Спробуйте новий дизайн сторінки тендера
Звернення до Держаудитслужби
Переглядайте статус на сторінці тендеру
Оголошення про проведення
Інформація про замовників
Найменування: | КОМУНАЛЬНА УСТАНОВА "ЦЕНТР ФІНАНСУВАННЯ ТА ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ ЗАКЛАДІВ ТА УСТАНОВ СИСТЕМИ ОСВІТИ КИЇВСЬКОГО РАЙОНУ М. ОДЕСИ" |
Код ЄДРПОУ: | 40703015 |
Місцезнаходження: | 65114, Україна , Одеська обл., м. Одеса, вул. Академіка Корольова, буд. 9 |
Контактна особа: |
Світлана Коливушко +380487530044 kukievskiy@ukr.net |
Категорія: | Юридична особа, яка забезпечує потреби держави або територіальної громади |
Інформація про процедуру
Дата оприлюднення: | 01 серпня 2023 15:24 |
Звернення за роз’ясненнями: | до 06 серпня 2023 00:00 |
Оскарження умов закупівлі: | до 06 серпня 2023 00:00 |
Кінцевий строк подання тендерних пропозицій: | 09 серпня 2023 00:00 |
Очікувана вартість: | 8 100 000,00 UAH без ПДВ |
Розмір мінімального кроку пониження ціни: | 40 500,00 UAH |
Розмір мінімального кроку пониження ціни, %: | 0,50% |
Мова (мови), якою (якими) повинні готуватися тендерні пропозиції: | Мова тендерної пропозиції українська |
Інформація про предмет закупівлі
Вид предмету закупівлі: Послуги
Класифікатор та його відповідний код: ДК 021:2015:55510000-8: Послуги їдалень
Умови оплати договору (порядок здійснення розрахунків)
Подія | Опис | Тип оплати | Період, (днів) | Тип днів | Розмір оплати, (%) |
---|---|---|---|---|---|
Надання послуг | Розрахунки проводяться шляхом оплати Замовником після пред'явлення Постачальником акту наданих послуг. В акті наданих послуг указується повне найменування послуг, за який період, ціну за одиницю та загальну вартість послуг. Оплата здійснюється за фактично надані послуги згідно з актом наданих послуг на протязі 10 робочих днів після надходження відповідних бюджетних коштів на рахунки Замовника. | Пiсляоплата | 10 | Робочі | 100 |
Тендерна документація
Критерії вибору переможця
Ціна: | 100% |
01 серпня 2023 15:26 |
Електронний підпис | Друкувати оголошення PDF |
01 серпня 2023 15:24 |
Додаток 4 ФОРМА «ТЕНДЕРНА ПРОПОЗИЦІЯ».docx | |
01 серпня 2023 15:24 |
ТД_ХАРЧУВАННЯ_01.08.2023.docx | |
01 серпня 2023 15:24 |
Додаток 3 Проект договору.docx | |
01 серпня 2023 15:24 |
Додаток 1 КВАЛІФІКАЦІЙНІ ВИМОГИ.docx | |
01 серпня 2023 15:24 |
Додаток 2 ТЕХНІЧНІНІ ВИМОГИ.docx |
Інформація про моніторинг
- UA-M-2023-10-18-000074 ● 59b7b03596c543c19ae5e252d083325b
- Статус: порушення не виявлені
-
Підстави для прийняття рішення про початок моніторингу:
- Виявлені органом державного фінансового контролю ознаки порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій в електронній системі закупівель
-
Етапи закупівельного процесу:
- Планування закупівлі та оприлюднення інформації про її проведення
- Розкриття тендерних пропозиції, їх розгляд та оцінка
- Укладання та виконання договору про закупівлю (прийняття рішення про відміну торгів)
Повідомлення про прийняття рішення про початок моніторингу процедури закупівлі
Дата прийняття рішення про проведення моніторингу: | 18 жовтня 2023 |
Дата публікації рішення про проведення моніторингу: | 18 жовтня 2023 15:48 |
ДЕРЖАВНА АУДИТОРСЬКА СЛУЖБА УКРАЇНИ
СХІДНИЙ ОФІС ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ
УПРАВЛІННЯ СХІДНОГО ОФІСУ
ДЕРЖАУДИТСЛУЖБИ В КІРОВОГРАДСЬКІЙ ОБЛАСТІ
Н А К А З
18.10.2023 № 70-з
Кропивницький
Про початок моніторингу
процедур закупівель
Відповідно до пункту 23 Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178, пункту 1 Положення про Східний офіс Держаудитслужби, затвердженого наказом Держаудитслужби від 02.06.2016 № 23 зі змінами, внесеними наказом Держаудитслужби від 27.08.2020 № 242, пунктів 2, 10 Положення про Управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29 серпня 2016 року № 3 зі змінами,
НАКАЗУЮ:
1. Почати моніторинг закупівель відповідно до переліку, що додається.
2. Відділу контролю у сфері закупівель забезпечити проведення моніторингу закупівель, зазначених у пункті 1 цього наказу.
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Додаток
до наказу управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області
від 18.10.2023 № 70-з
Витяг з переліку
процедур закупівель
Оголошення про проведення процедури закупівлі та/або повідомлення про намір укласти договір на веб-порталі Уповноваженого органу Опис підстав для здійснення моніторингу закупівлі
унікальний номер дата оприлюднення на веб-порталі Уповноваженого органу
UA-2023-08-01-008757-a 01.08.2023 виявлені органом державного фінансового контролю ознак порушення (порушень) законодавства у сфері публічних закупівель в інформації, оприлюдненій системі закупівель
В.о. начальника Тетяна СВЯТОКУМ
Запит замовнику на пояснення
Дата: 2023-10-19 12:27:38
Про надання пояснення
У межах проведення моніторингу закупівлі послуг «ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (послуги з організації харчування дітей в закладах освіти Київського району м.Одеси) (інформацію опубліковано в інформаційно-телекомунікаційній системі закупівель Prozorro за номером UA-2023-08-01-008757-a) та відповідно до пунктів 6 та 11 статті 10 Закону України «Про основні засади здійснення державного фінансового контролю в Україні», частини п’ятої статті 8 Закону України «Про публічні закупівлі» (далі – Закон), пункту 23 «Особливостей здійснення публічних закупівель товарів, робіт і послуг для замовників, передбачених Законом України «Про публічні закупівлі», на період дії правового режиму воєнного стану в Україні та протягом 90 днів з дня його припинення або скасування», затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 12.10.2022 № 1178 (далі – «Особливості здійснення публічних закупівель»), підпунктів 2 та 9 пункту 6 Положення про управління Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області, затвердженого наказом Східного офісу Держаудитслужби від 29.08.2016 № 3, постала потреба в отриманні пояснення (інформації та документів), яким чином та на підставі яких документів вами здійснено обґрунтування розміру бюджетного призначення (витрат), технічних та якісних характеристик предмета закупівлі та визначено його очікувану вартість.
Також надати посилання на сторінку веб-сайту, на якому розміщено обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета закупівлі, очікуваної вартості предмета закупівлі (у разі такого розміщення).
Пояснення, інформацію та документи необхідно надати через електронну систему закупівель протягом трьох робочих днів з дня оприлюднення цього запиту.
Відповідь замовника на пояснення
Дата: 2023-10-23 12:19:24
Відповідь замовника
ПОЯСНЕННЯ
на запит Державної аудиторської служби України в межах проведення моніторингу процедури закупівлі UA-2023-08-01-008757-a.
Державною аудиторською службою України згідно з наказом від 18.10.2023 № 70-з Східного офісу Держаудитслужби в Кіровоградській області розпочато моніторинг закупівлі за предметом ДК 021:2015 55510000-8 Послуги їдалень (послуги з організації харчування дітей в закладах освіти Київського району м.Одеси), оголошення про проведення закупівлі UA-2023-08-01-008757-a (далі – Закупівля), та 19.10.2023 року оприлюднено запит замовнику на пояснення. З огляду на це, надаємо пояснення, інформацію та документи.
1. Обґрунтування розміру бюджетного призначення предмета Закупівлі UA-2023-08-01-008757-a – розмір бюджетного призначення визначений відповідно до кошторису Комунальної установи "Центр фінансування та господарської діяльності закладів та установ системи освіти Київського району м. Одеси" на 2023 рік.
Визначення технічних та якісних характеристик предмета закупівлі здійснено Замовником у відповідності до вимог Закону України № 771/97 «Про основні принципи та вимоги до безпечності та якості харчових продуктів», наказу Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 15.08.2006р. №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», Постанови Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку».
Даними нормативно-правовими актами встановлені кількісні та якісні характеристики процесу харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах. Так, з урахуванням встановлених діючим законодавством України норм, Замовником визначені та викладені у Додатку №2 до тендерної документації обов’язкові до надання потенційними учасниками закупівлі вимоги щодо надання таких документів:
- орієнтоване чотирьох тижневе меню харчування в закладах освіти, для відповідної категорії дітей, затвердженого органом Держпродспоживслужби за територіальною належністю до закладів освіти м. Одеси на 2023 рік, з визначенням виходу в грамах та енергоцінності в ккал;
- зразок блюд на «дієтичний стіл» та «вітамінний стіл»;
- документи, які підтверджують якість наступних продуктів харчування: молоко коров’яче, масло вершкове, м'ясо (яловичина), куряча продукція, риба, яйце куряче, сир кисломолочний, сир твердий, сметана;
- копії сертифікату на систему управління безпечністю харчових продуктів, видану учаснику, відповідно до ДСТУ ISO 22000:2019 (ISO 22000:2018);
- копії сертифікату на систему управління якістю, видану учаснику, відповідно до ДСТУ ISO 9001:2015 (ISO 9001:2015).
Вимоги щодо встановлених у тендерній документації технічних та якісних показників шкільного харчування передбачені Наказом Міністерства освіти і науки України та Міністерства охорони здоров’я України від 15.08.2006р. №620/563 «Щодо невідкладних заходів з організації харчування дітей у дошкільних, загальноосвітніх, позашкільних навчальних закладах», Постановою Кабінету Міністрів України від 24 березня 2021р. № 305 «Про затвердження норм та Порядку організації харчування у закладах освіти та дитячих закладах оздоровлення та відпочинку» та статтею 5 Закону України «Про охорону дитинства», якою встановлено, що: «Місцеві органи виконавчої влади та органи місцевого самоврядування відповідно до їх компетенції, визначеної законом, забезпечують організацію безкоштовного харчування дітей-сиріт, дітей, позбавлених батьківського піклування, дітей з особливими освітніми потребами, які навчаються у спеціальних і інклюзивних класах, та учнів 1-4 класів загальноосвітніх навчальних закладів із сімей, які отримують допомогу відповідно до Закону України "Про державну соціальну допомогу малозабезпеченим сім’ям"».
Очікувана вартість Закупівлі визначена на підставі Наказу № 275 від 18.02.2020 Міністерства розвитку економіки, торгівлі та сільського господарства України, постанови Кабінету Міністрів України від 11.10.2016 № 710 «Про ефективне використання державних коштів» (зі змінами), Закону України «Про Державний бюджет України на 2023 рік» та рішення Одеської міської ради №1290-VIІI від 19.07.2023 р. про внесення змін до рішення ОМР від 27.08.2014 р. №5233-VI «Про встановлення вартості харчування учнів та вихованців в закладах освіти м. Одеси». Розрахунок очікуваної вартості Закупівлі здійснено виходячи з середньої кількості дітей, середньої кількості днів харчування та вартості харчування 1 дитини на 1 день відповідно до рішення Одеської міської ради щодо встановлення вартості харчування учнів та вихованців в закладах освіти м. Одеси.
2.Обґрунтування технічних та якісних характеристик предмета Закупівлі, очікуваної вартості предмета Закупівлі оприлюднено на офіційному веб-сайті головного розпорядника бюджетних коштів. Додаємо посилання на публікацію:
https://osvita-omr.gov.ua/diialnist/ctruktura/ku-tsentr-finansuvannia-ta-hospodarskoi-diialnosti-zakladiv-ta-ustanov-systemy-osvity/ku-cfgdzuso-od-kiyv/.
Висновок про результати моніторингу закупівлі
Дата публікації: | 24 жовтня 2023 |
Кінцевий строк оскарження: | 28 жовтня 2023 |
Порушення не виявлено
Реєстр пропозицій
Дата і час розкриття: 09 серпня 2023 00:00
Учасник | Первинна пропозиція | Остаточна пропозиція | Відповідність критеріям | Документи |
---|---|---|---|---|
ПП РАЦІОН ГРУП |
8 099 400,00
UAH
|
8 099 400,00
UAH
|
Відповіді учасника | Документи |
Протокол розкриття
Учасник | Рішення | Пропозиція | Опубліковано |
---|---|---|---|
ПП РАЦІОН ГРУП #43179166 |
Переможець |
8 099 400,00
UAH
|
15 серпня 2023 14:33
|
Укладений договір
Контракт | Статус | Опубліковано |
---|---|---|
Електронний підпис | укладений |
11 січня 2024 10:15
|
Електронний підпис | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:58
|
Дод.угода №2 від 27.12.2022 року до Договору №190 від 29.08.2023 року.pdf | зміни до договору |
27 грудня 2023 16:47
|
Електронний підпис | зміни до договору |
07 грудня 2023 10:50
|
Дод.угода №1 від 07.12.2023 до Договору №190 від 29.08.2023 року.pdf | зміни до договору |
07 грудня 2023 10:48
|
Електронний підпис | укладений |
30 серпня 2023 14:44
|
Договір №190 від 29.08.2023 року.pdf | укладений |
30 серпня 2023 14:43
|
Зміни до договору
Дата внесення змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 07 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 190 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 1 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |
Дата внесення змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Дата публікації змін до договору: | 27 грудня 2023 |
Випадки для внесення змін до істотних умов договору: |
|
Опис змін, що внесені до істотних умов договору (Кількість товарів або обсяг виконання робіт чи надання послуг після внесення змін): | зменшення обсягів закупівлі, зокрема з урахуванням фактичного обсягу видатків замовника |
Номер договору про закупівлю: | 190 |
Договір: | |
Номер додаткової угоди: | 2 |
Друкувати повідомлення про внесення змін до договору: | PDF ● HTML |