Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 03365854 |
Місцезнаходження: | 36020, Україна , Полтавська обл., м. Полтава, вул. Стрітенська, 19 |
Контактна особа: |
Ігор Ланюк +380532561938 gorgyts190@gmail.com |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2023 13:56 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 32 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 320 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:34140000-0: Великовантажні мототранспортні засоби
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 180 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2023 13:56 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 серпня 2023 13:56 |
оголошення автомобіль-самоскид (машина комбінована дорожня).pdf | |
02 серпня 2023 13:56 |
Тендерна_документація автомобіль-самоскид (машина комбінована дорожня).pdf |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-09-04-000080 ● d115425034814acba5b4426bd80c812a
- Статус: завершено ● Дата: 02 жовтня 2023
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 04 вересня 2023 19:41 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
Н А К А З
04.09.2023 № 263
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель / закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року № 1178, та згідно з пунктом 9 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель / закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Департаменту моніторингу та перевірок закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель / закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Голова Алла БАСАЛАЄВА
Додаток
до наказу Державної аудиторської служби України
«Про початок моніторингу процедур
закупівель»
Витяг з переліку
процедур закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
18 UA-2023-08-02-007024-a 02.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Директор Департаменту
моніторингу та перевірок закупівель Олексій АЛЕКСАНДРОВ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-07 13:51:51
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару Автомобіль-самоскид (машина комбінована дорожня, обладнана снігозбиральним обладнанням: сніговим відвалом та розкидачем інертних матеріалів і антиожеледних реагентів) (9 м3) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-02-007024-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та відповідні документи (комерційні пропозиції від потенційних учасників, посилання на сайти, на яких здійснювався попередній моніторинг цін на товар, що є предметом даної закупівлі, тощо), на підставі яких вами здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
2. Чи оприлюднювалось на власному вебсайті чи офіційному вебсайті головного розпорядника бюджетних коштів обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі. У разі оприлюднення надати посилання на сторінку, яка буде доступна для перегляду.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обґрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-11 15:20:40
Відповідь на звернення
Відповідно до положень ст. 19 Конституції України правовий порядок в Україні ґрунтується на засадах, відповідно до яких ніхто не може бути примушений робити те, що не передбачено законодавством. Органи державної влади та органи місцевого самоврядування, їх посадові особи зобов'язані діяти лише на підставі, в межах повноважень та у спосіб, що передбачені Конституцією та законами України. Відповідно до частини 4 Статті 3 Закону України «Про публічні закупівлі» відносини, пов’язані із сферою публічних закупівель, регулюється виключно цим Законом і не можуть регулюватися іншими законами, крім випадків, встановлених цим Законом. Зміни до цього Закону можуть вноситися виключно законом про внесення змін до цього Закону. Якщо для реалізації положень поданого проекту закону про внесення змін до цього Закону необхідні законодавчі зміни до інших законодавчих актів, такі зміни викладаються в розділі "Прикінцеві положення" (перехідні положення) проекту закону про внесення змін до цього Закону. Законом України «Про публічні закупівлі», зокрема порядком проведення відкритих торгів не передбачено Замовнику здійснювати «обґрунтування: технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетного призначення; обґрунтування визначення очікуваної вартості.», а також розміщувати на веб-сайті, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі. Таким чином, УЖКГ ВК ПМР не зобов’язаний здійснювати «обґрунтування: технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, обґрунтування розміру бюджетного призначення; обґрунтування визначення очікуваної вартості.», а також розміщувати на веб-сайті, обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі, оскільки такі норми відсутні у ЗУ «Про публічні закупівлі» Звертаємо вашу увагу, що пунктом 4. Постанови КМУ № 710 від 11.10.2016 (зі змінами) встановлено: «Рекомендувати з урахуванням затверджених цією постановою заходів: 1) органам місцевого самоврядування - затвердити заходи щодо ефективного та раціонального використання бюджетних коштів, а також забезпечити оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, його очікуваної вартості та/або розміру бюджетного призначення на власному веб-сайті протягом п’яти робочих днів з дня оприлюднення оголошення про проведення конкурентної процедури закупівель або повідомлення про намір укласти договір про закупівлю за результатами переговорної процедури закупівель». Замовник торгів Управління житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради є органом місцевого самоврядування. Таким чином, для органів місцевого самоврядування (у тому числі УЖКГ ВК ПМР) вищезазначена Постанова КМУ № 710 від 11.10.2016 має лише рекомендаційний характер. Слід зазначити, що УЖКГ ВК ПМР не відноситься до органів державної влади та закупівлі, замовником яких виступає УЖКГ ВК ПМР здійснюються за кошти місцевого бюджету. Кошти з державного бюджету Замовник торгів Управлінню житлово-комунального господарства виконавчого комітету Полтавської міської ради для закупівлі Автомобіль-самоскид (машина комбінована дорожня, обладнана снігозбиральним обладнанням: сніговим відвалом та розкидачем інертних матеріалів і антиожеледних реагентів) (9 м3) не надходили. Автомобіль-самоскид (машина комбінована дорожня, обладнана снігозбиральним обладнанням: сніговим відвалом та розкидачем інертних матеріалів і антиожеледних реагентів) (9 м3) розділом VI «ВНЕСКИ ДО СТАТУТНОГО КАПІТАЛУ КОМУНАЛЬНИХ ПІДПРИЄМСТВ.ПРИДБАННЯ ПРЕДМЕТІВ ДОВГОСТРОКОВОГО КОРИСТУВАННЯ. ІНША ДІЯЛЬНІСТЬ У СФЕРІ ЖИТЛОВО-КОМУНАЛЬНОГО ГОСПОДАРСТВА» Програми розвитку житлово-комунального господарства та благоустрою Полтавської міської територіальної громади на 2023 рік затверджене рішення Полтавської міської ради від 06 липня 2023 року «Про внесення змін до Програми розвитку житловокомунальногогосподарства та благоустрою Полтавської міської територіальної громади на 2023 рік», яка оприлюднена в установленому порядку на сайті Полтавської міської ради в розділі документи (https://rada-poltava.gov.ua/documents/).
При цьому, управлінням ЖКГ ВК ПМР здійснено розрахунок очікуваної вартості на основі комерційних пропозицій постачальників конкретного товару.
Обгрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі обумовлено потребою підпорядкованого комунального підприємства та надано відповідне затверджене технічне завдання.
- Комерційна пропозиція Заводу комунальної техніки АЛЬФАТЕКС.pdf
- Комерційна пропозиція ТОВ БУДШЛЯХМАШ.pdf
- Комерційна пропозиція ТОВ ЄВРО-ТРАК.pdf
- Комерційна пропозиція ТОВ Н.В.К..pdf
- Комерційна пропозиція ТОВ Спец-Ком-Сервіс.pdf
- Комерційна пропозиція УКР ТРАК.pdf
- технічне завдання автомобіль-самоскид.pdf
- Електронний підпис
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-09-15 10:35:26
Про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури закупівлі товару Автомобіль-самоскид (машина комбінована дорожня, обладнана снігозбиральним обладнанням: сніговим відвалом та розкидачем інертних матеріалів і антиожеледних реагентів) (9 м3) (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-02-007024-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Державну аудиторську службу України, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 03 лютого 2016 року № 43, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
1. Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог розділу 3 додатку 3 до тендерної документації в частини надання документу, виданого Торгово-промисловою палатою, щодо підтвердження пропонованої ціни переможця на внутрішньому ринку України.
2. Просимо пояснити причини одночасного проведення аналогічних закупівель за одним і тим же предметом закупівлі (Автомобіль-самоскид (машина комбінована дорожня, обладнана снігозбиральним обладнанням: сніговим відвалом та розкидачем інертних матеріалів і антиожеледних реагентів) (9 м3), які оголошувались 02.08.2023 за номером UA-2023-08-02-007024-a (поточна процедура) та 17.08.2023 за номером UA-2023-08-17-001708-a.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-09-18 11:04:58
Пояснення від замовника
Відповідно до частини 10 статті 3 Закону України "Про публічні закупівлі" - Забороняється придбання товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедур закупівель/спрощених закупівель, визначених цим Законом.
Також враховуючи п. 5 Особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» - Забороняється придбання замовниками товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями, та укладення договорів про закупівлю, які передбачають оплату замовником товарів, робіт і послуг до/без проведення процедури закупівлі відкриті торги/використання електронного каталогу (у разі закупівлі товару), визначеної цими особливостями (крім випадків, передбачених пунктами 9 і 13 цих особливостей).
Замовником було оголошено відкриті торги (Автомобіль-самоскид (машина комбінована дорожня, обладнана снігозбиральним обладнанням: сніговим відвалом та розкидачем інертних матеріалів і антиожеледних реагентів) (9 м3), 02.08.2023 за номером UA-2023-08-02-007024-a (поточна процедура) та 17.08.2023 за номером UA-2023-08-17-001708-a, що не є порушенням у розумінні Закону України "Про публічні закупівлі" та Особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», так як Замовник не уникає процедури закупівлі.
Також враховуючи п. 14 Особливостей, визначених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 р. №1178 «Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування» -Закупівля відповідно до цих особливостей здійснюється замовником на підставі наявної потреби або у разі планової потреби наступного року (планових потреб наступних періодів). Запланована закупівля, незалежно від її вартості, включається до річного плану закупівель замовника відповідно до статті 4 Закону. Замовник дотримався вище зазначених вимог.
Додатково повідомляємо, що Замовник надає документ, щодо виконання переможцем процедури закупівлі вимог розділу 3 додатку 3 до тендерної документації в частини надання документу, виданого Торгово-промисловою палатою, щодо підтвердження пропонованої ціни переможця на внутрішньому ринку України.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 25 вересня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 29 вересня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ ТД Будшляхмаш |
31 950 000,00
UAH з ПДВ
|
31 950 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВ ТД Будшляхмаш #32670703 |
Переможець |
31 950 000,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2023 13:42
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
25 січня 2024 11:39
|
Електронний підпис | укладений |
05 вересня 2023 14:47
|
Договір № 144 від 01.09.2023 | укладений |
05 вересня 2023 14:46
|