Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Продуктові набори для здійснення заходів з підтримки внутрішньо-переміщених або евакуйованих осіб
Очікувана вартість
62 000 000,00 UAH
UA-2023-08-01-012179-a ● 00ecc76e17ed47a0b50f32bbaad7b890
Відкриті торги з особливостями
Торги відмінено
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ МАРІУПОЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ |
Код ЄДРПОУ: | 04052784 |
Місцезнаходження: | 87500, Україна , Донецька обл., Маріуполь, пр. Миру, 70 |
Контактна особа: |
Меленець Радислав Сергійович +380970117030 radislav.melenets@mariupolrada.gov.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 серпня 2023 23:20 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2023 01:00 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2023 13:50 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2023 13:50 |
Очікувана вартість: | 62 000 000,00 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 310 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Товари
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:15890000-3: Продукти харчування та сушені продукти різні
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
100000 набір
Продуктові набори
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
01000, Україна, Київська область, територія Київської області, (відповідно до заявки замовника)
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
20 грудня 2023
ДК 021:2015: 15890000-3 — Продукти харчування та сушені продукти різні
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Поставка товару | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2023 23:05 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2023 23:01 |
Перелік змін 2.docx | |
04 серпня 2023 23:01 |
Повідомлення про внесення змін 2.docx | |
04 серпня 2023 23:01 |
Технічна специфікація (нова).docx | |
04 серпня 2023 23:01 |
Тендерна документація (нова) 2.docx | |
02 серпня 2023 11:39 |
Перелік змін.docx | |
02 серпня 2023 11:39 |
Повідомлення про внесення змін.docx | |
01 серпня 2023 23:20 |
Проект договору.docx |
04 серпня 2023 23:05 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
||||||
04 серпня 2023 23:01 |
Перелік змін 2.docx
|
||||||
04 серпня 2023 23:01 |
Повідомлення про внесення змін 2.docx
|
||||||
04 серпня 2023 23:01 |
Технічна специфікація (нова).docx
|
||||||
04 серпня 2023 23:01 |
Тендерна документація (нова) 2.docx
|
||||||
02 серпня 2023 11:39 |
Перелік змін.docx
|
||||||
02 серпня 2023 11:39 |
Повідомлення про внесення змін.docx
|
||||||
01 серпня 2023 23:20 |
Проект договору.docx
|
Роз’яснення до процедури
Запитання до процедури
Щодо кваліфікаційних вимог
Дата подання: 03 серпня 2023 12:01
Дата відповіді: 04 серпня 2023 22:58
Шановний Замовнику!
Додатком № 1 до Тендерної документації встановлений перелік критеріїв, які висуваються з метою визначення відповідності Учасників кваліфікаційним та іншим вимогам встановлених в тендерній документації, зокрема пунктом 2 цього додатку передбачено надання Учасником довідки в довільній формі, в якій зазначається інформація про наявність не менше 8 комплектувальників товару та не менше 2 вантажників, які перебувають в трудових відносинах або у ЦПВ.
Враховуючі викладене, та з метою відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, просимо Замовника надати роз’яснення щодо визначення поняття абревіатури «ЦВП».
Розгорнути
Згорнути
Відповідь: Доброго дня. ЦПВ - Цивільно-правові відносини. Дякуємо за ваше звернення.
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-08-01-012179-a.a1
Статус:
Вирішена
Учасник: SENSO DYNAMICS LLC, Код ЄДРПОУ:7416638
Дата подання: 02 серпня 2023 18:36
Amendments required
1. On the first page of your TD is left requirement for computers.
2. Please clarify the bid closing date: in TD is written 11.08.23 at 01-00, but on Prozorro - 09.08.23 at 01-00. 11.08 is preferable. 08.08.23 is a Tuesday - it is unrealistic.
3. Why did you choose so ridiculous time of closing as 01-00? Are your office working at nights? Or you have insomnia?
=======================
1. На першій сторінці вашої ТД залишена вимога до комп'ютерів.
2. Просимо уточнити дату закінчення торгів: в ТД написано 11.08.23 о 01-00, а на Prozorro - 09.08.23 о 01-00. Бажано 11.08. 08.08.23 це вівторок - i це нереально.
3. Чому ви вибрали такий смішний час закриття як 01-00? Ваш офіс працює вночі? Або у вас безсоння?
Розгорнути
Згорнути
2. Please clarify the bid closing date: in TD is written 11.08.23 at 01-00, but on Prozorro - 09.08.23 at 01-00. 11.08 is preferable. 08.08.23 is a Tuesday - it is unrealistic.
3. Why did you choose so ridiculous time of closing as 01-00? Are your office working at nights? Or you have insomnia?
=======================
1. На першій сторінці вашої ТД залишена вимога до комп'ютерів.
2. Просимо уточнити дату закінчення торгів: в ТД написано 11.08.23 о 01-00, а на Prozorro - 09.08.23 о 01-00. Бажано 11.08. 08.08.23 це вівторок - i це нереально.
3. Чому ви вибрали такий смішний час закриття як 01-00? Ваш офіс працює вночі? Або у вас безсоння?
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 серпня 2023 22:59
Доброго дня. Ваше звернення буде розглянуто та внесені відповідні зміни. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Номер вимоги: UA-2023-08-01-012179-a.a2
Статус:
Не задоволена
Учасник: ПРИВАТНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ТД"СОЛОДКИЙ СВІТ", Код ЄДРПОУ:35054725
Дата подання: 03 серпня 2023 16:25
Вимога
Шановний Замовнику!
Просимо внести зміни до Тендерної документації, а саме:
Пунктом 4 Додатку 1 до Тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження фінансової спроможності учасника закупівлі за останній звітний рік не менше ніж 70 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Враховуючи положення ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419 (надалі Порядок №419), звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Враховуючи те, що календарний 2023 рік не закінчився, річною фінансовою звітністю за останній звітний рік та, яка містить обсяг річного доходу (виручки), є звітність за 2022 календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Одночасно новостворені/новоутворені підприємства не повинні подавати й проміжну фінансову звітність.
З огляду на вищезазначене, підприємства, що створені у поточному 2023 році складати фінансову звітність за рік будуть за результатами 2023 року. А тому, станом на день проведення торів новостворені підприємства не можуть надати річну фінансову звітність за останній звітний рік (яким є 2022 рік), що містить інформацію про обсяг річного доходу за останній звітний 2022 рік.
Відтак вимагати надання річної фінансової звітності від новостворених підприємств не можна відповідно до ст. 19 ГКУ. Враховуючи вищевикладене, встановлення вимог щодо підтвердження обсягу річного доходу (виручки) стосовно новоутворених у 2023 році підприємств, є дискримінаційною вимогою щодо таких учасників.
Враховуючи вищевикладене, з метою усунення дискримінаційних вимог до учасників та вимог, що не відповідають вимогам чинного законодавства України просимо видалити з тендерної документації вимоги Пункту 4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Додатку 1 до тендерної документації щодо підтвердження фінансової спроможності учасника закупівлі за останній звітний рік у розмірі не менше ніж 70 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Розгорнути
Згорнути
Просимо внести зміни до Тендерної документації, а саме:
Пунктом 4 Додатку 1 до Тендерної документації Замовником встановлено вимогу щодо підтвердження фінансової спроможності учасника закупівлі за останній звітний рік не менше ніж 70 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Враховуючи положення ст. 13 Закону України «Про бухгалтерський облік та фінансову звітність в Україні», Порядку подання фінансової звітності, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 28 лютого 2000 р. № 419 (надалі Порядок №419), звітним періодом для складання фінансової звітності є календарний рік. Враховуючи те, що календарний 2023 рік не закінчився, річною фінансовою звітністю за останній звітний рік та, яка містить обсяг річного доходу (виручки), є звітність за 2022 календарний рік. Проміжна фінансова звітність складається за результатами першого кварталу, першого півріччя, дев’яти місяців. Одночасно новостворені/новоутворені підприємства не повинні подавати й проміжну фінансову звітність.
З огляду на вищезазначене, підприємства, що створені у поточному 2023 році складати фінансову звітність за рік будуть за результатами 2023 року. А тому, станом на день проведення торів новостворені підприємства не можуть надати річну фінансову звітність за останній звітний рік (яким є 2022 рік), що містить інформацію про обсяг річного доходу за останній звітний 2022 рік.
Відтак вимагати надання річної фінансової звітності від новостворених підприємств не можна відповідно до ст. 19 ГКУ. Враховуючи вищевикладене, встановлення вимог щодо підтвердження обсягу річного доходу (виручки) стосовно новоутворених у 2023 році підприємств, є дискримінаційною вимогою щодо таких учасників.
Враховуючи вищевикладене, з метою усунення дискримінаційних вимог до учасників та вимог, що не відповідають вимогам чинного законодавства України просимо видалити з тендерної документації вимоги Пункту 4 «Наявність фінансової спроможності, яка підтверджується фінансовою звітністю» Додатку 1 до тендерної документації щодо підтвердження фінансової спроможності учасника закупівлі за останній звітний рік у розмірі не менше ніж 70 % від очікуваної вартості предмета закупівлі.
Рішення замовника: Вимога не задоволена
04 серпня 2023 22:59
Доброго дня. Відповідно до інформації розміщеної на ресурсі https://youcontrol.com.ua/ ваша організація створена у 2007, враховуючи це дана вимога не є дискримінаційною. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Номер вимоги: UA-2023-08-01-012179-a.a3
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ ЕМІ ОН, Код ЄДРПОУ:40130226
Дата подання: 04 серпня 2023 15:55
Вимога
Просимо опублікувати Додаток 3 до тендерної документації
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 серпня 2023 22:59
Доброго дня. Ваше звернення буде розглянуто та внесені відповідні зміни. Дякуємо за увагу до нашої закупівлі.
Звернення до Держаудитслужби
Номер звернення:
UA-R-2023-08-30-000032 • 9bd04562995a4c2fb51cfbece322a4d2
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-08-30
•
12:38
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Перевірити вартість.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Номер звернення:
UA-R-2023-08-30-000031 • d5b5d1f71e8b4777ae0b8e85c46fc744
Автор звернення:
Дата створення звернення:
2023-08-30
•
12:37
- Інші порушення законодавства у сфері закупівель
Перевірити ринкову вартість та цільову аудіторію.
Відповідь Держаудитслужби:
Очікується
Текст відповіді:
Очікується відповідь
Дата відповіді:
Очікується
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2023 14:31
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ" |
53 819 000,00
UAH з ПДВ
|
53 819 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "Вектор-Рітейл" |
57 225 600,00
UAH з ПДВ
|
55 450 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ТОРГІВЕЛЬНА КОМПАНІЯ "ДОБРА ХАТА" |
58 092 000,00
UAH з ПДВ
|
55 902 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "ПАРТНЕР ЮКРЕЙН" |
67 410 000,00
UAH з ПДВ
|
61 200 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Науково-технічне підприємство у формі товариства з обмеженою відповідальністю-фірма «ММ ХАЙТЕК» ЛТД |
61 524 000,00
UAH з ПДВ
|
61 524 000,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ЧЕРКАСЬКИЙ М'ЯСОКОМБІНАТ" #44785285 |
Відхилено |
53 819 000,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2023 23:31
|
ТОВ "Вектор-Рітейл" #45035300 |
Очікує рішення |
55 450 000,00
UAH з ПДВ
|
17 серпня 2023 23:31
|
Інформація про відміну
Виконано
Дата оприлюднення: | 23 серпня 2023 09:33 |
Кінець періоду оскарження: | 03 вересня 2023 00:00 |
Дата відміни: | 03 вересня 2023 00:04 |
Причина відміни: | відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів, робіт і послуг |
Коментар щодо відміни: | У замовника виникли обставини відповідно до підпункту 1 пункту 50 Особливостей, а саме відсутність подальшої потреби в закупівлі товарів у кількості визначеній в тендерній документації та оголошенні про закупівлю. |
Документи:
23 серпня 2023 09:33
|
Електронний підпис |
23 серпня 2023 09:32
|
Протокол скасування закупівлі |