Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНЕ ПІДПРИЄМСТВО "ШЛЯХОВО-ЕКСПЛУАТАЦІЙНЕ УПРАВЛІННЯ ПО РЕМОНТУ ТА УТРИМАННЮ АВТОМОБІЛЬНИХ ШЛЯХІВ ТА СПОРУД НА НИХ ДАРНИЦЬКОГО РАЙОНУ" М. КИЄВА |
Код ЄДРПОУ: | 31722818 |
Місцезнаходження: | 02121, Україна , Київська обл., Київ, вул. Дніпродзержинська, 130 |
Контактна особа: |
Євтушенко Тетяна Іванівна 380633129254 zakypivli31722818@meta.ua |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 серпня 2023 17:34 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2023 09:00 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2023 15:54 |
Початок аукціону: | 10 серпня 2023 15:54 |
Очікувана вартість: | 23 236 525,83 UAH з ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 116 182,63 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Вид та умови надання забезпечення пропозицій учасників: | Забезпечення тендерної пропозиції надається Учасниками торгів у вигляді електронної гарантії: - гарантії виконання зобов’язань Учасника по сплаті забезпечення тендерної пропозиції, гарантом за якою виступає банківська установа. Тендерні пропозиції, що не супроводжуються забезпеченням, або надане учасником забезпечення не відповідає вимогам тендерної документації, відхиляються Замовником. Умови надання: забезпечення тендерної пропозиції надане Учасниками торгів повинно відповідати вимогам зазначеним в Додатку 4 до тендерної документації. Банківська гарантія повинна бути оформлена з повним грошовим покриттям на весь строк дії такої гарантії. На підтвердження наявності повного грошового покриття на весь строк дії гарантії надається довідка з банку про наявність повного грошового покриття на весь строк дії відповідної гарантії та виписка з банку по рахунку покриття, яка підтверджує зачислення грошового покриття на рахунок покриття не пізніше дати видачі гарантії, видані Банком-гарантом, завірені печаткою Банку-гаранта та підписом уповноваженої особи такого Банку-гаранта із наданням підтвердження повноважень, такої уповноваженої особи від Банку-гаранта. |
Розмір надання забезпечення пропозицій учасників: | 350000 UAH |
Розмір та умови надання забезпечення виконання договору про закупівлю: | На підставі положень статті 27 Закону Учасник-переможець не пізніше дати укладання договору про закупівлю повинен внести забезпечення виконання договору про закупівлю. Розмір забезпечення виконання договору про закупівлю: 1% (один відсоток) вартості договору. Вид надання забезпечення виконання договору про закупівлю: застава грошових коштів. Строк, умови надання, умови повернення та неповернення забезпечення виконання договору визначені в окремому Договорі забезпечення, який укладається між Учасником-переможцем та Замовником не пізніше дати укладання договору про закупівлю відповідно до проекту, який викладено в ДОДАТКУ 5 до тендерної документації. |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Пiсляоплата | 60 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 серпня 2023 17:34 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 серпня 2023 17:34 |
Тендерна документація.docx | |
01 серпня 2023 17:34 |
Додаток 3_Проєкт договору.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-12-04-000023 ● a24e80fd749f492da4e4ec8437c31cb2
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 04 грудня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 05 грудня 2023 09:58 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
ПІВНІЧНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
НАКАЗ
04.12.2023 № 327
Київ
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до Закону України «Про правовий режим воєнного стану», частини другої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі», пункту 9 Положення про Північний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Державної аудиторської служби України від 02 червня 2016 року № 23,
НАКАЗУЮ:
1. Розпочати моніторинг процедур закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу моніторингу закупівель забезпечити проведення моніторингу процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
3. У разі виникнення обставин непереборної сили, зумовлених воєнними діями, розпочатий моніторинг процедур закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу, підлягає зупиненню до усунення/зникнення таких обставин.
заступник начальника Віталій ЗУБЧЕНКО
Додаток до наказу Північного офісу Держаудитслужби
«Про початок моніторингу
процедур закупівель»
Витяг з переліку процедур закупівель
№ з/п Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
1 UA-2023-08-01-011430-a 01.08.2023
виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-07 15:45:25
Запит замовнику на пояснення
Яким чином та на підставі яких документів Замовником здійснено обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру витрат та визначено його очікувану вартість по даній закупівлі? Також надати посилання на сторінку власного веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
Пояснення (інформацію, документи) необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-11 16:53:25
Відповідь на запит
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дарницького району» м. Києва (далі – ШЕУ Дарницького району/Підприємство) за результатами опрацювання запиту про надання пояснень, оприлюдненого 07.12.2023 в електронній системі закупівель, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за пердметом: Поточний ремонт вул. Бориспільської (від вул. Привокзальної до вул. Санаторної в обох напрямках) в Дарницькому районі м. Києва (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-01-011430-a) повідомляє наступне.
1) Щодо обґрунтування технічних, кількісних та якісних характеристик предмета закупівлі:
Необхідність застосування поточного ремонту доріг визначено Порядком проведення ремонту та утримання об'єктів благоустрою населених пунктів, затвердженого наказом Державного комітету України з питань житлово-комунального господарства від 23.09.2003 №154, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 12 лютого 2004 р. за № 189/8788.
Технічні, кількісні та якісні характеристики предмета закупівлі визначені дефектним актом (є складовою частиною тендерної документації).
Вимоги до основних матеріалів встановлені з урахуванням Технічних правил ремонту і утримання вулиць та доріг населених пунктів, що затверджені наказом Міністерства регіонального розвитку, будівництва та житлово-комунального господарства від 14.02.2012 №54, що зареєстрований в Міністерстві юстиції України 5 березня 2012 за № 365/20678, а також ДСТУ Б В.2.7-119-2011, ДСТУ 8959:2019 (для асфальтобетонних сумішей), ДСТУ Б В.2.7-129:2013 для емульсії бітумної, ДСТУ Б В.2.7-75-98 (для щебню), ДСТУ Б В.2.6-2-2009 для залізобетонних виробів, ДСТУ Б В.2.7-96-2000 для бетонних сумішей, ДСТУ Б В.2.5-26:2005 EN124 для люків та решіток.
2) Щодо обґрунтування розміру витрат та визначення очікуваної вартості предмету закупівлі
Очікувана вартість закупівлі Поточний ремонт вул. Бориспільської (від вул. Привокзальної до вул. Санаторної в обох напрямках) в Дарницькому районі м. Києва (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) визначена у відповідності до Примірної методики визначення очікуваної вартості предмета закупівлі, затвердженої наказом Мінекономіки від 18.02.2020 № 275, з урахуванням вимог Кошторисних норм України «Настанова з визначення вартості будівництва» затверджені Наказом Міністерства розвитку громад та територій України від 01.11.2021 № 281.
Очікувана вартість предмету закупівлі відповідає кошторисній вартості поточного ремонту за мінусом витрат, що не відносяться до будівельно-монтажних робіт, зокрема витрат на здійснення технічного нагляду, вартості експертизи проектної документації з урахуванням скорегованих обсягів відповідно до виділених асигнувань.
Правильність визначення вартості поточного ремонту та матеріалів, застосування будівельних норм та розцінок при складанні кошторисної вартості об’єкта поточного ремонту підтверджується позитивною експертною оцінкою експертної організації - ДП «Укрдержбудекспертиза», що додається.
3) Щодо посилання на сторінку власного веб-сайту на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі.
ШЕУ Дарницького району не здійснювало оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі на власному веб-сайті, виходячи з наступного.
Відповідно до постанови Кабінету Міністрів України «Про ефективне використання державних коштів» від 11 жовтня 2016 р. № 710, із змінами (далі Постанова № 710) обов’язок забезпечити, зокрема оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі шляхом розміщення на власному веб-сайті (або на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів, суб’єкта управління об’єктами державної власності, що здійснює функції з управління суб’єктом господарювання державного сектору економіки) встановлено для головних розпорядників бюджетних коштів (розпорядників бюджетних коштів нижчого рівня), суб’єктів господарювання державного сектору економіки (п. 41 Постанови № 710).
Разом з тим, виходячи з нормативних визначень понять головний розпорядник бюджетних коштів, розпорядник бюджетних коштів (наведених у статті 2 Бюджетного кодексу України) та суб’єкт господарювання державного сектору економіки (наведене у статті 22 Господарського кодексу України), ШЕУ Дарницького району не є ані головним розпорядником бюджетних коштів (розпорядником бюджетних коштів нижчого рівня), ані суб’єктом господарювання державного сектору економіки.
При цьому, наказом Департаменту транспортної інфраструктури виконавчого органу Київської міської ради (Київської міської державної адміністрації) від 18.01.2023 №Н-12 «Про визначення одержувачів бюджетних коштів у 2023 році» ШЕУ Дарницького району визначено одержувачем бюджетних коштів.
Зважаючи на викладене, у Підприємства відсутній обов’язок забезпечувати оприлюднення обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, розміру бюджетного призначення, очікуваної вартості предмета закупівлі згідно з вимогами Постанови № 710.
Додаток: на 7 арк.
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-12-18 15:02:05
Запит замовнику на пояснення
1.Просимо пояснити яким чином, Замовником перевірялися документи, які вимагаються від учасників закупівлі на виконання вимог підпункту 1.1.5 пункта 1 Додатку 1до тендерної документації.
2.Надати інформацію та її документальне підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 5 розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
Пояснення, інформацію та документи, щодо яких буде зазначено в поясненнях, та які обгрунтовують позицію замовника з поставленого(-их) питання(-нь), необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-12-21 13:30:02
Відповідь на запит
Комунальне підприємство «Шляхово-експлуатаційне управління по ремонту та утриманню автомобільних шляхів та споруд на них Дарницького району» м. Києва (далі – ШЕУ Дарницького району/Підприємство) за результатами опрацювання запиту про надання пояснень, оприлюдненого 07.12.2023 в електронній системі закупівель, у межах проведення моніторингу процедури закупівлі за предметом: Поточний ремонт вул. Бориспільської (від вул. Привокзальної до вул. Санаторної в обох напрямках) в Дарницькому районі м. Києва (ДК 021:2015 «Єдиний закупівельний словник» – 45230000-8: Будівництво трубопроводів, ліній зв’язку та електропередач, шосе, доріг, аеродромів і залізничних доріг; вирівнювання поверхонь) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером ID: UA-2023-08-01-011430-a) повідомляє наступне.
1) Щодо пояснень яким чином, Замовником перевірялися документи, які вимагаються від учасників закупівлі на виконання вимог підпункту 1.1.5 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації.:
На виконання вимог підпункту 1.1.5 пункту 1 Додатку 1 до тендерної документації Учасник надав наступні документи:
- довідку, в якій зазначає місцезнаходження АБЗ (адресу) його тип, марку, модель тощо – файл «Довідка АБЗ», що відповідає вимозі Замовника, викладеній у змісті абзацу першого підпункту 1.1.5, а саме: «Учасник повинен забезпечити постачання асфальтобетонних сумішей за діючими договорами з АБЗ» та у змісті абзаців одинадцять-дванадцять підпункту 1.1.5, а саме: «У разі відсутності власного або орендованого (лізинг) АБЗ Учасник повинен надати: довідку, в якій зазначає місцезнаходження АБЗ (адресу) його тип, марку, модель тощо»;
- копію договору (договір поставки асфальтобетонних сумішей), чинного протягом всього строку надання послуг, що є предметом закупівлі – файли «Договір поставки АБЗ», «Додаток до договору поставки АБЗ», що відповідає вимозі Замовника, згідно змісту абзацу тринадцятого підпункту 1.1.5 пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації;
- гарантійний лист від Виробника (Постачальника) асфальтобетонних сумішей про безперебійне постачання асфальтобетонних сумішей протягом всього строку надання послуг за предметом закупівлі – файл «Гарантійний лист АБЗ», що відповідає вимозі Замовника, згідно змісту абзацу чотирнадцятого підпункту 1.1.5 пункту 1.1 Додатку 1 до тендерної документації.
Крім того, Замовником у змісті пункту 1.1.5 було встановлено вимогу, що АБЗ має бути розміщено в радіусі не більше 30 км від об’єкту ремонту.
Виконання даної вимоги перевірялося за допомогою наступних сервісів в мережі Інтернет:
- https://www.maps.ie/draw-radius-circle-map/;
- https://www.google.com/maps/.
Детальний алгоритм перевірки наведено у Додатках до даних пояснень.
2) Стосовно надання інформації та її документального підтвердження щодо виконання переможцем процедури закупівлі умов пункту 5 розділу 6 тендерної документації, в частині внесення забезпечення виконання договору про закупівлю.
На виконання даної вимоги між Замовником та Учасником було укладено Договір забезпечення виконання договору підряду №277 від 01.09.2023 року та перераховано грошові кошти відповідно до його умов.
Копії відповідних документів надано у Додатках.
Додаток: на 8 арк.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 27 грудня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 02 січня 2024 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 10 серпня 2023 16:17
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" |
21 215 775,00
UAH з ПДВ
|
21 215 775,00
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" |
23 220 816,26
UAH з ПДВ
|
23 220 816,26
UAH з ПДВ
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано | Додатково |
---|---|---|---|---|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "ДС ПРОМ ГРУП" #39810010 |
Відхилено |
21 215 775,00
UAH з ПДВ
|
15 серпня 2023 17:25
|
|
ТОВАРИСТВО З ОБМЕЖЕНОЮ ВІДПОВІДАЛЬНІСТЮ "РОСТДОРСТРОЙ" #33658865 |
Переможець |
23 220 816,26
UAH з ПДВ
|
18 серпня 2023 17:39
|
Вимога про усунення невідповідностей
до 18 серпня 2023 16:37
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
04 січня 2024 16:56
|
Електронний підпис | зміни до договору |
26 грудня 2023 17:12
|
ДУ3.pdf | зміни до договору |
26 грудня 2023 17:12
|
Електронний підпис | зміни до договору |
22 грудня 2023 15:37
|
ДУ2.pdf | зміни до договору |
22 грудня 2023 15:37
|
Електронний підпис | зміни до договору |
06 вересня 2023 17:37
|
ДУ1.pdf | зміни до договору |
06 вересня 2023 17:37
|
Електронний підпис | укладений |
06 вересня 2023 17:30
|
Договір 277 від 01.09.2023.pdf | укладений |
06 вересня 2023 17:28
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 05 вересня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 06 вересня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони дійшли згоди підписати Лінійний графік виконання робіт, що додається до цієї Додаткової угоди та який буде Додатком №5 до Договору |
Номер договору про закупівлю: | 277 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 20 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 22 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 277 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 21 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 26 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | Сторони домовились подовжити строк виконання робіт |
Номер договору про закупівлю: | 277 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 3 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |