Спробуйте новий дизайн сторінки тендера

arrow_right_alt

Звернення до Держаудитслужби

Оберіть

Контактна інформація

Дані про місцезнаходження та Email будуть доступні лише працівникам Державної аудиторської служби України

Електронний підпис

Індивідуальне обмундирування (35810000-5) (Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2), вид 1)
Очікувана вартість
73 884 600,00 UAH
UA-2023-08-01-011545-a 61d64000a58c4467974269540e3a0334
Спрощена закупівля    Завершена
Електронний підпис накладено. Перевірити

Перевірка підпису

Контакти

Ольга Науменко

+044547422 o.v.naymenko@post.mil.gov.ua

Державна аудиторська служба України

Знайшли порушення законодавства у сфері закупівель?

Оголошення про проведення

Друкувати оголошення PDFHTML

Інформація про замовників

Найменування: Міністерство оборони України (Відділ підготовки та проведення закупівель за напрямком тилового забезпечення управління проведення закупівель Департаменту державних закупівель та постачання матеріальних ресурсів МОУ)
Код ЄДРПОУ: 00034022
Вебсайт: https://www.mil.gov.ua
Місцезнаходження: 03168, Україна , м. Київ обл., м. Київ, просп. Повітрофлотський, 6
Контактна особа: Ольга Науменко
+044547422
o.v.naymenko@post.mil.gov.ua
Категорія: Замовник, що здійснює закупівлі для потреб оборони

Інформація про процедуру

Дата оприлюднення: 01 серпня 2023 17:51
Звернення за роз’ясненнями: до 05 серпня 2023 00:00
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: 14 серпня 2023 18:00
Очікувана вартість: 73 884 600,00 UAH з ПДВ

Інформація про предмет закупівлі

Вид предмету закупівлі: Товари


Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:35810000-5: Індивідуальне обмундирування


Харківська область

Тендерна документація

02 серпня 2023 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2023 17:23
75_Оголошення_КВЗ 02.08.2023.docx
02 серпня 2023 17:23
75_Зміни_02.08.2023.doc
01 серпня 2023 17:51
Додаток 1_ЦП.doc
01 серпня 2023 17:51
Додаток 2 Відомості.doc
01 серпня 2023 17:51
Проєкт договору.docx
02 серпня 2023 17:24
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
01 серпня 2023 17:52
Файл з підписом Друкувати оголошення PDF
02 серпня 2023 17:23
75_Оголошення_КВЗ 02.08.2023.docx
01 серпня 2023 17:51
75_Оголошення_КВЗ 01.08.2023.docx
02 серпня 2023 17:23
75_Зміни_02.08.2023.doc
01 серпня 2023 17:51
Додаток 1_ЦП.doc
01 серпня 2023 17:51
Додаток 2 Відомості.doc
01 серпня 2023 17:51
Проєкт договору.docx

Роз’яснення до процедури

Запитання до процедури

Банківська гаратнія
Дата подання: 02 серпня 2023 12:31
Дата відповіді: 02 серпня 2023 17:25
Доброго дня! В оголошенні про проведення спрощеної закупівлі у п. 9.7 зазначено, що «Забезпечення пропозиції не повертається учаснику спрощеної закупівлі виключно у разі: -відмови учасника спрощеної закупівлі, який став переможцем спрощеної закупівлі, від укладення Договору у визначений державним замовником строк; -ненадання учасником спрощеної закупівлі документів, що підтверджують відсутність підстав, передбачених статтею 17 Закону України “Про публічні закупівлі”; -ненадання переможцем спрощеної закупівлі забезпечення виконання Договору у визначені державним замовником строки після отримання повідомлення про намір укласти Договір, якщо надання такого забезпечення вимагалося в оголошенні про проведення спрощеної закупівлі» – що відповідає ЗУ «Про оборонні закупівлі». У п.9.10 зазначено що: «Гарантія повинна бути видана банком-гарантом на умовах грошового забезпечення (покриття) з метою забезпечення виконання зобов'язання за гарантією в повному обсязі у разі настання випадків, передбачених частиною 3 статті 25 Закону України “Про публічні закупівлі”, для підтвердження грошового забезпечення (покриття) надається відповідна довідка (виписка) з банку яким видана банківська гарантія». В зв’язку з чим просимо надати роз’яснення та внести відповідні зміни до оголошення, відповідно до якого Закону необхідно зазначати умови неповернення забезпечення пропозиції у тексті електронної банківської гарантії? Дякуємо!
Розгорнути Згорнути
Відповідь: Замовником внесенні зміни до вимог Оголошення

Лоти


Інформація про лот

Предмет закупівлі: Лот 1. Військова уніформа (35811300-5) (Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2), вид 1)
Статус: Завершений
Очікувана вартість: 32 837 600,00 UAH з ПДВ
Мінімальний крок аукціону: 328 376,00 UAH з ПДВ
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 цього розділу, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 цього розділу та обов’язково повинно бути накладено КЕП уповноваженої особи банку.
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: 328376 UAH
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює: за лотом 1 – 1 % вартості договору про закупівлю; за лотом 2 – 1 % вартості договору про закупівлю

Аукціон

Початок: 15 серпня 2023 12:29
Закінчення: 15 серпня 2023 12:58
Друкувати звіт про результати проведення процедури PDFHTML

Позиції

10000 шт
Куртка вітровологозахисна зимова (тип 2), вид 1
ДК 021:2015: 35811300-5 — Військова уніформа
Місце поставки товарів або місце виконання робіт чи надання послуг: Україна, Відповідно до документації
Дата доставки: 15 жовтня 2023

Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)

Подія Опис Тип оплати Період, (днів) Тип днів Розмір оплати, (%)
Поставка товару Розрахунки за фактично поставлений Товар проводяться шляхом поетапної оплати замовником поставлених йому партій товарів протягом 30 банківських днів після пред’явлення постачальником рахунку на їх оплату Пiсляоплата 30 Банківські 100

Електронна документація лоту

Критерії вибору переможця

Ціна: 100%

Вимоги до тендерної пропозиції:

Вимоги до тендерної пропозиції

Забезпечення тендерних пропозицій
Підтверджує: учасник
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Замовником вимагається внесення учасником забезпечення пропозиції у формі: електронної банківської гарантії – яка повинна бути оформлена відповідно до вимог постанови Правління Національного банку України від 15.12.2004 № 639, містити інформацію про зобов’язанням банку у разі виникнення обставин, передбачених пунктом 9.7 цього розділу, відшкодувати на рахунок Міністерства оборони України кошти у сумі забезпечення пропозиції, визначених у пункті 9.3 цього розділу та обов’язково повинно бути накладено КЕП уповноваженої особи банку.

Сума забезпечення: 328376 UAH
Форма підтвердження: документ

Умови укладання договору про закупівлю:

Умови укладання договору про закупівлю

Забезпечення виконання договору
Підтверджує: переможець
Відноситься до: лоту
Учасник підтверджує, що
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю
Замовником вимагається від учасника-переможця внесення ним не пізніше дати укладення Договору забезпечення виконання такого Договору у формі: депозиту (безвідсоткового) – внесення на рахунок замовника в грошовій формі суми, яка дорівнює: за лотом 1 – 1 % вартості договору про закупівлю; за лотом 2 – 1 % вартості договору про закупівлю

Реєстр пропозицій

Друкувати реєстр отриманих тендерних пропозицій PDFHTML

Дата і час розкриття: 15 серпня 2023 12:58

Учасник Первинна пропозиція Остаточна пропозиція Відповідність критеріям Документи
ПрАТ "АСТРА ЛЮКС" 32 730 000,00
UAH з ПДВ
32 730 000,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ПрАТ "ПРИЛУЦЬКА ШВЕЙНА ФАБРИКА" 32 837 400,00
UAH з ПДВ
32 837 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи
ТОВ "МІК" 32 738 400,00
UAH з ПДВ
32 738 400,00
UAH з ПДВ
Відповіді учасника Документи

Публічні документи

22 серпня 2023 09:42
Електронний підпис
22 серпня 2023 09:41
6. Довідка - ст.17 Закону.pdf
22 серпня 2023 09:41
2. Корупц Астра Люкс 16.08.zip
22 серпня 2023 09:41
1.1. Корупц Сергеєва 16.08.zip
22 серпня 2023 09:41
1. Корупц Данильчик 17.08.zip
15 серпня 2023 14:29
Електронний підпис
14 серпня 2023 12:08
Електронний підпис
14 серпня 2023 12:08
Електронний підпис
14 серпня 2023 12:07
БГ КВВЗ 14.08. лот 1.zip
14 серпня 2023 12:07
4.3. Фін. звітність 2022.zip
14 серпня 2023 12:07
4.2 Фін. звітність 2021.zip
14 серпня 2023 12:07
7.1 Довідка - бенефіціар.pdf
14 серпня 2023 12:07
БГ КВВЗ 14.08. лот 1.zip
14 серпня 2023 12:07
7.5. Корупц. Сергеєва 09.08.zip
14 серпня 2023 12:07
7. Довідка - ст.17 Закону.pdf
14 серпня 2023 12:07
4.1. Фін. звітність 2020.zip
14 серпня 2023 12:07
11.3 Довідка не расея.pdf

Публічні документи

14 серпня 2023 14:33
Електронний підпис
14 серпня 2023 14:33
Електронний підпис
14 серпня 2023 14:24
Виписка №3367-23.7z
14 серпня 2023 14:24
ГЛ постачання лот 1.pdf
14 серпня 2023 14:24
Повноваження банк.rar
14 серпня 2023 14:24
Довідка працівники .pdf
14 серпня 2023 14:24
Довідка стаття 17.pdf
14 серпня 2023 14:24
Акт переірки КВВЗ тип 2.pdf
14 серпня 2023 14:24
статут ПРИЛУКИ 2021.pdf
14 серпня 2023 14:24
ГЛ постачання лот 2.pdf
14 серпня 2023 14:24
Виписка №3365-23.7z
14 серпня 2023 14:24
Гарантія 3365-23.7z
14 серпня 2023 14:24
Гарантія 3367-23.7z
14 серпня 2023 14:24
Гарантія 3365-23.7z
14 серпня 2023 14:24
ГЛ постачання лот 1.pdf

Публічні документи

14 серпня 2023 13:22
Електронний підпис
14 серпня 2023 13:22
Електронний підпис
14 серпня 2023 13:21
2.3. Баланс 1 півріччя 2023.pdf
14 серпня 2023 13:21
4. Фін.звітність.rar
14 серпня 2023 13:21
9. Статут ТОВ МІК.pdf
14 серпня 2023 13:21
2.1. Договір оренди.pdf
14 серпня 2023 13:21
Захист довкілля.pdf
14 серпня 2023 13:21
АКТ 29 КВВЗ тип 2.pdf
14 серпня 2023 13:21
7.1. Протокол.pdf
14 серпня 2023 13:21
10. ВИТЯГ ПДВ МІК.pdf
14 серпня 2023 13:21
6. Довіреність Шустова.pdf
14 серпня 2023 13:21
Цінова початкова Лот 1.pdf
14 серпня 2023 13:21
Цінова початкова Лот 2.pdf

Відповіді учасника на умови участі у закупівлі

ПрАТ "АСТРА ЛЮКС"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ПрАТ "ПРИЛУЦЬКА ШВЕЙНА ФАБРИКА"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Підтверджую

Гарантія 3365-23.7z

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

ТОВ "МІК"

Забезпечення тендерних пропозицій

Вид та умови надання забезпечення тендерних пропозицій

Забезпечення виконання договору

Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю

Підтверджую

Протокол розкриття

Друкувати протокол розкриття тендерних пропозицій PDFHTML
Учасник Рішення Пропозиція Опубліковано Додатково
ПрАТ "АСТРА ЛЮКС"
#19255777
Переможець 32 730 000,00
UAH з ПДВ
21 серпня 2023 18:40
Вимога про усунення невідповідностей
до 16 серпня 2023 13:38

Вимога про усунення невідповідностей

Шановний Учасник! З метою виконання вимог пункту 12.4 Оголошення учаснику надається можливість дозавантажити відповідні документи, а саме: . Учасник закупівлі, пропозиція якого визнана електронною системою закупівель найбільш економічно вигідною, протягом 24 годин з моменту розміщення замовником в електронній системі закупівель повідомлення з вимогою про усунення невідповідностей, повинен надати державному замовнику документи, шляхом завантаження до документів пропозиції в електронному вигляді (формат PDF або JPG) через електронну систему закупівель скановану заповнену форму “Цінова пропозиція” (додаток 1) із визначенням початкової ціни пропозиції та ціни за результатами аукціону (ураховуючи зменшення). Учасник повинен зазначити у пропозиції ціну за одиницю товару (за 1 штуку) без податку на додану вартість (надалі – ПДВ) та з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ), а також загальну вартість без ПДВ, крім того ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) та загальну вартість з ПДВ (якщо учасник є платником ПДВ) (з двома десятковими знаками без округлення)Звертаємо Вашу увагу, що у разі дозавантаження документів, які не передбаченні пунктом 12.4 Оголошення, вони не будуть розглядатись Замовником.

Документи

21 серпня 2023 18:40
Електронний підпис

Повідомлення про намір укласти договір

Дата і час публікації: 21 серпня 2023 18:40

Друкувати повідомлення про намір укласти договір PDFHTML
Учасник Пропозиція Документи
ПрАТ "АСТРА ЛЮКС"
#19255777
32 730 000,00
UAH з ПДВ
Документи

Документи

21 серпня 2023 18:40
Електронний підпис

Укладений договір

Контракт Статус Опубліковано
Електронний підпис зміни до договору
23 грудня 2023 12:19
Дод. угода № 2 від 22.12.2023 до догвоору № 286-3-23-344 ПРАТ АСТРА ЛЮКС.pdf зміни до договору
23 грудня 2023 12:17
Електронний підпис зміни до договору
31 жовтня 2023 15:55
Дод. угода № 1 від 30.10.2023 до договору № 286-3-23-344 від 31.08.2023.pdf ПРАТ АСТРА ЛЮКС.pdf зміни до договору
31 жовтня 2023 15:53
Електронний підпис укладений
31 серпня 2023 15:57
ЗВІТ ДО ДОГОВОРУ 344.doc укладений
31 серпня 2023 15:56

Зміни до договору

Дата внесення змін до договору:
30 жовтня 2023
Дата публікації змін до договору:
31 жовтня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Перенесення терміну постачання товару
Номер договору про закупівлю: 286/3/23/344
Договір:
Номер додаткової угоди: № 1
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML
Дата внесення змін до договору:
22 грудня 2023
Дата публікації змін до договору:
23 грудня 2023
Випадки для внесення змін до істотних умов договору:
  • продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин, що спричинили таке продовження, у тому числі обставин непереборної сили, затримки фінансування витрат замовника, за умови що такі зміни не призведуть до збільшення суми, визначеної в договорі про закупівлю
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): Продовження строку дії договору про закупівлю та строку виконання зобов’язань щодо передачі товару, виконання робіт, надання послуг у разі виникнення документально підтверджених об’єктивних обставин
Номер договору про закупівлю: 286/3/23/344
Договір:
Номер додаткової угоди: № 2
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: PDFHTML