Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудиторські послуги)
Очікувана вартість
2 000 000,00 UAH
UA-2023-08-01-011733-a ● 6767f60b594944938f3996eba0e3aef2
Відкриті торги з особливостями
Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | ПУБЛІЧНЕ АКЦІОНЕРНЕ ТОВАРИСТВО "УКPНAФТА" |
Код ЄДРПОУ: | 00135390 |
Вебсайт: | http://www.ukrnafta.com |
Місцезнаходження: | 04053, Україна , Київська обл., Київ, 04053, м.Київ, Шевченківський район, ПРОВУЛОК НЕСТОРІВСЬКИЙ, будинок 3-5 |
Контактна особа: |
Погрібна Яна Дмитрівна 380445061078 Yana.PohribnaST@Ukrnafta.com |
Категорія: | Юридична особа, яка здійснює діяльність в одній або декількох окремих сферах господарювання |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 серпня 2023 18:29 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2023 16:00 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2023 13:27 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2023 13:27 |
Очікувана вартість: | 2 000 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 10 000,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:79210000-9: Бухгалтерські та аудиторські послуги
Опис окремої частини або частин предмета закупівлі
1 послуга
аудиторські послуги
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг:
Україна, Відповідно до документації
Строк поставки товарів, виконання робіт чи надання послуг:
06 вересня 2023
ДК 021:2015: 79210000-9 — Бухгалтерські та аудиторські послуги
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Iнша подія | Протягом 30 календарних днів з дати підписання Замовником акта здавання-приймання наданих послуг за відповідний етап та отримання рахунку на оплату. Детальні умови оплати та розрахунків передбачено проектом договору у Додатку 4 до цієї тендерної документації. | Пiсляоплата | 30 | Календарні | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
04 серпня 2023 15:49 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
04 серпня 2023 15:48 |
Перелік_змін_№3_від_04.08.23.pdf | |
04 серпня 2023 15:48 |
Перелік_змін_№3_від_04.08.23.docx | |
04 серпня 2023 15:48 |
01111_1971_ТД_послуги_аудит(зміни №3 від 04.08.23).docx | |
03 серпня 2023 18:34 |
Перелік_змін_№2_від_03.08.23.pdf | |
03 серпня 2023 18:34 |
Перелік_змін_№2_від_03.08.23.docx | |
02 серпня 2023 13:47 |
Перелік_змін_№1_від_02.08.23.pdf | |
02 серпня 2023 13:47 |
Перелік_змін_№1_від_02.08.23.docx |
04 серпня 2023 15:49 |
Електронний підпис
Друкувати оголошення PDF
|
|||||||||
04 серпня 2023 15:48 |
Перелік_змін_№3_від_04.08.23.pdf
|
|||||||||
04 серпня 2023 15:48 |
Перелік_змін_№3_від_04.08.23.docx
|
|||||||||
04 серпня 2023 15:48 |
01111_1971_ТД_послуги_аудит(зміни №3 від 04.08.23).docx
|
|||||||||
03 серпня 2023 18:34 |
Перелік_змін_№2_від_03.08.23.pdf
|
|||||||||
03 серпня 2023 18:34 |
Перелік_змін_№2_від_03.08.23.docx
|
|||||||||
02 серпня 2023 13:47 |
Перелік_змін_№1_від_02.08.23.pdf
|
|||||||||
02 серпня 2023 13:47 |
Перелік_змін_№1_від_02.08.23.docx
|
Роз’яснення до процедури
Вимоги про усунення порушення
Номер вимоги: UA-2023-08-01-011733-a.c1
Статус:
Вирішена
Учасник: ТОВ "ГРАНТ ТОРНТОН", Код ЄДРПОУ:34298976
Дата подання: 04 серпня 2023 08:55
Вимога на кваліфікаційні критерії
Вимога на кваліфікаційні критерії за закупівлею № UA-2023-08-01-011733-a (79210000-9 Бухгалтерські та аудиторські послуги (Аудиторські послуги))
Шановна уповноважена особа ПАТ "УКPНAФТА",
Звертаємось до вас із проханням змінити дискримінаційні та необґрунтовані кваліфікаційні критерії, що наведено у тендерній документації, а саме:
1.2.2. На підтвердження кваліфікації працівників, зазначених у довідці, Учасник надає наступні документи:
• скан-копії/електронні копії сертифікатів/свідоцтва працівників Учасника та/або Довідка Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю про включення у розділ “Аудитори” Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності не менше п'яти працівників Учасника, наведених в довідці, що визначає їх кваліфікаційну придатність до заняття аудиторською діяльністю на території України відповідно до Порядку ведення Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 19.09.2018 № 766;
• скан-копії сертифікатів, що підтверджують дійсне членство працівників Учасника (не менш як 15 працівників), наведених в довідці, в одній з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА), Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW). Зараховується кількість персоналу лише за документами, що підтверджують їх членство: Member of the Association, Certificate of Membership, Fellow Member of the Association, а також документами, що підтверджують основне місце роботи вказаного персоналу у Виконавця. У разі залучення Учасником субпідрядників/співвиконавців, членами зазначених міжнародних організацій з числа 15 працівників має бути не більше 5 осіб зі складу штатних працівників таких субпідрядників/співвиконавців;
Наявність даного критерію суттєво звужує коло потенційних учасників тендеру та не відповідає чинному законодавству, яке не містить таких обмежень.
Відповідно до частини 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.»
Зважаючи на вищезазначене, відповідно до закону, учасник може залучати спроможності субпідрядників та співвиконавців без будь яких обмежень. А відтак положення тендерної документації та наявність цього обмеження суперечить Закону України.
Крім того, наявність такого критерію жодним чином не може впливати на якість наданих аудиторських послуг.
Подібний критерій був також відсутній у попередній закупівлі послуг з аудиту ПАТ «Укрнафта» № UA-2023-05-17-011117-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-17-011117-a)
Враховуючи все вищезазначене, вважаємо даний критерій таким, що суперечить основним принципам проведення публічних закупівель, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Просимо прибрати формулювання: «У разі залучення Учасником субпідрядників/співвиконавців, членами зазначених міжнародних організацій з числа 15 працівників має бути не більше 5 осіб зі складу штатних працівників таких субпідрядників/співвиконавців;»
Як потенційний учасник тендеру плануємо звернутись з відповідною скаргою до АМКУ.
Розгорнути
Згорнути
Шановна уповноважена особа ПАТ "УКPНAФТА",
Звертаємось до вас із проханням змінити дискримінаційні та необґрунтовані кваліфікаційні критерії, що наведено у тендерній документації, а саме:
1.2.2. На підтвердження кваліфікації працівників, зазначених у довідці, Учасник надає наступні документи:
• скан-копії/електронні копії сертифікатів/свідоцтва працівників Учасника та/або Довідка Органу суспільного нагляду за аудиторською діяльністю про включення у розділ “Аудитори” Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності не менше п'яти працівників Учасника, наведених в довідці, що визначає їх кваліфікаційну придатність до заняття аудиторською діяльністю на території України відповідно до Порядку ведення Реєстру аудиторів та суб’єктів аудиторської діяльності, затвердженого наказом Міністерства фінансів України від 19.09.2018 № 766;
• скан-копії сертифікатів, що підтверджують дійсне членство працівників Учасника (не менш як 15 працівників), наведених в довідці, в одній з таких міжнародних організацій: Асоціації Присяжних Дипломованих Бухгалтерів (АССА), Американському інституті сертифікованих громадських бухгалтерів (AICPA), Інституті присяжних бухгалтерів Англії і Уельсу (ICAEW). Зараховується кількість персоналу лише за документами, що підтверджують їх членство: Member of the Association, Certificate of Membership, Fellow Member of the Association, а також документами, що підтверджують основне місце роботи вказаного персоналу у Виконавця. У разі залучення Учасником субпідрядників/співвиконавців, членами зазначених міжнародних організацій з числа 15 працівників має бути не більше 5 осіб зі складу штатних працівників таких субпідрядників/співвиконавців;
Наявність даного критерію суттєво звужує коло потенційних учасників тендеру та не відповідає чинному законодавству, яке не містить таких обмежень.
Відповідно до частини 3 ст. 16 Закону України «Про публічні закупівлі»:
«Якщо для закупівлі робіт або послуг замовник встановлює кваліфікаційний критерій такий як наявність обладнання, матеріально-технічної бази та технологій та/або наявність працівників, які мають необхідні знання та досвід, учасник може для підтвердження своєї відповідності такому критерію залучити спроможності інших суб’єктів господарювання як субпідрядників/співвиконавців.»
Зважаючи на вищезазначене, відповідно до закону, учасник може залучати спроможності субпідрядників та співвиконавців без будь яких обмежень. А відтак положення тендерної документації та наявність цього обмеження суперечить Закону України.
Крім того, наявність такого критерію жодним чином не може впливати на якість наданих аудиторських послуг.
Подібний критерій був також відсутній у попередній закупівлі послуг з аудиту ПАТ «Укрнафта» № UA-2023-05-17-011117-a (https://prozorro.gov.ua/tender/UA-2023-05-17-011117-a)
Враховуючи все вищезазначене, вважаємо даний критерій таким, що суперечить основним принципам проведення публічних закупівель, а саме: добросовісної конкуренції серед учасників, відкритості та прозорості на всіх стадіях закупівель, недискримінації учасників та рівного ставлення до них, об’єктивного та неупередженого визначення переможця процедури закупівлі, запобігання корупційним діям і зловживанням.
Просимо прибрати формулювання: «У разі залучення Учасником субпідрядників/співвиконавців, членами зазначених міжнародних організацій з числа 15 працівників має бути не більше 5 осіб зі складу штатних працівників таких субпідрядників/співвиконавців;»
Як потенційний учасник тендеру плануємо звернутись з відповідною скаргою до АМКУ.
Рішення замовника: Вимога задоволена
04 серпня 2023 15:36
У відповідь на вимогу повідомляємо, що Замовником будуть внесені зміни в тендерну документацію.
Скарги до процедури
Номер скарги: UA-2023-08-01-011733-a.c2
Статус:
Скасовано
Скаржник: ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС", Код ЄДРПОУ:34764976
Причина: Скарга скасована суб'єктом оскарження
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2023 14:02
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА" |
745 000,00
UAH
|
488 900,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "ПРАЙСВОТЕРХАУСКУПЕРС (АУДИТ)" |
780 000,00
UAH
|
489 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС" |
788 000,00
UAH
|
490 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "БДО" |
1 499 000,00
UAH
|
1 499 000,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВ "КРОУ ЕРФОЛЬГ УКРАЇНА" #36694398 |
Відхилено |
488 900,00
UAH
|
15 серпня 2023 17:44
|
Обґрунтування аномально низької ціни
до 12 серпня 2023 00:00
|
ТОВ "АУДИТОРСЬКА ФІРМА "ПРАЙСВОТЕРХАУСКУПЕРС (АУДИТ)" #21603903 |
Відхилено |
489 000,00
UAH
|
21 серпня 2023 10:05
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 19 серпня 2023 20:52
Обґрунтування аномально низької ціни
до 17 серпня 2023 00:00
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ГРАНТ ТОРНТОН ЛЕГІС" #34764976 |
Переможець |
490 000,00
UAH
|
28 серпня 2023 11:53
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 26 серпня 2023 13:27
Обґрунтування аномально низької ціни
до 23 серпня 2023 00:00
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
26 січня 2024 18:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
13 вересня 2023 10:43
|
ДУ 1.pdf | зміни до договору |
13 вересня 2023 10:42
|
Електронний підпис | укладений |
12 вересня 2023 09:28
|
Договір №23-1912-ІН від 08.09.pdf | укладений |
12 вересня 2023 09:25
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 08 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 13 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони, керуючись пунктом 14.6 Розділу ХІV Договору та на підставі Листа Виконавця від 06.09.2023 №452-1/В-09 вирішили внести зміни до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 23/1912-ін |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |