Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради |
Код ЄДРПОУ: | 04544464 |
Вебсайт: | http://hmilnyk-osvita.gov.ua |
Місцезнаходження: | 22000, Україна , Вінницька обл., м. Хмільник, вул. ШЕВЧЕНКА, 3 |
Контактна особа: |
Андрій Заплитнюк +380974513286 andriizaplytniuk@ukr.net |
Категорія: | Орган державної влади, місцевого самоврядування або правоохоронний орган |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 02 серпня 2023 13:42 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 11 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 11 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 14 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:30210000-4: Машини для обробки даних (апаратна частина)
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 10 | Банківські | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
02 серпня 2023 13:46 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
02 серпня 2023 13:42 |
ТД - ноутбуки 2023.docx | |
02 серпня 2023 13:42 |
ТД - ноутбуки 2023.docx |
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
2)Тендерна документація складена Замовником відповідно до принципів здійснення публічних закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону України "Про публічні закупівлі", а також з врахуванням наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України "Про затвердження примірної тендерної документації" №680 від 13.04.2016 року. Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017 року № 3302-06/3812-06. Тендерна документація для даної закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до Закону України "Про публічні закупівлі", з урахуванням нормативно-правових актів, норм, правил, розпорядчих документів і рекомендацій органів управління освітою.
Відповідно до пункту 2 частини 4 статті 14 Закону України "Про публічні закупівлі" у вимогах до предмета закупівлі, що містять посилання на конкретну торговельну марку чи фірму, патент, конструкцію або тип предмета закупівлі, джерело його походження або виробника, замовник може вказати, які аналоги та/або еквіваленти приймаються у пропозиціях учасників.
Таким чином, Учасниками може бути запропонований товар, технічні характеристики якого не повинні бути гіршими, аніж ті, що були визначені замовником у вимогах до предмету закупівлі.
1) Переваги версії Bluetooth 5.1 в порівнянні з Bluetooth 5.0 є: зменшення енергоспоживання, поява функції Dual Audio, що дозволяє підключатися одночасно до двох пристроїв (наприклад, навушників та динаміків), мінімізація перешкод через зовнішні чинники, більш точне визначення розташування пристроїв, моментальне повторне підключення. Саме тому, замовником були визначені такі критерії.
2) Замовником був зазначений параметр «WEB-камера: інтегрована у корпус, фронтальна – з роздільною здатністю не нижче FHD 1080p із конфіденційною шторкою», для забезпечення освітнього процесу якісними та сучасними компонентами ноутбуків (включаючи процесор, клавіатура та інше), які будуть найкраще відповідати при можливому дистанційному навчанні та актуальними протягом кількох наступних років.
3) Щодо пункту 6. Додатку 3 до тендерної документації (учбовий семінар). Учасник дійсно повинен провести учбовий семінар для працівників Замовника по використанню обладнання. Яким чином учасник буде проводити семінар, має бути зазначено в гарантійному листі, що вимагається в пункті 6 Додатку 3.
4) Щодо попередньо встановленої виробником ноутбука ліцензійної операційної система (ОС) Windows 11 PRO Ukrainian. При поставці товару, замовником буде перевірено кожну одиницю товару на справжність ліцензій, які постачаються у складі ноутбуків.
Ще раз наголошуємо, що тендерна документація складена Замовником відповідно до принципів здійснення публічних закупівель, що передбачені статтями 3, 5 Закону України «Про публічні закупівлі», а також з врахуванням наказу Міністерства економічного розвитку і торгівлі України «Про затвердження примірної тендерної документації» № 680 від 13.04.2016 року. Окрім того, вимоги тендерної документації та перелік документів, якими учасник повинен підтвердити свою відповідність вимогам, визначаються замовником самостійно, виходячи зі специфіки предмета закупівлі, як зазначено в листі Мінекономрозвитку від 07.02.2017р. № 3302-06/3812-06. Тендерна документація для даної закупівлі розроблена та затверджена Замовником відповідно до Закону України «Про публічні закупівлі», з урахуванням нормативно-правових актів, норм, правил, розпорядчих документів і рекомендацій органів управління освітою.
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-16-000031 ● a886d7d136724f2bb8942e16b6cd2cd9
- Статус: порушення виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 16 жовтня 2023 17:30 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ ПІВНІЧНОГО ОФІСУ ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
У ВІННИЦЬКІЙ ОБЛАСТІ
НАКАЗ
16.10.2023 №77-з
Вінниця
Про початок моніторингу
закупівель
Відповідно до частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», зважаючи на пункт 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом, на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12 жовтня 2022 року №1178, та згідно з підпунктом 2 пункту 5 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18 із змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначеного у пункті 1 цього наказу.
Начальник Управління Північного офісу Держаудитслужби
у Вінницькій області Олена ВАХНОВСЬКА
Додаток до наказу Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області
від 16.10.2023 №77-з
Витяг з переліку закупівель
№ з/п
Оголошення про проведення закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на вебпорталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на вебпорталі Уповноваженого органу
4. UA-2023-08-02-006709-a, 02.08.2023 Інформація, отримана від органів державної влади, народних депутатів України, органів місцевого самоврядування, про наявність ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-23 16:41:36
Запит на надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі машин для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук вчителя, ноутбук учня) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-02-006709-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
1. Яким чином та на підставі яких документів здійснено обґрунтування розміру витрат, технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість? Також надати посилання на сторінку вебсайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат, очікуваної вартості предмета закупівлі?
2. Яким чином учасником ФОП «Онофрійчук Володимир Володимирович», якого обрано переможцем торгів, виконано вимоги:
- пункту 5 Додатку №3 до тендерної документації, в частині надання гарантійного листа у складі тендерної пропозиції щодо здійснення постачальником доставки, монтажу, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання;
- пункту 9 Додатку №3 до тендерної документації, в частині надання у складі тендерної пропозиції копії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар, що підтверджує можливість використання обладнання у сфері освіти та копії декларації щодо відповідності технічному регламенту з електромагнітної сумісності та низьковольтного електричного обладнання на запропонований товар?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-26 23:57:27
Відповідь на запит
На Ваш запит повідомляємо наступне:
1) Від постачальників було отримано комерційні пропозиції щодо вартості ноутбуків (сканкопії додаються).
Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетних призначень, очікуваної вартості предмета закупівлі відповідно до вимог пункту 4-1 постанови Кабінету Міністрів України від 11 жовтня 2016 року № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами) розміщено на сайті Управління освіти, молоді та спорту Хмільницької міської ради (посилання на сайт: https://hmilnyk-osvita.gov.ua/news/1698241360/).
2) Відповідно до пункту 5 додатку 3 до тендерної документації доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання здійснює Постачальник, про що Учасник має надати гарантійний лист у складі тендерної пропозиції.
На виконання даної вимоги ФОП Онофрійчук Володимир Володимирович надав гарантійний лист (назва документа у складі пропозиції «Гарантійний лист (витрати).pdf»), де в останньому абзаці вказано «Гарантуємо, що доставку, монтаж, встановлення, введення в експлуатацію та підключення обладнання здійснює Постачальник».
Таким чином, ФОП Онофпійчук Володимир Володимирович виконав вищевказану вимогу.
3) Відповідно до пункту 9 додатку 3 до тендерної документації в складі тендерної пропозиції Учасник повинен надати копію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на запропонований товар, що підтверджує можливість використання обладнання у сфері освіти (дійсного на дату розкриття пропозицій); копію декларації щодо відповідності технічному регламенту з електромагнітної сумісності та низьковольтного електричного обладнання на запропонований товар (дійсної на дату розкриття пропозицій).
ФОП Онофрійчук Володимир Володимирович надав у складі пропозиції сканкопію висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи №12.2-18-3/13213 від 12.06.2019 року.
Також, у складі пропозиції ФОП Онофрійчук Володимир Володимирович надав сканкопію декларації про відповідність від 17.03.2022 року, де вказано, що об’єкт декларації відповідає вимогам Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2017р. № 355.
Згідно пункту 4 Технічного регламенту радіообладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 24.05.2017р. № 355, на радіообладнання, на яке поширюється дія цього Технічного регламенту, не поширюється дія:
Технічного регламенту низьковольтного електричного обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1067 (Офіційний вісник України, 2015 р., № 102, ст. 3526), за винятком випадків, викладених в абзаці другому пункту 6 цього Технічного регламенту;
Технічного регламенту з електромагнітної сумісності обладнання, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 16 грудня 2015 р. № 1077 (Офіційний вісник України, 2016 р., № 2, ст. 72), за винятком випадків, викладених в абзаці третьому пункту 6 цього Технічного регламенту.
Таким чином, ФОП Онофрійчук Володимир Володимирович виконав вищезазначену вимогу.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-26 17:19:22
Запит на надання пояснень
У межах проведення моніторингу закупівлі машин для обробки даних (апаратна частина) (ноутбук вчителя, ноутбук учня) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-02-006709-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», підпунктів 2, 9 пункту 6 Положення про Управління Північного офісу Держаудитслужби у Вінницькій області, затвердженого наказом Північного офісу Держаудитслужби від 20 жовтня 2016 року №18, постала потреба в отриманні пояснень (інформації та документів), а саме:
Чи виконано умови договору від 04 вересня 2023 року №792 ФОП «Онофрійчук Володимир Володимирович» щодо поставки товару до 31 серпня 2023 року (надайте документальне підтвердження)?
Відповідні пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Повідомляємо, що відповідно до норм статті 351-1 Кримінального кодексу України за перешкоджання діяльності органу державного фінансового контролю, зокрема, за невиконання службовою особою законних вимог органу державного фінансового контролю, створення штучних перешкод у їх роботі, надання їм завідомо неправдивої інформації, встановлена кримінальна відповідальність.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-31 21:46:22
Відповідь на запит
На Ваш запит від 26.10.2023 повідомляємо, що ФОП Онофрійчук Володимир Володимирович товар поставив 12.09.2023 (сканкопія видаткової накладної додається).
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 06 листопада 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 21 листопада 2023 |
Порушення виявлено
- Не відхилення тендерних пропозицій, які підлягали відхиленню відповідно до закону
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 14 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ФОП "ОНОФРІЙЧУК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ" |
1 992 000,00
UAH з ПДВ
|
1 992 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ФОП "ОНОФРІЙЧУК ВОЛОДИМИР ВОЛОДИМИРОВИЧ" #3088212092 |
Переможець |
1 992 000,00
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2023 10:32
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2023 09:33
|
Договір №792.pdf | укладений |
06 вересня 2023 09:08
|