Д. Іщенко та ін.; За ред. Д.Г. Войтюка. — К.: Вища освіта, 2004. — 544 с.; іл. ISBN 966-8081-20-Х», де на стор. 516 чітко вказано, цитата: До машин для виконання земляних робіт належать каналокопачі, дренажні машини, землерийно-транспортні машини (екскаватори, бульдозери, скрепери, грейдери) і планувальники. Отже ми вважаємо, що нами дотримано всіх умов чинного законодавства та застосовано науковий підхід" ВАШЕ РОЗЬЯСНЕННЯ НЕ ВІДПОВІДАЄ ЧИННОМУ ЗАКОНОДАВСТВУ, А САМЕ: "Порядок визначення предмета закупівлі затверджує наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708", крім того Законом УКРАЇНИ "ПРО ПУБЛІЧНІ ЗАКУПІВЛІ" визначено, що предмет закупівлі - "товари, роботи чи послуги, що закуповуються замовником у межах єдиної процедури закупівлі або в межах проведення спрощеної закупівлі, щодо яких учасникам дозволяється подавати тендерні пропозиції/пропозиції або пропозиції на переговорах (у разі застосування переговорної процедури закупівлі). Предмет закупівлі визначається замовником у порядку, встановленому Уповноваженим органом, із застосуванням Єдиного закупівельного словника, затвердженого у встановленому законодавством порядку" . Враховуючи вищезазначене, визначення предмету закупівлі не передбачено - "науковим підхідом". УСУНЬТЕ НЕ ВІДПОВІДНІСТЬ, ШЛЯХОМ СКАСУВАННЯ ПРОЦЕДУРИ ТА ОГОЛОШЕННЯ ТРИ ОКРЕМІ ПРОЦЕДУРИ за кодами: Бульдозер (робочою вагою не менше 17 т) за кодом ДК 43210000-8– "Машини для земляних робіт"; "Автогрейдер" за кодом ДК 43220000-1 — "Грейдери та планувальники", Екскаватор-навантажувач з ковшем" за кодом ДК 43260000-3 "Механічні лопати, екскаватори та ковшові навантажувачі, гірнича техніка". ДЯКУЄМО
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Шановний учасник, Ви вільно трактуєте законодавство. Ви посилаєтесь на норму законодавства, і в той же час суперечите самі собі.
Визначення Замовником предмету закупівлі здійснювалось саме ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ЄДИНОГО ЗАКУПІВЕЛЬНОГО СЛОВНИКА, ЗАТВЕРДЖЕНОГО У ВСТАНОВЛЕНОМУ ЗАКОНОМ ПОРЯДКУ!!!!!
Якщо цитувати згаданий Вами законодавчий акт, а саме "Порядок визначення предмета закупівлі затверджує наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708", то п. 3 ч. 1 зазначеного документа чітко визначено:
«Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.»
Далі ідемо за алгоритмом:
- п. 21 частини першої статті 1 Закону надає розшифровку поняття «послуги». Предметом зазначеної закупівлі не є послуги, тому зазначену норму не використовуємо.
- п. 34 частини першої статті 1 Закону містить розшифровку поняття «товар», а саме «товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщовартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів». Предметом нашої закупівлі є товар, тому зазначено норма використовується і ми жодним чином не суперечимо її вимогам.
- за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника – нами обрано код ДК 43210000-8– "Машини для земляних робіт". В даному випадку ми повністю дотримались вимог Порядку, визначивши саме клас 4321 (за четвертою цифрою).
Отже законодавство при визначенні коду ДК жодним чином не порушено.
А щодо наукового підходу, то саме він був основою для вірного (на наш погляд, та погляд наукових фахівців в сфері машин та механізмів) вибору класу (групи) товару за його основними ознаками…
А, за нашою думкою, саме технічні та наукові спеціалісти в даній галузі повинні бути основним першоджерелом для визначення основних ознак, за якими можна групувати та класифікувати предмет закупівлі, який відноситься до складної технічної продукції.
Вважаємо Ваше зауваження щодо невірного визначення коду ДК є суб’єктивним.
Визначення Замовником предмету закупівлі здійснювалось саме ІЗ ЗАСТОСУВАННЯМ ЄДИНОГО ЗАКУПІВЕЛЬНОГО СЛОВНИКА, ЗАТВЕРДЖЕНОГО У ВСТАНОВЛЕНОМУ ЗАКОНОМ ПОРЯДКУ!!!!!
Якщо цитувати згаданий Вами законодавчий акт, а саме "Порядок визначення предмета закупівлі затверджує наказом Мінекономіки від 15.04.2020 № 708", то п. 3 ч. 1 зазначеного документа чітко визначено:
«Предмет закупівлі товарів і послуг визначається замовником згідно з пунктами 21 і 34 частини першої статті 1 Закону та за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника.»
Далі ідемо за алгоритмом:
- п. 21 частини першої статті 1 Закону надає розшифровку поняття «послуги». Предметом зазначеної закупівлі не є послуги, тому зазначену норму не використовуємо.
- п. 34 частини першої статті 1 Закону містить розшифровку поняття «товар», а саме «товари - продукція, об’єкти будь-якого виду та призначення, у тому числі сировина, вироби, устаткування, технології, предмети у твердому, рідкому і газоподібному стані, а також послуги, пов’язані з постачанням таких товарів, якщовартість таких послуг не перевищує вартості самих товарів». Предметом нашої закупівлі є товар, тому зазначено норма використовується і ми жодним чином не суперечимо її вимогам.
- за показником четвертої цифри Єдиного закупівельного словника – нами обрано код ДК 43210000-8– "Машини для земляних робіт". В даному випадку ми повністю дотримались вимог Порядку, визначивши саме клас 4321 (за четвертою цифрою).
Отже законодавство при визначенні коду ДК жодним чином не порушено.
А щодо наукового підходу, то саме він був основою для вірного (на наш погляд, та погляд наукових фахівців в сфері машин та механізмів) вибору класу (групи) товару за його основними ознаками…
А, за нашою думкою, саме технічні та наукові спеціалісти в даній галузі повинні бути основним першоджерелом для визначення основних ознак, за якими можна групувати та класифікувати предмет закупівлі, який відноситься до складної технічної продукції.
Вважаємо Ваше зауваження щодо невірного визначення коду ДК є суб’єктивним.
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 12 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО-ТРАК" |
17 891 844,00
UAH з ПДВ
|
17 891 844,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЄВРО-ТРАК" #41675576 |
Очікує рішення |
17 891 844,00
UAH з ПДВ
|
12 серпня 2023 00:02
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 04 вересня 2023 17:24 |
Кінець періоду оскарження: | 15 вересня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 15 вересня 2023 00:04 |
Причина відміни: | неможливість усунення виявлених порушень законодавства у сфері публічних закупівель |
Коментар щодо відміни: | У замовника в тендерній документації, а саме в розділі «Автогрейдер» в Додатку № 5 до тендерної документації, не вірно зазначені технічні та якісні характеристики товару |
Документи:
04 вересня 2023 17:24
|
Електронний підпис |
04 вересня 2023 17:23
|
Протокол № 97 відміна.pdf |