Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Луцький національний технічний університет |
Код ЄДРПОУ: | 05477296 |
Місцезнаходження: | 43018, Україна , Волинська обл., Луцьк, вулиця Львівська, будинок 75 |
Контактна особа: |
Ваврик Вікторія Трохимівна 380997113615 dz@lntu.edu.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2023 13:49 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 07 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 07 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 10 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 63 851 918,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 638 519,18 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 1,00% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Роботи
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Виконання робіт | Пiсляоплата | 7 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2023 13:50 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 серпня 2023 13:48 |
Проект договору.docx | |
02 серпня 2023 13:48 |
Тендерна_документація_за_Особливостями_роботи_.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Стандарти, встановлені Міжнародною Організацією по Стандартизації (ISO) мають загальний характер і не обмежуються окремими видами діяльності. Таким чином, вимоги про надання копій тих чи інших сертифікатів ISO можуть передбачатись тендерною документацією замовників незалежно від виду предмету закупівлі.
Згідно з частиною третьою статті 22 Закону тендерна документація може містити також іншу інформацію відповідно до законодавства, яку замовник вважає за необхідне до неї включити.
Таким чином, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність таким вимогам визначається замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, керуючись принципами здійснення закупівель та з дотриманням законодавства в цілому.
По суті Вашого звернення повідомляємо, що вимоги щодо відповідності:
- міжнародному стандарту системи управління (менеджменту) якості у сфері організації та виконання будівельно-монтажних робіт ISO 9001:2015;
- та наявності сертифікат внутрішнього аудитора систем менеджменту якості у відповідності з вимогами ISO 9001:2015, ДСТУ ISO 9001:2015, ISO 19011:2018
обґрунтовані, законом та жодним чином не звужують коло потенційних учасників.
Сертифікація внутрішнього аудитора є процесом оцінки рівня його професійних знань для виконання покладених на нього завдань внутрішнього аудиту. Цей стандарт установлює вимоги до системи управління якістю, якщо організація a) повинна показати свою здатність постійно надавати продукцію та послуги, які задовольняють вимоги замовника та застосовні законодавчі й регламентувальні вимоги; b) зорієнтована на підвищення задоволеності замовника завдяки результативному застосовуванню системи, зокрема процесів поліпшування системи та забезпечування відповідності вимогам замовника й застосовним законодавчим і регламентувальним вимогам. Усі вимоги цього стандарту — загальні, вони призначені для застосування будь-якою організацією, незалежно від її типу чи розміру, а також від продукції, яку вона постачає, та послуг, які вона надає.
Зважаючи на те, що закупівля здійснюється за рахунок державних коштів, тому вимоги до якості предмету закупівлі досить високі.
Враховуючи наведене, Замовник правомірно визначив кваліфікаційні вимоги до учасників у закупівлі.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-07-000021 ● 8cfb778e6a404ae4bf4bbbeede7cde8c
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 06 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 07 грудня 2023 15:25 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ЗАХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ЗАХІДНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВОЛИНСЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
06.12.2023 № 50-з
Луцьк
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпункту 12 пункту 4 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113.
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедури закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
Начальник Анатолій ОМЕЛЬЧУК
Додаток №1
до наказу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області
від 06.12.2023 № 50-з
Перелік процедур закупівель для моніторингу Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області.
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу, унікальний номер та дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу: UA-2023-08-02-006734-a від 02.08.2023. Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі - інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-07 17:26:58
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт по реконструкції учбово-лабораторного корпусу №2 з пристосуванням у платформу цифрового розвитку «DIGITAL INNOVATION SPACE (DISpace)» на вул. Потебні,56 в м. Луцьк Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-02-006734-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість?
Надати посилання на сторінку власного веб-сайту (або офіційного веб-сайту головного розпорядника бюджетних коштів) на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-08 10:37:33
Відповідь на запит
У відповідь на Запит щодо пояснення процедури закупівлі за предметом Реконструкція учбово-лабораторного корпусу №2 з пристосуванням у платформу цифрового розвитку «DIGITAL INNOVATION SPACE (DISpace)» на вул. Потебні,56 в м. Луцьк Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-02-006734-a) надаємо наступне пояснення: - обґрунтування розміру бюджетного призначення, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та його очікувану вартість визначено на основі проектно-кошторисної документації, https://lntu.edu.ua/uk/pro_nas/ofitsiyna-informatsiya/tender посилання, на якому розміщено інформацію щодо обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 р. № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами)
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-14 17:40:58
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт по реконструкції учбово-лабораторного корпусу №2 з пристосуванням у платформу цифрового розвитку «DIGITAL INNOVATION SPACE (DISpace)» на вул. Потебні,56 в м. Луцьк Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-02-006734-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Вимогами пункту 13 Додатку 4 до тендерної документації передбачено подання Учасником у своїй тендерній пропозиції сканованого оригіналу ліцензії або документа дозвільного характеру на провадження певного виду господарської діяльності, діючого дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки або декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці на провадження певного виду робіт, що передбачені технічним завданням (Додаток 3 до тендерної документації), якщо отримання такого дозволу, декларації або ліцензії передбачено законодавством.
Згідно Відомості обсягів робіт Додатку № 3 до тендерної документації, зокрема Локального кошторису 02-01-08 на Монтаж ліфта, Замовником затверджено роботи та витрати, а також їх обсяги. Так, відповідно до пункту 539 Розділу 1 Учасник зобов’язаний провести монтаж ліфта пасажирського зі швидкістю руху кабіни до 1 м/с вантажопідйомністю 630 кг на 12 зупинок, висота шахти 38 у кількості 1 шт.
Ліфт входить до Переліку машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки, на експлуатацію яких необхідно отримувати Дозвіл від Держпраці (п.11 додатку 2 Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2011 № 1107 (далі – Порядок 1107).
На виконання вимог пункту 7.2.1. Розділу VII. «Вимоги до виготовлення, реконструкції, модернізації, ремонту, монтажу і налагодження ліфтів» Правил будови і безпечної експлуатації ліфтів, затверджених Наказом Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду 01.09.2008 N 190, зареєстрованого в Міністерстві юстиції України 07.10.2008 за N 937/15628 монтаж, налагодження, ремонт, реконструкцію, модернізацію ліфтів повинні виконувати суб'єкти господарювання, які отримали дозвіл відповідно до вимог НПАОП 0.00-4.05-2003 (1631-2003-п).
Також, для забезпечення захисту людей під час введення в експлуатацію або використання ліфтів суб’єкти господарювання, монтажник, повинен дотримуватися вимог Постанови КМУ від 21.06.2017 №438 «Про затвердження Технічного регламенту ліфтів і компонентів безпеки для ліфтів», зокрема в частині дотримання вимог підрозділу «Обов’язки монтажників».
Враховуючи вищевказане, надати Замовнику пояснення та документальне підтвердження наявності у тендерній пропозиції Учасника-переможця Центру соціально-трудової реабілітації інвалідів «Енергія–І» Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» документів дозвільного характеру на проведення робіт визначених Розділом 1 Локального кошторису 02-01-08 Додатку № 3 до тендерної документації, зокрема Дозволу на виконання робіт підвищеної небезпеки по монтажу ліфтів.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-16 12:37:39
Надання пояснення
У відповідь на Запит про надання пояснень процедури закупівлі за предметом Реконструкція учбово-лабораторного корпусу № 2 з пристосуванням у платформу цифрового розвитку «DIGITAL INNOVATION SPACE (DISpace)» на вул. Потебні, 56 в м. Луцьк Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-08-02-006734-a) надаємо наступне пояснення: у тендерній пропозиції Учасника-переможця Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів «Енергія–І» Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» надав документи дозвільного характеру на проведення робіт визначених Розділом 1 Локального кошторису 02-01-08 Додатку № 3 до тендерної документації, а саме Декларацію відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці зареєстрована у журналі обліку суб’єктів господарювання у територіальному органі Держпраці 28 січня 2021 року № 019. Подана декларація підтверджує відповідність матеріально-технічної бази та умов праці вимогам законодавства з питань охорони праці та промислової безпеки під час виконання таких робіт підвищеної небезпеки та/або експлуатації (застосування) таких машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки. Працівники зайняті на роботах підвищеної небезпеки пройшли навчання і перевірку знань з питань охорони праці комісією підприємства. Декларація відповідає чинному законодавству України.
Декларація відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів «Енергія–І» Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» отримана 28 січня 2021 р. згідно Постанови КМУ Про затвердження Порядку видачі дозволів на виконання робіт підвищеної небезпеки та на експлуатацію (застосування) машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки від 26 жовтня 2011 р. № 1107 (зі змінами).
Постанова КМУ Про затвердження переліку машин, механізмів, устатковання підвищеної небезпеки та внесення змін до деяких постанов Кабінету Міністрів України від 3 лютого 2021 р. № 77 набрала чинності після отримання Декларації учасником. Декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства з питань охорони праці, видані до набрання чинності цієї постанови, є чинними до внесення змін до таких декларацій. Декларація учасника-переможця є чинною, має необмежений термін дії, зберігається у паперовій формі на підприємстві та відповідному дозвільному органі.
Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів «Енергія–І» Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» надав Ліцензію № АЕ 640866 видану Державною архітектурно-будівельною інспекцією України на строк з 26.05.2015 р. по 26.05.2020 р., де зазначено перелік видів робіт із провадження господарської діяльності з будівництва об’єктів, що за класом наслідків (відповідальності) належить до об’єктів із середніми та значними наслідками (СС2, СС3). В складі тендерної пропозиції подано гарантійний лист № 76/12 від 03.08.2023 р. про чинність даної ліцензії.
При підписанні Договору 179-ЗУ від 16.09.2023 року учасник надав листа від Державної інспекції архітектури та містобудування України, що в Реєстр будівельної діяльності було внесено інформацію про безстроковість даної ліцензії із зазначенням дати початку терміну дії 26.05.2015 року виданої Центру соціально-трудової реабілітації інвалідів «Енергія–І» Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України».
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-18 11:44:36
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт по реконструкції учбово-лабораторного корпусу №2 з пристосуванням у платформу цифрового розвитку «DIGITAL INNOVATION SPACE (DISpace)» на вул. Потебні,56 в м. Луцьк Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-02-006734-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Вимогами пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації передбачено подання Учасником у своїй тендерній пропозиції «на підтвердження наявності на обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 1. Для підтвердження підстави володіння та / або користування учасник процедури закупівлі має надати документи, що підтверджують право власності або інший документ, який підтверджує право володіння або договори оренди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договори суборенди обладнання, матеріально-технічної бази та технологій або договір про надання послуг тощо, які підтверджують наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій визначені у довідці. У разі надання у складі тендерної пропозиції договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше або договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності та він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років або договір найму транспортного засобу за участю фізичної особи, такий договір має бути нотаріально посвідчений.».
Так, Учасником-переможцем Центром соціально-трудової реабілітації інвалідів «Енергія–І» Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» надано Довідку про наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій учасника від 03.08.2023 № 76/1 (файл «Додаток 1. ф.1. Довідка_матеріально-технічна база.pdf») та Договір оренди індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна, що належить до державної власності від 31.07.2009 № 477 (зі змінами та доповненнями), далі – Договір (файл «Договір оренди з додатками (нерухоме майно).pdf») без нотаріального посвідчення.
Замовнику надати пояснення та документальне підтвердження по своїм діям по розгляду тендерної пропозиції Учасника-переможця щодо її відповідності вимогам тендерної документації, зокрема щодо інформації та документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 1 до тендерної документації, а саме: підтвердження наявності матеріально-технічної бази та вимог тендерної документації щодо нотаріального посвідчення Договору, предметом якого є майно державної власності та він укладений строком більше ніж на п’ять років.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-19 10:00:31
Надання пояснення
У відповідь на Запит про надання пояснень процедури закупівлі за предметом Реконструкція учбово-лабораторного корпусу № 2 з пристосуванням у платформу цифрового розвитку «DIGITAL INNOVATION SPACE (DISpace)» на вул. Потебні, 56 в м. Луцьк Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-08-02-006734-a) надаємо наступне пояснення: Відповідно до статті 764 ЦК України: якщо наймач продовжує користуватися майном після закінчення строку договору найму, то за відсутності заперечень орендодавця протягом одного місяця договір вважається поновленим на строк, який був раніше встановлений договором (пролонгація договору). Що не могло стати підставою відмови у прийняті вищезазначених договорів.
Крім того, згідно з довідкою про наявність обладнання матеріально-технічної бази та технологій учасника № 76/1 від 03.08.2023 р. ЦСТРІ «Енергія-І» має у користуванні 2 об’єкти нерухомого майна, які розташовані за адресою : вул.Писарівського,3 а, м. Луцьк.
На підтвердження наявності права користування вказаним майном, ЦСТРІ «Енергія-І» у складі тендерної пропозиції надано файл у форматі PDF з назвою договір оренди з додатками (нерухоме майно). рdf».
Відповідно до частини першої статті 793 Цивільного кодексу України договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) укладається у письмовій формі.
Частиною другою зазначеної статті встановлено, що договір найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) строком на три роки і більше підлягає нотаріальному посвідченню, крім договору, предметом якого є майно державної або комунальної власності, який підлягає нотаріальному посвідченню у разі, якщо він укладений за результатами електронного аукціону строком більше ніж на п’ять років. Договір оренди індивідуально визначеного (нерухомого або іншого) майна, що належить до державної власності № 477 від 31.07.2009 р. між регіональним відділенням Фонду майна України по Волинській області та Центром соціально-трудової реабілітації інвалідів «Енергія-І» Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» згідно п.10.1 на строк п’ять місяців з правом продовження.
Отже, даний договір оренди, предметом якого є майно державної або комунальної власності, укладений на строк 5 місяців, тому не підлягає нотаріальному посвідченню.
Із цитованої статті 793 Цивільного кодексу видається, що договір оренди, який укладений більше ніж на п’ять років без проведення аукціону не підлягає нотаріальному посвідченню. Однак частиною третьою статті 16 Закону України «Про оренду державного та комунального майна» договір оренди підлягає нотаріальному посвідченню, якщо строк, на який укладається цей Договір, перевищує п’ять років незалежно від того чи договір оренди укладений за результатами аукціону чи без проведення аукціону, вимоги договору № 477 від 31.07.2009 р буди дотримані.
Крім того, право користування нерухомим майном, яке виникає на підставі договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини), укладеного на строк не менше трьох років, підлягає держреєстрації (ч. 1 ст. 794 ЦКУ).
Але кожен строк, який окремо обумовлюється сторонами договору, підлягає самостійній оцінці на предмет відповідності ч. 2 ст. 793 ЦКУ та ч. 1 ст. 794 ЦКУ. Тому якщо за умовами додаткової угоди строк, на який продовжується оренда, складе менше трьох років, посвідчувати нотаріально такий договір і реєструвати право користування на нього не обов’язково.
Це підтверджують і суди. Зокрема, в п. 2.9 постанови Пленуму ВГСУ «Про деякі питання практики застосування законодавства про оренду (найм) майна» від 29.05.2013 р. № 12 зроб¬лені наступні висновки:
«якщо із закінченням строку договору найму будівлі або іншої капітальної споруди (їх окремої частини) його дія була продовжена і це призвело до збільшення загального строку користування орендованим майном, який становить більше трьох років, це не може бути підставою для визнання такого договору недійсним у зв’язку з відсутністю його нотаріального посвідчення та держреєстрації, якщо на момент укладення такого договору він згідно з ч. 2 ст. 215 ЦКУ відповідав вимогам ч. 2 ст. 793 і ст. 794 ЦКУ.»
Викладе свідчить, що договір № 477 від 31.07.2009 р. це не може визнаний недійсним у зв’язку з відсутністю його нотаріального посвідчення та держреєстрації, так як на момент укладення даного договору він згідно з ч. 2 ст. 215 ЦКУ відповідав вимогам ч. 2 ст. 793 і ст. 794 ЦКУ.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-18 12:19:49
Запит про надання пояснень
У межах проведення моніторингу процедури публічної закупівлі робіт по реконструкції учбово-лабораторного корпусу №2 з пристосуванням у платформу цифрового розвитку «DIGITAL INNOVATION SPACE (DISpace)» на вул. Потебні,56 в м. Луцьк Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID: UA-2023-08-02-006734-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджені Постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 №1178, частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про Управління Західного офісу Держаудитслужби у Волинській області, затвердженого наказом Західного офісу Держаудитслужби від 22.02.2022 №113, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів):
Вимогами пункту 2 Додатку 1 до тендерної документації передбачено подання Учасником у своїй тендерній пропозиції «На підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід учасник процедури закупівлі має надати довідку за формою 2. Для підтвердження інформації наведеної у довідці учасник має надати накази про призначення працівників або трудові книжки або цивільно-правові договори. Учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/ співвиконавців.». Крім цього, пунктом 19 Додатку 4 до тендерної документації Учасник має обов’язок подати у своїй тендерній пропозиції Сертифікат внутрішнього аудитора виданого згідно вимог ISO 19011:2019 та вимог ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015).
Так, на виконання вимоги Додатку 1 Учасником-переможцем Центром соціально-трудової реабілітації інвалідів «Енергія–І» Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів «Союз організацій інвалідів України» надано Довідку про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід від 03.08.2023 № 76/3 (файл «Додаток 1. ф.2. Довідка_працівники.pdf»), накази про призначення працівників та цивільно-правовий договір з Симончуком Олегом Миколаєвичем, надані у файлі «Додаток 1. ф.2. Накази про прийняття.pdf».
Також, Учасником загружено у складі своєї тендерної пропозиції Сертифікат внутрішнього аудитора, виданий ТОВ «Центр оцінки відповідності «Фактум» Лінді Олені Олександрівні.
Однак, Учасником не надано підтвердження щодо наявності трудових та правових відносин з Ліндою Оленою Олександрівною.
Замовнику надати пояснення та документальне підтвердження по своїм діям по розгляду тендерної пропозиції Учасника-переможця щодо її відповідності вимогам тендерної документації, зокрема щодо інформації та документів, які підтверджують відповідність учасника кваліфікаційним вимогам встановленим у Додатку № 1 до тендерної документації, а саме: підтвердження наявності працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід, зокрема внутрішнього аудитора Лінди Олени Олександрівни.
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-19 14:15:45
Надання пояснення
У відповідь на Запит про надання пояснень процедури закупівлі за предметом Реконструкція учбово-лабораторного корпусу № 2 з пристосуванням у платформу цифрового розвитку «DIGITAL INNOVATION SPACE (DISpace)» на вул. Потебні, 56 в м. Луцьк Волинської області (інформацію опубліковано в електронній системі закупівель за номером ID:UA-2023-08-02-006734-a) надаємо наступне пояснення: Згідно з п.19 Додатку №4 до Тендерної документації «Інша інформація», Переможець надав Сертифікат внутрішнього аудитора виданого згідно вимог ISO 19011:2019 та вимог ДСТУ ISO 9001:2018 (ISO 9001:2015), чим підтвердив виконання умов Тендерної документації. Позивач зауважив, що довідка про наявність в учасника працівників відповідної кваліфікації, які мають необхідні знання та досвід за №76/3 від 03.08.2023 та документи надані переможцем на підтвердження трудових відносин з найманими працівниками не містять відомостей про наявність трудових чи цивільно-правових відносин між Линдою О.О. та ЦСТРІ «Енергія-І». Підтвердження трудових відносин з Линдою О.О. не є вимогою п.19 Додатку №4 до Тендерної документації «Інша інформація».
Викладене свідчить, що ЦСТРІ «Енергія-І» дотримались умов тендерної документації Додатку №1 «Кваліфікаційні критерії» та Додатку №4 «Інша інформація» до Тендерної документації.
Надання інформації про усунення порушення замовником
Договір розірвано Додатковою угодою № 5 від 29.12.2023 р. та опубліковано на майданчику
2024-01-05 13:02:36
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 01 січня 2024 |
Кінцевий строк оскарження: | 16 січня 2024 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" |
57 729 994,00
UAH з ПДВ
|
57 729 994,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" #30659431 |
Переможець |
57 729 994,00
UAH з ПДВ
|
05 вересня 2023 10:02
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 30 серпня 2023 14:51
|
Повідомлення про намір укласти договір
Дата і час публікації: 05 вересня 2023 10:02
Учасник | Пропозиція | Документи |
Центр соціально-трудової реабілітації інвалідів "Енергія - І" Волинської обласної організації Всеукраїнської організації інвалідів "Союз організацій інвалідів України" #30659431 |
57 729 994,00
UAH з ПДВ
|
Документи |
---|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
29 грудня 2023 16:33
|
Доп угода розірвання.pdf | укладений |
29 грудня 2023 16:33
|
Електронний підпис | зміни до договору |
08 грудня 2023 10:53
|
Додаткова угода 4.pdf | зміни до договору |
08 грудня 2023 10:52
|
Електронний підпис | зміни до договору |
29 листопада 2023 17:05
|
Додаткова угода № 4.pdf | зміни до договору |
29 листопада 2023 17:04
|
Електронний підпис | зміни до договору |
28 листопада 2023 16:16
|
Додаткова угода 5.pdf | зміни до договору |
28 листопада 2023 16:14
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2023 16:43
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2023 16:41
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2023 16:40
|
Протокол виявлення технічної помилки.docx | зміни до договору |
14 листопада 2023 16:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
14 листопада 2023 09:40
|
Доп угода 4 потебні.pdf | зміни до договору |
14 листопада 2023 09:39
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 жовтня 2023 15:39
|
Додаткова угода 3.pdf | зміни до договору |
26 жовтня 2023 15:38
|
Електронний підпис | зміни до договору |
03 жовтня 2023 11:17
|
Додаткова угода 2 енергія.pdf | зміни до договору |
03 жовтня 2023 11:16
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 вересня 2023 12:24
|
протокол УО про виявленя технічної помилки (1).docx | зміни до договору |
27 вересня 2023 12:22
|
Електронний підпис | зміни до договору |
21 вересня 2023 12:05
|
Додаткова угода 1 Потебні.pdf | зміни до договору |
21 вересня 2023 12:04
|
Електронний підпис | укладений |
19 вересня 2023 14:55
|
Договір 179-ЗУ.pdf | укладений |
19 вересня 2023 14:53
|
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція учбово-лабораторного корпусу №2 з пристосуванням у платформу цифрового розвитку «DIGITAL INNOVATION SPACE (DISpace)» на вул. Потебні,56 в м. Луцьк Волинської області | 1 | роботи |
57 729 994,00
UAH
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 21 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 21 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування пункт 19 підпункт 3 Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 179-ЗУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняти рішення про допущення технічної та формальної помилки при публікуванні річного плану закупівель за номером UA-P-2023-08-02-003623-a за предметом закупівлі Реконструкція учбово-лабораторного корпусу №2 з пристосуванням у платформу цифрового розвитку «DIGITAL INNOVATION SPACE (DISpace)» на вул. Потебні,56 в м. Луцьк Волинської області, та вважати код КЕКВ 3210 |
Номер договору про закупівлю: | 179-ЗУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 03 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 03 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування пункт 19 підпункт 3 Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 179-ЗУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 24 жовтня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 жовтня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування пункт 19 підпункт 3 Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 179-ЗУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування пункт 19 підпункт 3 Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 179-ЗУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 14 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 14 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Прийняти рішення про допущення технічної або механічної помилки під час публікування додаткової угоди |
Номер договору про закупівлю: | 179-ЗУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | - |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 28 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування пункт 19 підпункт 3 Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 179-ЗУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 5 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 28 листопада 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 29 листопада 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування пункт 19 підпункт 3 Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 179-ЗУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 08 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Відповідно до постанови КМУ № 1178 від 12.10.2022р. Про затвердження особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України “Про публічні закупівлі”, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування пункт 19 підпункт 3 Покращення якості предмета закупівлі, за умови що таке покращення не призведе до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю |
Номер договору про закупівлю: | 179-ЗУ |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 4 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Ціни за одиницю:
Конкретна назва предмета закупівлі | Кількість | Одиниці виміру | Ціна за одиницю |
---|---|---|---|
Реконструкція учбово-лабораторного корпусу №2 з пристосуванням у платформу цифрового розвитку «DIGITAL INNOVATION SPACE (DISpace)» на вул. Потебні,56 в м. Луцьк Волинської області | 1 | роботи |
57 729 994,00
UAH
|
Виконання договору
Строк дії за договором: | не вказанa — 29 грудня 2023 |
Сума оплати за договором: |
4 539 988,00
UAH
|
Причини розірвання договору: | Відповідно до пункту 14.2 Договору Сторони дійшли про взаємної згоди про дострокове розірвання Договору |